هتل بین المللی کیش

هتل بین المللی کیش

رزرو هتل بین المللی کیش | اسنپ تریپ

هتل بین المللی کیش در تقاطع بلوار سنایی و بلوار دریا، نزدیک اسکله تفریحی کیش قرار دارد. این هتل ۵ ستاره، سنت و مدرنیته را ادغام کرده. و در سال 1396 با تعداد 100 اتاق و سوئیت تاسیس شد. هتل با فضایی گرم و صمیمی، برای مسافران محیطی ایجاد کرده که احساس کنند در خانه خودشان هستند. هتل بین‌ المللی کیش از مدرن‌ترین تکنولوژی‌ها در مقایسه با دیگر هتل‌های جزیره کیش استفاده کرده و طراحی و دکوراسیون شیکی دارد.
رستوران هتل بین المللی کیش با سرآشپزهای ماهر و خلاقش، غذاهای متنوع و تازه را برای مهمانان سرو می‌کند. هتل امکانات و خدماتی مانند ماساژ، سالن ورزشی، زمین تنیس، حمام سنتی، سونا و استخر، و کافی‌شاپ دارد. اتاق‌ها و سوئیت‌های 2 تا 4 نفره در هتل بین المللی کیش قابل رزرو هستند و برخی از آنها به دریا دید دارند. کارکنان هتل هم تلاش می‌کنند تجربه اقامت خوشی برای مسافران در جزیره کیش رقم بخورد.
هتل در قلب مرکز تجاری و اقتصادی کیش ساخته شده. و با رزرو و اقامت در هتل بین المللی کیش به جاذبه‌های دیدنی و تفریحی دسترسی راحتی خواهید داشت. از هتل تا بولینگ مریم، ساحل و اسکله تفریحی کیش کمی پیاده فاصله دارید. برای خرید می‌توانید از هتل بین المللی کیش به بازار مریم و ونوس سر بزنید.
آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور ترکیبی کره جنوبی وژاپن

جاذبه های گردشگری ژاپن ژاپن، کشوری با ترکیبی منحصر به ‌فرد از سنت و مدرنیته، طبیعت باشکوه و فناوری پیشرفته است. از معابد تاریخی کیوتو

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هتل بین المللی کیش

هلدینگ گردشگری پارسا گشت