ویزا سنگاپور_بهترین قیمت

ویزا سنگاپور

سنگاپور کشوری کوچکتر از تهران با ساختمان های لوکس و معماری مدرن و عجیب در جنوب شرقی آسیا و در شبه جزیره مالایا که در همسایگی مالزی و اندونزی قرار گرفته است.کشوری مدرن و پیشرفته که هم از لحاظ اقتصادی پیشرفت های زیادی کرده و هم از لحاظ علمی و تکنولوژی و در سالهای اخیر با هزینه های زیادی که در بخش گردشگری انجام داده اند یکی از مکان های توریست پذیر نام گرفته است.لذا سالانه توریستان زیادی از جمله ایرانیان با اهداف مختلف از جمله تفریحی ، تحصیلی و تجاری به این کشور سفر می کنند.پایتخت این کشور خود سنگاپور است و در کنار زبان مالایی و چینی انگلیسی نیز جزو زبان رسمی این کشور محسوب می شود.جالب است بدانید کشور سنگاپور برای ورود توریست به کشورش آزادی های زیادی گذاشته و 34 کشور بدون ویزا می توانند به این کشور سفر کنند اما ایرانیان برای ورود به این کشور باید ویزا دریافت کنند

معرفی انواع ویزای سنگاپور

ویزای سنگاپور را از 3 طریق می توان دریافت کرد:

  1. از طریق سایت سفارت با داشتن مستر کارت و پرداخت هزینه سفارت
  2. از طریق گرفتن وکیل
  3. از طریق سفارت سنگاپور از کشور ثالث

اما ویزای سنگاپور مدل های مختلفی دارد که در زیر بیان خواهیم کرد:

  1. توریستی
  2. تحصیلی
  3. کاری
  4. درمانی

هر کدام از ویزاهای فوق شرایط خاص خودش را دارد اما برای ایرانیان مهمترین ویزایی که باید در خصوص آن صحبت کرد ویزای توریستی سنگاپور می باشد.هم اکنون ویزایی که برای ایرانیان صادر می شود بصورت ویزای الکتونیکی است که دارای 2 ماه اعتبار و 1 ماه اقامت می باشد.صدوراین ویزا بین 7 تا 10 روز کاری طول می کشد و روز شنبه و یکشنبه جزو این روزها محسوب نمی شود.در خصوص ویزای فرودگاهی باید گفت برای ایرانیان هم اکنون ویزای توریستی فرودگاهی صادر نمی شود و مسافران باید دو هفته زودتر از سفر خود اقدام به دریافت ویزای الکترونیکی نمایند.

درباره سنگاپور

 (Singapore) یا به طور رسمی جمهوری سنگاپور، کشوری پیشرفته و زیبا در جنوب شرقی آسیا است. سنگاپور کشوری نوظهور با شتاب رشد زیاد است که به عنوان یکی از کشورهای توسعه یافته، مرفه و ثروتمند جهان شناخته می‌شود. سنگاپور کشوری کوچک است که تنها ۷۲۵ کیلومتر مربع مساحت دارد و بیش از ۵.۶ میلیون نفر را در خود جای داده است.

زبان، دین و واحد پولی سنگاپور

به سبب ساختار چندفرهنگی این کشور انگلیسی، مالایی، ماندارین و تامیل است. سنگاپور دین رسمی ندارد اما حدود ۳۰ درصد مردم این کشور را بودایی و باقی جمعیت ادیان متفاوت و متنوعی دارند. واحد پولی سنگاپور دلار سنگاپوری است.

