هتل های ارزان استانبول با بهترین قیمت

۱. هتل امینه سلطان (Emine Sultan Hotel)

 

هتل امینه سلطان استانبول

هتل امینه سلطان یک هتل میان‌رده در استانبول است. این هتل ۱۴ اتاق دارد. اتاق‌های مدرن این هتل در داخل ساختمان چوبی آن با معماری سنتی جلوه‌ی خاصی به این هتل داده است. اتاق‌ها مجهز به تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه تخت بوده و برخی اتاق‌ها دارای دی‌وی‌دی پلیر و برخی دیگر دارای منظره رو به تنگه بسفر و مسجد آبی هستند.

صبحانه در هتل به‌صورت بوفه سرو می‌شود. اطراف هتل نیز تعداد زیادی رستوران وجود دارد که می‌توانید مزه غذاهای سنتی ترکی را در آن‌ها تجربه کنید.

۲_ بیاند استایل، ارزران ترین هتل استانبول

هتل بیاند استایل استانبول (Beyond Style Hotel) در خیابان استقلال قرار گرفته و نقطه ی قوتش در بین هتل های ارزان استانبول این است که اتاق های خیلی خوبی دارد. این اتاق ها همگی دارای تهویه ی مطبوع، تلویزیون، تراس،  حمام خصوصی با کلیه ی امکانات و اینترنت رایگان هستند. رستورانی که در این هتل قرار گرفته هم کیفیت خوبی دارد و هم نمای آن خوب و زیباست. در ضمن علاوه بر این هتل می توانید به رستوران ها و کافی شاپ های متعددی هم که در اطرافتان هست نیز سر بزنید.

از جمله خدمات و امکاناتی که در این هتل می توانید از آن ها بهره مند شوید می توانیم به؛ خدمات اکسپرس، روزنامه ی صبح، حمل و جا به جایی، تهویه ی مطبوع در تمامی نقاط هتل، فروشگاه، خدمات آرامش، رزرو ۲۴ ساعته و بسیاری از دیگر خدمات می باشد. در جدول زیر برخی از خدمات عمومی این هتل را برایتان قید کرده ایم.

۴_ هتل پکس، یکی از  هاستل های ارزان استانبول

هتل و هاستل پکس استانبول (Paxx Istanbul Hotel & Hostel) در منطقه بی اوغلو قرار دارد. از امکانات این هتل ارزان استانبول می توانیم به باغ، تراس و سالن مشترک آن اشاره کنیم.  این هتل ۳ ستاره، دارای میز پذیرش شبانه روزی و اینترنت وای فای رایگان و پر سرعت در سراسر هتل می باشد. هر کدام از اتاق های این هتل که دارای ۹ مدل مختلف هم هستند دارای؛ میز کار، برخی از آن ها نمای باغ، چایی ساز، قهوه ساز و یا کمد می باشد.  صبحانه را می توانید در هتل بخورید چرا که هزینه صبحانه بر روی قیمت اتاق محاسبه شده است.

از جمله خدمات و امکاناتی که در این هتل می توانید از آن ها بهره مند شوید می توانیم به؛ اتاق بازی، میز تور، صرافی، ویدیو کلاب، تورهای تفریحی و برخی موارد دیگر اشاره نماییم. در جدول زیر برخی از خدمات عمومی این هتل را برایتان قید کرده ایم.

۶_ هتل ننا، هتل ارزان استانبول

هتل ننا (Hotel Nena) یکی از هتل های خوب و ارزان استانبول است که در  منطقه ی فاتح استانبول قرار گرفته و به همین دلیل به بسیاری از  جاذبه های استانبول  نزدیک است. راستی! می توانید با جاذبه های استانبول در یک مطلب کامل در مجله ی گردشگری الی گشت آشنا شوید. هتل ننا اقامتگاهی به سبک ترکی و بیزانسی است که فضای خود را بسیار کلاسیک و راحت درست کرده است. بر روی پشت بام این هتل یک رستوران بر روی پشت بام قرار گرفته است که نمایی فوق العاده از تنگه بسفر دارد. در این رستوران غذاهای بین المللی و محلی ترکی  سرو می شود. اتاق های ۵ گانه ی این هتل دارای  کف پوش چوبی، پارچه های روشن و مبلمان عتیقه است. در جدول زیر برخی از خدمات عمومی این هتل را برایتان آورده ایم.

