هتل های ارزان قیمت مسکو

هتل های مسکو

 

هتل های مسکو ✪ مشاهده لیست، رزرو و اطلاع از قیمت هتل های لوکس مسکو با بهترین قیمت و همچنین رزرو آنلاین  باپارسا گشت

در این قسمت میتوانید با وارد کردن نام هتل مورد نظر خود در شهر مسکو روسیه جزئیات هتل مانند امکانات کلی، امکانات ورزشی و تفریحی، موقعیت و تصاویر هتل های مسکو روسیه را مشاهده فرمائید.

❗ نکاتی از رزرو هتل در مسکو روسیه

  • اگر به دنبال یک هتل ارزان در مسکو هستید ، باید در فصل کم بازدید کنید. در ژانویه و اکتبر در مسکو اقامتگاه های ارزان تری خواهید یافت.
  • قیمت اتاق های هتل بسته به عوامل زیادی متفاوت است ، اما اگر شنبه بمانید ، به احتمال زیاد بهترین معاملات هتل را در مسکو پیدا خواهید کرد. عکس آن در مورد سه شنبه صادق است که معمولاً گران ترین روز است.
  • حداقل 90 روز قبل از شروع اقامت خود رزرو کنید تا بهترین قیمت را برای اقامت مسکو خود دریافت کنید.
  • مسکو یک شهر وسیع است. اگر دوست دارید در فاصله کمی از جاذبه های اصلی قرار بگیرید ، به دنبال هتل هایی در نزدیکی میدان سرخ و کرملین باشید ، مانند هتل Assambleya Nikitskaya.
  • برای اقامت ارزان در مسکو ، منطقه Partizanskaya را در نظر بگیرید ، که دارای هتل های مقرون به صرفه در نزدیکی ایستگاه مترو ، از جمله Vega Hotel & Convention Center است.
  •  قلب فرهنگی مسکو هتل های 5 ستاره لوکس زیادی وجود دارد. هتل Four Seasons Moscow و The St. Regis Moscow Nikolskaya دو نمونه عالی هستند.
  • بوتیک هتل های شیک نیز در مرکز شهر فراوان هستند. هتل هایی مانند Golden Boutique Hotel و Assambleya Nikitskaya Hotel شما را در نزدیکی میدان سرخ و کرملین قرار می دهند.
  • خیابان آربات قلب ناحیه آربات مسکو ، قدیمی ترین بخش شهر را تشکیل می دهد و محل اقامت بی شمار اقامتی مقرون به صرفه ، مانند Karlov Most Hostel است.
  • منطقه ای عالی برای زندگی شبانه ، کیتای گورود است ، جایی که مجموعه ای از بارها ، رستوران ها و کلوب های شبانه به مجموعه وسیعی از هتل ها متناسب با همه بودجه ، مانند ارزان Good Mood Hostel یا بوتیک Golden Apple Boutique Hotel ملحق می شوند.

✅ بهترین مکان برای اقامت در مسکو کجاست؟

کاربران از اقامت در مناطقی مانند ناحیه کراسنوسلسکی ، منطقه جنوبی اداری و منطقه Tverskoy ترجیح می دهند. هنگام جستجوی اقامت مورد نظر خود ، این مکان ها را در نظر بگیرید.

✅ بهترین هتل های مسکو کدامند؟

  • با امتیاز 8.9 از 2879 منتقد  هتل متروپل مسکو ، ، یکی از محبوب ترین هتل های مسکو است. سایر اقامتگاه های برتر عبارتند از هتل مسکو ماریوت گرند با میانگین امتیاز 8.7 از 6267 منتقد و هتل Izmailovo Alfa با امتیاز 8.8 از 17385 منتقد را کسب کرده اند.

  در نزدیکی میدان سرخ چیست؟

هتل متروپل مسکو با امتیاز 8.9/10 از 2879 بررسی ، هتلی نزدیک به میدان سرخ است که توسط آژانس الفبای سفر و مسافرانی که سابقه اقامت در آنجا را دارند توصیه می شود.

مسکو در نزدیکی کرملین مسکو چیست؟

هتل متروپل مسکو توصیه شده ترین هتل در نزدیکی کرملین مسکو  است (با 8.9 امتیاز از 2879 نظر)

✅ هزینه هتل های مسکو چقدر است؟

68 دلار/شب قیمت متوسط ​​یک هتل در مسکو است که بر اساس جستجوهای ترکیبی هتل ها در تابستان 1400 روز گذشته انجام شده است. برای هتل های 4 ستاره در مسکو ، متوسط ​​قیمت پیدا شده 92 دلار در شب و برای هتل های 5 ستاره متوسط ​​قیمت 204 دلار در شب است.

 هتل ارزان در مسکو چقدر است؟

6 دلار در شب ارزان ترین قیمتی است که در تابستان دیده شده. در آخر هفته آینده 17 سپتامبر تا 19 سپتامبر ، قیمت هتل های مسکو از 6 دلار در شب شروع می شود.

