هتل های 5ستاره دبی

هتل های 5ستاره دبی

انتخاب هتل و اقامت‌گاه‌ یکی از مهم‌ترین کارهایی که قبل از سفر باید انجام دهید. اگر هتل موردنظر خود را از قبل رزرو کنید، می‌توانید پس از رسیدن به مقصد مستقیم به هتل بروید و فرصت خود را برای پیدا کردن محل اقامت از دست ندهید. می‌توانید این کار را به آژانس‌های گردشگری بسپارید و با خیال راحت به سفر بروید. اگر قصد سفر به دبی را دارید، ادامه این مطلب را دنبال نمایید تا با بهترین هتل پنج ستاره دبی آشنا شوید. با ما همراه باشید.

هتل گرند کازموپولیتن (Grand Cosmopolitan)

هتل گرند کازموپولیتن اولین هتلی است که در لیست بهترین هتل پنج ستاره دبی جای می‌گیرد. این هتل اتاق‌هایی با اندازه‌ها و ویژگی‌های مختلف را برای مسافران فراهم کرده و بهترین خدمات را به آنان ارائه می‌دهد. تمامی اتاق‌ها دارای پنجره‌های قدی هستند و به امکاناتی چون تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با  کانال‌های ماهواره‌ای، مبلمان، مینی‌بار، اتو، صندوق امانات، کمد، جالباسی، سشوار، حمام اختصاصی با وان، حوله و لوازم بهداشتی رایگان مجهز می‌باشند.

Dubai Centre Hotel | Contact Grand Cosmopolitan Dubai

هتل گرند کازموپولیتن دارای 3 رستوران مختلف می‌باشد. مهمانان هتل می‌توانند انواع غذاهای بین‌المللی و مدیترانه‌ای را از این رستوران‌ها سفارش داده و با بالاترین کیفیت نوش‌جان نمایند. از دیگر امکانات هتل نیز می‌توان به تراس، استخر در فضای باز، استخر ویژه کودکان، جکوزی، سونا، خدمات ماساژ، مرکز تناسب اندام، مبلمان در فضای باز، زمین بازی بچه‌ها، اتاق بازی، وای‌فای رایگان، صبحانه در اتاق، پذیرش 24 ساعته، خدمات نگهداری چمدان، خدمات نگهداری از کودکان، خدمات ویژه معلولین، نظافت روزانه اتاق، خشک‌شویی، فتوکپی، فکس، دستگاه خودپرداز، آرایشگاه، فروشگاه و پارکینگ اشاره کرد. کارکنان هتل نیز علاوه بر زبان عربی به 5 زبان انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی و روسی مسلط هستند و به راحتی با مهمانان خود ارتباط برقرار می‌‌کنند.

از جمله مکان‌های گردشگری اطراف این هتل می‌توان به پیست اسکی دبی، مرکز خرید امارات، پارک و مرکز خرید البرشا اشاره کرد. هتل گرند کازموپولیتن 3 کیلومتر با برج‌العرب، 7  کیلومتر با پارک آبی آکواونچر، حدود 12 کیلومتر با معبد گوروناناک دربار سیک و 19 کیلومتر با مسجد جامع دبی فاصله دارد. نزدیک‌ترین فرودگاه به گرند کازموپولیتن،  فرودگاه بین‌المللی دبی می‌باشد که در 22 کیلومتری هتل واقع شده است.

هتل ادرس دبی مارینا (Address Dubai Marina)

هتل ادرس دبی مارینا بهترین هتل پنج ستاره دبی است که در خیابان المارسا قرار دارد. این هتل دارای انواع اتاق‌ها و سوئیت‌ها با ویژگی‌های مختلف می‌باشد که تمامی آن‌ها به امکاناتی چون تهویه مطبوع، مبلمان راحت، مینی‌بار، تلویزیونصفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، قهوه‌ساز و چای‌ساز،  کمد لباس، سشوار، حمام اختصاصی با وان، حوله و لوازم بهداشتی رایگان مجهز هستند. اتاق‌های هتل چشم‌انداز بسیار زیبایی از مارینا یا استخر هتل را به نمایش می‌گذارند.

ادرس دبی مارینا دارای 3 رستوران است. رستوران‌های هتل انواع غذاهای بین‌المللی و مدیترانه‌ای را با بالاترین کیفیت آماده کرده و به بهترین شکل برای مهمانان سرو می‌کنند. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به استخر در فضای باز، استخر آب‌گرم، جکوزی، سونا، سالن اسپا، مرکز تناسب اندام، باشگاه بچه‌ها، وای‌فای رایگان، پذیرش 24 ساعته، خدمات نگهداری چمدان، خدمات ویژه معلولین، خدمات نگهداری از کودکان،  نظافت روزانه اتاق، امکانات جلسه، اتوشویی، خشک‌شویی، فتوکپی، فکس، دستگاه خودپرداز، صرافی، آرایشگاه، ترانسفر فرودگاهی، خدمات اجاره اتومبیل و پارکینگ اشاره کرد. کارکنان هتل نیز علاوه بر زبان عربی به 8  زبان دیگر مسلط هستند و به راحتی با مهمانان خود ارتباط برقرار می‌‌کنند.

