هتل گرند پارک لارا

معرفی هتل GRAND PARK LARA

 

هتل گرند پارک لارا آنتالیا -Grand Park Lara Hotel- مقصد جذابی برای  یک تعطیلات عالی و آرامش بخش می‌باشد، این هتل در منطقه‌ای تازه تاسیس و دنج در شهر آنتالیا قرار گرفته و مسافران هتل می‌توانند در کمتر از ۱۵ دقیقه خود را به مرکز شهر برسانند. گرند پارک لارا با موقعیت مکانی عالی، امکانات جذاب و متنوع، کادر جوان و پرانرژی در کنار آشپزخانه‌ای با غذاهای لذیذ می‌تواند تجربه اقامتی دلپذیر را برای مسافران شهر آنتالیا رقم بزند.

امکانات تفریحی هتل گرند پارک لارا آنتالیا

امکانات گرند پارک لارا آنتالیا فراتر از یک هتل ۵ ستاره می‌باشد و برای هر سن و سالی در این هتل امکانات متنوعی قرار داده‌اند، به صورت ویژه برای کودکان در این هتل استخر مخصوص، باشگاه کودکان، وسایل بازی و غیره فراهم شده‌ است.

در زمان اقامت در هتل گرند پارک لارا برای رفتن به سواحل زیبای شهر آنتالیا ، کافیست یک دقیقه پیاده روی کنید و خود را به ساحل اختصاصی و مجهز هتل برسانید تا از تمامی امکانات رایگان ساحلی هتل مانند حوله، دوش، صندلی‌های مخصوص برای گرفتن آفتاب، چتر و غیره  استفاده نمایید.

هتل برای راحتی مسافرانی که دوست ندارند برای تفریحات آبی به بیرون از هتل بروند هم امکانات ویژه از جمله چند استخر، صندلی‌های کنار استخری مخصوص برای آفتاب گرفتن، چترهای چوبی ویژه و غیره را فراهم کرده‌ است تا میهمانان هتل در کنار خانواده نهایت لذت را از سفر به شهر ساحلی آنتالیا ببرند.

 

  • رستوران‌ هتل گرند پارک لارا آنتالیا

رستوران‌ هتل گرند پارک لارا آنتالیا منویی بسیار جذاب و متنوع از انواع غذاهای لذیذ ترکی و بین المللی دارد و در محیطی بسیار لوکس با چشم انداز طبیعت بکر آنتالیا از میهمانان پذیرایی می‌کند، مسافران هتل می‌توانند در رستوران هتل مطابق ذائقه و سلیقه خود غذای مورد علاقه‌شان را نوش جان نمایند.

در این هتل برای اینکه مسافران بتوانند به امور روزمره خود رسیدگی نمایند، سرویس اینترنت وای فای در همه بخش‌های هتل بدون محدودیت حجم و به صورت رایگان در اختیار میهمانان هتل قرار داده شده‌ است.

 

خدمات رفاهی هتل گرند پارک لارا آنتالیا(Grand Park Lara Hotel)

هر ساعتی که به هتل زیبا و مجلل گرند پارک لارا آنتالیا وارد شوید، امور مربوط به پذیرش و اقامت شما در اسرع وقت انجام می‌شود، پذیرش در این هتل ۲۴ ساعته می‌باشد و پرسنل جوان و با انرژی هتل با روی گشاده و در نهایت مهمان نوازی از شما استقبال می‎‌نمایند.

آنتالیا شهر توریستی می‌باشد که میزبان گردشگران از نقاط مختلف جهان است به همین علت پرسنل حرفه‌ای و مجرب این هتل به زبان‌های انگلیسی، روسی، فارسی، عربی، فرانسه و آلمانی مسلط هستند تا میزبانی تمام و کمالی از مسافران با زبان‌های مختلف داشته باشند.

در دوران همه‌گیری کرونا کادر خانه‌داری این هتل تمام تلاش خود را جهت حفظ نظافت و رعایت پروتکل‌های بهداشتی دارند، اتاق‌ها و محیط عمومی هتل به صورت روزانه با جدیدترین امکانات هتلداری نظافت و محیطی کاملا بهداشتی برای اقامت مسافران فراهم می‌نمایند.