7_ دیواس، هتلی ارزان در منطقه ای آرام در استانبول

هتل دیواس استانبول (Divas Hotel) یک اقامتگاه ۳ ستاره در مرکز محله ی سلطان احمد، است و فقط چند دقیقه تا مسجد آبی و ایاصوفیه پیاده راه دارد. مهمانان هتل می توانند تا از خدمات ۲۴ ساعته ی پذیرش، پارکینگ و یک باغ کوچک بهره مند شوند. اتاق های این هتل تراس و اینترنت وای فای رایگان دارند و با سبک سنتی ترکی تزئین شده اند. از دیگر خدمات و امکاناتی که در این هتل می توانید از آن ها بهره مند شوید می توانیم به؛ پارکینگ خیابانی، خدمات مناسب برای افراد با ناتوانی های جسمانی و برخی موارد دیگر اشاره نماییم. در جدول زیر برخی از خدمات عمومی این هتل را برایتان قید کرده ایم.

۹_ هتل گلدن گالاتا، از اقامتگاه های خوب و ارزان استانبول

هتل گلدن گالاتا استانبول (Golden Galata) در فاصله ی بسیار خوبی از جاذبه های معروفی مثل برج گالاتا و یا ایستگاه تراموا طوفان و یا همچنین منطقه ی تاریخی سلطان احمد قرار گرفته است. این هتل آپارتمان شیک دارای اتاق هایی با تهویه ی مطبوع و اینترنت پر سرعت و نامحدود  رایگان ارائه می دهد. تمام دیوار های این هتل ارزان استانبول، عایق صدا بوده و اتاق ها دارای یک فضای نشیمن پارکت شده و یک میز هستند. بعضی از اتاق ها یک تلویزیون صفحه تخت هم دارند.  آشپزخانه های خصوصی اتاق ها با یخچالی کوچک و کتری برقی مجهز شده اند. در جدول زیر برخی از خدمات عمومی این هتل را برایتان قید کرده ایم.

۱۰_ ویزیون سیتی، هتلی در منطقه ی مرکزی استانبول

هتل ویزیون سیتی استانبول (Vizyon City Hotel) یک هتل ۳ ستاره در منطقه ی فاتح است. این هتل ارزان استانبول دارای خدمات پذیرش شبانه روزی به همراه اتاق هایی با دیوارهای ضد صدا و اینترنت پر سرعت ارائه می دهد. اتاق های این هتل شامل؛  کف پارکت شده، تلویزیون، تهویه ی مطبوع، حمام خصوصی و یخچالی کوچک است. در جدول زیر برخی از خدمات عمومی این هتل را برایتان قید کرده ایم.

تاریخچه‌ی شهر استانبول

هر شهری داستان خاص خودش را دارد. امکان ندارد زیبایی و جذابیت‌های شهری را ببینید و پس آن، تاریخی جذاب و هیجان‌انگیز وجود نداشته باشد. آن‌طور که باستان‌شناسان گفته‌اند، استانبول حدود ۶۷۰۰ سال پیش از میلاد مسیح به‌وجود آمده و مردمانی در آن زندگی می‌کردند، اما رفته‌رفته با گذشت زمان و پیشرفت های بشری، به شکل استانبول امروزی تغییر کرده است. البته باید به این مساله توجه کرد که از قرن هفتم میلادی به بعد، ساخت‌وسازهایی توسط یوسانیلن در این منطقه صورت گرفت و معماری سبک یونانی به‌یادگار مانده در این شهر، وام‌گرفته از همین اتفاق است.
در قرن چهارم میلادی و درست زمانی که امپراطوری روم به دو قسمت شرقی و غربی تبدیل شد، استانبول به طور رسمی به‌وجود آمد. درحقیقت به‌دنبال این جدایی شرق و غرب، قسمت شرقی توسط کنستانتین کبیر که بیزانس را به‌عنوان مرکز آن انتخاب کرد، فرمانروایی شد که بیزانس همان استانبول کنونی است.
بعدها نام بیزانس به کنستانتین تغییر کرد و پس از مدتی اعراب آن را قسطنطنیه نامیدند. همچنین در زمان حکمرانی سلجوقیان، این شهر استنبل یا همان استانبول نامیده شد.
امروزه شهر استانبول مانند نگین درخشان انگشتری در میان کشور ترکیه می‌درخشد و توجه بسیاری از افراد را از سراسر دنیا به خودش جلب کرده است.