هتل ادرس دبی مارینا 6 کیلومتر با معبد گوروناناک دربار سیک و پارک آبی آکواونچر، 7.5 کیلومتر با مرکز خرید امارات، 8.5 کیلومتر با برج‌العرب و 19 کیلومتر با مرکز خرید سیتی واک فاصله دارد. نزدیک‌ترین فرودگاه به ادرس دبی مارینا،  فرودگاه بین‌المللی آل مکتوم می‌باشد که در 21 کیلومتری آن واقع شده است.

هتل گرند پلازا موونپیک (Grand Plaza Mövenpick)

هتل گرند پلازا موونپیک یکی از بهترین هتل‌های 5 ستاره دبی است که در جاده شیخ زاید این شهر قرار دارد. این هتل اتاق‌ها و سوئیت‌های بزرگی را برای مهمانان خود در نظر گرفته و امکاناتی چون تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، مبلمان راحت، قهوه‌ساز و چای‌ساز، کمد لباس، سشوار، حمام اختصاصی با وان و لوازم بهداشتی رایگان را در اختیار آنان می‌دهد. اتاق‌های هتل نیز چشم‌انداز بسیار زیبایی از شهر یا دریا را به نمایش می‌گذارند.

از جمله امکانات این هتل 5 ستاره می‌توان به رستوران، تراس، مبلمان در فضای باز، استخر در فضای باز، استخر آب‌گرم، سالن اسپا، خدمات ماساژ، جکوزی، سونا، مرکز تناسب اندام، صبحانه در اتاق، فضای تلویزیون، وای‌فای رایگان، پذیرش 24 ساعته، شاتل فرودگاه، خدمات نگهداری چمدان، نظافت روزانه اتاق، خدمات ویژه معلولین، اتوشویی، خشک‌شویی، فتوکپی، فکس، ترانسفر فرودگاهی، خدمات اجاره اتومبیل، صرافی، آرایشگاه، فروشگاه و پارکینگ اشاره کرد. کارکنان هتل نیز علاوه بر زبان عربی به 5  زبان انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، یونانی، ایتالیایی  و روسی مسلط هستند و به راحتی با مهمانان خود ارتباط برقرار می‌‌کنند.

هتل گرند پلازا 4 کیلومتر با مرکز خرید امارات، 5 کیلومتر با برج‌العرب، 6 کیلومتر با پارک آبی آکواونچر، 9 کیلومتر با معبد گوروناناک دربار سیک و  15 کیلومتر با مراکز خرید سیتی‎واک و دبی‌مال فاصله دارد. نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل گرند پلازا، فرودگاه بین‌المللی آل مکتوم می‌باشد که در 23 کیلومتری آن واقع شده است.

هتل ادرس بولوارد (Address Boulevard)

هتل ادرس بولوارد بهترین هتل پنج ستاره دبی است که در میان مراکز خرید دبی قرار دارد. از این رو، برای افرادی که به قصد خرید و تجارت به دبی سفر می‌کنند، بسیار مناسب است. برای طراحی اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل از رنگ‌های خنثی استفاده شده و نورپردازی آن نیز با دقت خاصی انجام شده است.  اتاق‌های هتل چشم‌اندازهای زیبایی به برج خلیفه و شهر دارند و امکاناتی چون  مبلمان راحت، حمام بزرگ، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، قهوه‌ساز و چای‌ساز، کمد لباس و … را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهند.

از دیگر امکانات هتل نیز می‌توان به رستوران، استخر در فضای باز، چتر و صندلی‌های ساحلی، سالن اسپا، استخر آب‌گرم، سونا، مرکز تناسب اندام، اتاق بازی، باشگاه بچه‌ها، وای‌فای رایگان، صبحانه در اتاق،  پذیرش 24 ساعته، خدمات نگهداری چمدان، نظافت روزانه اتاق، امکانات جلسه، اتوشویی، خشک‌شویی، فتوکپی، فکس، دستگاه خودپرداز، صرافی، ترانسفر فرودگاهی، خدمات اجاره اتومبیل و پارکینگ اشاره کرد. کارکنان هتل نیز علاوه بر زبان عربی به 9  زبان دیگر مانند انگلیسی، ایتالیایی ، آذربایجانی و … مسلط هستند و به راحتی با مهمانان خود ارتباط برقرار می‌‌کنند. منوی رستوران‌های هتل نیز شامل انواع غذاهای آمریکایی می‌باشد که با بالاترین کیفیت برای مهمانان آماده می‌شود.

