هتل نزدیک سفارت کانادا در استانبول با بهترین قیمت

هتل نزدیک سفارت کانادا در استانبول با بهترین قیمت

محبوب‌ترین هتل‌های استانبول در نزدیکی سفارت کانادا

هتل های نزدیک سفارت کانادا در استانبول جز محبوب‌ترین هتل‌های این شهر در کشور ترکیه برای گردشگران ایرانی محسوب می‌شود. در سال‌های اخیر و با افزایش تمایل هموطنان برای مهاجرت به کشور کانادا بسیاری از ایرانی‌ها برای انجام امور کنسولی به کشور ترکیه و شهر استانبول سفر می‌کنند، به همین دلیل اغلب ترجیح می‌دهند هتل محل اقامت خود را در این سفر مهم در نزدیکی سفارت کانادا رزرو نمایند تا هزینه کمتری بابت تردد بپردازند و دسترسی آسانی به سفارت داشته باشند.

مرکز انگشت نگاری کانادا در استانبول

مرکز انگشت نگاری کانادا در استانبول

اکثر افراد برای دریافت ویزای کانادا، باید انگشت‌نگاری انجام دهند. در مرحله انگشت‌نگاری، اثر انگشت و عکس تقاضادهنده‌، با اطلاعاتش تطبیق داده می‌شود؛ البته این مرحله در سفارت انجام نمی‌شود و افراد برای انجام آن، باید به مرکزی جداگانه بروند. مرکز انگشت نگاری کانادا در استانبول، در محله بی اوغلو و خیابان کورتولوش درسی (Kurtulus Deresi) قرار دارد و از دوشنبه تا جمعه بین ساعات ۸ صبح تا ۱۶:۴۵ فعالیت می‌کند.

با اقامت در نزدیکی مرکز انگشت‌نگاری، به‌طور تقریبی ۶ کیلومتر با سفارت فاصله خواهید داشت؛ همچنین می‌توانید به جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی چون موزه آدام میکوویچ، موزه پرا و موزه معصومیت سر بزنید. در نزدیکی مرکز انگشت‌نگاری انواع هتل‌های یک ستاره تا پنج ستاره بنا شده؛ اما تعداد هتل‌های سه ستاره و پنج ستاره بیشتر است. برای یک شب اقامت در هتل‌های اطراف این مرکز باید ۴۴ تا ۲۷۰ دلار بپردازید.

بهترین هتل های نزدیک سفارت کانادا در استانبول برای اقامت کدام هتل‌ها هستند؟

هتل حیات سنتریک لونت استانبول (Hyatt Centric Levent Istanbul) و هتل ویندهام گرند استانبول لونت (Wyndham Grand Istanbul Levent) جزو بهترین هتل های نزدیک سفارت کانادا در استانبول هستند

لوکس ترین هتل نزدیک سفارت کانادا در استانبول کدام است؟

هتل رافلز استانبول (Raffles Istanbul)، لوکس ترین هتل نزدیک سفارت کانادا در استانبول است.

ارزانترین هتل نزدیک سفارت کانادا در استانبول کدام است؟

هتل شیشلی ام ال اس (Sisli MLS Hotel) ارزانترین هتل نزدیک سفارت کانادا در استانبول است.

۱. هتل‌های ۳ ستاره نزدیک به سفارت کانادا در استانبول

اغلب افرادی که قصد مهاجرت دارند، برای انجام امور مربوط به دریافت ویزا از سفارت کانادا کشور ترکیه و شهر استانبول را برای مرحله انگشت نگاری انتخاب می‌کنند. ترکیه به لحاظ نزدیکی به ایران و هزینه‌های اقامت بهترین گزینه محسوب می‌شود، تنوع و تعداد هتل‌های شهر استانبول بسیار زیاد است و آن دسته از مسافران ایرانی که قصد اقامت در هتل های نزدیک سفارت کانادا در استانبول را دارند برای مدیریت هزینه‌های سفر خود هتل‌های ۳ ستاره نزدیک به سفارت کانادا را رزرو می‌کنند.

دسترسی هتل به سیستم حمل و نقل عمومی، جاذبه‌های گردشگری، مراکز خرید استانبول و بسیاری عوامل دیگر هم جز اولویت‌های دیگر مسافران ایرانی در زمان سفر به استانبول محسوب می‌شود. در ادامه به شما برخی از هتل‌های ۳ ستاره نزدیک به سفارت کانادا در استانبول را معرفی می‌کنیم تا در زمان رزرو هتل با اطلاع کامل از جزئیات مربوط به هر هتل آن را برای اقامت انتخاب نمایید.

