ویزا قطر-کارگزار تور های قطر

ویزا قطر-کارگزار تور های قطر

اخذ ویزای الکترونیکی مولتی قطر همرا با بیمه توسط آژانس پارساگشت

کارگزار ویزا قطر پارساگشت
کارگزار ویزا قطر پارساگشت

مدارک مورد نیاز:

اسکن پاسپورت-شناسنامه وکارت ملی به همراه یک عکس پشت زمینه سفید

2 الی 4 روز کاری زمان میبرد.

اخذ ویزای قطر

شرایط جدید ورود به قطر در حال حاضر رزرو قطعی هتل از سایت دیسکاوری قطر، اخذ بیمه مسافرتی قطر، بلیت رفت و برگشت هواپیما که تاریخش با رزرو هتل همخوانی داشته باشد و همراه داشتن 1500 دلار الزامی می باشد . صدور ویزای قطر فقط در فرودگاه دوحه (قطر) متناسب با رزرو هتل و بلیت از چند روز تا یک ماه صادر می گردد.

برای تهیه بلیت می توان از ایرلاین قطری یا هر ایرلاین دیگری استفاده کرد و محدودیتی وجود ندارد اما برای رزرو هتل قطعا باید از سایت دیسکاوری قطر تهیه شود و همچنین بیمه مورد نیاز حتما باید از شرکت های بیمه قطری تهیه گردد.

 مسافر میتواند ویزای قطر  را بصورت فرودگاهی دریافت کند

 

جهت ورود به قطر قطعا باید از سایت دیسکاوری قطر اقدام به گرفتن هتل نمایید در غیر اینصورت از ورودتان به قطر توسط ایرلاین ممانعت بعمل میاید

پارسا گشت اخذ بیمه معتبر و مورد تایید قطر را انجام  میدهد

در صورت نیاز مسافرین عزیز، پارسا گشت رزرو هتل از سایت دیسکاوری در قطر را انجام می دهد .

درباره کشور قطر

 

کشور قطر از نظر جغرافیا در جنوب غربی قاره آسیا قرار دارد، این کشور در منطقه خاورمیانه است و در شرق جزیره عربستان واقع شده. این کشور در همسایگی ایران قرار دارد و به طور کلی روابط تجاری اقتصادی خوبی بین ایران و قطر وجود دارد. کشور قطر دارای آب و هوای بیابانی و گرم و خشک است و زمستان های خنکی دارد. مراکز خرید مجلل، بازارهای قدیمی دیدنی، آثار تاریخی فرهنگی متعدد و جزیره ی مصنوعی مروارید این کشور را ،که ثروتمندترین کشور جهان نیز است به یکی از مقاصد گردشگری پرطرفدار تبدیل کرده.

کشور قطر با توجه به مشکلاتی که با عربستان و امارات پیدا کرده اما همچنان ارتباط خوبی با کشور عمان دارد و رفت و آمد مسافران بین این دو کشور برقرار می باشد.

واحد پول کشور قطر هم ریال قطری است که کمی ارزشش بیشتر از درهم امارات می باشد و زبان رایج این کشور عربی ست اما اگر برای کار و شغل به قطر می روید بهتر است زبان انگلیسی بلد باشید چون شهروندان قطری به علت رفاه بالا نیازی به کار کردن ندارند و برای اداره شرکتها و یا املاک خود از افرادی از ملیت های دیگر استفاده می کنند که معمولا این افراد انگلیسی زبان هستند.

اخذ ویزای قطر

سوالات متداول ویزای قطر

آیا ویزای قطر 6 ماهه داریم؟

بله این نوع ویزا فقط در مورد دعوتنامه کاری قطر هست و با ویزای توریستی قطر تفاوت دارد. این نوع ویزا بصورت ویزای work Business صادر می گردد.

آیا ویزای قطر قابل تمدید است؟

ویزای توریستی قطر قابل تمدید می باشد و در شرایطی امکان دارد که ویزای یک ماهه توریستی قطر تا 5 ماه دیگر و مجموعا 6 ماهه تمدید گردد. ویزای 6 ماهه کاری قطر غیر قابل تمدید است.