از جمله مکان‌های گردشگری اطراف این هتل می‌توان به شهربازی کیدزانیا، فواره دبی، برج خلیفه، بازار البهار و دبی مال اشاره کرد.  هتل ادرس بولوارد 2 کیلومتر با مرکز خرید امارات، 7.4  کیلومتر با مسجد جامع دبی، 11 کیلومتر با برج‌العرب و 17 کیلومتر با پارک آبی آکواونچر فاصله دارد. نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل ادرس بولوارد، فرودگاه بین‌المللی دبی می‌باشد که در 9 کیلومتری آن واقع شده است.

هتل تاج (Taj Dubai)

پنجمین هتلی که در لیست بهترین هتل پنج ستاره دبی جای می‌گیرد، هتل تاج نام دارد. این هتل خدماتی عالی  در سطح جهانی را برای مهمانان تدارک دیده و اغلب انتخاب افراد مشهور می‌باشد. هتل تاج دارای اتاق‌ها  سوئیت‌های بزرگ با اندازه‌های 100، 200 و 600 متری است. اتاق‌های هتل دارای پنجره‌های بزرگ هستند و تصویر زیبایی از برج خلیفه را به نمایش می‌گذارند. فضای نشیمن با مبلمان راحت­، تلویزیون صفحه تخت، کانال‌های ماهواره‌ای، حمام مرمری با وان، سشوار، لوازم بهداشتی با بهترین کیفیت، آشپرخانه با یخچال، مایکروویو و اجاق گاز، میز غذاخوری و میز کار، بخشی از امکاناتی است که برای مهمانان هتل در نظر گرفته شده است.

هتل تاج دارای 6 رستوران است. رستوران‌های هتل انواع غذاهای بین‌المللی، انگلیسی، آسیایی، مدیترانه‌ای و هندی را با بالاترین کیفیت برای مهمانان خود آماده کرده و در سه وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام برای آنان سرو می‌کنند. از دیگر امکانات هتل نیز می‌توان به تراس، استخر در فضای باز، چتر و صندلی‌های ساحلی، استخر کودکان، امکانات اسپا، ماساژ­، مرکز تناسب اندام، مبلمان در فضای باز، اجرای موسیقی زنده، باشگاه بچه‌ها، وای‌فای رایگان، صبحانه در اتاق، پذیرش 24 ساعته، خدمات نگهداری از کودک،  خدمات نگهداری چمدان، امکانات جلسه، نظافت روزانه اتاق، اتوشویی، خشک‌شویی، فتوکپی، فکس، صرافی، ترانسفر فرودگاهی، خدمات اجاره اتومبیل، آرایشگاه و پارکینگ اشاره کرد.  کارکنان هتل نیز علاوه بر زبان عربی به 9  زبان دیگر مسلط هستند و به راحتی با مهمانان خود ارتباط برقرار می‌‌کنند.

از جمله مکان‌های گردشگری اطراف این هتل می‌توان به برج خلیفه، بازار البهار و فواره دبی اشاره کرد.  هتل تاج 1.3 کیلومتر با دبی مال، 2.1 کیلومتر با مرکز خرید سیتی‌واک، 8 کیلومتر با مسجد جامع دبی، 10 کیلومتر با برج‌العرب و 16 کیلومتر با پارک آبی آکواونچر فاصله دارد. نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل تاج، فرودگاه بین‌المللی دبی می‌باشد که در 11 کیلومتری آن واقع شده است.

هتل اوبروی دبی (The Oberoi Dubai)

اوبروی دبی هتل دیگری است که عنوان بهترین هتل پنج ستاره دبی را به خود اختصاص داده است. این هتل نیز خدماتی عالی  در سطح جهانی را برای مهمانان تدارک دیده و انتخاب بسیاری از افراد مشهور می‌باشد. هتل اوبروی دارای  252 اتاق  و سوئیت است که همه آن‌ها با ظرافت و به زیبایی طراحی شده و چشم‌اندازی از برج خلیفه را به نمایش می‌گذارند.

اتاق‌های هتل  بزرگ و جادار هستند و امکاناتی چون بالکن، پنجره‌های قدی، تلویزیون با کانال‌های ماهواره‌ای، مبلمان راحت، مینی‌بار، چای‌ساز و قهوه‌ساز، حمام اختصاصی با وان و لوازم بهداشتی رایگان را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهند.

