مدارک لازم برای ویزای چین ۲۰۲۳

 

مدارک لازم برای ویزای چین ۲۰۲۳.

تمامی ویزاهای توریستی برای صدور نیاز به یک سری مدارک مورد نیاز می باشند. امکان دارد این مدارک، مدارک مالی باشند و یا مدارک هویتی. مهم ترین مدارک مورد نیاز برای ویزای توریستی کشور چین به شرح زیر می باشند

All tourist visas require a series of documents to be issued. It is possible that these documents are financial documents or identity documents. The most important documents required for a Chinese tourist visa are as follows:

 

ارائه ی پاسپورت

یکی از اصلی ترین مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای توریستی کشور چین، گذرنامه می باشد. بایستی پاسپورت دارای حداقل 6 ماه اعتبار باشد و صفحات خالی در گذرنامه موجود باشد. موضوع دیگری که در زمان ارائه ی پاسپورت وجود دارد این است که باید یک کپی از صفحه اطلاعات گذرنامه در دست شما باشد.

 

ارائه ی بلیط رفت و برگشت

ارائه ی اسناد مربوط به بلیط رفت و برگشت یکی دیگر از مدارک مورد نیاز می باشد. اطلاعات مربوط به بلیط های رفت و برگشت را با بازدید برنامه ریزی شده از جمله تاریخ ورود و خروج و مکان مورد بازدید را ارائه دهید.

 

ارائه ی مدارک مربوط به رزرو هتل و یا دعوت نامه از چین

یکی دیگر از مدارک مورد نیاز ارائه ی اسنادی مربوط به رزرو هتل و یا دعوت نامه از چین می باشد. در این اسناد بایستی اطلاعات مربوط به متقاضی شامل نام کامل، جنسیت و تاریخ تولد باشد. در استاد مربوط به دعوت نامه از چین بایستی اطلاعات مربوط به دعوت کننده شامل نام، شماره تماس، آدرس، امضا و مهر رسمی نماینده ی قانونی نهاد یا شخص دعوت کننده باشد.

 

تکمیل فرم درخواست

فرم درخواست ویزای توریستی بایستی به صورت دقیق پر شود. در صورتی که فرم درخواست، صادقانه و کامل و خوانا پر نشده باشد، احتمالا در زمان صدور ویزا تاخیر ایجاد شود.

 

عکس

یکی دیگر از مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای توریستی چین، ارائه یک عکس رنگی با زمینه ی سفید می باشد. از زمان گرفتن عکس نباید 6 ماه بگذرد. اندازه ی آن هم بایستی مشابه با عکس گذرنامه و متصل به فرم درخواست باشد.

 

تمکن مالی

متقاضیان برای اخذ ویزای توریستی برای کشور چین نیاز به دریافت رسید تمکن مالی دارند. برای دریافت رسید تمکن بانکی نیاز به مراجعه به بانک می باشد. به این صورت که میزان تمکن مالی برای دریافت ویزای توریستی کشور چین با توجه به کشوری که متقاضی در آن زندگی می کند، متفاوت می باشد.

 

به این صورت که برای متقاضیانی که در کشور ایران زندگی می کنند، تمکن مالی مورد نیاز برای هر نفر 8 هزار دلار می باشد. البته در همین راستا ذکر این موضوع از قاعده مستثنی نمی باشد که هر اندازه تمکن مالی بیشتر باشد، احتمال موافقت با درخواست ویزا افزایش پیدا می کند.

 

سایر اسناد و مدارک;

یکی دیگر از مدارک مورد نیاز ارائه ی یک سری اسناد و مدارک می باشد. به این صورت که برخی افراد بر اساس کشوری که در آن زندگی می کنند، بایستی اقدام به ارائه ی یک سری مدارک دیگر برای سفر به چین نمایند. به عنوان نمونه، افرادی که تابعیت کشور ایران را ندارند، از ایران اقدام به درخواست ویزای توریستی چین می کنند، اثبات اقامت قانونی و یا وضعیت اقامت آن ها برای دریافت ویزا نیاز است

مدت اعتبار ویزای توریستی چین ۲۰۲۳

بعد از بررسی مدارک و نحوه ی اخذ ویزا نوبت به بررسی مدت اعتبار ویزای توریستی چین می رسد. مدت زمان اعتبار ویزا توریستی چین سه ماه می باشد. ولی موضوع بسیار مهمی که در ارتباط با مدت اعتبار ویزای توریستی چین وجود دارد، این است که بیشتر از 30 روز امکان اقامت در این کشور وجود ندارد

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور ترکیبی کره جنوبی وژاپن

تور کره جنوبی پر طرفدار ترین تور بین ایرانیان کره جنوبی یک کشور مدرن صنعتی می باشد که در کمتر از نیم قرن تبدیل به

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مدارک لازم برای ویزای چین ۲۰۲۳

هلدینگ گردشگری پارسا گشت