هتل سینامون لیک ساید کلمبو(Cinnamon Lakeside Colombo)

قبلی
بعدی

Cinnamon Lakeside

 

rate:8.3

very good

هتل سینامون لیک ساید کلمبو

یکی از برترین گزینه های اقامتی در کلمبو است. این هتل ۵ ستاره نزدیک به دریاچه بیرا در کلمبو قرار گرفته و به لطف همین موقعیتش به بسیاری از مراکز خرید و جاهای دیدنی کلمبو دسترسی راحتی دارد. کلمبو هتل ها و اقامتگاه های متفاوتی با امکانات مختلف دارد و هتل Cinnamon Lakeside Colombo به دلیل ۵ ستاره بودنش شاید هزینه اقامتی نسبتا بالایی را دریافت کند به همین جهت برای افرادی که می خواهند در هزینه های سفر خود صرفه جویی کنند چندان پیشنهاد نمی شود اما اگر می خواهید موقعیت هتل تان به نحوی باشد که علاوه بر چشم انداز زیبای اتاق، دسترسی راحتی به جاها و مکان های دیدنی شهر داشته باشد، پس هتل سینامون لیک ساید کلمبو گزینه اقامتی مناسبی برای تان خواهد بود.

اتاق های هتل سینامون لیک ساید کلمبو

اتاق های هتل سینامون لیک از طراحی و دکوراسیون مدرنی برخوردارند و رنگ هایی که در تزیین و طراحی اتاق ها به کار رفته رنگ هایی شاد و انرژی بخش اند. امکانات مختلفی در اتاق های سینامون قرارداده شده تا مهمانان اقامت خوشی را تجربه کنند. تمامی اتاق های هتل Cinnamon Lakeside Colombo مجهز به تلویزیون صفحه تخت و چای/ قهوه ساز هستند. اگر اشیاء و مدارک ارزشمندی همراه خود دارید، می توانید آن ها را در صندوق اماناتی که داخل اتاق ها تعبیه شده قرار دهید و خود با خیالی آسوده به گشت و گذار در شهر بپردازید. تمامی اتاق ها سرویس بهداشتی زیبا و مجهزی دارند که امکاناتی مانند سشوار، صابون و غیره در آن ها قرار داده شده است. برخی از اتاق های سینامون فضای جداگانه نشیمن دارند و برخی از آن ها بالکن هم دارند.

امکانات و خدمات تفریحی هتل سینامون لیک ساید کلمبو

تفریح و آرامش دو عامل اصلی سفر هستند و آن هایی که هنگام رزرو بلیط هواپیما هتل سینامون لیک ساید را برای اقامت انتخاب کرده اند هردو عامل تفریح و آرامش را باهم تجربه خواهند کرد. مهمانان می توانند در استخر روباز زیر نور طبیعی آفتاب شنا کنند و یا در اسپای آزمارا، تجربه یک ماساژ آرامش بخش را داشته باشند. علاوه بر این، هتل Cinnamon Lakeside Colombo زمین تنیس، راکتبال و باشگاه ورزشی مخصوص مهمانان ورزشکار خود دارد. قسمت کتابخانه هتل روزها لابی ای پر آرامش و شب ها کلابی تفریحی است. دارت، کارائوکه، سرگرمی های شبانه و غیره از دیگر خدمات تفریحی هتل هستند.

رستوران ها و غذاخوری های سینامون لیک ساید کلمبو

سینامون لیک ساید نزدیک دریاچه قرار دارد و تا جایی که توانسته از این موقعیت خود نهایت استفاده را کرده است. به طور مثال مهمانان هتل می توانند غذای خود را در فضایی روباز یا سرپوشیده میل کنند. هتل سینامون شش رستوران دارد و غذاهای مدیترانه ای، غذاهای تایلندی، سنگاپوری و ژاپنی از غذاهایی است که در رستوران های هتل سرو می شوند. بد نیست بدانید که رستوران های هتل Cinnamon Lakeside Colombo بوفه و منوی مخصوص کودک هم دارند.

سایر خدمات و امکانات سینامون لیک ساید کلمبو

مهمانان سینامون امکان دسترسی و اتصال به اینترنت را در سرتاسر هتل خواهند داشت. تهویه مطبوع، پارکینگ رایگان، خدمات کرایه ماشین، آسانسور، خدمات کانسیرج و پذیرش ۲۴ ساعته از جمله سایر خدمات و امکاناتی است که سینامون لیک به مهمانان خود ارائه می دهد.

دلایل انتخاب سینامون لیک ساید کلمبو

هزینه های نسبتا مناسب
آشنا بودن کادر به زبان انگلیسی
جزو برترین انتخاب های اقامتی در کلمبو است.

فاصله سینامون لیک ساید کلمبو تا اماکن و جاهای دیدنی کلمبو

دریاچه بیرا: ۰٫۵ کیلومتر
مرکز تجاری سریلانکا: ۰٫۷ کیلومتر
بازار شناور پتا: ۰٫۸ کیلومتر
موزه هلندی کلمبو: ۰٫۸ کیلومتر
برج ساعت خان: ۰٫۹ کیلومتر
مرکز خرید کلمبو سیتی سنتر: ۱٫۴ کیلومتر

سایت هتل:

Cinnamon Lakeside

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور بالی احظه آخری

بالی، در واقع جزیره‌ای بسیار زیبا و شگفت انگیز در محل تلاقی آب‌ها اقیانوس آرام و هند واقع شده است و یکی از از جزیره‌های

برگزارکننده تورهای خارجی

تور های خارجی که در آژانس پارساگشت انجام می‌شود خدماتی را برای مسافران گرامی درنظر می‌گیرد. در ادامه، انواع آفر تور خارجی  را برای شما

تور مالزی پرواز ماهان

کشور مالزی یکی از کشورهای جنوب شرقی آسیا و پایتخت مالزی کوالالامپور می باشد ، این کشور زیبا به خاطر سواحل متعدد و تنوع مناطق

تور پوکت ماهان

تور پوکت ماهان پوکت یکی از جزایر و استان های کشور تایلند است. سواحل بسیار زیبا و طبیعت خیره‌کننده آن باعث شده که گردشگران زیادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هتل سینامون لیک ساید کلمبو(Cinnamon Lakeside Colombo)

هلدینگ گردشگری پارسا گشت