مجری مستقیم تور روسیه

مجری مستقیم تور روسیه

تور روسیه برای صنعت گردگشری ایران یکی از قطبهای فعال می باشد که معمولا از اواسط فصل بهار تا اوایل فصل پاییز قابل اجرا است .

گردشگرانی که به کشور روسیه سفر میکنند میتوانند با دیدن کاخ ها ، موزه ها و بناهای تاریخی به دل تاریخ غنی کشور روسیه رفت و از دیدن این همه هنر برجسته و بناهای زیا لذت برد و با دیدنشان از سفر خود لذت ببرید . پارک هایی با فواره های زیبا و استخر های بزرگ ، کلیسا های زیبا با رنگ آمیزی و طراحی منحصر به فرد و نماد های خاص خود لحظات خاصی را برای شما می سازند .

برای سفر به روسیه شما گردشگران ایرانی احتیاج به اخذ روادید و ویزا دارند و بدون اخذ ویزا نمیتوانند به کشور روسیه ورود کنند .

روسیه پهناورترین کشور جهان است. کشور تمدن ها فرهنگ ها، روسیه کشوری است که دارای کلیساهای زیبا و موز هایی است که در جهان زیبایی تاریخ این کشور مشهور است با تور روسیه همراه شوید و به مسکو بروید. گنبدهای رنگارنگ و وجود میدان سرخ و هم چنین کاخ کرملین این کشور را برای گردشگران به یکی از اولویتهای سفر خود کرده است. هر ساله کشور روسیه یکی از پرترددترین کشورهایی است که گردشگران بسیار زیادی را به خود می بیند. مسکو پایتخت این کشور است. شهر مسکو خود دارای جاذبه های زیادی برای گردشگران است و دارای معماری است زیبا که همه را به سمت خود می کشاند.

شهر مسکو

 کشور روسیه یکی از شلوغ ترین و هیجان انگیز ترین شهرهای اروپا است که حدود 10 میلیون نفر جمعیت دارد. این شهر دارای فروشگاه ها و مراکز خرید بسیار بزرگ و دیدنی و باشکوه است که  این مراکز در خیابان های مشهور روسیه بنا شده اند. برای اینکه با کشور روسیه و جاذبه های این کشور جذاب روبرو شوید و اطلاعات دقیقی را از این کشور به دست اورید ادامه این مقاله را از دست ندهید.

در تور روسیه با ما همراه باشید تا سفری پر از هیجان و احساس زیبای تمدن و تاریخ گذشته را برای شما زنده کنیم. مردم این کشور از نژاد اسلاوهای شرقی هستند. کشور روسیه و جاذبه های این کشور آنقدر زیباست که وقتی وارد این کشور می شوید آثار تاریخی فرهنگ و جذابیت های هنری این کشور به چشم می خورد. شما قطعا چمدانی پر از خاطره را باخود حمل خواهید کرد هنگامی که به این کشور بزرگ سفر خواهید کرد. بهتر است با تورهای مسافرتی سفرتان را شروع کنید زیرا اینگونه تور ها به شما کمک می کنند بهترین و جالب ترین و شگفت انگیز ترین مکان ها را به شما نشان دهند. در این مقاله اطلاعاتی جامع را درباره تور روسیه و مسکو، تور روسیه و سنت پترزبورگ و هم چنین تور روسیه و سفر به کازان را برای شما ارائه می دهیم .

فرودگاه های روسیه برای تور از ایران

 شهر مسکو که مقصد اکثر پروازهای که از ایران به مسکو میروند فرودگاه ونوکووا (Vnukovo International Airport)  شهر مسکو می باشد .این فرودگاه یکی از پر تردد ترین فرودگاه ها می باشد .

شهر سن پترزبورگ که به نام فرودگاه پالکوو (Pulkovo Airport)و یا فرودگاه سن پترزبورگ (Saint Petersburg Airport )می باشد .معمولا در تورهای ترکیبی مسکو سن پترزبورگ ، پرواز رفت در یکی از فرودگاه های ونوکووا ویا پالکوو می رود و در برگشت از فرودگاه دیگر تا در وقت مسافر صرفه جویی شود .

 شهر کازان به اسم خود همین شهر است و با نام فرودگاه کازان (Kazan Airport)شناخته می شود .برای تور سوچی همنام این شهر فرودگاه سوچیSochi International Airport)   (می باشد .