آداب و رسوم مردم استانبول

مردمان هر نقطه‌ای از جهان آداب‌ورسوم خاص خودشان را دارند. استانبول نیز از این قاعده مستثنی نیست و فرهنگ ویژه‌ی خودش را دارد. شاید بتوان پیوندهای فرهنگی زیادی را میان ترک‌های استانبول و ایرانی‌ها پیدا کرد. ساکنان این شهر بسیار مهمان‌نواز و خونگرم هستند. در فرهنگ شهر استانبول، زنان پس از ازدواج از نام خانوادگی همسر خود استفاده می‌کنند. زمان برگزاری مراسم‌های عزاداری، نزدیکان داغ‌دیدگان تا سه روز غذاهای گرم آماده می‌کنند و به منزل ایشان می‌برند.
اگرچه در بخش نزدیک به اروپای کشور ترکیه، تغییرات زیادی در فرهنگ‌ وجود داشته، اما همچنان آداب و تشریفات خاصی در شهرهای آن و به‌ویژه استانبول در جریان است.

اقتصاد در استانبول چگونه است؟

یکی از مهم‌ترین معیارهای پیشرفت در هر شهری اقتصاد آن است. شناخت اقتصاد شهرها کمک می‌کند که به شکل زیست، درآمد و بسیاری از فاکتورهای دیگر آن پی ببریم. استانبول به‌عنوان یک شهر اقتصادی در ترکیه معرفی می‌شود و این ویژگی را می‌توان به‌دلیل موقعیت جغرافیایی و دارا بودن داه‌های زمینی و دریایی آن برای تجارت بین‌المللی دانست. به‌طور کلی، حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد از فعالیت‌های صنعتی ترکیه در استانبول انجام می‌شود.
فعالیت چشم‌گیر اقتصادی در این شهر، توسعه‌ی گردشگری و ایجاد زیرساخت‌هایی برای پذیرش گردشگر است؛ بنابراین ساخت هتل‌ها، فرودگاه، مراکز تفریحی و رفاهی و … در استانبول بسیار رواج دارد.

آب‌وهوای استانبول

آب‌وهوای شهر استانبول تقریبا شباهت‌هایی با ایران دارد و در برخی ویژگی‌ها با آن مشترک است. در هر فصل سال، آب‌وهوای خاصی در این شهر حکم‌فرماست.
اگر در بهار به استانبول سفر کنید، روزها کمی گرم و شب‌های آن خنک و همراه با نسیم ملایم بهاری هستند. فصلی که گاهی با بارش باران، تازگی بی‌نظیری به شهر می‌دهد و زیبایی آن خیره‌کننده است.
هوای استانبول در فصل تابستان گرم و مرطوب است و دمای هوا بین ۲۸ تا ۳۰ درجه قرار دارد، با‌این‌حال جذابیت سفر به استانبول در تابستان، قدم زدن در سواحل و یا شنا کردن در آب‌های است. این‌ها آنقدر جذاب هستند که گردشگران این فصل را برای سفر به آنجا انتخاب می‌کنند.
پاییز و زمستان استانبول هم تماشایی است و اگر از طرفداران سفر در فصول سردتر سال هستید، بهترین گزینه برای شما پاییز و زمستان است. استانبول در پاییز هوای مطلوبی دارد و دمای هوا حدودا ۲۳ درجه است. البته گاهی بارش‌های پاییزی شما را غافلگیر می‌کند و درعین‌حال بر زیبایی این شهر می‌افزاید. زمستان سرد و برفی استانبول نیز معروف است و اگر دوست دارید در زمستان به آنجا بروید، بهتر است با تجهیزات گرمایی مناسب سفرتان را آغاز کنید.

بهترین زمان سفر به استانبول کدام فصل‌هاست؟

همانطور که اشاره کردیم هر چهار فصل در این شهر گردشگری زیبا، تماشایی هستند، اما اگر می‌خواهید در مطلوب‌ترین شرایط آب‌وهوایی به آنجا سفر کنید، بهار و پاییز بهتریت انتخاب برای شماست.
البته حواستان باشد که از جذابیت تابستان و برگزاری جشنواره‌ها و حراج‌های تابستانه غافل نشوید!

شرایط آب و هوایی شهر استانبول

بهار استانبول : استانبول در این زمان روزها گرمی را دارد و شب‌ ها هوای خنک و ملایم و دوست داشتنی را تجربه می کند و گاه گاهی باران  بهاری نیز شروع به باریدن می کند پس شما در این فصل ، این شهر را رنگین تر و زنده تر از هر زمان دیگری می بینید و میانگین دمای آن در این فصل بین  ۱۸ تا ۲۷ درجه سانتیگراد است .

