هتل آستریا کرملین پالاس

معرفیAsteria Kremlin Palace

Gallery image of this property

کشور ترکیه همه ساله شاهد تعداد زیادی از گردشگران ایرانی است که این کشور را مقصد سفر خود قرار داده اند. آنتالیا از جمله مناطقی است که بیشترین گردشگر را دارد و هتل های زیادی در این منطقه واقع شده است. هتل Asteria Kremlin Palace آنتالیا که در منطقه لارا واقع شده است از هتل های 5 ستاره بی نظیری می باشد که طرح و نقشه خود را از کاخ کرملین در روسیه بهره برده است. این هتل ساحلی زیبا در سال 2023 افتتاح شد و موج مسافران را به سوی خود روانه ساخت.

هتل آستریا کرملین پالاس، زمینی حدود 100 هزار متر مربع دارد که از یک ساختمان اصلی و 3 بلوک مجزا تشکیل شده است. ساختمان های این هتل شگفت انگیز 4 تا 6 طبقه دارند و 875 اتاق را شامل می شوند. هتل آستریا کرملین برای این که بتواند به مسافران و میهمانان خود بهتر خدمت رسانی نماید در سال 2011 هم مورد بازسازی قرار گرفت.

Gallery image of this property

امکانات رفاهی و خدمات هتل آستریا کرملین پالاس آنتالیا

خدمات بسیار خوب و لاکچری در این هتل به مسافران عرضه شده است که هر کدام در نوع خود کم نظیر می باشند. از جمله این امکانات و خدمات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

انیماسیون، کلوپ شبانه، خدمات 24 ساعته، تهویه مطبوع، ترانسفر فرودگاهی، صندوق امانات، اتاق جلسات، نگهداری از کودک، آسانسور، خدمات معلولین، اتاق خانوادگی، اتاق بالکن دار، نظافت روزانه، اینترنت وای فای، بدنسازی، ماساژ، خدمات اسپا، سونا، حمام ترکی، جکوزی، استخر روباز، استخر سرپوشیده، زمین بازی، ورزش های آبی، اتاق بازی، رستوران بار، اسنک بار، اسنک بار ساحلی، خدمات آرایشی، تیراندازی، بیلیارد، ثبت نام تور و گشت شهری، حمام آفتاب

Gallery image of this property

این هتل بسیار شیک و مدرن برنامه های مختلفی را طی روز برگزار می کند و کارکنان بسیار خوب و مودبی دارد. ساحل اختصاصی هتل از جمله موقعیت های شیک و خاص هتل است. اگر با ماشین خود به سفر رفته اید این هتل پارکینگی را که برای این امر اختصاص داده است در اختیار شما خواهد گذاشت.

این هتل دارای سالن کنفرانس بسیار بزرگی است که دارای 3 سالن مختلف می باشد که با توجه به نیاز مشتری در اختیار آن ها قرار می گیرد. کارکنان و پرسنل هتل آستریا به زبان های انگلیسی، آلمانی، روسی، ترکی، اوکراینی و فارسی صحبت می کنند و به راحتی می توان با آن ها ارتباط گرفت و سوالات خود را پرسید و جواب گرفت.

رستوران ها و کافی شاپ ها

رستوران ها و کافی شاپ های متعددی در هتل وجود دارد که با هر کدام از آن ها بیشتر آشنا خواهیم شد. هتل آستریا کرملین با توجه به وسعتی که دارد بخش های مختلفی را در زمینه غذایی به خدمت مشتریان در آورده است.

رستوران اصلی صبحانه زود هنگام را در ساعت 2 تا 6، صبحانه را در ساعت 7 تا 10:30، ناهار در ساعت 12:30 تا 14:30، شام 19 تا 21:30 شام دیر هنگام ساعت 23 تا 2، بوفه ویژه کودکان 12:30 تا 14:30 و 19 تا 20:30 و بوفه رژیمی 12:30 تا 14:30 و 19 تا 21:30 سرو کرده و به میهمانان خدمات می دهد.