آیا با ویزای توریستی قطر می توان کار کرد؟

به لحاظ قانونی ویزای توریستی قطر فقط برای گشت و گذار و سیاحت می باشد و نمی توان با این نوع ویزا کار کرد.

مدت زمان اعتبار ورود ویزای قطر چقدر است؟

از زمان صدور ویزای توریستی قطر به مدت 3 ماه می توانید از این ویزا برای به ورود به قطر استفاده کنید.

ویزای فرودگاهی قطر چیست؟

این نوع ویزا که با شرایط خاصی در فرودگاه قطر صادر می گردد به این شرح است:

مدت زمان اعتبار ورود ویزای قطر چقدر است؟

از زمان صدور ویزای توریستی قطر به مدت 3 ماه می توانید از این ویزا برای به ورود به قطر استفاده کنید.

 

ویزای فرودگاهی قطر چیست؟

این نوع ویزا که با شرایط خاصی در فرودگاه قطر صادر می گردد به این شرح است:

بلیط رفت و برگشت قطر ایرویز
1500 دلار یا 5000 ریال قطری
واچر رسمی هتل یا محل اقامت

البته توصیه می کنیم که قبل از سفر ویزای قطر خود را تهیه فرمایید تا در صورت صادر نشدن احتمالی ویزای خود در فرودگاه قطر و برگشت اجباری دچار خسارت زیادی نگردید.

 

آیا می توانیم درخواست ویزای اقامت قطر کنیم؟

متاسفانه این امکان از ایران وجود ندارد و فقط در صورتی می توانید ویزای اقامت یا همان ویزای کاری دائمی قطر را دریافت کنید که مدتی را در قطر گذرانده باشید و در جایی مشغول به کار شوید تا کارفرمای قطری از کار شما رضایت داشته باشد تا ایشان بخواهند برای شما درخواست اقامت 2 ساله قطر را انجام دهند.

 

قیمت ویزای قطر با نرخ فعلی چقدر است؟

برای استعلام نرخ ویزای قطر میتوانید به سایت سفر هالیدی مراجعه کنید . بعلت تغییرات احتمالی نرخ ویزای قطر بهتر است بصورت آنلاین و زنده در سایت نرخ را ملاحظه فرمائید. تمامی نرخ ویزاها به ریال ایران تبدیل گردیده است.

 

آیا میتوانیم ویزای قطر را از سفارت قطر در تهران درخواست کنیم؟

خیر سفارت قطر در تهران صادر کننده ویزا نمی باشد و اداره مهاجرت و جوازات قطر صادر کننده ویزای تویستی می باشد.

برای اقدام برای ویزای قطر نیاز به دعوتنامه می باشد؟

جهت اقدام برای ویزای توریستی قطر نیازی به دعوتنامه نیست ولی جهت ویزای شش ماهه کاری قطر نیاز به دعوتنامه هست.می توانید دعوتنامه شش ماهه قطر را از سفر هالیدی تهیه کنید.

من میخوام تست ورزشی در قطر بدم باید چه نوع ویزائی بگیرم؟

در ابتدا باید ویزای قطر توریستی بگیرید و تست ورزشی بدهید در صورتی که مورد قبول باشگاه ورزشی قرار بگیرید از طریق باشگاه باید برایتان تقاضای ویزای اقامت کنند.

آیا امکان دارد که جهت صدور ویزای قطر مدارک دیگری بخواهند؟

بله در مورد تمام ویزای کشورها ممکن است سفارت یا مرجعی که صادر کننده ویزا می باشد از مسافر درخواست مدارک اضافی از قبیل تمکن مالی یا پرینت حساب بانکی کند و در مورد ویزای قطر هم ممکن است درخواست مدارک اضافی کنند.

 

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

تورنتو کانادا

تورنتو کانادا  تورنتو کانادا وقتی سخن از چند فرهنگی بودن، کیفیت بالای زندگی و بناهای دیدنی می‌شود، چه کسی می‌تواند از تورنتو چشم پوشی کند؟ شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ویزا قطر-کارگزار تور های قطر

هلدینگ گردشگری پارسا گشت