شرایط عقد قراردادشرکت هواپیمایی با شرکتهای محترم

خدمات دفتر خدمات مسافرتی و جهانگردی پارسا گشت به شرح زیر است :

 

به نام خدا

قرارداد مورخ …./…../1402  بین امضاء کنندگان زیر:

الف: شرکت خدمات مسافرت هوایی پارسا گشت خاطره ثبت شده بشماره 419735  با مدیریت  خانم نازیلا خان زاده مقیم  تهران – بزرگراه جلال ال احمد  بین پل آزمایش و پل گیشا پلاک 113 و کدپستی 1446666653 و تلفن تماس 30-02188487120 بنام شرکت خدمات مسافرت هوایی  پارسا گشت نمایندگی مستقیم ایرلاین های ( ترکیش ایر لاین،امارات ایر لاین  ،قطر ایرلاین ، لوفت هانزا ایر لاین ، اتریش ایر لاین ، فلای دبی ایر لاین ، آنادولی جت ، الاتحاد ایر ، ماهان ایر لاین ، ایران ایرلاین ) که در این قرارداد شرکت (مجری ) نامیده می شود.

ب :  شرکت …………………… ثبت شده بشماره ……… و شناسه……………..  با مدیریت و به اعتبار امضاء  جناب…………….   مقیم……………………………………………………….  و تلفن تماس …………………… که در این قرارداد کار فرما (مشتری)  . نامیده می شود و از طرف دیگر این قرارداد حاضر منعقد گردید.

ماده اول : موضوع قرارداد

موضوع قرارداد عبارتست از : تهیه و فروش بلیط کلیه پروازهای داخلی و خارجی و رزرو هتل و اخذ ویزا و فروش تور مورد نیاز کارکنان از شرکت های داخلی و خارجی به نرخ دولتی و یا نرخ های مورد توافق و نیز ارائه خدمات مشاوره در امور مسافرتی  چارتر  ویزای ترانزیت  رزرو هتل و تشریفات فرودگاهی

ماده دوم : مدت قرارداد

مدت قرارداد از تاریخ ……/…../1402 الی……/……../1403به مدت یکسال شمسی می باشد که در صورت توافق طرفین قابل تمدید می باشد .

ماده سوم : تعهدات مشتری

1-نماینده یا نمایندگان کارفرما (مشتری ) به نامهای ……………………………… و………………………………   درخواست رزرو یا صدور بلیط را کتباً از طریق فاکس و یا ایمیل و یا واتساپ و دیگر اپلیکیشن های موجود به مجری اطلاع می دهند  و

 

شرکت خدمات مسافرت پارسا گشت                                            شرکت………………………..

 

 

 

 

 

 

 

و مجری بلیط تهیه شده را مستقیماً به کارفرما توسط ایمیل  فاکس و یا نامه رسان ارسال و تحویل می نماید و نتیجه رزرو بلیط ها را به اطلاع کارفرما می رساند .

2- ارسال بلیط ها به کارفرما به عهده مجری خواهد بود و بلیط می بایستی 24 ساعت قبل از زمان پرواز ( به غیر از درخواست های فورس ماژور ) به کارفرما تحویل داده شود .

3-مجری تعهد می نماید بلیط های داخلی و خارجی را به تمام نقاط در بهترین مسیرها و با نازلترین قیمت ها و در کوتاه ترین زمان ممکن رزرو و صادر و حواله آن را ارسال نماید .

4-مجری متعهد می گردد بلیط های داخلی و خارجی را طبق تاریخ و ساعت درخواست کارفرما در همان روز تهیه و نتیجه آن ر اعلام نماید .

5- مجری متعهد می گردد که در مواقع اضطراری و فورس ماژور  رزرو بلیط و ارسال حواله بلیط به صورت تلفنی از نماینده کارفرما پذیرفته و سپس درخواست کتبی آن را اخذ نماید  .

6-چنانچه تهیه بلیط معمولی ( ECONOMY CLASS )  میسر نباشد تهیه بلیط های BUSINESSCLASSیا FIRST CLASS منوط به تأیید مسئولان کارفرماخواهد بود . لذاکلیه بلیطهای تهیه شده بایستی ازنوع ECONOMY CLASS تأمین گردیده و بر اساس نرخ مصوب از سوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران سایر خطوط بین الملی باشد .  (پس از اعلام نرخ  BUSINESS CLASS نماینده کارفرما اقدام به تأیید نرخ می نماید ) .

