ویزا تایلند -بهترین قیمت

ویزا تایلند

کشور تایلند (پادشاهی تایلند) را سرزمین شادی و تفریحات جذاب می‌دانند. این کشور یکی از بهترین و شگفت انگیزترین مقاصد توریستی در تمام دنیا شناخته می‌شود و طرفداران بسیار زیادی دارد. علاوه‌بر جاهای دیدنی گوناگون، دانشگاه های معتبر مختلفی نیز در تایلند تاسیس شده‌اند که پیش‌ازپیش این کشور را توریست‌پذیر می‌کنند. بنابراین تعجبی ندارد که ویزای توریستی تایلند برای ایرانیان و سایر کشورها مهم و رایج باشد. ما نیز در این مطلب سعی داریم به معرفی قیمت ویزای تایلند، ویزای تایلند ارزان و حتی انواع ویزای کشور تایلند بپردازیم. در ادامه برای دریافت کامل ترین اطلاعات پیرامون خدمات ویزا با پارساگشت همراه باشید.

مدارک مورد نیاز برای گرفتن ویزای تایلند

 

پس‌از آشنایی با نحوه اخذ و شرایط ویزای تایلند، نوبت به آگاهی از مدارک موردنیاز آن می‌رسد. مختلف بودن و تنوع انواع ویزای کشور تایلند سبب می‌شود مدارک و حتی قیمت ویزای تایلند برای هرکدام متفاوت باشد. ما نیز در این بخش از مطلب، مدارک لازم برای ویزای توریستی تایلند برای ایرانیان را معرفی می‌کنیم که از محبوب ترین ویزاهای تایلند شناخته می‌شود. شما پس از انجام مراحل گفته شده در نحوه گرفتن ویزای تایلند، می‌توانید مدارک لازم را جمع‌آوری کنید و به پارساگشت تحویل دهید. نمونه ویزای تایلند را نیز در زیر مشاهده می‌کنید.

قیمت ویزای تایلند یورو
ویزای توریستی تایلند 60 روزه 55

مدارک لازم برای ویزای توریستی تایلند

  • فرم تکمیل شده برای تقاضای اخذ ویزای تایلند
  • اصل پاسپورت با اعتبار حداقل 7 ماه
  • کپی از شناسنامه (تمام صفحات)
  • کپی از کارت ملی (هر دو طرف)
  • ۱ قطعه عکس رنگی 4*6 جدید با زمینه سفید
  • گواهی تمکن مالی حداقل 50 میلیون تومان
  • بیمه مسافرتی
  • بلیط هواپیما تایلند (رفت و برگشت)
  • کارت واکسن حداقل 2 دوز

لیست قیمت ویزای تایلند در ایران

از آنجایی که خرید ويزاي تایلند براي ايراني ها دارای تردد و مدت اعتبار متفاوت است؛ قیمت هر کدام با یکدیگر نیز فرق می‌کند. به‌عنوان مثال شرایط و قیمت ویزای تفریحی تایلند با ویزای تجاری یکسان نیست و همین منظور بر قیمت ها نیز اثر می‌گذارد. بنابراین اگر قصد اخذ ویزای تایلند 2023 (گرفتن ویزای تایلند 1401) را دارید می‌توانید با پشتیبانی قاصدک24 (75269-021)  تماس حاصل فرمایید. این شماره در تمامی ایام هفته و کل ساعات شبانه‌روز در خدمت مسافران بوده و شما را با شرایط ویزای تایلند، ویزای آنلاین تایلند و همچنین هزینه ویزای تایلند آشنا می‌کند.

هزینه ویزای توریستی تایلند

همانطور که گفته شد قیمت ویزای تایلند برای هرکدام از انواع آن متفاوت بوده و قیمت ها برای ویزای تجاری تایلند، ویزای یک ساله تایلند و… متغیر شناخته می‌شود. ما در این بخش به معرفی هزینه ویزای تایلند می‌پردازیم. همچنین خوب است بدانید ویزای توریستی تایلند یک بار ورود بوده و به شما اجازه‌ی چند بار ورود و خروج از کشور داده نمی‌شود.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

تورنتو کانادا

تورنتو کانادا  تورنتو کانادا وقتی سخن از چند فرهنگی بودن، کیفیت بالای زندگی و بناهای دیدنی می‌شود، چه کسی می‌تواند از تورنتو چشم پوشی کند؟ شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ویزا تایلند -بهترین قیمت

هلدینگ گردشگری پارسا گشت