تابستان استانبول : روزهای تابستانی استانبول گرم و مرطوب می باشد ، گرچه اغلب ساکنین شهر برای فرار از دست گرما به جزایر نزدیک و سواحل استانبول هجوم می آورند با این حال بیش ‌تر تابستان را برای مسافرت به استانبول برمی گزینند ، بنابراین در اغلب مکان‌ ها و جاذبه های تفریحی و دیدنی با حجم زیاد بالایی از گردشگران و صف‌ های طولانی آن ها رو به رو خواهید شد و نیز میانگین دمای تابستان در استانبول بین  ۲۸ تا ۳۰ درجه سانتیگراد است و بهترین وجه مسافرت به استانبول در تابستان، وضعیت مطلوب کشتی های کروز بسفر و گردش با آن ها است .

 

پاییز استانبول : دمای هوا در فصل طلایی برگ ‌ریز استانبول بسیار دلپسند و جذاب می باشد ، یعنی در حدود ۲۳ درجه اما منتظر غافلگیری‌ های گاه و بیگاه طبیعت نیز باشید که شما را واقعا سوپرایز خواهد کرد یعنی یک روز ممکن است گرم و خشک باشد و روز دیگر ، بسیار خنک با دمای ۱۵ درجه و یا باران ‌های کوتاه و شدید که لذت دو چندانی را به شما می دهد .

سفر به استانبول 

آژانس مسافرتی پارساگشت سفر تورهای نوروز 1402 استانبول و همچنین تور لحظه آخری و ارزان استانبول را به نحوی برای مسافران خود برنامه ریزی کرده است تا با کمترین هزینه و بیشترین و بهترین امکانات و خدمات، سفری رویایی و فوق العاده را برای آنها رقم بزند.

شما می توانید با انتخاب و رزرو تور استانبول از آژانس مسافرتی پارسا گشت، با صرف هزینه ای کم، بیشترین لذت را از سفرتان ببرید. راه و رسم سفر لیست قیمت های بسیار متفاوتی را به مسافران ارائه می کند تا بتوانند با توجه به خواسته و نیازشان و همچنین با در نظر گرفتن بودجه بهترین انتخاب را داشته باشند. قیمت تور استانبول با توجه به نوع هتل انتخابی، نوع ایرلاین و همچنین نوع کلاس پروازی و دیگر خدمات و امکانات فراهم شده در تورها متغیر می باشد.

استانبول پارساگشت
استانبول-راهنمای جامع شهر استانبول- پارساگشت

بهترین زمان سفر به استانبول

شهر استانبول یکی از پر طرفدارترین مقاصد گردشگری بین تمام کسانی است که قصد سفر به ترکیه را دارند. این شهر به دلیل مراکز خرید، جشنواره های متنوع و همینطور جاذبه های گردشگری که دارد سبب شده تا از جذابیت خاصی در بین عموم مردم و به خصوص ایرانیان برخوردار باشد. به غیر از موارد گفته شده آب و هوای این شهر هم یکی از دلایلی است که سفر به آن دلچسب تر می کند.

_ از نظر دما و آب و هوا، بهترین زمان سفر به استانبول تابستان می باشد. فصل تابستان از ماه ژوئن تا آگوست (اواسط خرداد تا اواسط شهریور) شامل می شود و جالب است بدانید گران ترین فصل برای سفر می باشد اما به دلیل جشنواره ها، شرایط مناسب و همینطور برگزاری تورهای متنوع از محبوبیت ویژه ای در بین گردشگران برخوردار است.

_ از نظر اقتصادی و به صرفه بودن سفر، بهترین زمان سفر به استانبول زمستان می باشد. فصل زمستان در استانبول را می توان ارزان ترین فصل برای سفر و رزرو هتل در این شهر دانست. این فصل که بین ماه های دسامبر تا فوریه ( اواخر آذر تا اواخر بهمن) را شامل می شود شرایط جوی نامناسب است و ممکن است گاهی شما از هتل تان هم بیرون نتوانید بیایید اما نکته ای که وجود دارد استانبول حتی در انبوهی از برف هم قشنگ است و شما با لباس مناسب که همراه خودتان می برید می توانید سفر خوبی به این شهر داشته باشید.

مزایا و معایب تور لحظه آخری استانبول

با پکیج های تور لحظه آخری استانبول، شما با کمترین هزینه، بیشترین لذت را از سفرتان خواهید برد.