 

7- مجری متعهد می گردد همه روزه در شرایط فورس در ایام تعطیل و البته در فصول گستردگی و تردد بالای مسافر (HIGH SEASON)  که ایام تعطیل را نیز شامل می شود به کارفرما ارائه خدمت نماید و در صورتی که موارد ویژه وجود داشته باشد  با هماهنگی بین مسئولین مجری و کارفرما به صورت اختصاصی نیز شخصی را جهت ارائه خدمات و سرویس دهی معرفی نماید که به صورت شیفت اضافه در محل کار مجری حضور یابد

 

 8- مجری متعهد می گردد در بلیط های خریداری شده  نام آژانس و تلفن خود را ذکر نماید به طوری که مسافرین کارفرما از آژانس صادر کننده بلیط مطلع گردند .

 

شرکت خدمات مسافرت پارسا گشت                                                      شرکت……………………..

 

 

 

 

 

 

 

ماده چهارم : شرایط پرداخت بلیط

  • کارفرما متعهد می گردد که صورتحساب های دریافتی مربوط به بلیط های داخلی و خارجی را ظرف مدت یک هفته بررسی و چک تسویه را به سررسید 10 روزه از تاریخ صورتحساب در وجه شرکت پارسا گشت صادر و پرداخت نماید و مهلت پرداخت تسویه بلیط خارجی تا قبل از انجام پرواز چنانچه بلیط به صورت چارتر یا سوتو (مبدا از غیر ایران )باشد تسویه زمان اخذ بلیط الزامیست و همچنین در رابطه با صورت حساب  های تور و ویزا و هتل قبل از تحویل مدارک می بایست تسویه نماید.

 

  • کلیه اعلامیه های بستانکاری بابت بلیط های ابطالی می بایست همزمان با صورتحساب ها و لاشه بلیط باطل شده و یا مدارک مربوطه برای کارفرما ارسال گردد .
  • در صورت ابطال بلیط از سوی کارفرما هزینه قابل کسر از بلیط ابطالی بر اساس تعرفه های رسمی هواپیمایی جمهوری اسلامی و یا تعرفه قوانین خطوط بین المللی به عهده کارفرما خواهد بود .
  • در صورت ابطال بلیط توسط هواپیمایی و خطوط بین المللی ، پیگیری پرداخت هزینه های مربوطه به عهده مجری خواهد بود  .
  • پرداخت کسورات قانونی شامل بیمه و مالیات با توجه به نرخ بلیط هواپیما ( / داخلی و خارجی / ) کلاً به عهده مجری می باشد  .

 

ماده پنجم : تعهدات کارفرما

  • کارفرما اسامی افرادی که باید بلیط هواپیما برای آن ها رزرو و یا صادر گردد را با ذکر مشخصات کامل ( طبق مندرجات شناسنامه یا پاسپورت  ) و تاریخ پرواز و مبدا و مقصد به مجری اعلام نماید .

 

  • کارفرما تعهد می نماید در صورت نیاز مجری به پاسپورت مسافران ،4 روز قبل از پرواز خارجی  ، کپی پاسپورت معتبر و سایر مدارک مورد نیاز پرواز را برای مجری ارسال نماید  .

 

شرکت خدمات مسافرت پارسا گشت                                      شرکت…………………………………….

 

 

 

 

 

 

 

  • کارفرما متعهد می نماید در صورت هر گونه مغایرت حساب حداکثر ظرف مدت یک هفته از تاریخ صورت حساب به حسابداری پارسا گشت اعلام فرماید  . در غیر اینصورت فاکتور صادره به عنوان بدهی تائید شده منظور و پس از آن هیچگونه اعتراضی مورد قبول نمی باشد  .
  • چک بانکی ثبت شده به شماره ………………………به عهده بانک ……………….. شعبه ……………… به مبلغ 5،000،000،000 ريال معادل پانصد میلیون تومان ثبت شده به نام مجری به عنوان ضمانت انجام تعهدات خود به شرکت ارائه نمود که در صورت عدم انجام تعهدات در ماده چهارم ضمن حال شدن کلیه دیون مشتری ، شرکت حق خواهد داشت نسبت به وصول چک مذکور اقدام نماید .

 

ماده چهارم : شرایط پرداخت تور

1-در صورت انصراف کتبی مسافر از همراهی تور قیمت کل تور به عنوان جریمه از مسافر کسرخواهد شد.

