ویزا فوری دبی-پارساگشت

ویزا دبی

در سفر به امارات متحده عربی یک ماجراجویی لوکس و لاکچری انتظارتان را می‌کشد. درحال حاضر رفتن به این کشور راحت‌تر از همیشه شده است زیرا امارات تلاش می‌کند که خود را به قطب گردشگری جهان تبدیل کند. کسانی که قصد بازدید از امارات را دارند، باید برای اخذ ویزای دبی درخواست دهند.
ما یک سامانه ساده ایجاد کرده‌ایم تا به صورت کوتاه‌تر، سریع‌تر و آسان‌تر خدمات ویزا را به متقاضیان ارائه دهیم. از ریجکت شدن نترسید زیرا تیم توریک درخواست ویزای امارات شما را بررسی خواهد کرد تا مطمئن شود که تا حد امکان مشکلی برای اخذ آن وجود نداشته باشد. در ادامه این مطلب هر آنچه را که لازم است درباره دریافت ویزای امارات بدانید، بررسی خواهیم کرد. پس تا انتها همراه ما باشید.

اخذ ویزای دبی

برای اینکه بتوانید به دبی سفر کنید باید ویزای امارات را داشته باشید. این ویزا به دو صورت کوتاه مدت و بلند مدت هستند اما ایرانیان بیشتر برای اخذ ویزای توریستی دبی اقدام می‌کنند. ویزاهای توریستی هم از چندروزه تا دو ماهه به صورت سینگل و مولتی صادر می‌شوند. حالا که مختصری با فرایند اخذ ویزای امارات آشنا شدید، در ادامه مراحل دریافت ویزای دبی با توریک همراه شوید.

انواع ویزای امارات براساس تعداد ورود

در این تقسیم‌بندی، انواع ویزای امارات را می‌توان به ویزای یک بار ورود Single Entry و ویزای چندبار ورود Multiple Entry تقسیم کرد. در پاسخ به سؤال منظور از ویزای سینگل و مولتی دبی چیست باید گفت با ویزای یک بار ورود یا Single Entry همانطور که از نامش پیداست یک بار می‌توانید وارد خاک این کشور شوید.
درحالی که با ویزای چندبار ورود (ویزای مولتی دبی) می‌توانید تا پایان اعتبار ویزایتان به کشور امارات رفت و آمد کنید. نکته مهم این است که پس از تمام شدن تعداد روز‌های مجاز به اقامت در امارات (14 روزه، 30 روزه، 60 روزه) برای یک مدت کوتاه باید از خاک امارات خارج شده، دوباره ویزا بگیرید و وارد شوید.
عکس مناسب ویزای دبی
عکس مناسب ویزای دبی-پارساگشت

 

اعتبار ویزای دبی چقدر است؟

اعتبار ویزای دبی (یا بهتر است بگوییم اعتبار همه‌ی ویزاهای امارات)  58 روز از زمان صدور ویزاست که روی ویزا هم درج شده است. بنابراین باید بدانید که منظور از ویزای یک ماهه دبی هم همین است.
عکس ویزای دبی
آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

تورنتو کانادا

تورنتو کانادا  تورنتو کانادا وقتی سخن از چند فرهنگی بودن، کیفیت بالای زندگی و بناهای دیدنی می‌شود، چه کسی می‌تواند از تورنتو چشم پوشی کند؟ شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ویزا فوری دبی-پارساگشت

هلدینگ گردشگری پارسا گشت