  مزایا:

از مزایا تورهای لحظه آخری استانبول، همان تور با همان کیفیت به شکل ارزان قیمت عرضه می شود. زیرا تور لحظه آخری، یک تور استاندارد می باشد و به دلیل اینکه متقاضیان پرواز کم بوده اند، ارائه شده است و طبق قانون هیچ امکاناتی نباید برای خریدار محدود شود.

  معایب:

 تورهای لحظه آخری قابل کنسل شدن نیستند و اگر هم بخواهید این کار را انجام دهید هزینه قابل بازگشت نیست.

از دیگر معایب این سفر، شما حتما حتما باید آمادگی لازم را داشته باشید و چمدانتان بسته باشد زیرا امکان دارد چند ساعت دیگر زمان پروازتان باشد. همچنین انتخاب صندلی هواپیما و اتاق هتل خیلی آسان نیست زیرا امکان دارد بهترین های آن ها از قبل رزرو شده باشند.

غذاهای استانبول

ترکیه یکی از کشورهایی است که غذاهای معروف و باب میلی را طبخ می کند و همواره برخی غذاهای معروفش به سراسر دنیا سفر کرده اند، نمونه اش همین کباب ترکی ها. اما ترکیه به طور ویژه استانبول غذاهای معروفش فقط محدود به کباب ترکی های خوش طعم و معروف نمی شود، بلکه فهرست غذاهای این کشور مملو است از غذاهای درجه یک و علالی برای گیاه خواران.

منوی رستوران ها در شهر استانبول بسیار متنوع است و تمامی سلیقه ها را از هر کشوری پوشش می دهد. ازغذاهای استانبول می توان سیمیت، بالیک اکمک و تانتونی را نام برد.

جاذبه های توریستی استانبول

شهر استانبول در زمینه جاذبه های توریستی و گردشگری بسیار غنی است. بازدید از مساجد، بازارها و حمام های ترکی شهر استانبول می تواند حس خوب یک سفر دلچسب را برای شما پدید آورد. همچنین استانبول دارای مکان های تفریحی زیادی است که می توانید خاطره های به یادماندنی و فراموش نشدنی را برای خود بسازید.

برخی از نقاط گردشگری استانبول عبارت اند از:

پارک ببک استانبول

مسجد ایاصوفیه استانبول

پل بسفروس استانبول

پارک تکسیم استانبول

خیابان استقلال استانبول و…

مراکز خرید در استانبول

به دلیل موقعیت جغرافیایی استانبول و دسترسی راحت به دو قاره اروپا و آسیا می توان استانبول را بهشتی برای خریداران و فروشندگان اجناس متفاوت دانست. مسئولین این شهر هم فرصت را غنیمت شمرده و در دو قسمت اروپایی و آسیایی این شهر مراکز خرید بسیاری ساخته اند.

مراکز خریدی که برخی از آن‌ها بسیار مدرن هستند و برخی هنوز حال و هوای سنتی خود را حفظ کرده اند و در آن‌ها اجناس بسیاری پیدا می شود که در بقیه شهرها به سختی می توان به تمام آن‌ها به طور یکجا دسترسی داشت. خرید در استانبول هم می‌تواند خیلی گران باشد و هم ارزان و معقول؛ همه چیز بستگی به حجم، زمان خرید و انتخاب مرکز خرید دارد.

برخی از مرکز خرید در استانبول:

پالادیوم استانبول

 جواهیر استانبول

 اکمرکز استانبول

 اولیویوم استانبول

 متروسیتی استانبول و…

هتل های شهر استانبول

 استانبول دارای اقامتگاه هایی بسیار زیاد و متنوع هستند، از جمله هتل های لوکس و شیک تا مسافرخانه ها و هتل های ارزان همه در استانبول وجود دارد. می توانید با توجه به بودجه و سلیقه خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

در تور استانبول برای انتخاب اقامتگاه و هتل بهتر است از بین هتل های 4،3 و 5ستاره، هتلی را انتخاب نمایید که به مرکز شهر استانبول و میدان تکسیم نزدیک تر باشد، چرا که در این صورت به مکان های دیدنی و تفریحی استانبول نزدیک تر خواهید بود. بعد از استقرار در هتل حتماً از راهنمای تور و یا هتل بخواهید که نقشه گردشگری و شهر را در اختیارتان بگذارد تا برای رفت و آمد و بازدید از مکان های تاریخی و مراکز خرید و اماکن تفریحی به راحتی اقدام نمایید.

بایدها و نبایدهای شهر استانبول

در هنگام سفر به شهر استانبول باید نکاتی را بدانید که در صورت دانستن آنها سفر به این شهر، تجربه خوبی را برای شما به ارمغان می آورد.

