هتل ساید کرون پالاس

 معرفی هتل ساید کرون پالاس

اگر به دنبال فضایی آرام و رها از هیاهوی شهر در آنتالیا هستید با پشت سر گذاشتن کوه‌های توروس در کنار ساحل شنی دریای آبی مدیترانه به هتل پنج ستاره، مجلل و مدرن “Side Crown Palace” میرسید. هتلی با امکانات “Ultra All Inclusive”. هتل “Side Crown” با یک استخر روباز و پارک آبی در باغ‌های زیبا و سرسبز به مساحت 18.000 متر مربع در منطقه ساحل اختصاصی خود واقع شده است؛ شما تنها 400 متر تا ساحل فاصله دارید.
ماناوگات 12 کیلومتر و موزه ساید نیز 7.5 کیلومتر با هتل فاصله دارند؛ نزدیک ترین فرودگاه به هتل فرودگاه آنتالیا است که در حدود 58.5 کیلومتری آن قرار دارد.

امکانات هتل ساید کرون پالاس:

هتل دارای استخر روباز فصلی و پارک آبی است. این استخر محدودیت سنی ندارد و به طور رایگان قابل استفاده است. در فضای باز هتل مبلمان مخصوص فضای باز و حمام آفتاب، باغ و فضای سبز در نظر گرفته شده‌اند که برای گذراندن اوقات فراغت و استراحت بسیار مناسب هستند.
در لابی هتل امکاناتی همچون سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، سیستم اعلام حریق و هشدار، کپسول‌های آتش نشانی، حمل و نگهداری چمدان، صندوق امانات، آسانسور برای دسترسی آسان تر به طبقات بالا و … قرار داده شده است که بعضی از آنها شامل هزینه‌های جداگانه‌ای می‌شوند. پذیرش 24 ساعته فعالیت می‌کند و در تمام طول روز پاسخ‌گویی سوالات شما است کارکنان به زبا‌ن‌های آلمانی، انگلیسی و روسی صحبت می‌کنند؛ از دیگر امکانات موجود در هتل می‌توان به تبدیل ارز، خدمات پرستار و نگهداری از کودکان، اتوشویی، خشک‌شویی، فکس، فتوکپی هستند. اینترنت در تمامی اتاق‌ها و فضای عمومی هتل به صورت رایگان و وای فای در دسترس است؛ در صورت نیاز می‌توانید از اینترنت پرسرعت کابلی هتل با پرداخت هزینه جداگانه استفاده نمائید. پارکینگ به صورت رایگان ارائه می‌شود و مهمانانی که خودرو به همراه دارند می‌توانند بدون نیاز به رزرو از آن استفاده نمایند. همچنین اگر نیاز به برگذاری جلسات اداری و کاری دارید می‌توانید از خدمات و سالن‌های کنفرانس و امفی‌تئاتر هتل استفاده کنید؛ سالن‌ها مجهز به سیستم ویدئوپروژکتور و عایق صدا هستند که محیطی آرام را در اختیار شما قرار می‌دهند؛ برای استفاده از این سالن‌ها نیازمند هماهنگی با هتل و پرداخت هزینه جداگانه از رزرو هتل دارید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل ساید کرون پالاس:

تمامی اتاق‌ها دارای تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، کمد لباس، سیستم تهویه مطبوع و گرمایشی جداگانه، کولر گازی، صندوق امانات (هزینه اضافی)، مینی‌بار، امکانات چای و قهوه رایگان، گاوصندوقی کوچک در کمد و در حمام هتل دوش اختصاصی، سشوار، آینه آرایش، لوازم آرایشی و بهداشتی و همچنین حوله و دمپایی به تعداد نفرات قرار دارد. در اتاق‌های ویژه و انتخابی بالکن و وان وجود دارد.

– اتاق استاندارد (تخت دو طبقه):  1 اتاق خواب (+/- 32 متر مربع) / حداکثر ظرفیت: ۳ نفر

– اتاق استاندارد: 1 اتاق خواب (+/- 28 متر مربع) /  حداکثر ظرفیت: ۳ نفر

خانوادگی: 2 اتاق خواب (+/- 45 متر مربع) / حداکثر ظرفیت: 4 نفر

-معلولین: 1 اتاق خواب (+/- 28 متر مربع) (طبقه همکف) / حداکثر ظرفیت: 2+1

دولوکس: 1 اتاق خواب (+/- 32 متر مربع) /  حداکثر ظرفیت: ۲+۲ یا ۳ نفر

اقتصادی: 1 اتاق خواب (+/- 15 متر مربع) /  حداکثر ظرفیت: ۲+۱ یا ۳ نفر

فاصله هتل ساید کرون پالاس تا:

– پارک لونا: 400 متر

– باغ پریما سول سرا: 400 متر

– استراحتگاه و اسپا لا گراند: 550 متر

– پارک دیسکاوری آنتالیا: 1.9 کیلومتر

– باشگاه گرند ساید: 2.9 کیلومتر

گرند آکوا: 3.2 کیلومتر

– موزه جانبی: 6 کیلومتر

– شهر عتیقه جانبی: 6 کیلومتر

– آمفی تئاتر جانبی: 6 کیلومتر

– معابد آپولو و آتنا: 6 کیلومتر

– فرودگاه آنتالیا: 50 کیلومتر

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

کارگزار تور ژاپن

ژاپن   تور ژاپن از3490دلار+69/500/000تومان درجه هتل:4TOP تاریخ تور :30مرداد ایرلاین:قطر شهرها۴ شب توکیو (بازدید از هاکونه)، ۲ شب کیوتو (بازدید از نارا)، ۳ شب

جاهای دیدنی تایلند

جاهای دیدنی تایلند ر شرق آسیا، تایلند، کشور هزاران معبد و هزاران لبخند، به یکی از پرطرفداران‌ترین نقاط گردشگری جهان تبدیل شده است. کشوری که

تور ویتنام1403-02188487124

ویتنام سرزمینی افسانه‌ای است که زیبایی‌های طبیعی بی‌نظیری دارد. این سرزمین بلند و باریک که در جنوب شرقی آسیا و در کناره‌های دریای چین جنوبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هتل ساید کرون پالاس

هلدینگ گردشگری پارسا گشت