هتل 3 ستاره د کاستل پرمیوم دوحه

قبلی
بعدی

The CASTLE PREMIUM HOTEL

هتل CASTLE PREMIUM واقع در دوحه، 1.8 کیلومتر از کاخ سلطنتی دیوان امیری، اقامتگاهی با مرکز تناسب اندام، پارکینگ خصوصی رایگان، سالن استراحت مشترک و رستوران ارائه می دهد.

این هتل 3 ستاره با وای فای رایگان، خدمات اتاق و میز پذیرش 24 ساعته ارائه می دهد. این اقامتگاه دارای یک مرکز تجاری، خدمات دربان و انبار چمدان برای مهمانان است. هر اتاق در هتل دارای تهویه مطبوع، قسمت نشیمن، تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای، صندوق امانات و حمام اختصاصی با دوش، لوازم آرایشی رایگان و سشوار است.

اتاق‌ها دارای کتری هستند، در حالی که برخی از اتاق‌های اینجا آشپزخانه با یخچال، اجاق گاز و مایکروویو را برای شما فراهم می‌کنند. اتاق های هتل CASTLE PREMIUM مجهز به ملحفه و حوله است. صبحانه هر روز در دسترس است و شامل گزینه های آلاکارته، قاره ای و آمریکایی است. موزه ملی قطر 3.6 کیلومتر و باشگاه ورزشی العربی 3.8 کیلومتر با هتل فاصله دارند. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین‌المللی دوحه است که تا هتل CASTLE PREMIUM 6 کیلومتر فاصله دارد. زوج‌ها به‌ویژه این مکان را دوست دارند – آن‌ها برای یک سفر دو نفره به آن امتیاز ۸.۶ دادند. The CASTLE PREMIUM HOTEL از تاریخ 23 دسامبر 2018 پذیرای مهمانان Booking.com است.

برای رزرو هتل در قطر با ما در ارتباط باشید

0218487125

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

تورنتو کانادا

تورنتو کانادا  تورنتو کانادا وقتی سخن از چند فرهنگی بودن، کیفیت بالای زندگی و بناهای دیدنی می‌شود، چه کسی می‌تواند از تورنتو چشم پوشی کند؟ شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هتل 3 ستاره د کاستل پرمیوم دوحه

هلدینگ گردشگری پارسا گشت