از دیگر امکانات هتل نیز می‌توان به رستوران، تراس، استخر در فضای باز، چتر و صندلی‌های ساحلی، مرکز تناسب اندام، امکانات اسپا، حمام ترکی، ماساژ، مبلمان در فضای باز، اتاق بازی، فضای تلویزیون، وای‌فای رایگان، صبحانه در اتاق، پذیرش 24 ساعته، خدمات نگهداری از کودک، نظافت روزانه اتاق، خدمات نگهداری چمدان، خدمات ویژه معلولین، ترانسفر فرودگاهی، امکانات جلسه، اتوشویی، خشک‌شویی، فتوکپی، فکس، آرایشگاه، صرافی، دستگاه خودپرداز، خدمات اجاره اتومبیل و پارکینگ اشاره کرد.

کارکنان هتل نیز علاوه بر زبان عربی به 10  زبان دیگر مسلط هستند و به راحتی با مهمانان خود ارتباط برقرار می‌‌کنند. هتل اوبروی دارای 2 رستوران ‎است.

رستوران‌های هتل انواع غذاهای بین‌المللی، آسیایی، خاورمیانه‌ای، آمریکایی و استرالیایی را با بالاترین کیفیت برای مهمانان آماده کرده و  در اختیار آنان قرار می‌دهند.

از جمله مکان‌های گردشگری اطراف این هتل می‌توان به فواره دبی، برج خلیفه و بازار البهار اشاره کرد.  هتل اوبروی 2.1 کیلومتر با دبی مال، 2.7 کیلومتر با مرکز خرید سیتی‌واک، حدود 9  کیلومتر با مسجد جامع دبی و برج‌العرب و 15 کیلومتر با پارک آبی آکواونچر فاصله دارد. نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل اوبروی، فرودگاه بین‌المللی دبی می‌باشد که در 11 کیلومتری آن واقع شده است.

هتل کرون پلازا دبی مارینا (Crowne Plaza Dubai Marina)

آخرین هتلی که در لیست بهترین هتل پنج ستاره دبی جای می‌گیرد، هتل کرون پلازا دبی مارینا نام دارد. کرون پلازا در 700 متری ساحل مارینا قرار دارد و چشم‌اندازهای زیبایی از این منطقه را به نمایش می‌گذارد.

اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل دارای اندازه و ظرفیت‌های مختلف بوده و به امکاناتی چون  سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، یخچال، کمد لباس، کتری برقی، چای‌ساز و قهوه‌ساز، سشوار، حمام اختصاصی با وان و لوازم بهداشتی رایگان مجهز هستند.

هتل کرون پلازا دارای 5 رستوران است. رستوران‌های هتل انواع غذاهای بین‌المللی و تایلندی را با بالاترین کیفیت آماده می‌کنند و به بهترین شکل سرو می‌نمایند.

از دیگر امکانات هتل نیز می‌توان به تراس، استخر در فضای باز، چتر و صندلی‌های ساحلی، مرکز تناسب اندام، امکانات اسپا، ماساژ، باشگاه بچه‌ها، صبحانه در اتاق، خدمات نگهداری از کودک، خدمات نگهداری چمدان، صرافی، وای‌فای رایگان، پذیرش 24 ساعته، نظافت روزانه اتاق، خدمات ویژه معلولین، ترانسفر فرودگاهی، امکانات جلسه، اتوشویی، خشک‌شویی، فتوکپی، فکس و پارکینگ اشاره کرد. کارکنان هتل نیز علاوه بر زبان عربی به 13 زبان دیگر مسلط هستند و به راحتی با مهمانان خود ارتباط برقرار می‌‌کنند.

هتل کرون پلازا 5.9 کیلومتر با دبی مال، 6.7 کیلومتر با پارک آبی آکواونچر و 8.7  کیلومتر با برج‌العرب فاصله دارد. نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل کرون پلازا، فرودگاه بین‌المللی آل مکتوم می‌باشد که در 20 کیلومتری آن واقع شده است.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور لحظه آخری مالزی

مالزی مالزی یکی از کشورهای توسعه یافته و مسلمان نشین قاره آسیا می‌باشد که در شرق این قاره واقع شده است. طبیعت بکر و جنگل‌های

تور لوکس ژاپن

تور ژاپن ژاپن (Japan) یک کشو جزیره‌ای در سواحل شرقی آسیا بوده که رشته بزرگی از جزایر را در امتداد یک کمان شمال شرقی به

تور لوکس برزیل

شاید بسیاری از ذهنیت‌هایی که در مورد تور برزیل دارید اشتباه باشد! به طور مثال اگر تابستان به برزیل بروید آب و هوا استوایی و

تور آلانیا بهترین قیمت

تور آلانیا ترکیه کشوری زیبا و توریستی است. در اغلب روزهای سال این کشور مملو از جمعیتی است که با خرید بلیط هواپیما از همه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هتل های 5ستاره دبی

هلدینگ گردشگری پارسا گشت