Gallery image of this property

رستوران های هتل از یکدیگر جدا هستند و به این گونه بخش شده اند:

  1. رستوران اصلی که به شرحی که بیان شد در طول شبانه روز مشغول فعالیت است.
  2. رستوران آلاکارته  EL SOMBRERO MEXICAN
  3. رستوران آلاکارته   PASHA TURKISH
  4. رستوران آلاکارته  MARINE FISH
  5. رستوران آلاکارته RISTORANTE LA GONDOLA ITALIAN

در این رستوران ها به طبخ و توزیع انواع غذاهای ترکی، ایتالیایی، مکزیکی و بین المللی پرداخته می شود و سعی شده از بهترین مواد اولیه استفاده گردد که نظر مشتریان را به خود جلب کنند.

در رستوران های این هتل شما شاهد منوی متنوعی خواهید بود که می توانید با سفارش هر کدام از این غذاها تجربه جدیدی را کسب نمایید. اگر شما 5 شب در این هتل مقیم باشید می توانید 1 شب به صورت رایگان از رستوران ها استفاده نمایید به شرطی که از قبل رزرو کرده باشید. فعالیت رستوران های آلاکارته نیز از ساعت 19 تا 22 است.

Gallery image of this property

این هتل علاوه بر رستوران های متعدد کافه و بارهای زیادی نیز دارد که در گوشه به گوشه هتل به چشم می خورند:

  1. کافه لابی DIVO: در این کافه انواع و اقسام نوشیدنی های محلی و بین المللی به صورت شبانه روزی سرو و به مشتریان ارائه می گردد.
  2. کافه ZVEZDA: ساعت فعالیت این کافه 9 صبح تا 1 بامداد می باشد.
  3. کافه ARBAT: این کافه هم بین ساعات 9 صبح تا 1 بامداد مشغول خدمت رسانی است.
  4. کافه  SENAT DISCO: ساعت 23 تا 2 بامداد باز می باشد.
  5. کافه VITAMIN: ساعت فعالیت این کافه 11 تا 19 است.
  6. کافه بار ساحلی  AURORA: ساعت 9:30 تا 17:30 فعالیت دارد.
  7. کافه PUSHKIN: ساعت 10 صبح تا 18 خدمات ارائه می دهد.
  8. کافه  BEER HOUSE: این کافه به صورت شبانه روزی باز است.

تفریحات هتل Asteria Kremlin Palace

هتل آستریا انواع تفریحات آبی، ورزشی و نمایشی را مهیا کرده است تا هر چه بیشتر به میهمانان و مسافران هتل خوش بگذرد. این هتل 5 استخر روباز و سرپوشیده و همچنین استخر مخصوص کودکان دارد و پارک های آبی برای تفریحات بزرگسالان و کودکان از جمله تفریحات آبی هتل است.

  1. استخر اصلی با مساحت 1983 متر مربع و عمقی در حدود 145 سانتی متر تا 205 سانتی متر را دارا می باشد.
  2. استخر سرپوشیده مساحت 180 متر مربعی و عمقی حدود 145 تا 205 دارد.
  3. استخر سرپوشیده کودکان 12 متر مربع مساحت دارد و عمقش 35 سانتی متر است.
  4. استخر روباز کودکان که 3 سرسره را در بر گرفته است 239 متر مربع مساحت دارد و 45 سانتی متر عمق را تشکیل می دهد.
  5. استخر مخصوص پارک آبی نیز 3 سرسره دارد و 227 متر مربع مساحت و 125 متر عمق را شامل می شود.

Gallery image of this property

باشگاه ها ورزشی برای کودکان و نوجوانان 4 تا 12 سال، جونیور کلاب برای افراد 13 تا 16 سال، بازی های ورزشی، مینی دیسکو، باشگاه تناسب اندام، تنیس روی میز، والیبال ساحلی، دارت از جمله سرگرمی هایی است که برای مسافران فراهم می باشد.

تفریحاتی که در شب در هتل ارائه می گردد از جمله موزیک زنده، مسابقه، جشن های شبانه، دیسکو، نمایش های همراه با موزیک است.

مسافران می توانند از غارهایی که در نزدیکی هتل است دیدن کنند و همچنین در مسابقات تیر اندازی که برگزاری می گردد شرکت نمایند و همچنین به شما شنا را آموزش خواهند دارد. در این هتل به شما آموزش تنیس هم داده خواهد شد البته این آموزش شامل هزینه می باشد.