  • هتل ۳ ستاره لونت (Levent Hotel)

هتل ۳ ستاره لونت (Levent Hotel) در محله معروف لونت در شهر استانبول واقع شده و یکی از بهترین هتل‌های سه ستاره نزدیک به سفارت کانادا برای اقامت ایرانی‌ها محسوب می‌شود.

موقعیت مکانی این هتل به شکلی است که میهمانان در مدت اقامت می‌توانند با استفاده از انواع وسایل حمل و نقل عمومی به اکثر مناطق و جاذبه‌های دیدنی شهر استانبول از جمله سفارت کانادا دسترسی داشته باشند.

اتاق‌های این هتل به دو صورت استاندارد و دلوکس قابل رزرو می‌باشد، در هر یک از اتاق‌های این هتل از لوازم مدرن استفاده شده که فضای داخلی اتاق‌ها را بسیار جذاب و دلپذیر کرده است.

برای راحتی میهمانان در این هتل امکانات متنوعی از قبیل مینی بار، دراور، کمد لباس، تلویزیون، صندوق امانات، لوازم بهداشتی، حوله و حمام اختصاصی تعبیه شده تا میهمانان در مدت اقامت کمبودی را احساس نکنند.

  • هتل ۳ ستاره نوا فلتس (Neva Flats)

هتل ۳ ستاره نوا فلتس (Neva Flats) در منطقه تکسیم شهر استانبول واقع شده است و ایستگاه مترو و تاکسی در فاصله چند قدمی از این هتل سه ستاره قرار دارد. پذیرش مسافران توسط پرسنل مجرب و کاربلد این هتل بدون وقفه به صورت ۲۴ ساعته انجام می‌شود و میهمانان در مدت اقامت در اتاق‌ها و سایر بخش‌های این هتل به اینترنت پرسرعت رایگان دسترسی دارند تا به امور آنلاین خود رسیدگی نمایند.

ترانسفر رفت و برگشت به فرودگاه، اتاق چمدان، رستوران، کافی شاپ، پارکینگ رایگان، خدمات تور، خدمات لاندری، صندوق امانات و خدمات خانه خانه داری از جمله امکانات و خدمات رفاهی است که به مسافران این هتل در مدت اقامت ارائه می‌شود. اگر برای انجام امور مربوط به سفارت نیاز به فکس و یا دستگاه کپی دارید، در قسمت پذیرش هتل نورا فلتس این امکانات برای مسافران فراهم شده است.

۲. هتل‌های ۴ ستاره نزدیک به سفارت کاناد‌ا در استانبو‌ل

در بین شهرهای کشور ترکیه استانبول پرطرفدارتر از دیگر شهرها در بین گردشگران می‌باشد، این شهر علاوه بر جاذبه‌های دیدنی در سال‌های اخیر مقصد سفر بسیاری از مهاجران ایرانی برای انجام امور مربوط به دریافت ویزا از سفارت کشور کانادا شده است. اغلب افرادی که برای مراجعه به سفارت کانادا به کشور ترکیه سفر می‌کنند، برای راحتی تردد هتل های نزدیک سفارت کانادا در استانبول را برای اقامتی بدون دغدغه ترجیح می‌دهند.

شاید با خود فکر کنید که رزرو هتل در شهر استانبول هزینه زیادی روی دستتان می‌گذارد و یا کیفیتی که به دنبال آن هستید را چگونه می‌توانید پیش از سفر بسنجید. برای کمک به شما در این بخش از مقاله قصد داریم چند مورد از بهترین هتل‌های ۴ ستاره نزدیک به سفارت کانادا در استانبول را به شما معرفی کنیم تا تا در زمان سفر به این شهر از کیفیت محل اقامت خود رضایت کافی را داشته باشید.

  • هتل ۴ ستاره کارتون (Cartoon Hotel)

هتل ۴ ستاره کارتون (Cartoon Hotel) جز بهترین هتل‌های استانبول است، مسافران این هتل فقط با چند دقیقه پیاده روی می‌توانند به میدان تکسیم بروند و با استفاده از مترو و یا سایر وسایل حمل و نقل عمومی در شهر استانبول خود را به سفارت کانادا برساند.

رستوران مجلل و شیک این هتل هم برای صرف غذایی لذیذ و مفصل  پس از یک روز کاری بسیار ایده آل است، در منوی این رستوران انواع غذاهای ترکی و خاورمیانه‌ای به چشم می‌خورد. کافی شاپ هتل کارتون هم منظره پانورامیک از میدان تکسیم دارد و میهمانان هتل برای دورهمی با همسفران خود می‌توانند از این فضای جذاب استفاده کنند.

