موون پیک کلمبو(MOVENPICK)

قبلی
بعدی

Mövenpick Hotel Colombo

rate:8.0

very good

هتل موون پیک کلمبو

 

هتل موون پیک کلمبو هتل ۵ ستاره شیک در قلب تجاری و مراکز خرید شهر کلمبو واقع شده است. این هتل بی نظیر با ۲۴ طبقه در سال ۲۰۱۶ تاسیس گشته و حدودا ۳۵ کیلومتر تا فرودگاه فاصله دارد. این هتل زیبا دارای موقعیت عالی و مناسبی است و با طراحی های معاصر، چشم اندازهای بی نظیر برایتان فضای اقامتی عالی به ارمغان می آورد. هتلی ایده آل برای کشف شهر کلمبو همینجاست که به جاذبه های دیدنی شهر و معابد کلمبو دسترسی آسانی خواهید داشت و خدمات و امکانات ارائه شده در این هتل همگی برای رفاه میهمانان است تا از اقامتشان احساس رضایت داشته باشند.

امکانات عمومی هتل

از امکانات اصلی این هتل می توان به وجود دو استخر شنا، شاتل فرودگاهی، وای فای رایگان، اتاق های خانواده، مرکز سلامت و اسپا، سالن بدنسازی اشاره کرد. در صورت رزرو بلیط هواپیمانگران ساعت پروازتان نباشید، زیرا در هتل موون پیک کلمبو قسمت پذیرش به صورت ۲۴ ساعته دایر است. اینترنت وای فای رایگان در همه نقاط هتل قابل دسترس است، همچنین برای مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می کنند، پارکینگ رایگان در اختیارشان قرار داده می شود. در صورت نیاز می توانید وسایل خود را به بخش نگهداری چمدان ها بسپارید، همچنین در لابی Mövenpick Hotel Colombo بخش تبدیل ارز نیز دایر است.
در هنگام اقامت در این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را ندارید. خدماتی نظیر خشکشویی، لباسشویی و اتو نیز با پرداخت هزینه جداگانه انجام می گیرد. برای آن دسته از مسافرانی که به قصد سفرکاری به کلمبو می روند، با انتخاب این هتل می توانند در مرکز بیزینس جلسات و کنفرانس های خود را برگزار کنند. خدمات گردشگری نیز عبارتند از میز تور و کرایه اتومبیل. مغازه های سوغاتی فروشی در لابی هتل Mövenpick Hotel Colombo دایر هستند، همچنین برای مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند، برای راحتی شان خدمات مناسب و ویژه ای در نظر گرفته شده است. کارکنان این هتل به زبان های عربی، آلمانی، انگلیسی، فرانسوی، هندی، ژاپنی و تامیل صحبت می کنند.

امکانات تفریحی هتل

از امکانات تفریحی در این هتل می توان به استخر روی پشت بام همراه با بار با انواع نوشیدنی ها اشاره کرد که چشم اندازی رو به اقیانوس هند دارند. این هتل دارای دو استخر سرپوشیده است که یک مورد مناسب همه رده های سنی و دیگری مناسب کودکان است. استخرها در طول سال به صورت رایگان دایر هستند و در مرکز سلامت Mövenpick Hotel Colombo به صورت ۲۴ ساعته اسپا دایر است و مربی خصوصی در کنارتان خواهد بود.
همچنین اتاق های مخصوص یوگا و زومبا نیز در طبقه بیست و سوم هتل دایر هستند، این اتاق ها رو به اقیانوس بوده و منظره فوق العاده ای دارند. خدماتی نظیر ماساژ، اتاق بخار، جکوزی و بدنسازی در این هتل وجود دارد. از دیگر امکانات سرگرم کننده این هتل ایروبیک، موسیقی زنده، تورهای محلی، سرگرمی های عصرانه، کلوب های شبانه و زمین گلف هستند. برای کودکان نیز محل بازی وجود دارد تا سرگرم شوند، همچنین سالن آرایشی و زیبایی موجود در این هتل خدماتی مانند کوتاهی و رنگ مو، پدیکور و مانیکور و آرایش و زیبایی ارائه می دهد.

رستوران های هتل

رستوران های موجود در هتل موون پیک نیز غذاهای محلی سری لانکا و غذاهای بین المللی در شان هتلی ۵ ستاره سرو می کند. سه رستوران این هتل عبارتند از رستوران Ayu به صورت بوفه ای و منویی، رستوران Robata Grill and Lounge غذاهای ژاپنی، آسیایی و گریل شده به صورت منویی ارائه می دهد و در نهایت Vistas Bar مخصوص نوشیدنی های خوشمزه است.

اتاق های هتل

انواع اتاق های هتل موون پیک عبارتند از سوئیت اکسکیوتیو، اتاق کینگ دولوکس با چشم انداز دریا، اتاق کینگ اکسکیوتیو، اتاق کینگ سوپرییر، اتاق کینگ سوپرییر با چشم انداز اقیانوس، اتاق کینگ اکسکیوتیو با چشم انداز دریا، سوئیت جونیور، اتاق توئین دولوکس و اتاق توئین دولوکس با چشم انداز دریا.

امکانات اتاق های هتل

این هتل دارای ۲۱۹ اتاق است و همه اتاق ها به صورت روزانه و رایگان نظافت می شوند، همچنین تمامی اتاق های این هتل به سیستم تهویه مطبوع مجهز هستند و از جمله امکانات موجود در اتاق ها می توان به تلویزیون با شبکه های ماهواره ای، فضای نشیمن هستند. اتاق ها در این هتل چشم اندازی رو به دریا یا شهر دارند. اتاق ها شامل چای ساز و قهوه ساز، مینی بار، گاوصندوق، کاناپه، اتو، میزکار، کمد لباس هستند. در داخل همه اتاق های Mövenpick Hotel Colombo حمام اختصاصی وجود دارد که برای راحتی شما در داخل حمام ها می توانید به دوش، وان، دمپایی، حوله، لوازم بهداشتی و آرایشی دسترسی داشته باشید.

فاصله هتل تا جاذبه های دیدنی نزدیک

موزه ملی کلمبو: ۱.۷ کیلومتر
معبد گانگارامایا: ۱.۸ کیلومتر
معبد بودای ویهارا: ۱.۸ کیلومتر
بازار شناور پتا: ۴.۱ کیلومتر
مسجد سرخ کلمبو: ۴.۳ کیلومتر
کلیسای جامع سنت لوسیا: ۶.۴ کیلومتر

سایت هتل:

Mövenpick Hotel Colombo

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور لحظه آخری مالزی

مالزی مالزی یکی از کشورهای توسعه یافته و مسلمان نشین قاره آسیا می‌باشد که در شرق این قاره واقع شده است. طبیعت بکر و جنگل‌های

تور لوکس ژاپن

تور ژاپن ژاپن (Japan) یک کشو جزیره‌ای در سواحل شرقی آسیا بوده که رشته بزرگی از جزایر را در امتداد یک کمان شمال شرقی به

تور لوکس برزیل

شاید بسیاری از ذهنیت‌هایی که در مورد تور برزیل دارید اشتباه باشد! به طور مثال اگر تابستان به برزیل بروید آب و هوا استوایی و

تور آلانیا بهترین قیمت

تور آلانیا ترکیه کشوری زیبا و توریستی است. در اغلب روزهای سال این کشور مملو از جمعیتی است که با خرید بلیط هواپیما از همه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

موون پیک کلمبو(MOVENPICK)

هلدینگ گردشگری پارسا گشت