نمایندگی فروش ایرلاین امارات در غرب تهران

ایرلاین امارات

هواپیمایی امارات عربی (طَيَران الإمارات ) انگلیسی( Emirates Airlines ‏) یک شرکت هواپیمایی امارات متحده عربی است و دفتر آن در شهر دبی قرار دارد این شرکت متعلّق به گروه امارات است و پروازهای منظم روزانه‌ای را از دبی به مقاصدی زیر انجام می‌دهد بلیط هواپیمایی آفریقا بلیط هواپیمایی آسیا   بلیط هواپیمایی اروپا  بلیط هواپیمایی آمریکا شمالی بلیط هواپیمایی آمریکا جنوبی بلیط هواپیمایی خاورمیانه ارزانترین قیمت بلیط پروازهای خارجی بلیط هواپیما به تمام نقاط دنیا چین : پکن ، بلیط امارات شانگهای ، بلیط امارات ونژو ، بلیط امارات گوانجو ، بلیط امارات گوانگزو ، بلیط امارات گوانژو ، بلیط امارات هانژو ، بلیط امارات ارومچی ، بلیط امارات جینان ، بلیط امارات نانجینگ انگلستان : لندن ، بلیط امارات منچستر ، بلیط امارات بیرمنگهام آلمان : فرانکفورت ، بلیط امارات دوسلدورف ، بلیط امارات برلین ، بلیط امارات مونیخ ، بلیط امارات هامبورگ ایتالیا : میلان ، بلیط امارات رم آفریقا ، بلیط امارات اروپا ، بلیط امارات استرالیا ، بلیط امارات بریزبین ، بلیط امارات ملبورن ، بلیط امارات سیدنی
قبلی
بعدی

تاریخچه امارات ایرلاین


همان طور که پیش تر اشاره کردیم، امارات ایرلاین زیرمجموعه هلدینگ امارات است و خود این مجموعه به شرکت سرمایه گذاری دبی (ICD) تعلق دارد. زمان تأسیس شرکت هواپیمایی امارات در بیست و پنجم ماه مارس سال ۱۹۸۵ بود و از بیست و پنجم اکتبر همان سال فعالیت خود را آغاز کرد. هر ساله امارات ایرلاین رشد ۲۰ درصدی تجربه کرده و خدمات خود را بیش از هر سال گذشته افزایش داده است. تنها مالک این شرکت هواپیمایی دولت دبی به حساب می‌آید و با این حال در اداره ایرلاین هیچ گونه دخالتی نداشته و هیچ گونه سرمایه گذاری جدید برای آن انجام نداده است.
در امارات ایرلاین بخش ها و صنایع مرتبط از قبیل مهندسی، خدمات فرودگاهی، برگزاری تور و کترینگ فعالیت می‌کنند. شرکت مادر (ICD) بیش از ۵۰ زیرمجموعه و ایرلاین امارات ۷ شرکت زیرمجموعه دارد. تاکنون بیش از ۵۰ هزارنفر در شرکت مادر ICD استخدام شده اند که ۲۲۳۷ نفر به عنوان خلبان و کمک خلبان، بیش از ۱۰هزار نفر به عنوان خدمه کابین، ۱۹۰۴ نفر در بخش مهندسی و ۹۰۸۴ نفر در بخش‌های دیگر مشغول به کار هستند.
امارات ایرلاین در میان ایرلاین‌های دیگر، سابقه تولید کم‌ترین گازهای گلخانه‌ای را دارد و البته که ناوگان ایرلاین تاثیر بسزایی در این زمینه دارند. ناوگان امارات ایرلاین کمتر از ۴ لیتر سوخت در هر ۱۰۰ کیلومتر از پروازهایشان مصرف می‌کنند. جالب است بدانید یکی از پراستفاده‌ترین هواپیماهای ایرلاین که ایرباس ۳۸۰ سری ۸۰۰ است، در هر ۱۰۰ کیلومتر پرواز تنها ۳.۱ لیتر سوخت مصرف می‌کند و به همین سبب جزو هواپیماهای باکارآمد به حساب می‌آید.
اولین سری از تبلیغات امارات ایرلاین در دهه ۱۹۹۰ با شعار «با خودت خوب باش و با امارات پرواز کن» روانه بازار شد. امارات ایرلاین در سال ۲۰۰۸ شعار تبلیغاتی خود را تغییر و حول محور مقاصد پروازی اش تبیین نمود و هم اکنون نیز از شعار «پرواز بهتری داشته باشید» استفاده می‌کند.
در بدنه هواپیماهای امارات ایرلاین پرچم کشور امارات وجود دارد و در باله‌های دم هواپیما نیز به چشم می‌خورند. همچنین، روی موتورهای هواپیماها خط لوگوی عربی طراحی شده و لوگوی “Emirates” روی بدنه هواپیماها هم به زبان انگلیسی و هم به زبان عربی درج و رنگ آمیزی شده است.

بیزینس کلاس هواپیمایی امارات

هواپیمایی امارات یکی از بهترین ایرلاین‌های دنیاست؛ از نظر امنیت، کیفیت، خدمات‌رسانی و ارزش خرید نسبت به قیمت.

اگر حتی لحظه‌ای تردید دارید که از کلاس بیزینس این ایرلاین استفاده نمایید یا خیر ما به شما این اطمینان را می‌دهیم که قطعاً این کار را بکنید. چراکه تجربه مسافرانی که از خدمات بیزینس کلاس امارات استفاده نموده‌اند همیشه و در همه حال صد درصد مثبت و خوشایند بوده.

در فضای بیزینس کلاس هواپیمایی امارات سرگرمی‌های فراوان، منویی از بهترین غذاهای دنیا و خدمات میزبانی درجه یک قرار دارد. در ادامه با فهرستی از بهترین خدمات این بخش آشنا می‌شویم.

  • لانژ اختصاصی

در برخی فرودگاه‌ها مسافران بیزینس کلاس هواپیمایی امارات سالن انتظار اختصاصی دارند. در این لانژ اختصاصی امکانات رفاهی و پذیرایی فراهم بوده و کلیه اقدامات به صورت VIP انجام می‌شود. مدت زمان چک این تنها چند دقیقه بوده و کلیه خدمات رفاهی در لانژهای اختصاصی امارات انجام می‌پذیرند.

 

  • تنوع غذا

درست یک ساعت و نیم پس از شروع پرواز پذیرایی‌ها شروع می‌شوند. اولین چیزی که با آن مواجه خواهید شد منوی غذا و نوشیدنی و البته امضای پروازهای امارت، آجیل گرم قبل از غذا، خواهد بود.

وعده‌ها صبحانه و شام در این بخش سرو شده و با انواع خوراکی‌ها و میان‌وعده‌ها پذیرایی خواهید شد.

مثلاً ممکن است در پروازی حضور داشته باشید که در منوی پیش‌غذا انواع سوپ، میگو یا اردک که به دست سرآشپزهای بسیار حرفه‌ای طبخ شده‌اند قرار داشته باشد. بعد از آن نیز با غذای اصلی و دسر پذیرایی خواهید شد. برای صبحانه نیز گزینه‌های بسیاری پیش رویتان قرار دارند. نوش جان!

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

تورنتو کانادا

تورنتو کانادا  تورنتو کانادا وقتی سخن از چند فرهنگی بودن، کیفیت بالای زندگی و بناهای دیدنی می‌شود، چه کسی می‌تواند از تورنتو چشم پوشی کند؟ شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نمایندگی فروش ایرلاین امارات در غرب تهران

هلدینگ گردشگری پارسا گشت