  •  امکانات هتل گرند پارک لارا آنتالیا

اگر در زمان اقامت در هتل گرند پارک لارا آنتالیا (Grand Park Lara Hotel) نیاز به شستشو و یا اتوکشی لباس‌هایتان داشته باشید، در هتل  امکاناتی همچون خشکشویی ، اتوکشی و خیاطی برای استفاده مسافران وجود دارد.

در این هتل برای راحتی مسافران اینترنت وایرلس به صورت رایگان و بدون محدودیت حجم در اختیار مسافران قرار دارد تا بتوانند به امور روزمره خود رسیدگی نمایند.

برای کسانی که به صورت روزانه ورزش می‌کنند هم در هتل گرند پارک لارا آنتالیا امکانات ویژه‌ای در سالن ورزش و بدنسازی هتل قرار داده‌اند تا میهمانان هتل بتوانند ورزش روزانه خود را در محیط کاملا حرفه‌ای دنبال نمایند.

در هتل برای رفاه والدینی که با کودکان خود به آنتالیا سفر کرده‎اند هم یک باشگاه ویژه کودکان به مسافران خدمات ارائه می‌دهد و والدین می‌توانند با خیال راحت کودکان خود را از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب به “کلوب کودکان علی” در هتل گرند پارک لارا بسپارند و به تفریحات مختلف برسند.

برای آسودگی خاطر مسافران در زمان خروج از هتل در اتاق‌ها صندوق امانات قرار داده شده تا مسافران بتوانند با خیال راحت وسایل ارزشمند و گرانبها خود در این صندوق‌ها نگهدارند و بدون دغدغه و نگرانی از هتل خارج شوند.

از دیگر خدمات رفاهی و امکانات هتل گرند پارک لارا آنتالیا (Grand Park Lara Hotel) می‌توان به رستوران‌‌ها، سالن اجتماعات، پارک آبی، کافه، اسنک بار، شیرینی فروشی، پارکینگ، فروشگاه، اتاق چمدان، آرایشگاه مردانه، آرایشگاه و مرکز زیبایی زنانه، امکانات ویژه سالمندان و معلولان، دستگاه واکس کفش، فروشگاه در محوطه و صندلی ماساژ اشاره کرد. توجه داشته باشید که امکانات نام برده شده تنها بخشی از خدمات رفاهی این هتل  در شهر آنتالیا محسوب می شود.

 

امکانات تفریحی هتل گرند پارک لارا آنتالیا

اغلب مسافران شهر آنتالیا برای گذراندن تعطیلات دلچسب و استراحتی دلپذیر به این شهر در کشور ترکیه سفر می‌کنند. در چندسال اخیر سواحل زیبا و پارک‌های آبی هیجان انگیز آنتالیا شهرت جهانی پیدا کرده و مسافران از نقاط مختلف جهان از جمله ایران برای استفاده از انواع امکانات آبی به این شهر سفر می‌کنند تا روزهای گرم سال را در کنار سواحل مدیترانه سپری نمایند.

هتل‌ گرند پارک لارا آنتالیا نیز برای رفاه حال مسافرانش انواع امکانات تفریحی و ورزشی آبی را در هتل فراهم کرده تا مسافران بتوانند بدون خروج از هتل و در ساعات مختلف شبانه روز از انواع تفریحات آبی و غیرآبی استفاده نمایند و خاطره‌ای شیرین از سفر به شهر آنتالیا برای خود رقم بزنند.

با استفاده از استخرهای روباز هتل گرند پارک لارا آنتالیا(Grand Park Lara Hotel) می‌توانید تجربه ای مفرح و ویژه از تفریحات آبی را به همراه اعضای خانواده و یا دوستان داشته باشید.

وقتی کودکانتان سرگرم آب بازی در استخر مخصوص کودکان هستند، شما نیز می‌توانید از سرسره آبی و یا پرش لذت ببرید و یا اینکه می‌توانید در گوشه ای ساکت و آرام به مطالعه بپردازید. در این هتل سه مدل استخر با ابعاد و عمق‌های مختلف برای بزرگسالان و یک استخر ویژه کودکان تعبیه شده‌است.

  • تجربه لذت بخش ماساژ

در این هتل همه چیز فراهم است تا شما تعطیلات جذابی را سپری نمایید. می‌گویند ماساژ، یک درمان معجزه‌گر است و انواع مختلفی دارد.