 

پارک این مورمانسک | PARK INN BY RADISSON POLIARNIE ZORI HOTEL

هتل 4 ستاره Park Inn by Radisson Poliarnie Zori در مرکز شهر مورمانسک قرار دارد که دارای منظره‌ای پانوراما از خلیج کولا است.  این  تنها چند دقیقه با جاذبه‌های فرهنگی از جمله تئاتر منطقه‌ای درام مورمانسک و کلیسای جامع ارتدکس دریایی (ناجی بر روی آب) فاصله دارد.
در سال 2015 برای احترام به تعهد خود به مراقبت از محیط زیست و پایداری، برچسب زیست محیطی Green Key را دریافت کرد، بنابراین می توانید از اقامتی راحت و اخلاقی لذت ببرید.

امکانات هتل


امکاناتی را جهت رفاه مهمانان خود ارائه می کند. از جمله امکانات این هتل میتوان به صبحانه رایگان، اینترنت بی سیم، ترانسفر فرودگاهی، مرکز تجاری با دسترسی به اینترنت، اتاق کنفرانس، سونا، رستوران، اتاق جلسات، پذیرش 24 ساعته و خشک شویی اشاره کرد.
همچنین این هتل دارای یک مرکز تناسب اندام با سونا، استخر و حمام آبگرم است. علاوه بر این دارای 6 اتاق جلسه می باشد که رویدادهای تجاری و اجتماعی را برگزار می کنند .

امکانات اتاق


 دارای 262 است که تمامی اتاق های این هتل دارای تلویزیون صفحه تخت، میز کار و مینی بار می باشد. حمام های خصوصی دارای کف گرم، سشوار و لوازم آرایش رایگان هستند.

موقعیت دسترسی


این هتل در مرکز شهر مورمانسک واقع شده است و به همین دلیل دسترسی آسانی به به مراکز خرید، مراکز تجاری و حمل و نقل دارد.جاذبه‌هایی مانند بندر خلیج کوالا، میدان پنج گوشه و تئاتر منطقه‌ای درام مورمانسک در چند قدمی هتل قرار دارند. مهمانان می توانند از مناظر کلیسای جامع ارتدکس دریایی ناجی بر روی آب یا از بنای یادبود مدافعان قطب شوروی بازدید کنند.
فرودگاه مورمانسک 50 دقیقه با ماشین از این هتل فاصله دارد.

هتل هالیدی این سوکولنیکی مسکو

هتل هالیدی این سوکولنیکی در پارک سوکولنیکی و روبروی مترو واقع شده است تا گردشگران بتوانند به راحتی به مرکز شهر مسکو دسترسی داشته باشید.

اتاق های هتل هالیدی این سوکولنیکی دارای طراحی مدرن بوده و منوی متنوعی را نیز ارائه می دهندو همچنین تمامی اتاق ها دارای تهویه مطبوع هستند. 2 رستوران در هتل هالیدی این سوکولنیکی وجود دارد که انواع غذاهای روسی و اروپایی را سرو می کنند.

از امکانات موجود درهتل (HOLIDAY INN SOKOLNIKI) هالیدی این سوکولنیکی می توان به یک اتاق بدن سازی کاملا مجهز و 24 ساعته اشاره کرد.
هتل هالیدی این سوکولنیکی برای مسافرانی که به پارک ها، پیاده روی و فرهنگ علاقه مند هستند یک انتخاب عالی است و پرسنل آن به اکثر زبان ها نیز مسلط می باشند.

هتل کورستون مسکو korston Hotel moscow

کورستون دارای اتاق های جادار وزیبا می باشد و تمامی اتاق ها دارای تلویزیون صفحه تخت و یک مینی بار می باشند.صبحانه به صورت سلف سرویس در رستوران ایوو(Evoo) سرو می شود. این هتل دارای تعدادی رستوران و بار است .

برای مثال رستوران های اروپایی، ژاپنی و کره ای همچنین این هتل دارای کارائوکه و چشم انداز پانورا به شهر مسکو دارد.از دیگر امکانات هتل کورستون می توان به باشگاه  و سرویس حمل و نقل می باشد.هتل کورستون 5 دقیقه پیاده روی تا پارک Vorobyovy Gory و استادیوم لوژنیکی (Luzhniki Stadium) فاصله دارد.

همچنین ایستگاه مترو Vorobyovy Gory 500 متر و ایستگاه قطار Kiyevsky 15 دقیقه رانندگی و مرکز خرید Gagarinsky 25 دقیقه پیاده روی تا این هتل فاصله دارند.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

تورنتو کانادا

تورنتو کانادا  تورنتو کانادا وقتی سخن از چند فرهنگی بودن، کیفیت بالای زندگی و بناهای دیدنی می‌شود، چه کسی می‌تواند از تورنتو چشم پوشی کند؟ شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هتل های ارزان قیمت مسکو

هلدینگ گردشگری پارسا گشت