این فرودگاه ها میزبان مسافران ایرانی که قصد سفر به یکی از شهر روسیه را دارند می باشد .

مسکو + سن پترزبورگ

تور ترکیبی مسکو + سن پترزبورگ را میتوان محبوب ترین تور روسیه نام برد . این تور های به صورت 7 شب و 8 روز اقامت برگزار می شود . و معمولا 3 شب اقامت در مسکو و چهار شب اقامت در شهر سنت پترزبورگ می باشد .

تور سوچی

یکی دیگر از مقصد های گردشگری ایرانی ها به روسیه می باشد .

تور های سوچی به دو دسته جنگلی و ساحلی تقسیم میشوند . معمولا مسافران ترجیه میدهند نصف مدت اقامت خود را در منطقه کوهستانی و مابقی را د منطقه ساحلی شهر سوچی انتخاب نمایند .

تور کازان

شهر کازان با توجه به برقراری پرواز هفتگی بین دو شهر کازان و ایران یکی از مقصد های گردشگری ایرانیان شده است . شهر کازان با دشاتن تاریخی کهن و کلیسا ها و بناهای تاریخی یکی از مقصد های گردشگری می باشد .

ویزا روسیه

 سفر کردن به روسیه احتیاج به اخذ رواید و یا همان ویزا می باشد .

 اخذ ویزا روسیه مدارکی همچون اصل گذرنامه ، 2 قطعه عکس 3*4 ، فرم اطلاعات شخصی ، برگه رزرو هتل و بلیت خریداری شده احتیاج است .

ایرلاین های برای سفر به روسیه

برای تور روسیه در این سال های ایرلاین ها و یا شرکت های هواپیمایی های مختلفی وجود دارد .

ایرلاین های روسی که برای انتقال مسافر به ایران آمده اند میتوان به ایلاین ایر فلوت ، نوردویند ، اس سون اشاره کرد .

و ایرلاین های ایرانی که به روسیه پرواز کرده اند میتوان به ایرلاین ماهان ، قشم ایر ، آتا ، ایران ایر اشاره کرد .

آب و هوای روسیه و بهترین زمانی که می توان به این کشور سفر کرد؟

آب و هوای این کشور دیدنی متناوب و متغیر است و حدود 37 درجه سانتی گراد وقتی که یخ خه شروع به آب شدن می کنند و منفی 30 درجه سانتی گراد در طول یک زمستان سرد که به زمستان سیبری مشهور است در حال تغییر است. اما مناسب ترین و بهترین و شاید بتوان گفت ملایم ترین آب و هوای این کشور در امتداد ساحل دریای بالتیک است که معمولا مردم این کشور تعطیلات تابستانی خود را در کنار این ساحل زیبا می گذرانند.

هم چنین شهری به نام سوچی در روسیه وجود دارد که برخلاف بیشتر شهرهای روسیه دارای آب و هوای گرمی است و از این شهر به عنوان یک تفرجگاه ساحلی استفاده می شود هم چنین به نام فلوریدا روسیه مشهور شده است.

در ماههای تابستانی جولای و آگوست گرم ترین ماه های سال را مردم روسیه تجربه خواهند کرد به همین دلیل بیشتر خوشگذرانی ها و سفرها معمولا در این دو ماه رخ می دهد اما اگر شما به سرما و زمستان و خاطرات خوش برفی علاقمند هستید زمستان روسیه را هیچوقت از دست ندهید و شروع بارش های زمستانی از اوایل پاییز و ماه اکتبر زیبایی خاصی را به این کشور می دهد و این بارش ها تا ماه های مارس و اوریل نیز ادامه دارد.

لباس مورد نیاز برای تور روسیه:

پوشیدن لباسهای سبک و نخی در فصل تابستان و لباسهایی پشمی و گرم در زمستان برای توریستها توصیه می شود و هم چنین در فصل سرما شما باید از کفش های مقاومی استفاده کنید تا بتوانید سفر راحتی را در میان برف و کولاک داشته باشید.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

تورنتو کانادا

تورنتو کانادا  تورنتو کانادا وقتی سخن از چند فرهنگی بودن، کیفیت بالای زندگی و بناهای دیدنی می‌شود، چه کسی می‌تواند از تورنتو چشم پوشی کند؟ شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مجری مستقیم تور روسیه

هلدینگ گردشگری پارسا گشت