ویزا تک دبی

ویزا دبی

طی سالیان اخیر، کشور امارات‌متحده‌عربی و به‌خصوص شهر دبی مقصد بسیاری از ایرانی‌ها برای سیاحت و تجارت بوده است. در نتیجه، ویزای دبی نیز یکی از محبوب‌ترین ویزاهای اخذ شده توسط هم‌وطنان عزیز ما می‌باشد.
پیشرفت چشمگیر اقتصادی امارات در چند دهه اخیر باعث شده است که این کشور به عنوان نگین خاورمیانه به حساب بیاید. تعدادی از کسب‌وکارهای ایرانی با افتتاح نمایندگی در امارات فعالیت اقتصادی خود را گسترش می‌دهند. همچنین به دلیل حجم بالای واردات و صادرات بین ایران و امارات، بسیاری از بنگاه‌های اقتصادی در ایران به طور دایم با اخذ ویزای دبی کارمندان خود را برای مأموریت به این کشور اعزام می‌نمایند.

از لحاظ گردشگری نیز امارات به طور قطع یکی از مقاصد اصلی گردشگران از سرتاسر دنیا به حساب می‌آید. هر ساله  شهر دبی پذیرای چندین میلیون گردشگر خارجی می‌باشد. آمار نشان می‌دهد که دبی همواره در صدر شهرهای توریستی دنیا بوده است.

 هیچ آژانس هواپیمایی ویزا تک دبی را اقدام نخواهد در صورت گرفتن پرواز یا هتل از خود آژانس مسافرتی

انواع ویزای دبی

شهروندان برخی از کشورها مانند آمریکا، کانادا، استرالیا، ژاپن و برخی دیگر می‌توانند بدون اخذ ویزای دبی به مدت ۳۰ روز در این شهر اقامت داشته باشند. همچنین دارندگان پاسپورت اغلب کشورهای حوزه شینگن و کشورهایی مثل بلغارستان، رومانی، کره‌جنوبی و چندین کشور دیگر پس از ورود به دبی و ثبت مهر ورودی روی پاسپورت‌شان می‌توانند مدت ۹۰ روز اقامت را طی ۶ ماه و به صورت مالتیپل در این کشور سپری کنند.
اما شهروندان باقی کشورها از جمله ایران برای ورود به کشور امارات نیازمند گرفتن ویزای دبی خواهند بود. ویزای دبی به دو صورت کوتاه‌مدت (توریستی) و بلندمدت (کاری و تحصیلی) صادر می‌گردد.
ویزای توریستی دبی به صورت ۳۰ یا ۶۰ روزه و به دو حالت ویزای سینگل دبی (یک‌بار ورود) و ویزای مولتی دبی (چندبار ورود) به متقاضیان داده خواهد شد. اما ویزاهای بلندمدت مانند ویزای تحصیلی و کاری تا اعتبار ۵ سال نیز بسته به شرایط متقاضی برای او صادر می‌گردد.

ویزای توریستی دبی

جهت درخواست برای ویزای توریستی دبی از ایران، می‌بایست از یک آژانس گردشگری یا شرکت خدمات گردشگری اقدام شود.
هر کدام از این مراکز گردشگری با یک کارگزار در دبی قراردادی تنظیم می‌کنند تا مسافر خود را تضمین نمایند. بنابراین، هیچ فردی از درون خاک ایران به‌تنهایی و بدون کارگزار نمی‌تواند به طور مستقیم از اداره مهاجرت امارات ویزای توریستی دبی را اخذ نماید.

انواع ویزای توریستی امارات

 

در حال حاضر انواع ویزای توریستی امارات به شرح ذیل صادر می‌گردند:

  • ویزای ۳۰ روزه (سینگل): اعتبار این نوع ویزا نیز ۵۸ روز بوده و متقاضی با ورود به امارات طی این بازه زمانی، ۳۰ روز به صورت پیوسته می‌تواتد در این کشور حضور داشته باشد. این نوع ویزا با پرداخت هزینه در خاک کشور امارات قابل تمدید می‌باشد.
  • ویزای ۳۰ روزه (مولتی): با این نوع ویزا طی ۵۸ روز اعتبار آن، می‌توان بیش از یک بار به خاک امارات ورود کرد. البته با ورود اول مسافر به دبی، وی فقط طی ۳۰ روز می‌تواند این چندبار ورود را انجام دهد.
  • ویزای ۶۰ روزه (سینگل): ویزای دوماهه یا ۶۰ روزه امارات که به صورت یک‌بار ورود صادر می‌گردد به مسافر اجازه می‌دهد طی بازه زمانی دوماهه ۶۰ روز به صورت پیوسته در خاک امارات اقامت داشته باشد. با پرداخت هزینه و در داخل کشور امارات می‌توان این ویزا را تمدید نمود.
  • ویزای ۶۰ روزه (مولتی): با این نوع ویزا طی ۵۸ روز اعتبار آن، می‌توان بیش از یک بار به خاک امارات ورود کرد. البته با ورود اول مسافر به دبی، وی فقط طی ۶۰ روز می‌تواند این چندبار ورود را انجام دهد.

مدارک لازم جهت اخذ ویزای دبی

برای اخذ ویزای توریستی دبی مدارک ذیل مورد نیاز می‌باشد:

  • تصویر واضح از صفحه اول پاسپورت متقاضی (مدت اعتبار پاسپورت باید بیش از ۷ ماه باشد)
  • تصویر واضح از صفحه اول شناسنامه متقاضی
  • تصویر واضح از روی کارت ملی متقاضی
  • تصویر عکس متقاضی با پس‌زمینه سفید
آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

تورنتو کانادا

تورنتو کانادا  تورنتو کانادا وقتی سخن از چند فرهنگی بودن، کیفیت بالای زندگی و بناهای دیدنی می‌شود، چه کسی می‌تواند از تورنتو چشم پوشی کند؟ شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ویزا تک دبی

هلدینگ گردشگری پارسا گشت