نزدیک ترین هتل ها به سفارت آمریکا در ارمنستان

Hotel Metropol

هتل متروپول ایروان با وای فای رایگان، اقامتگاه هایی در ایروان ارائه می دهد. مهمانان می توانند از بار در محل لذت ببرند. پارکینگ خصوصی رایگان در محل موجود است. هر اتاق در این هتل دارای تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه تخت است. برخی از واحدها دارای یک قسمت نشیمن برای استراحت پس از یک روز شلوغ هستند. یک کتری در اتاق پیدا خواهید کرد. اتاق‌ها دارای حمام اختصاصی مجهز به بیت می‌باشند. برای راحتی شما، حمام و دمپایی پیدا خواهید کرد. اتاق‌های سوپریور دارای حمام آبگرم یا جکوزی هستند. میز پذیرش 24 ساعته، دستگاه پول نقد، مرکز تجاری و فروشگاه هدیه در این ملک وجود دارد. می توانید در هتل تنیس روی میز بازی کنید. میدان جمهوری ۰٫۶ مایل از هتل متروپول ایروان فاصله دارد، در حالی که تئاتر اپرا و باله ارمنستان ۱٫۱ مایل از هتل فاصله دارد. فرودگاه بین المللی زوارتنوتس 5.6 مایل با شما فاصله دارد. طبق بررسی های مستقل، این قسمت مورد علاقه مهمانان ما از ایروان است. به ویژه زوج‌ها این مکان را دوست دارند – آنها برای یک سفر دو نفره به آن 8.9 امتیاز دادند.

قبلی
بعدی

Best Western Plus Congress Hotel

این هتل زیبا که در پارک کودکان در مرکز شهر ایروان قرار دارد، دارای باغی بزرگ با استخر و صندلی‌های آفتاب‌گیر و پارکینگ رایگان در محل است. وای فای رایگان در سرتاسر ملک موجود است. اتاق های مدرن و عایق صدا در هتل بست وسترن پلاس کنگره ایروان مجهز به تلویزیون صفحه تخت، مینی بار و تهویه مطبوع هستند. همه اتاق ها دسترسی به اینترنت رایگان و حمام با سشوار دارند. رستوران “Accent” در Best Western غذاهایی با غذاهای مختلف ارائه می دهد. امکانات اسپا در هتل بست وسترن پلاس کنگره ایروان شامل سونای فنلاندی است. ماساژ نیز قابل رزرو است. هتل تنها 5 دقیقه پیاده تا میدان جمهوری و موزه تاریخ ارمنستان و همچنین ایستگاه مترو Hanrapetutyan Hraparak فاصله دارد. طبق بررسی های مستقل، این قسمت مورد علاقه مهمانان ما از ایروان است.

 

قبلی
بعدی

Alex Hotel

شما واجد شرایط تخفیف Genius در هتل فورچون هستید! برای صرفه جویی در این ملک، تنها کاری که باید انجام دهید این است که وارد شوید. فورچون با وای فای رایگان در مناطق عمومی در ایروان، 1.9 مایلی از میدان جمهوری قرار دارد. میهمانان می توانند از رستوران هتل لذت ببرند. پارکینگ خصوصی رایگان در محل موجود است. همه اتاق ها دارای تلویزیون صفحه تخت هستند. برخی از اتاق ها دارای قسمت نشیمن برای استراحت پس از یک روز شلوغ هستند. برای راحتی شما، دمپایی و لوازم آرایش رایگان پیدا خواهید کرد. میز پذیرش 24 ساعته در این ملک وجود دارد. هتل کرایه دوچرخه نیز ارائه می دهد. فرودگاه بین المللی زوارتنوتس 6.8 مایل با شما فاصله دارد.

قبلی
بعدی

Bien hoteL

هتل Bien واقع در ایروان، 1.8 مایلی از میدان جمهوری، دارای اقامتگاه هایی با استخر فصلی در فضای باز، پارکینگ خصوصی رایگان، باغ و تراس است. این هتل که دارای رستوران است، به چندین جاذبه مشهور نزدیک است، حدود 11 دقیقه پیاده تا کارخانه براندی ایروان، 0.9 مایل تا موزه نسل کشی ارامنه و 1.2 مایل تا موزه سرگئی پاراجانوف. این ملک دارای پذیرش 24 ساعته، حمل و نقل فرودگاهی، میز تور و وای فای رایگان در سراسر ملک می باشد. در هتل، اتاق ها دارای کمد دیواری هستند. اتاق ها دارای تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه تخت هستند و برخی از اقامتگاه های هتل بین دارای صندوق امانات هستند. صبحانه بوفه هر روز صبح در اقامتگاه موجود است. تئاتر اپرا و باله ارمنستان 2.1 مایل تا هتل بین و کلیسای جامع اچمیادزین 12 مایل از هتل فاصله دارد. نزدیکترین فرودگاه فرودگاه بین المللی Zvartnots است که در 5 مایلی هتل قرار دارد.

قبلی
بعدی
آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

تورنتو کانادا

تورنتو کانادا  تورنتو کانادا وقتی سخن از چند فرهنگی بودن، کیفیت بالای زندگی و بناهای دیدنی می‌شود، چه کسی می‌تواند از تورنتو چشم پوشی کند؟ شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نزدیک ترین هتل ها به سفارت آمریکا در ارمنستان

هلدینگ گردشگری پارسا گشت