تاریخچه سنگاپور

سنگاپور به عنوان کشوری در جنوب شرقی آسیا، گذشته‌ای بسیار شبیه کشورهای همسایه‌اش در این منطقه دارد. سنگاپور به طور رسمی در سال ۱۸۱۹ شکل گرفته است. سنگاپور دوران‌هایی از حضور استعماری بریتانیا، جنگ جهانی دوم و اشغال توسط ژاپن را پشت سر گذاشته است. پس از جنگ جهانی دوم، باز انگلیسی‌ها به این منطقه بازگشتند. سنگاپور سپس با مالزی ادغام شد. اما در سال ۱۹۶۵ میلادی، از مالزی جدا شده و با کسب استقلال، جمهوری سنگاپور به شکلی که امروز می‌شناسیم زاده شد. سنگاپور امروز کشوری دموکراتیک، با یکی از بازترین اقتصادهای جهان است.

جاهای دیدنی سنگاپور

سنگاپور کشوری به شدت سرسبز است و فضاهای سبز در همه جای این کشور شما را احاطه کرده است. همنشینی با دریا و سواحل زیبا، بخشی دیگر از جاذبه های این کشور است. اما جاذبه اصلی آن، جاهای دیدنی شهری آن مانند ساختمان های مشهور به Marina Bay Sands Singapore و چرخ و فلک سنگاپور است.

زمان مناسب برای سفر به سنگاپور

سنگاپور کشوری نزدیک به مدار استوا است و همواره بارندگی و رطوبت زیاد را در این کشور تجربه می‌کنید. هر چند دمای هوا معتدل است، ولی فصل بهار به سبب بارش‌های کمتر، زمان بهتری برای سفر به این کشور است

خیابان اورچارد سنگاپور

مسیری به مسافت ۲.۵ کیلومتر در مرکز سنگاپور با نام خیابان اورچارد چنان محبوبیتی در این کشور شهر به دست آورده که عده زیادی آن را شاهرگ سنگاپور می‌نامند. این خیابان مدرن و تماشایی که قطب مراکز خرید سنگاپور به شمار می‌رود، با محیط مدرن خود شما را حیرت زده خواهد کرد. اگر هنگام خرید بلیط هواپیما خارجی سنگاپور برنامه‌ای برای گشت و گذار در Orchard Road داشته باشید، بدون تردید با مشاهده انبوه فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و کافه‌های شیک در این خیابان، سفر شما به سنگاپور رنگ و بوی خاصی به خود خواهد گرفت.

هزینه و زمان پیشنهادی بازدید از خیابان اورچارد سنگاپور چه قدر است؟

برای ورود به داخل خیابان اورچارد سنگاپور هزینه‌ای از شما دریافت نخواهد شد اما بدون تردید، قدم زدن در این خیابان و تماشای رستوران‌ها، مراکز خرید و کافه‌های آن شما را به انجام خرید‌ و خوردن غذاهای لذیذ ترغیب خواهد کرد. بنابراین باید با جیپ پر به سراغ این خیابان بروید. اگر اهل خرید و گشت و گذار در یک خیابان مدرن باشید، بازدیدی بیش از ۴ ساعت از این خیابان را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

فصل مناسب برای بازدید از خیابان اورچارد سنگاپور چه زمانی است؟

پاییز که از راه می‌رسد، کشور شهر سنگاپور از لحاظ آب و هوایی در بهترین حالت خود قرار می‌گیرد و این وضعیت تا اواخر زمستان پابرجا می‌ماند. اگر شما در ماه‌های منتهی به زمستان و همچنین اوایل این فصل به سنگاپور بروید، مطمئنا بهترین حالت از خیابان اورچارد را تماشا خواهید کرد. چراکه جدا از بحث مربوط به آب و هوا، در این زمان خیابان اورچارد آماده برگزاری مراسم کریسمس و سال جدید میلادی شده و فوق العاده زیبا و چشم نواز می‌شود.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور ترکیبی کره جنوبی وژاپن

تور کره جنوبی پر طرفدار ترین تور بین ایرانیان کره جنوبی یک کشور مدرن صنعتی می باشد که در کمتر از نیم قرن تبدیل به

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ویزا سنگاپور_بهترین قیمت

هلدینگ گردشگری پارسا گشت