ماساژ، طبق نظر متخصصان به افزایش تمرکز، رفع افسردگی، کاهش درد، باز کردن عضلات پیچ خورده، بالا بردن قدرت سیستم دفاعی بدن و غیره منجر می‌شود. در هتل گرند پارک لارا انواع ماساژ‌ها با تکنیک‌های مختلف به وسیله کادر مجرب و کاملا حرفه‌ای بخش ماساژ هتل با آرامش و دقت انجام می‌شود.

  • سونا و جکوزی

هتل گرند پارک لارا مجهز به سونا بخار و جکوزی می‌باشد، از جمله مزایای استفاده از خدمات سونا و جکوزی این مجموعه  فضای کاملا خصوصی آن است که در آن با آرامش کامل و به دور از هرگونه آلودگی می‌توانید آرامش کسب نمایید.

جالب است بدانید گرمای آب جکوزی برای دردها و گرفتگی‌های عضلانی بسیار مفید می‌باشد و حتی گاهی نقش درمان کننده در دردهای مزمن مفصلی و عضلانی دارد. یکی دیگر از بخش‌های جذاب هتل گرند پارک لارا آنتالیا که از فرهنگ اصیل و کهن کشور ترکیه برآمده حمام ترکی هتل می‌‌باشد که با معماری زیبای عثمانی محیط بسیار زیبا و آرامش بخشی را برای مسافران ایجاد کرده‌است، استفاده از حمام‌های سنتی که ریشه در فرهنگ کهن مردمان دارد، نه تنها موجب نظافت پوست بدن و لایه برداری است، بلکه سبب تعادل مزاج و کسب آرامش نیز می‌شود.

پیشنهاد می‌کنیم لذت کیسه کشیدن در حمام ترکی را از دست ندهید که علاوه بر تمیزی موجب افزایش گردش خون در سطوح بدن شده و انرژی از دست رفته شما را تجدید می‌کند.

  •  تفریحات آبی و امکانات ورزشی

اگر هتل گرند پارک لارا آنتالیا(Grand Park Lara Hotel) برای اقامت انتخاب نمایید، تنوع تفریحات آبی و امکانات ورزشی در این هتل بسیار زیاد است :

که از جمله این امکانات می‌توان به زمین تنیس، اناق گیم ، تنیس روی میز،دارت، دوچرخه، غواصی و انواع وسایل ورزشی آبی مثل جت اسکی اشاره کرد که به صورت رایگان و یا با پرداخت هزینه برای مسافران قابل استفاده‌است. البته تمامی موارد ذکر شده تنها بخشی از امکانات هتل مجلل گرند پارک لارا در شهر آنتالیا می‌باشد.

رستوران

در هتل گرند پارک لارا آنتالیا (Grand Park Lara Hotel) چهار رستوران مختلف فعالیت می‌کنند، هر کدام از این رستوران‌ها به سبک‌ها وبا منوهای متفاوتی پذیرای میهمانان هتل می‌باشند.

در رستوران اصلی هتل که (ZEPHYRANTHES) نام دارد، انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه  ترکی در کنار انواع غذاهای بین المللی در وعده‌های غذایی مختلف به صورت سلف سرویس سرو می‌شود.

برای علاقه‌مندان به غذاهایی ایتالیایی و چینی در این هتل یک رستوران ویژه به نام (PEPPERMINT ) قرار دارد که سرآشپز حرفه‌ای آن انواع غذاهای ایتالیایی و چینی را با طعمی منحصر به فرد برای مهمانان سرو می‌کند.

برای چشیدن طعم انواع کباب‌های ترکیه می‌توانید به رستوران ( BBQ) در هتل گرند پارک لارا آنتالیا مراجعه نمایید و از طعم غذاهای گوشتی خوشمزه آنجا لذت ببرید.

در این هتل برای طرفداران غذاهای دریایی هم یک رستوران ویژه به نام ( SALICORNIA) از میهمانان هتل پذیرایی می‌کند، در این رستوران انواع غذاهای دریایی با ماهی تازه فصل سرو می‌شود. همچنین در این رستوران چند کافه و بار برای سرو انواع  نوشیدنی‌های گرم و سرد وجود دارد.

