ویزا اندونزی با بهترین قیمت

ویزا اندونزی

برای سفر به اندونزی، بزرگ‌ترین مجمع الجزایر جهان، نیاز به خدمات ویزا دارید. این کشور سرسبز با جنگل‌های استوایی و آب و هوایی لذت‌بخش لحظات دلچسبی را برایتان به ارمغان خواهد آورد. پس برای اطلاع از نحوه دریافت ویزای اندونزی، مدارک لازم و هزینه آن با با پارساگشت02188487125 در ارتباط باشید

مدارک لازم برای گرفتن ویزای اندونزی

مدارک لازم جهت اخذ ویزای اندونزی برای گردشگران شامل فرم تقاضا، کارت شناسایی (کارت ملی / شناسنامه)، عکس، پاسپورت و کارت واکسن می‌شود. در زیر با مدارک ویزای توریستی بالی و مدارک ویزای تجاری اندونزی بیشتر آشنا می‌شوید.

مدارک لازم برای ویزای توریستی اندونزی

مدارک لازم برای دریافت ویزا الکترونیک  توریستی اندونزی 2023 شامل موارد زیر است:

  • اسکن پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه
  • یک قطعه عکس پرسنلی رنگی جدید 6*4 با زمینه سفید
  • کارت واکسن دیجیتالی کرونا

مدارک لازم برای ویزای تجاری اندونزی

مدارک لازم برای دریافت ویزا  الکترونیک تجاری اندونزی 2023 شامل موارد زیر است:

  • اسکن پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه
  • یک قطعه عکس پرسنلی رنگی جدید 6*4 با زمینه سفید
  • کارت واکسن دیجیتالی کرونا

انواع ویزای اندونزی

ویزای اندونزی براساس هدف شما از سفر صادر می‌شود و در صورتی که اهدافتان با نوع ویزای درخواستی مغایرت داشته باشد؛ مجوز ورود را دریافت نخواهید کرد. پس به دقت موارد زیر را مطالعه کنید و ویزای مناسب خود را انتخاب نمایید.

ویزای توریستی اندونزی:

اگر می‌خواهید از جاذبه‌های دیدنی بالی در اندونزی بازدید کنید و سفر لذت‌بخشی داشته باشید، باید برای اخذ ویزای توریستی اندونزی اقدام نمایید. این ویزا با نام ویزای گردشگری یا ویزای توریستی بالی نیز شناخته می‌شود. ویزای توریستی اندونزی 2 ماهه و یک بار ورود است و شما 2 ماه فرصت دارید از آن استفاده کنید. در ادامه با نحوه دریافت این ویزا و قیمت آن آشنا خواهیم شد.
ویزای تجاری اندونزی: این ویزا برای سرمایه‌گذاری، تجارت و کسب و کار مناسب است و با نام ویزای جاکارتا هم شهرت دارد. ویزای تجاری اندونزی 2 ماهه و یک بار ورود است و 2 ماه اعتبار دارد. در حقیقت شما برای ورود به جاکارتا باید برای گرفتن ویزا درخواست دهید.
ویزای تحصیلی اندونزی: همانطور که از نام این ویزا مشخص است، اگر می‌خواهید در این کشور به تحصیل بپردازید، باید ویزای دانشجویی اندونزی یا همان ویزای تحصیلی را تهیه کنید.
ویزای کاری اندونزی:

این ویزا برای کار در اندونزی صادر می‌شود و به شما مجوز اشتغال در این کشور را خواهد داد.
ویزای ترانزیت اندونزی: ویزای ترانزیت به همان ویزای فرودگاهی اندونزی می‌گویند که در فرودگاه صادر شده و به صورت مهر بر پاسپورت درج می‌شود. نکته‌ای که باید توجه داشته باشید این است که دولت اندونزی فقط برای برخی از کشورها ویزای فرودگاهی ارائه می‌دهد و ایران در این دسته قرار ندارد. بنابراین ویزای فرودگاهی اندونزی برای ایرانیان وجود ندارد.
افزون بر این موارد نوع دیگری از دسته بندی در ویزای اندونزی وجود دارد که براساس میزان ورود و خروج می‌باشد:

ویزای یک بار ورود اندونزی:

ویزای یک بار ورود همان ویزای سینگل اندونزی شناخته می‌شود و به شما مجوز یک بار ورود به کشور را می‌دهد. به عبارتی دیگر اگر می‌خواهید بیشتر از یک بار به اندونزی وارد و از آن خارج شوید، این ویزا برایتان مناسب نخواهد بود. معمولا ویزاهای یک بار ورود برای اهداف توریستی صادر می‌شود و فرد نیازی به ورود مجدد ندارد.
ویزای چند بار ورود اندونزی: ویزای چند بار ورود همان ویزای مولتی اندونزی است و به شما مجوز ورود و خروج بیشتر از یک بار را می‌دهد. معمولا ویزاهای مولتی برای مسافران با اهداف کاری و تجاری صادر می‌شود.