قسمت پذیرش این هتل به صورت ۲۴ ساعته دایر می‌باشد و پرسنل این قسمت به زبان‌های انگلیسی و روسی برای ارتباط بهتر با میهمانان مسلط هستند.

اتاق‌های مهمانان در هتل کارتون استانبول مجهز به اینترنت وای فای رایگان، تلویزیون صفحه تخت، سیستم تهویه مطبوع و حمام خصوصی مدرن و شیک همراه با دوش است، استفاده از خدماتی از قبیل صندوق امانات، اتاق جلسات، خشکشویی و اتوکشی در این هتل با پرداخت هزینه امکان پذیر می‌باشد. هتل در قلب منطقه بی اوغلو قرار گرفته و مسافران با ۲ دقیقه پیاده روی به ایستگاه مترو تکسیم دسترسی دارند.

Konak Hotel Istanbul

Konak Hotel Istanbul

 

هتل کوناک استانبول (Konak Hotel Istanbul)، یکی دیگر از هتل‌های نزدیک سفارت کانادا در ترکیه است که یک هتل ۴ ستاره بوده و در مرکز میدان تاکسیم، قرار دارد. این هتل در نزدیکی مرکز کنگره و نمایشگاه استانبول (ICEC) و موزه نظامی واقع شده و مراکز خرید، رستوران‌ها، کافه‌ها، کلوپ‌ها، موزه‌ها و مکان‌های تاریخی زیادی در فاصله کمی از آن قرار دارند. اتاق‌های هتل کوناک، دیزاین داخلی بسیار زیبا با رنگ‌های خاص دارند و هر یک از اتاق‌ها، دارای یک تراس مشرف به شهر می‌باشد. از امکانات این هتل می‌توان به دو رستوران، اینترنت پر سرعت رایگان، خدمات لاندری، پارکینگ رایگان، مینی بار، صندوق امانات، سرویس ترانسفر و … اشاره کرد.

 

Terra Suites

Terra Suites در استانبول، 500 متر از خیابان استقلال و 500 متر از میدان تقسیم واقع شده است. هر اتاق در این هتل دارای تهویه مطبوع و تلویزیون است. یک کتری در اتاق پیدا خواهید کرد. هر اتاق دارای حمام خصوصی است. امکانات اضافی شامل دمپایی و لوازم آرایش رایگان است. Terra Suites دارای وای فای رایگان است. کلیسای سنت آنتونی پادوآ 800 متر با Terra Suites فاصله دارد، در حالی که مرکز همایش و نمایشگاه استانبول 1.2 کیلومتر فاصله دارد. فرودگاه استانبول 20 کیلومتر با هتل فاصله دارد.

هتل دورا استانبول (Istanbul Dora Hotel)

در محله شیشلی در بخش اروپایی استانبول واقع شده است. این هتل در فاصله یک کیلومتری میدان تکسیم قرار دارد که این مسافت را پیاده می‌توان پیاده در عرض یک ربع طی کرد. همچنین کاخ دولما باغچه ۱٫۶ کیلومتر و برج معروف گالاتا ۲٫۲ کیلومتر از این هتل فاصله دارد.

این هتل ۱۱۹ اتاق و سوئیت دارد. تمام اتاق‌ها تهویه مطبوع دارند و امکانات مدرنی در آن‌ها در نظر گرفته شده است. همچنین مهمانان هتل در تمام اتاق‌ها به وای‌فای رایگان دسترسی دارند.

از امکانات کلی هتل می‌توان به اسپا، انواع ماساژ و سونا اشاره کرد. علاوه بر این، هتل دارای حمام ترک اختصاصی است و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات آن بهره‌مند شوید.

Istanbul Dora Hotel

در هتل دورا استانبول یک رستوران وجود دارد که غذاهای ترکی و ملل سرو می‌کند. صبحانه مفصل این هتل به‌صورت بوفه است. در بار موجود در لابی هتل نیز می‌توانید همراه با شنیدن موسیقی زنده از نوشیدنی‌های مختلف لذت ببرید.

