ویزای تایلند – شرایط و قیمت ویزای توریستی تایلند

ویزا تایلند

شرایط دریافت ویزای تایلند

شرایط دریافت ویزای تایلند برای شهروندان کشورهای مختلف متفاوت است. کشور تایلند برای شهروندان چند کشور بدون ویزا و تعداد روزهای مشخص اجازه ورود می‌دهد. در حال حاضر شهروندان کشورهای بلغارستان، جمهوری خلق چین، قبرس، اتیوپی، گرجستان، هندوستان، قزاقستان، بوتان، فیجی، مکزیک، عربستان، روسیه، تایوان و ازبکستان با مجوز الکترونیکی قبلی واجد شرایط دریافت ویزا هنگام ورود با مدت اعتبار حداکثر ۱۵ روز هستند.

انواع ویزای تایلند

کشور تایلند مانند دیگر کشورها چند نوع ویزا دارد. از انواع ویزاهای این کشور می‌توان به ویزای توریستی، ویزای تحصیلی، ویزای ترانزیت، ویزای کاری و تجارت، ویزای هوشمند، ویزای ازدواج و ویزای بازنشستگی اشاره کرد.

انواع ویزا تایلند برای اتباع خارجی به شرح زیر صادر می‌شود:

ویزای توریستی

اکثر ایرانی‌ها از ویزای توریستی برای رفتن به تایلند استفاده می‌کنند. ویزای توریستی مخصوص افرادی است که برای تفریح و گردشگری این کشور را انتخاب می‌کنند. اگر شما هم می‌خواهید برای تفریح و اقامت چند روزه به این کشور سفر کنید می‌توانید از ویزای توریستی استفاده کنید و نهایت استفاده را از مهلت اعتبار ویزای خود ببرید.

مدت زمان اعتبار ویزای توریستی تایلند ۶۰ روز است و برای گرفتن ویزای توریستی راه سختی را در پیش ندارید. این نوع ویزا نیازی به حضور شما در سفارت و مواردی از قبیل مصاحبه ندارد. این در حالی است که برای دیگر ویزاهای تایلند باید در مصاحبه سفارت حاضر شوید.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور ترکیبی کره جنوبی وژاپن

تور کره جنوبی پر طرفدار ترین تور بین ایرانیان کره جنوبی یک کشور مدرن صنعتی می باشد که در کمتر از نیم قرن تبدیل به

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ویزای تایلند – شرایط و قیمت ویزای توریستی تایلند

هلدینگ گردشگری پارسا گشت