اعتبار ویزای اندونزی چقدر است؟

با ویزای توریستی اندونزی می‌توانید به مدت 1 ماه در این کشور اقامت داشته باشید. مهلت استفاده از آن نیز به مدت اقامتتان بستگی دارد که در زمان صدور ویزا اطلاع رسانی خواهد شد. (معمولا اعتبار ویزای اندونزی 2 ماه است.)

ویزای توریستی اندونزی چند روزه است؟

ویزای گردشگری اندونزی یا همان ویزای توریستی به صورت 2 ماهه و یک بار ورود صادر می‌شود.

حقایقی از اندونزی

جمهوری اندونزی کشوری در جنوب شرقی آسیا بوده و بین اقیانوس هند و اقیانوس آرام قرار گرفته است. این منطقه بزرگترین کشور جزیره ای در جهان بوده که دارای بیش از ۱۷ هزار جزیره است. مساحت کل آن بیش از ۹۰۰ هزار کیلومتر مربع بوده، چهاردهمین مناطق مسکونی بزرگ در جهان و هفتمین مناطق مسکونی بزرگ را در سراسر سرزمین های مشترک و دریایی دارد. جمعیت این کشور بیش از ۲۳۸ میلیون نفر بوده که چهارمین کشور پرجمعیت در جهان را به خود اختصاص داده است. از سوی دیگر اندونزی پرجمعیت ترین کشور مسلمان می باشد.

اندونزی چهارمین کشور پر جمعیت دنیا است و مسلمانان آن از هر کشور دیگری بیشترند. اندونزی در واقع مجموعه‌ای از جزایر (قریب به جزیره بزرگ و کوچک) است که در جنوب شرقی آسیا در اقیانوس کبیر قرار دارد. سابقا این جزایر در تصرف هند و به هند هلند موسوم بود ولی بعد از آنکه کشوری مستقل و آزاد گردید، «اندونزی» نام گرفت. مساحت این کشور کیلومتر مربع و پایتخت آن شهر جاکارتا است که در جزیره جاوه قرار دارد و سابقا باتاویا نامیده می‌شد. شهر مهم آن سورابایا است. این کشور دارای معادن قلع، نفت ، ذغال سنگ و مس است و توتون ، برنج ، قهوه و کائوچو جزو محصولات کشاورزی این کشور است. به بیان دیگر این کشور، به شکل یک قوس، مشتمل بر هزاران جزیزه در طول خط استوا، مانند کالی مانتان، سوماترا، ایریان جایا، مادورا، سولاوزی، جاوه، بالی و جزایر سوندای کوچک (از جمله لامبارک، فلورس و تیمور) است.
اندونزی، چهارمین کشور پرجمعیت دنیا محسوب می‌شود. تعداد ۳۰۰۰ جزیره ان مسکونی است. مردم این کشور در سواحل جزایر و یا در دره‌ها و بخصوص در جزیره جاوه زندگی کرده، و کشاورز می‌باشند. بیشتر جزایر اندونزی، غیر قابل سکونت هستند. این کشور، آب و هوای گرم و استوای داشته، و بارانهای موسمی، سبب رونق کشاورزی می‌شود.
جاوه و همسایه کوچکترش مادورا جمعیت متراکمی دارند و نزدیک به دو سوم مردم اندونزی را در خود جای می‌دهند. سلسله جزایر شمالی متشکل است از کالیمانتان (بخش اندونزیایی جزیره بورنئو)، جزایر نامنظم و کوهستانی سولاوسی (سلبس)، گوره ملوک، وایریان جایا (بخش غربی گینه نو) بیش از دو سوم این کشور از جنگلهای استوایی بارانی پوشده شده است.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

تورنتو کانادا

تورنتو کانادا  تورنتو کانادا وقتی سخن از چند فرهنگی بودن، کیفیت بالای زندگی و بناهای دیدنی می‌شود، چه کسی می‌تواند از تورنتو چشم پوشی کند؟ شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ویزا اندونزی با بهترین قیمت

هلدینگ گردشگری پارسا گشت