  _ مدت زمان پرواز از تهران به مقصد استانبول 3 ساعت طول خواهد کشید.

  _ واحد پول ترکیه لیر ترکیه است.

  _ برای گشت و گذار در شهر استانبول بهترین راه استفاده از حمل و نقل عمومی است. بهتر است از تاکسی های استانبول استفاده نکنید چرا که هم گران هستند و هم مدت زمان زیادی را در ترافیک خواهید ماند و هم امنیت زیاد بالایی ندارند. بنابراین می توانید از سوپرمارکت ها کارت تهیه نمایید و با اتوبوس، تراموا و مترو به مقصدهای مورد نظرتان بروید. برای شارژ کردن کارت خریداری شده، می توانید در ایستگاه های مترو شهر استانبول کارت خود را شارژ نمایید.

بهترین زمان برای رزرو تور ترکیه استانبول چه موقع است؟

بهترین زمان برای رزرو تور ترکیه استانبول در فصل بهار و پاییز است. در این ۲ فصل دمای هوا در بهترین حالت خود قرار دارد. و این موضوع باعث می‌شود که بتوانید به‌راحتی و بدون تحمل گرمای سرمای زیاد در سطح شهر رفت‌وآمد کنید و از جاذبه‌های دیدنی شهر استانبول دیدن کنید .از طرفی شهر استانبول در فصل بهار و فصل پاییز نسبت ‌به فصول دیگر سال بسیار خلوت است و تعداد گردشگران ورودی این شهر بسیار کم می‌شود.

تور لحظه آخری استانبول از تهران

قیمت تور مسافرتی لحظه آخری استانبول از تهران به عوامل مختلفی بستگی دارد و مبلغ مشخصی را نمی‌توان برای این تورها اعلام کرد.

هزینه سفر به کشور ترکیه به خصوص شهر استانبول در برخی از روزهای سال همچون نوروز، تعطیلات تابستانی و تعطیلات سال نو میلادی بالاتر از سایر روزها است و همین موضوع باعث شده برخی افراد در این ایام هم به دنبال خرید تور لحظه آخری استانبول از تهران باشند، البته باید به این نکته توجه کنید که پیدا کردن تور لحظه آخری استانبول از تهران در ایام پیک سفر خیلی هم کار راحتی نیست و احتمال اینکه تورهای لحظه آخری ظرفیت خالی نداشته باشند هم زیاد است. در سال‌های اخیر افزایش نرخ ارز هم بر بالا رفتن قیمت تور استانبول تاثیر گذار بوده و در صنعت گردشگری هم نوسانات بسیاری را ایجاد کرده است.

قیمت تور استانبول به عوامل مختلفی از جمله روز آغاز و پایان سفر، مدت زمان اقامت، شلوغ یا خلوت بودن شهر مقصد، کیفیت و تعداد ستاره‌های هتل و نوع پرواز بستگی دارد.

تور لحظه آخری استانبول از تهران

تور ارزان استانبول

یک تور استانبول ارزان به شما کمک می‌کند ترکیبی از شرق و غرب را در پایتخت فرهنگی و تاریخی ترکیه پیدا کنید. تور ارزان استانبول، با طراحی دقیق این اطمینان را به شما می‌دهد که می‌توانید بهترین‌های استانبول را با بودجه پایین، تجربه کنید. قیمت تور استانبول به عوامل مختلفی بستگی دارد؛ از خدماتی که در تور ارائه می‌شود گرفته تا زمانی از سال که تور را رزرو می‌کنید. به عنوان مثال هتل و بلیط هواپیمایی که در تور گنجانده شده تاثیر اصلی را بر قیمت آن دارد. اما هتل‌های استانبول اکثرا کیفیت مناسبی دارند و چه با ارزانترین تور استانبول همراه شوید و چه تورهای لوکس را انتخاب کنید، قطعا اوقات خوشی را در استانبول خواهید گذراند. پس هم اکنون تور استانبول خود را با قیمت مناسب رزرو کنید و سفری فراموش‌نشدنی را در این مقصد فریبنده آغاز کنید.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

تورنتو کانادا

تورنتو کانادا  تورنتو کانادا وقتی سخن از چند فرهنگی بودن، کیفیت بالای زندگی و بناهای دیدنی می‌شود، چه کسی می‌تواند از تورنتو چشم پوشی کند؟ شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هتل های ارزان استانبول با بهترین قیمت

هلدینگ گردشگری پارسا گشت