Naz City Hotel Taksim – Special Category

این هتل شیک واقع در تکسیم، دارای رستوران، بار و وای فای رایگان در سراسر ملک است. این هتل دارای یک مرکز اسپا و یک استخر سرپوشیده است. میهمانان می توانند از غذاهای انتخابی در رستوران هتل لذت ببرند. این هتل خدمات شاتل رایگان به تکسیم، عثمانبی، مرکز کنگره و نمایشگاه بین المللی لطفی کردار و مرکز کنگره استانبول را بنا به درخواست میهمان 24/7 ارائه می دهد. اتاق‌های بزرگ و با طراحی زیبا در این ملک دارای تلویزیون صفحه‌تخت و تهویه‌ی مطبوع هستند و اقامتگاه‌هایی راحت دارند. برخی از واحدها دارای قسمت نشیمن برای استراحت پس از یک روز شلوغ هستند. حمام خصوصی مجهز به دمپایی، لوازم آرایش رایگان و سشوار است. سرآشپزهای برنده جایزه رستوران منهتن غذاهایی با مواد اولیه تازه سرو می کنند. مرکز اسپا پاشا دارای حمام ترکی، سونا و اتاق بخار است. یک استخر سرپوشیده و یک مرکز تناسب اندام مجهز به تجهیزات مدرن نیز در هتل موجود است. این هتل که در مرکز قرار دارد، 1.3 کیلومتر تا منطقه خرید معروف Nisantasi و 750 متر تا میدان تقسیم فاصله دارد. سلطان احمد 6 کیلومتر با ملک فاصله دارد. نزدیکترین فرودگاه، فرودگاه آتاتورک است که 20 کیلومتر با شما فاصله دارد. پارکینگ خصوصی رایگان در محل موجود است. فرودگاه استانبول 49 کیلومتر فاصله دارد. زوج ها به خصوص مکان را دوست دارند – آنها به آن امتیاز 8.0 دادند

DoubleTree by Hilton Istanbul – Piyalepasa

با جکوزی و مرکز تناسب اندام در منطقه بی اوغلو در استانبول، در 3 کیلومتری تکسیم و خیابان پرجنب‌وجوش استقلال واقع شده است که گالری‌های هنری، مراکز خرید و مکان‌های دیدنی بسیاری را در خود جای داده است. مهمانان می توانند از بار در محل لذت ببرند. این هتل با طراحی زیبا 2 کیلومتر تا بیمارستان Acibadem و بیمارستان Memorial Sisli 2.6 فاصله دارد. منطقه شیک نیسانتاسی با بسیاری از فروشگاه‌های لوکس و کلینیک‌های زیبایی‌شناسی معروف 3 کیلومتر دورتر است. در هر واحد یک تلویزیون صفحه تخت ارائه می شود. تهویه مطبوع و حمام خصوصی نیز در هر کدام ارائه می شود. می توانید روز خود را با دابل تری بای هیلتون استانبول – صبحانه غنی پیالپاشا که به سبک بوفه ارائه می شود، شروع کنید. میز پذیرش 24 ساعته در این ملک وجود دارد. همچنین یک سالن بدنسازی، آبگرم و مرکز زیبایی در محل وجود دارد. این ملک شاتل رایگان روزانه به مرکز شهر ارائه می دهد. مرکز خرید Cevahir 10 دقیقه با ماشین تا هتل فاصله دارد. بیمارستان آمریکایی 4.1 کیلومتر فاصله دارد. فرودگاه استانبول 47 کیلومتر فاصله دارد.

۳. هتل‌های ۵ ستاره نزدیک به سفارت کاناد‌ا در استانبو‌ل

اگر برای مراجعه به سفارت کانادا به شهر استانبول سفر کرده‌اید و محدودیتی در بودجه سفر خود ندارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم اقامت در یکی از هتل‌های لوکس و پنج ستاره این شهر را امتحان کنید. هتل‌­‌های پنج ستاره در استانبول تجربه اقامتی لوکس و به یادماندنی را برای مسافران این شهر رویایی در کشور ترکیه رقم می‌زنند و از گردشگران با بهترین امکانات پذیرایی می‌کنند. تعداد هتل‌های ۵ ستاره نزدیک به سفارت کاناد‌ا در استانبو‌ل کم نیست و مسافران به راحتی می‌توانند هتل مورد نظر خود را به صورت آنلاین برای تاریخ سفرشان به این شهر رزرو نمایند.

  • هتل ۵ ستاره موون پیک (Movenpick Bosphorus Istanbul)

هتل ۵ ستاره موون پیک (Movenpick Bosphorus Istanbul) یکی از بهترین هتل‎های منطقه بشیکتاش شهر استانبول محسوب می‌شود، این هتل مجلل ۲۴۲ واحد اقامتی مبله و مجهز با طراحی مدرن و امکانات درجه یک دارد. این هتل با نام‌های هتل مرکور استانبول یا هتل پلازا استانبول هم شناخته می‌شود و یکی از هتل های نزدیک سفارت کانادا در استانبول می‌باشد. تنوع اتاق‌های در این هتل زیاد است و میهمانان بر اساس سلیقه و بودجه خود می‌توانند واحد اقامتی مورد نظر را در این هتل رزرو کنند، کلیه واحدهای اقامتی این هتل به سیستم تهویه مطبوع، مبلمان، چای ساز، تلویزیون صفحه تخت، اینترنت پر سرعت رایگان و صندوق امانات مجهز می‌باشد.