رستوران هتل گرند پارک لارا آنتالیا

امکانات اتاق‌های هتل گرند پارک لارا آنتالیا

هتل گرند پارک لارا آنتالیا (Grand Park Lara Hotel) فضایی بسیار ایده آل برای اقامت مسافران فراهم کرده، تا مسافران بتوانند در محیطی دنج و آرام استراحتی دلپذیر و خاطره انگیز را به همراه خانواده و یا دوستان داشته‌باشند.

در طراحی اتاق‌های این هتل نیز از رنگ‌های سفید، آبی و شکلاتی استفاده شده که ترکیبی بسیار آرامش بخش و زیبا می‌باشد. همه اتاق‌ها با وسایل مدرن مبله شده و کف تمامی اتاق‌ها پارکت می‌باشد.

این هتل ۷ مدل مختلف اتاق برای اقامت مسافران دارد که با امکانات و خدمات مختلف به مهمانان ارائه می‌شود، اتاق‌ها مجهز به حمام ، دستشویی، سشوار، خط تلفن مستقیم، مینی بار که هر روز با آب آشامیدنی پر می‌شود، اینترنت وای فای رایگان، صندوق امانات، تلویزیون ، سیستم سرمایشی و گرمایشی مجزا می باشد. اتاق‌ها به صورت روزانه نظافت و حوله‌ها و ملحفه‌ها یک روز درمیان تعویض می‌شود.

امکانات اتاق‌های هتل گرند پارک لارا آنتالیا

فاصله هتل تا مراکز گردشگری شهر آنتالیا

جاذبه‌های دیدنی آنتالیا شگفت انگیز است که حتما باید در سفر به این شهر از آنها دیدن کنید، مسافران می‌توانند در کنار بهره‌مندی از تمامی خدمات ارائه شده در هتل گرند پارک لارا از جاذبه‌های شهر آنتالیا نیز بازدید نمایند.

فاصله هتل تا مرکز شهر چیزی حدود ۱۸ کیلومتر می‌باشد و مسافران می‌توانند با درخواست تاکسی از هتل خود را در کمتر از ۲۵ دقیقه به مرکز شهر برسانند، فرودگاه شهر آنتالیا نیز با این هتل حدود ۱۰ کیلومتر فاصله دارد.

  1. مرکز خرید آنتالیوم پریمیوم لارا/کوندو : ۳ دقیقه با خودرو
  2. باشگاه ملی گلف : ۱۶ دقیقه با خودرو
  3. باشگاه گلف آنتالیا : ۲۰ دقیقه با خودرو
  4. مرکز خرید آنتالیا : ۲۰ دقیقه با خودرو
  5. مرکز خرید تراسیتی : ۱۷ دقیقه با خودرو
  6. مرکز خروجی دیپو : ۲۰ دقیقه با خودرو
  7. برج ساعت آنتالیا : ۳۵ دقیقه با خودرو
  8. شهر قدیمی مارینا : ۳۲ دقیقه با خودرو
  9. آبشار کورشونلو و پارک طبیعی : ۲۵ دقیقه با خودرو
  10. موزه آنتالیا : ۳۳ دقیقه با خودرو
  11. آکوالند آنتالیا : ۳۳ دقیقه با خودرو
  12. آکواریوم آنتالیا : ۳۲ دقیقه با خودرو
  13. ساحل کادریه :‌ ۲۰ دقیقه با خودرو
  14. فرودگاه آنتالیا :‌ ۱۵ دقیقه با خودرو
آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

کارگزار تور ژاپن

ژاپن ژاپن | کشور ژاپن ژاپن یا جزیره ژاپن کشوری واقع در آسیای شرقی و شمال غرب اقیانوس آرام است. از دیگر همسایگان ژاپن کره

جاهای دیدنی تایلند

جاهای دیدنی تایلند ر شرق آسیا، تایلند، کشور هزاران معبد و هزاران لبخند، به یکی از پرطرفداران‌ترین نقاط گردشگری جهان تبدیل شده است. کشوری که

تور ویتنام1403-02188487124

ویتنام سرزمینی افسانه‌ای است که زیبایی‌های طبیعی بی‌نظیری دارد. این سرزمین بلند و باریک که در جنوب شرقی آسیا و در کناره‌های دریای چین جنوبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هتل گرند پارک لارا

هلدینگ گردشگری پارسا گشت