در نهایت باید این را بدانید امکانات و خدمات تفریحی هتل به قدری زیاد است که اگر شما اصلا از هتل بیرون نروید و در همان محوطه به گردش و تفریح بپردازید خسته نخواهید شد و خاطرات خوب و به یادماندنی را خواهید ساخت.

اتاق های هتل Asteria Kremlin Palace

این هتل دارای 875 اتاق و 1771 تخت می باشد که تنوع زیادی در انواع آن شاهد هستیم. اتاق های هتل آستریا کرملین پالاس را می توان به صورت تقسیم نمود:

402 اتاق استاندارد 23 متری با ظرفیت 3 نفر، 343 اتاق سوپریور 23 متری با ظرفیت 3 تا 4 نفر، 127 اتاق خانوادگی دوبلکس 48 متری با ظرفیت 5 نفر و دارای 2 اتاق خواب، 2 اتاق رویال دلوکس 80 متری با ظرفیت 4 نفر با 2 اتاق خواب و 1 آشپزخانه و 1 رویال رویال کینگ سوئیت 120 متری با ظرفیت 4 نفر به 3 اتاق خواب و 1 آشپزخانه

قیمت حدودی هر اتاق در این هتل چیزی ما بین هر شب 5600000 هزار تومان به بالا می باشد.

در این هتل اتاق جلسات، اتاق ضیافت و امکانات کنفرانس را برای مهمانان و مشتریان آماده کرده اند که در صورت نیاز مشتری در اختیار او قرار دهند.

امکانات اتاق ها Asteria Kremlin Palace

تمام اتاق های این هتل به صورت رایگان مینی بار و صندوق امانات دارند. در این اتاق ها امکانات دیگری از جمله تلویزیون صفحه تخت، حمام با وان و دوش، اینترنت، تهویه مطبوع، کتری برقی، تلفن، یخچال، مبل و صندلی، اتو، کمد و قفسه، بالکن وجود دارد. نظافت اتاق های به صورت روزانه صورت می پذیرد.

قوانین هتل آستریا کرملین پالاس

در این هتل ورود حیوانات ممنوع می باشد.

مسافران باید در طول رزرو شناسه مربوطه با کارت اعتباری را نشان دهند.

فاصله آستریا کرملین پالاس هتل از مکان های مهم آنتالیا

در زیر به شرح فواصل هتل تا مکان های پر طرفدار خواهیم پرداخت:

  • فاصله هتل تا
  • مرکز خرید آنتالیوم پریمیوم: 2.9 کیلومتر
  •  پارک پروانه: 5.4 کیلومتر
  •  کلوپ ملی گلف: 7.4 کیلومتر
  •  گلف کایا: 7.8 کیلومتر
  • پارک آبی لند آو لجندز: 8.3 کیلومتر
  •  باغ تلرانس: 8.4 کیلومتر
  •  باشگاه گلف کاریا: 8.8 کیلومتر
  •  آبشار دودن :11.6 کیلومتر
  •  زمین گلف فالدو: 11.7 کیلومتر
  •  فرودگاه آنتالیا: 11.9 کیلومتر
  • آبشار و پارک طبیعت کوراسونلو: 18.2 کیلومتر
  •  دروازه هادریان: 18.5 کیلومتر
  • برج ساعت: 18.8 کیلومتر
  •  شهر قدیمی مارینا: 19.1 کیلومتر
آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

ویزا چین_بهترین قیمت

ویزا چین انواع مختلف ویزای چین ویزای چین انواع مختلفی داشته و هر فردی با توجه به هدف خود از سفر به چین، باید برای

تور بالی احظه آخری

بالی، در واقع جزیره‌ای بسیار زیبا و شگفت انگیز در محل تلاقی آب‌ها اقیانوس آرام و هند واقع شده است و یکی از از جزیره‌های

برگزارکننده تورهای خارجی

تور های خارجی که در آژانس پارساگشت انجام می‌شود خدماتی را برای مسافران گرامی درنظر می‌گیرد. در ادامه، انواع آفر تور خارجی  را برای شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هتل آستریا کرملین پالاس

هلدینگ گردشگری پارسا گشت