2-کارفرما(مسافرین)به هنگام ثبت نام معادل 70% هزینه کل تور را در قبال اخذ رسید پرداخت و تا زمان از پرواز الباقی هزینه تور را تسویه نماید.

3-در صورت افزایش و یا تغییر نرخ حاصله در قیمت گشت اعم از افزایش نرخ بلیط و یا سایر خدمات با ارائه مدرک مستند از سوی کارگزار مسافر موظف به پرداخت مابه التفاوت اعلام شده به کارگزار می باشد.

4-چنانچه مسافر ممنوع الخروج باشد و یا در بدو ورود به کشوری مقامات محلی از ورود آن به کشور جلوگیری نمایند مسافر ملزم به پرداخت جریمه های مندرج در این قرارداد بوده و سرپرست تور فقط موظف به همکاری جهت بازگشت مسافر به کشور می باشد و هیچ نوع مسئولیتی در این خصوص متوجه کارگزاری نخواهد بود.اقامت در سالن ترانزیت تا زمان بازگشت و هزینه مربوطه به عهده مسافر می باشد.

5-کارگزار در خصوص عدم صدور روادیداز سوی سفارتخانه ها برای هیچیک از مسافرین مسئولیت نداشته و چنانچه مسافرینی به صورت گروهی ثبت نام نموده و به دلایلی سفارتخانه مربوطه از صدور روادید برای هریک از آنان ممانعت بعمل آورده سایر مسافرین می بایست از  گشت استفاده نموده و در صورت اعلام انصراف بایستی مطابق مفاد مندرج در این قرارداد جرائم منعقده را پرداخت نماید.

 

شرکت خدمات مسافرت پارسا گشت                                             شرکت…………………………………………..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6-مسافر متعهد است در طول استفاده از خدمات قید شده در این قرارداد کلیه ضوابط اعلام شده از سوی کارگزاری را رعایت و در صورت وارد نمودن خسارت به هتلها،رستوران ها ،اماکن و وسائط نقلیه شخصاً مسئول پرداخت خسارت میباشد و عدم تامین خسارت وارده کارگزار مجاز به استفاده از تضمین مسافر بر اساس مدارک مستند می باشد.

 

7-رعایت شئونات اسلامی در طول سفر از سوی مسافر الزامی است.

 

 

ماده ششم : موارد فسخ و خاتمه قرارداد

 

1-کارفرما می تواند با یک ماه اعلام قبلی هر زمان که مصلحت بداند  ، قرارداد را خاتمه نماید و مجری حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت  . بدیهی است مطالبات مجری تا زمان فسخ قرارداد قابل پرداخت خواهد بود .

 

2-در صورتی که کارفرما طبق بند 1 ماده چهارم در خصوص شرایط پرداخت اقدام ننماید   مجری  مجاز می باشد تا نسبت به توقف سرویس دهی به کارفرما اقدام نماید  چنانچه پس از یکماه از صدور فاکتور همچنان نسبت به پرداخت اقدام ننماید مجری مجاز است ضمن فسخ قرارداد نسبت به کنسل نمودن بلیط و تورها اقدام نماید  .

 

ماده هفتم : حل اختلاف

 

در صورت بروز اختلاف در اجرای قرارداد و یا تعبیر و تفسیر آن  طرفین ابتدا کوشش خواهند کرد که از طریق مذاکره اقدام نماید و در صورت عدم توفیق   از طریق مراجع صالح قضایی اقدام خواهد شد .

 

این قرارداد 5 صفحه و در دونسخه تنظیم گردید که هر دو دارای اعتبار می باشند .

 

شرکت خدمات مسافرت پارسا گشت                                                    شرکت………………………………..

 

             

این آژانس هواپیمایی مشتری مداری را سرلوحه اهداف خود قرار داده و حوزه فعالیت خود را جهت جلب رضایت مشتریان و مشتری مداری گسترش داده است. مدیر بازرگانی شرکت آماده مشاوره و راهنمایی شما در زمینه قرارداد می باشد .تماس با قسمت قرارداد :88487127-021

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور ترکیبی کره جنوبی وژاپن

تور کره جنوبی پر طرفدار ترین تور بین ایرانیان کره جنوبی یک کشور مدرن صنعتی می باشد که در کمتر از نیم قرن تبدیل به

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط عقد قراردادشرکت هواپیمایی با شرکتهای محترم

هلدینگ گردشگری پارسا گشت