نمایشگاه گوانجو(کانتون) canton fair

نمایشگاه چین

 

بر اساس آمارهای ارائه شده در “گزارش پژوهشی درباره صنعت نمایشگاهی چین” که در سال ۲۰۱۸ منتشر شده است، فقط در سال ۲۰۱۷ میلادی بیش از ۱۰٫۰۰۰ نمایشگاه مختلف در کشور چین برگزار شده است. درآمد مستقیم حاصل از صنعت نمایشگاه های چین بالغ بر ۵۵ میلیارد یوان و درآمدهای غیر مستقیم مربوطه بالغ بر ۴۰۰ میلیارد یوان برآورد شده است. این صنعت عظیم و رو به رشد در کشور چین یکی از بزرگترین فرصت های تجاری برای تجار و بازرگانان ایرانی را نیز فراهم آورده است.

برگزاری تور نمایشگاه های چین

آژانس پارساگشت به عنوان بزرگ‌ترین برگزار‌کننده تورهای نمایشگاهی چین، لیست کامل نمایشگاه های کشور چین را ارائه کرده و امکان ثبت نام در تورهای تخصصی هر نمایشگاه را نیز فراهم نموده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هر نمایشگاه، زمان برگزاری آن، و تورهای مرتبط با آن، لطفا از طریق لیست زیر اقدام کنید. با حضور در تورهای نمایشگاهی، علاوه بر اینکه فرصت همکاری تجاری با این کشور برای شما فراهم می،شود، می،توانید از گشت های تفریحی شهرهای مختلف کشور زیبای چین نیز بهرمند شوید.

فاز اول نمایشگاه گوانجو

صنایع حاضر در فاز اول نمایشگاه گوانجو عبارتند از:

ماشین‌های بزرگ و کوچک صنعتی، دوچرخه و موتور سیکلت، قطعات یدکی خودرو، لاستیک، فراورده‌های شیمیایی، سخت افزار، ابزار آلات، خودرو، ماشین‌آلات ساختمانی و جاده‌ای و کشاورزی، کامپیوتر و لوازم جانبی، محصولات الکتریکی ولوستر و چراغ، مصالح ساختمانی و دکوراسیون و بهداشتی ساختمان، کفپوش، کاشی، کابینت، لوازم خانگی برقی و…

📅 زمان برگزاری فاز اول نمایشگاه:
۲۷ تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

فاز دوم نمایشگاه گوانجو

صنایع حاضر در فاز دوم نمایشگاه گوانجو عبارتند از:

لوازم آشپز خانه و پذیرایی، سرامیک، شیشه و بلور، هنرهای شیشه و سفال و سرامیک، مبلمان، لوازم باغبانی، سنگ‌های تزیینی، صنایع دستی، لوازم حصیری، ست اتاق خواب، آرایشی و بهداشتی، اسباب بازی، ساعت، لوازم دکوری و هدیه، لوازم مخصوص جشن‌ها و لوازم تحریر و…

📅 زمان برگزاری فاز دوم نمایشگاه:
۴ تا ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

فاز سوم نمایشگاه گوانجو

صنایع حاضر در فاز سوم نمایشگاه گوانجو عبارتند از:

جواهرات، انواع پوشاک، آویزها و تزیینات، محصولات خز، چرم و فوم، الیاف و مواد خام پارچه، منسوجات خانگی و حوله، پرده، فرش روفرشی و کناره، محصولات بومی چین، مواد خوراکی، بهداشتی و دارویی، دستگاه‌های پزشکی، ارتوپدی و توانبخشی، لوازم ورزشی و پرورش اندام، لوازم مسافرتی، لوازم اداری، کیف و کفش و چمدان و…

📅 زمان برگزاری فاز سوم نمایشگاه:
۱۲ تا ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدارک لازم برای دریافت کارت ورود برای بازدید نمایشگاه گوانجو چین

جهت دریافت کارت ورودی نمایشگاه لازم است موارد زیر را به همراه داشته باشید:

  1. اصل پاسپورت
  2. یک قطعه عکس ۴*۳
  3. کارت ویزیت انگلیسی
  4. مبلغ ۱۰۰ یوان

در صورت نداشتن عکس می‌توانید آن را در ورودی نمایشگاه تهیه کنید که وقت و هزینه چندانی ندارد. ولی در صورت نداشتن کارت ویزیت انگلیسی باید فرم‌های آماده شده توسط مسئولین برگزاری نمایشگاه را پر کنید که این امر موجب اتلاف زمان و هزینه شما می‌شود. لذا توصیه می‌شود مدارک فوق را در ایران تهیه کرده و برای حضور در نمایشگاه همراه خود داشته باشید.

در ضمن توجه داشته باشید که اصل پاسپورت فقط برای روز اول لازم است و برای حضور در روزهای بعدی نمایشگاه پاسپورت خود را در جعبه امن نگهداری کنید. کارت ورودی به نمایشگاه به مدت ۵ سال اعتبار دارد و می‌توانید از آن در نمایشگاه‌های بعدی گوانجو نیز استفاده کنید.

