ویزا تجاری چین

ویزا چین

چین یکی از مقاصد محبوب بین تاجران است. این کشور جمعیت بالایی داشته و با وجود این که خیلی به نیروی کار خارجی نیازی ندارد، اما تاجران می توانند تجارت موفقی در این کشور داشته باشند.

اصلی ترین مدرکی که هنگام سفر به هر کشوری باید در دست مسافران باشد، ویزای آن کشور است. بسته به هدف مسافر از سفر به کشور مقصد، ویزاها می توانند انواع گوناگونی داشته باشند. یکی از ویزاهای پر تقاضا بین افراد، ویزای تجاری چین است. با رونق صادرات کالا و تجارت در این کشور، بسیاری از افراد به دنبال کسب ویزای تجاری چین هستند. این ویزا هم به کشور چین کمک می کند تا رشد اقتصادی بیشتری داشته باشد و هم به تاجران سایر کشورها کمک می کند که تجارت خود را گسترش بدهند.

شرایط دریافت ویزای تجاری چین

شرایط آسان دریافت ویزای تجاری چین، یکی از دلایلی است که این نوع از ویزا را بین افراد محبوب کرده است. نحوه و شرایط دریافت ویزای تجاری چین برای اکثر تاجران بسیار ساده بوده و حتی نیازی به مراجعه به سفارت چین نخواهند داشت. تنها کافی است که به صورت آنلاین مدارک خود را ارسال کرده و ویزای تجاری چین را دریافت کنند. در ادامه این بخش برخی از شرایط دریافت ویزای تجاری چین برای ایرانیان ارائه شده است.

متقاضی باید از یک شرکت مستقر در چین دعوت نامه دریافت کرده باشد.

متقاضی باید بسته به نوع ویزای تجاری چین که درخواست می کند، گواهی تمکن مالی داشته باشد.

شرکت دعوت کننده باید مورد تایید دولت چین باشد.

نوع فعالیت شرکت دعوت کننده باید مشخص باشد.

هدف و برنامه تاجر در طول سفر به چین باید مشخص شده باشد.

مدت زمان اقامت فرد در چین باید مشخص باشد. به همین دلیل باید مدارک رزرو هتل یا محل اقامت فرد مشخص شود.

فرد باید بالای 18 سال باشد.

متقاضی سابقه کیفری نباید داشته باشد.

نحوه دریافت ویزای تجاری چین

همان طور که در بخش های قبل اشاره شد، دریافت ویزای تجاری چین شرایط سختی نداشته و نیازی به مراجعه به سفارت چین برای دریافت این ویزا نیست. تمامی مراحل به صورت آنلاین انجام شده و افراد باید مدارک خود را با کمک وکیل مهاجرتی خود آماده کرده و برای سفارت چین به صورت یک ایمیل ارسال کنند. در ادامه این بخش نحوه دریافت ویزای تجاری چین برای علاقه مندان به دریافت این ویزا توضیح داده شده است.

در ابتدا افراد باید برای دریافت یک دعوتنامه کاری از یک شرکت معتبر در زمینه تجارت مرتبط با خود دریافت کنند. پس از دریافت دعوتنامه، نوبت به رزرو هتل یا اقامتگاه و رزرو بلیت هواپیما می رسد. ارائه تمامی این مدارک برای دریافت ویزای تجاری چین یکی از مراحل ضروری است. افرادی که دعوتنامه کاری و اقامتگاه برای اسکان در چین نداشته باشند، نمی توانند ویزای تجاری این کشور را دریافت کنند. به همین دلیل باید پیش از اقدام به دریافت ویزا، تمامی این مراحل انجام شده باشند.

پس از آن افراد باید یک نامه از بانک دریافت کنند که گردش حساب آن ها را نشان بدهد. یکی از اصلی ترین شرایط دریافت ویزای تجاری چین، داشتن تمکن مالی است. به همین دلیل ضروری است که افراد این نامه را دریافت کرده و به همراه مدارک خود برای سفارت ارسال کنند. پس از واریز هزینه بررسی مدارک و ارسال آن ها به سفارت چین، باید منتظر جواب ماند. ایمیل و انگیزه نامه ای که برای سفارت چین ارسال می شود هم باید حتما به زبان انگلیسی یا چینی باشد. ایمیل ها و درخواست هایی که به زبان فارسی ارسال شده باشند، بررسی نخواهند شد.

اقامت تجاری چین

چین به افرادی که قصد واردات یا صادرات و در کل تجارت در این کشور را داشته باشند، ویزای اقامت کوتاه مدت ارائه می دهد. زمان ویزای تجاری چین، به نوع تجارت و درخواست افراد بستگی داشته و از بین 20 روز تا یک سال قابل تغییر است. اما امکان دریافت اقامت دائم با استفاده از ویزای تجاری چین وجود ندارد. در ادامه این بخش درباره اقامت تجاری چین و حداکثر مدت اقامت مجاز افراد در این کشور توضیحات بیشتری ارائه شده است.

کوتاه ترین ویزای تجاری چین 20 روزه بوده و افراد تنها یک بار اجازه ورود به چین با استفاده از این ویزا را خواهند داشت. این یعنی اگر افراد پس از ورود به چین، پیش از تمام شدن مهلت 20 روزه به ایران بازگردند، دیگر حق ورود مجدد به چین را نخواهند داشت. حتی اگر از تعداد روزهای مجاز برای اقامت آن ها باقی مانده باشد. در صورتی که افراد قصد دارند تا بیشتر از یک بار تا اتمام ویزای خود به چین سفر کنند، می توانند ویزای 90 روزه درخواست بدهند که هزینه بیشتری هم دارند.

اقامت تجاری چین با استفاده از ویزای تجاری این کشور تنها تا یک سال یا 12 ماه امکان پذیر است. بیش ترین تعداد روزی که یک فرد می تواند در چین با استفاده از ویزای تجاری اقامت داشته باشد، تنها 12 ماه است. پس از پایان 12 ماه، افراد باید به کشور خود باز گردند. در صورتی که تجارت و پلن فرد متقاضی خوب باشد، این دوره قابل تمدید است و او می تواند تجارت خود را با چین ادامه بدهد. اما به هیچ عنوان امکان دریافت اقامت دائم چین یا گرفتن حق شهروندی با ویزای تجاری چین وجود ندارد.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

تورنتو کانادا

تورنتو کانادا  تورنتو کانادا وقتی سخن از چند فرهنگی بودن، کیفیت بالای زندگی و بناهای دیدنی می‌شود، چه کسی می‌تواند از تورنتو چشم پوشی کند؟ شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ویزا تجاری چین

هلدینگ گردشگری پارسا گشت