هتل سندر آنتالیا

معرفی هتل ۴ ستاره سندر در آنتالیا

هتل سندر آنتالیا Cender Hotel

هتل Cender Hotel Antalya

این هتل ۴ ستاره ساحلی، تنها ۱۸ دقیقه تا ساحل زیبای آنتالیا پیاده روی دارد هتل سندرآنتالیا Cender Hotel در مرکز شهر آنتالیا واقع شده و اتاق هایی با یک تراس خصوصی رو به منظره ی وسیع دریای مدیترانه ارائه می دهد. بسیاری از کافه ها، مغازه ها و رستوران های معروف، در این منطقه شلوغ آنتالیا پیدا می شود.

خدمات پذیرش هتل شامل تبدیل ارز، رزرو ۲۴ ساعته، میز پذیرش با پاسخگویی ۲۴ ساعته و انبار چمدان می باشد. . برای افرادی که ناتوانی یا کم توانی جسمی دارند، امکاناتی از قبیل سرویس بهداشتی با دستگیره های کناری و ویلچر فراهم شده است. کارکنان هتل به زبان ترکی، آلمانی و انگلیسی صحبت می کنند.

می توانید از باربر هتل بخواهید که چمدان شما را حمل کند و انعامی هم به او بدهید. پارکینگ رایگان بدون نیاز به رزرو، در محل هتل موجود است. امکان کرایه ماشین هم در این اقامتگاه فراهم شده است. این هتل، ترانسفر فرودگاهی و خدمات تاکسی ندارد. ورود به هتل سندر آنتالیا، از ساعت ۲ بعد از ظهر به بعد می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت ۱۲ ظهر اتاق خود را تحویل دهید.

ورود حیوانات به آن ممنوع است.  اگر برای تجارت و کار سفر می کنید، امکانات اتاق های جلسات و ملاقات به همراه امکانات فکس و فتوکپی با پرداخت هزینه آن در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

  • امکانات تفریحی هتل سندر آنتالیا

امکانات سلامتی و تفریحی هتل شامل حمام سنتی ترکی، سونا و مرکز تناسب اندام می باشد که خستگی یک روز گشت در آنتالیا را از تنتان بیرون می کند. سری به باغ یا تراس آفتابگیر هتل بزنید و در آنجا هوای تازه استشمام کنید. در استخر روباز هتل شنا کنید یا اینکه مربی شخصی بگیرید و در مرکز تناسب اندام ورزش کنید.

استخر فصلی هتل در زمان های مشخصی قابل استفاده بوده و اگر قصد رفتن به حمام، سونا یا مرکز تناسب اندام را دارید باید هزینه جداگانه ای برای این امکانات پرداخت کنید.

هتل Cender Hotel Antalya

سالن تلویزیون هتل مکان خوبی برای دیدن برنامه های زنده و تماشای دسته جمعی با دوستانتان است. میز تنیس و بیلیارد شما مهمانان را ساعت ها سرگرم می کند. اگر مایل بودین سری هم به اتاق بازی بزنید.

هتل Cender Hotel Antalya

رستوران هتل، غذاهای مشهور ترکی را تهیه می کند، البته غذاهای بین المللی هم در این رستوران قابل سفارش است. اگر چه صبحانه را می توانید در اتاق سفارش دهید با این حال بوفه صبحانه در لابی رستوران هر صبح پر از صبحانه های متنوع است.

هتل Cender Hotel Antalya

موقعیت مکانی هتل

ضمنا، کافی شاپ هتل جندر هم در نوع خود بی‌نظیر بوده و لحظات نابی تقدیم مهمانان خود می‌کند. اگر دوست دارید به ساحل زیبای Mermerli با شن‌های نقره‌ای بروید کافی است ۱.۲ کیلومتر از هتل دور شوید. تنها در ۸۰ متری هتل ایستگاه اتوبوس قرار دارد که دسترسی آسان و سریع به تمامی نقاط شهر را فراهم می‌کند. فرودگاه آنتالیا با فاصله ۹.۲ کیلومتری از هتل قرار دارد که دسترسی به هتل از طریق شاتل‌های عمومی تنها در ۱۵ دقیقه ممکن است.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل جندر آنتالیا

دروازه هادریان: ۱.۱ کیلومتر
برج ساعت:‌ ۱.۴ کیلومتر
موزه آنتالیا: ۳ کیلومتر
پارک آبی آکوآلند آنتالیا: ۴.۴ کیلومتر
آکواریوم آنتالیا: ۴.۶ کیلومتر

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور لحظه آخری مالزی

مالزی مالزی یکی از کشورهای توسعه یافته و مسلمان نشین قاره آسیا می‌باشد که در شرق این قاره واقع شده است. طبیعت بکر و جنگل‌های

تور لوکس ژاپن

تور ژاپن ژاپن (Japan) یک کشو جزیره‌ای در سواحل شرقی آسیا بوده که رشته بزرگی از جزایر را در امتداد یک کمان شمال شرقی به

تور لوکس برزیل

شاید بسیاری از ذهنیت‌هایی که در مورد تور برزیل دارید اشتباه باشد! به طور مثال اگر تابستان به برزیل بروید آب و هوا استوایی و

تور آلانیا بهترین قیمت

تور آلانیا ترکیه کشوری زیبا و توریستی است. در اغلب روزهای سال این کشور مملو از جمعیتی است که با خرید بلیط هواپیما از همه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هتل سندر آنتالیا

هلدینگ گردشگری پارسا گشت