 

تاریخچه نمایشگاه گوانجو

کلید نمایشگاه گوانجو یا کانتون فیر (Canton Fair) نخستین بار در سال ۱۹۵۷ در شهر گوانجو (کانتون سابق) در مرکز استان گوانگ دونگ زده شد. وزارت تجارت چین و فرمانداری استان گوانگ دونگ با همکاری هم این نمایشگاه را برگزار کردند که در واقع در آن سال‌ها، تنها مکان برقراری ارتباط میان خریداران خارجی و فروشندگان چینی محسوب می‌شد.

برگزاری نخستین دوره نمایشگاه کانتون با مرکز تجارت خارجی چین بود. در واقع، نمایشگاه گوانجو با هدف از میان برداشتن تحریم‌های دولت کاپیتالیست و اشاعه تجارت خارجی در دهه ۱۹۵۰ چین پا به عرصه وجود گذاشت. تجارت جهانی دولت چین در آن دهه رونق چندانی نداشت بطوریکه ۸۰ درصد تجارت خارجی این کشور تبادلات تجاری با کشورهای سابقا سوسیالیستی بود. روابط دیپلماتیک معمولی چین که در دهه ۱۹۵۰ به زحمت به ۲۰ کشور می‌رسید، چین را برآن داشت تا بدنبال یافتن راهی برای ورود به سمت دنیای تجارت بین الملل باشد. موقعیت جغرافیایی مطلوب کانتون که در نزدیکی ماکائو و هنگ کنگ قرار داشت و ارتباط فرهنگی خوب این شهر با سایر کشورها از جمله دلایل انتخاب این شهر بعنوان نخستین میزبان نمایشگاه بود.

نمایشگاه کانتون از نخستین دوره برگزاری، دو بار در سال در بازه شش ماهه در فصل بهار در آوریل (فروردین و اردیبهشت) با عنوان نمایشگاه بهاره گوانجو و در فصل پاییز ماه‌های اکتبر و نوامبر (مهر و آبان) با نام نمایشگاه پاییزه در شهر گوانجو چین برگزار می‌شود.

پیشرفت روزافزون و توسعه سریع نمایشگاه گوانجو طی این سال‌ها موید موفقیت خیره کننده چین و هموار کردن مسیر دستیابی به اهداف تجاری این کشور است. این نمایشگاه سکوی پرشی است که شرکت‌های چینی را به بازارهای بین المللی وصل می‌کند و فضای رشد و پیشرفت برای سیاست تجارت خارجی چین را فراهم می‌کند. درواقع نمایشگاه کانتون نماد و تجسم حضور چین در جامعه جهانی محسوب می‌شود. برخی از کارشناسان ۵۰ سال توسعه تجارت خارجی چین را مدیون معاملات نمایشگاه کانتون می‌دانند.

میزبانان حاضر در نمایشگاه گوانجو

شرکت کنندگان و به اصطلاح غرفه‌داران نمایشگاه کانتون فیر گوانجو از صنایع مختلف و متفاوت از کشور چین و دیگر کشورهای جهان می‌باشند. هدف غرفه‌داران و شرکت کنندگان در این رویداد، به رخ کشیدن اعتبار و قدرت آنها در حوزه مورد نظر است. در هر روز از این نمایشگاه، بیش از ۲۴۰۰۰ شرکت چینی حضور پیدا می‌کنند. در میان آنها، ۵۱ درصد سهم تولیدکنندگان، ۳۸ درصد شرکت‌های تجارت خارجی و ۱۱ درصد شرکت‌های تجاری صنعتی هستند. ۱۱۰ غرفه بین‌المللی در مجموع برای دعوت از صاحبان مشاغل از کشورهای دیگر جهان در نظر گرفته شده است. نمایشگاه گوانجو چین یک پلت فرم برای نشان دادن نقاط قوت خود، بالا بردن و اعتبار بخشیدن به برند و نام تجاری خود و تبادل اطلاعات برای غرفه داران از خانه و خارج از کشور تلقی می‌شود.

مکان و دسترسی به نمایشگاه گوانجو

نمایشگاه صادرات و واردات گوانجو در مجتمع نمایشگاهی کانتون در منطقه هاژیو (Haizhu) خیابان یوجیانگ ژانگ شماره ۳۸۰ شهر گوانجو واقع شده است. بازدیدکنندگان می‌توانند براحتی با وسایل حمل و نقل شهری مانند مترو، تاکسی، اتوبوس، خودروهای کرایه‌ای خود را به محل برگزاری نمایشگاه کانتون برسانند.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور ترکیبی کره جنوبی وژاپن

تور کره جنوبی پر طرفدار ترین تور بین ایرانیان کره جنوبی یک کشور مدرن صنعتی می باشد که در کمتر از نیم قرن تبدیل به

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نمایشگاه گوانجو(کانتون) canton fair

هلدینگ گردشگری پارسا گشت