در محیط شیک و لاکچری این هتل لوکس انواع امکانات رفاهی برای استراحت و تفریح مسافران فراهم شده که از جمله آنها می‌توان به اینترنت وای فای پرسرعت رایگان، مینی بار، جکوزی، لاندری، استخر، سالن بدنسازی، صندوق امانات، اتاق چمدان، رستوران، کافی شاپ و سالن جلسات اشاره کرد. قرار گرفتن این هتل در محله بشیکتاش که بسیاری از مراکز خرید لوکس استانبول در آن قرار دارد، یکی دیگر از مزایای اقامت در هتل موون پیک محسوب می‌شود.

  • هتل ۵ ستاره گرند جواهر (Grand Cevahir Hotel Convention Center)

هتل ۵ ستاره گرند جواهر (Grand Cevahir Hotel Convention Center) این هتل مجلل و لوکس در مجاورت میدان تکسیم واقع‌ شده و همین امر رفت و آمد میهمانان این هتل به مناطق مختلف شهر استانبول را آسان کرده است. فرودگاه استانبول فقط ۴۷ کیلومتر با این هتل فاصله دارد، میهمانان هتل فقط با چند دقیقه پیاده روی می‌توانند خود را به ایستگاه مترو و تاکسی برسانند.

همچنین برای رفاه میهمانان در این هتل ۵ ستاره امکاناتی از قبیل دو استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، مرکز سلامتی و اسپا، پارکینگ رایگان، خدمات لاندری، صرافی، رستوران‌های مجلل و کافی شاپ مهیا شده است، امکانات این هتل برای افراد ناتوان و استفاده‌کنندگان از ویلچر بهینه‌ شده تا بتوانند همانند افراد عادی اقامت دلپذیری را تجربه نمایند. هتل گرند جواهر استانبول با داشتن امکاناتی چون فکس، فتوکپی و اتاق جلسات گزینه‌ مناسبی برای اقامت در سفرهای کاری می‌باشد. پرسنل این مجموعه به زبان‌های عربی، آلمانی، انگلیسی و ترکی استانبولی تسلط دارند و پذیرش مسافران در این هتل به صورت ۲۴ ساعته انجام می‌شود.

هتل

Meridiani Taksim Hotel

هتل Meridiani Taksim که در منطقه بی اوغلو استانبول واقع شده است، کمتر از 1 کیلومتر تا خیابان استقلال، 13 دقیقه پیاده تا میدان تقسیم و 1.3 کیلومتر تا ایستگاه مترو تقسیم فاصله دارد. این ملک در 1.8 کیلومتری مرکز کنگره استانبول، 1.7 کیلومتری از برج گالاتا و 2.4 کیلومتری از برج ساعت دولما باغچه قرار دارد. این هتل همچنین دارای وای فای رایگان و همچنین سرویس ترانسفر فرودگاهی است. این هتل اتاق هایی با تهویه مطبوع با کمد لباس، کتری، صندوق امانات، تلویزیون صفحه تخت و حمام اختصاصی با دوش در اختیار مهمانان قرار می دهد. اتاق های هتل Meridiani Taksim دارای ملحفه و حوله می باشد. صبحانه کانتیننتال هر روز صبح در اقامتگاه در دسترس است. کارکنان میز پذیرش 24 ساعته که به زبان عربی، آلمانی، انگلیسی و روسی صحبت می کنند، خوشحال خواهند شد که مشاوره های عملی را در مورد منطقه به مهمانان ارائه دهند. کاخ دولما باغچه در 2.8 کیلومتری هتل Meridiani Taksim و بازار ادویه در 3.6 کیلومتری هتل قرار دارد.

نزدیکترین فرودگاه، فرودگاه استانبول است که 35 کیلومتر با هتل فاصله دارد.

 

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور ترکیبی کره جنوبی وژاپن

جاذبه های گردشگری ژاپن ژاپن، کشوری با ترکیبی منحصر به ‌فرد از سنت و مدرنیته، طبیعت باشکوه و فناوری پیشرفته است. از معابد تاریخی کیوتو

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هتل نزدیک سفارت کانادا در استانبول با بهترین قیمت

هلدینگ گردشگری پارسا گشت