ویزا دبی_پرواز ماهان بهترین قیمت

انواع ویزای دبی

انواع ویزای دبی برای اتباع خارجی به شرح زیر صادر می‌شود:

ویزای توریستی دبی که ویژه اتباع خارجی که برای گردش و فعالیت‌های تفریحی وارد این شهر می‌شوند به صورت کوتاه مدت صادر می‌شود، همچنین این ویزا خود انواع مختلفی دارد.
ویزای ترانزیت دبی مختص افراد خارجی صادر می‌شود که برای تردد به کشور ثالث قصد عبور از کشور امارات و شهر دبی را دارند.
ویزای کار دبی ویژه اتباع خارجی مشغول به کار در خاک امارات و شهر دبی است.
ویزای تحصیلی دبی برای آن دسته از اتباع خارجی است که می خواهند تحصیلات آکادمیک خود را در یک موسسه آموزشی در دبی دنبال کنند.
ویزای تجاری دبی مختص تجار، مدیران عامل شرکت‌ها و صاحبان کسب و کارها می‌باشد.
در حال حاضر انواع ویزای توریستی امارات به شرح ذیل صادر می‌گردند:
ویزای ۳۰ روزه (سینگل): اعتبار این نوع ویزا نیز ۵۸ روز بوده و متقاضی با ورود به امارات طی این بازه زمانی، ۳۰ روز به صورت پیوسته می‌تواتد در این کشور حضور داشته باشد. این نوع ویزا با پرداخت هزینه در خاک کشور امارات قابل تمدید می‌باشد.
ویزای ۳۰ روزه (مولتی): با این نوع ویزا طی ۵۸ روز اعتبار آن، می‌توان بیش از یک بار به خاک امارات ورود کرد. البته مجموع مدت اقامت فرد طی هر چند بار ورودش نباید بیش از ۳۰ روز شود. با صرف هزینه، این ویزا را می‌توان به مدت حداقل یک ماه دیگر در خاک امارات تمدید نمود.
ویزای ۹۰ روزه (سینگل): ویزای سه‌ماهه یا ۹۰ روزه امارات که به صورت یک‌بار ورود صادر می‌گردد به مسافر اجازه می‌دهد طی بازه زمانی ۳ ماهه ۹۰ روز به صورت پیوسته در خاک امارات اقامت داشته باشد. یعنی مدت اعتبار و اقامت این نوع ویزای توریستی دبی یکسان است. با پرداخت هزینه و در داخل کشور امارات می‌توان این ویزا را تمدید نمود.
ویزای ۹۰ روزه (مولتی): تفاوت این ویزا با ویزای سینگل ۹۰ روزه این است که فرد دارای ویزا می‌تواند طی چند بار ورود در بازه زمانی ۳ ماهه در مجموع ۹۰ روز را در کشور امارات حضور داشته باشد. در صورت تمایل، این نوع ویزا را نیز می‌توان با صرف هزینه تمدید کرد.

مدارک جدید ویزای دبی

تصویر صفحه اول پاسپورت
تصویر کارت ملی
تصویر شناسنامه
عکس

انواع ویزای امارات یا ویزای دبی:

ویزای توریستی دبی: ویزای توریستی دبی اغلب به‌صورت ویزای الکترونیکی امارات برای تور دبی صادر می‌شود و استفاده‌از آن به‌صورت گروهی است. البته امکان گرفتن ویزای دبی به‌صورت انفرادی نیز وجود دارد.
ویزای تحصیلی دبی: این ویزا برای دانشجویان و افراد محصل که قصد تحصیل در امارات را دارند صادر می‌شود.
ویزای کاری دبی: برای افرادی که دارای پیشنهاد شغلی در دبی هستند صادر می‌شود و نیازمند مجوز از وزارت کار امارات است.
ویزای ترانزیت امارات (ویزای فرودگاهی دبی) : افرادی که قصد عبور از امارات و رسیدن به مقصدی دیگر را دارند، از این ویزا استفاده می‌کنند.
ویزای تجاری دبی برای تاجران و مدیر عاملان شرکت و کسب و کارها
ویزای دورکاری دبی برای افراد Digital Nomad (فقط در دبی امکان اقامت وجود دارد)

انواع تردد ویزای توریستی دبی:

ویزای یک بار ورود دبی: با این ویزا تنها مجوز یک بار ورود و خروج از کشور دارید که به‌صورت ویزا دبی 14 روزه، یک ماهه دبی، ویزای سه ماهه دبی و ویزای شش ماهه دبی صادر می‌شود. قیمت هرکدام نیز با دیگری متفاوت است که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.
ویزای چند بار ورود (ویزای مولتی دبی) : این ویزا به‌صورت 1 ماهه و 3 ماهه صادر شده و توسط آن مجوز چند بار ورود و خروج از کشور را دارید.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

تورنتو کانادا

تورنتو کانادا  تورنتو کانادا وقتی سخن از چند فرهنگی بودن، کیفیت بالای زندگی و بناهای دیدنی می‌شود، چه کسی می‌تواند از تورنتو چشم پوشی کند؟ شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ویزا دبی_پرواز ماهان بهترین قیمت

هلدینگ گردشگری پارسا گشت