پاسپورت دومینیکا _سریع ترین روش اخذ شهروندی

دلایل انتخاب پاسپورت دومینیکا

کشور مشترک المنافع دومینیکا در جنوب گوادلوپ در دریای کارائیب واقع شده است. مساحت دومینیکا 750 کیلومتر مربع و جمعیت این کشور تقریبا 72٫000 نفر است. پاسپورت دومینیکا رتبه 32 قدرتمندترین پاسپورت جهان را در سال 2022 کسب کرده است.

دارندگان شهروندی دومینیکا امکان سفر به 146 کشور بدون نیاز به ویزا، در نقاط مختلف جهان مانند اروپا، امریکا، افریقا و آسیا را دارا می‌باشند.

همچنین با اخذ تابعیت دومینیکا و در دست داشتن گذرنامه این کشور می‌توان به راحتی ویزا مولتی 10 ساله کشورهایی چون امریکا، کانادا و استرالیا را بدون هیچ شرایط پیچیده ای دریافت کرد.

روش های اخذ پاسپورت دومینیکا

برنامه اخذ شهروندی و پاسپورت دومینیکا از طریق سرمایه گذاری از سال 1993 راه اندازی شده است، و تا کنون متقاضیان بسیاری را از سرتاسر دنیا به خود جلب نموده است.

دولت دومینیکا برای متقاضیان دریافت تابعیت مادام العمر و پاسپورت دوم این کشور ، دو روش را تعیین کرده است (Dominica CBI Investment Options) که متقاضیان می بایست از طریق یکی از نمایندگان تأیید شده از سوی دولت دومینیکا اقدام نمایند:

اخذ شهروندی دومینیکا از طریق کمک بلاعوض به دولت

در این روش فرد متقاضی با پرداخت مبلغی به عنوان کمک بلاعوض به دولت دومینیکا درخواست دریافت تابعیت و پاسپورت این کشور را می دهد.

قیمت پاسپورت دومینیکا

قیمت این پاسپورت در بین متقاضیان بسیار مهم است زیرا در حال حاضر بسیاری از ایرانیان به دنبال اخذ شهروندی دومینیکا می باشند چون بسیاری از محدودیت هایی که با پاسپورت ایرانی دارند مانند سختگیری سفارت های اروپایی برای دادن ویزای شنگن و آماده کردن تعداد زیادی از مدارک برای سفارتخانه ها و… با گرفتن پاسپورت دومینیکا حل می شود.

 

هزینه های اخذ پاسپورت دومینیکا

همانطور که قبلا توضیح داده بودیم تابعیت دومینیکا از دو روش قابل دریافت است و مقدار هزینه برای هر کدام از این روش ها متفاوت میباشد که در زیر به صورت کامل به آنها اشاره شده است:

روش کمک بلاعوض (Donation) به دولت دومینیکا

در این روش این مبلغ کمک بلاعوض محسوب می شود و وجه پرداختی قابل برگشت نیست. در حقیقت شما پول می دهید و پاسپورت  و تابعیت دومینیکا را می خرید که حداقل مبلغ 100هزار دلار آمریکا برای یک نفر می باشد و این مبلغ با توجه به تعداد افراد خانوار و سن آنها تغییر می کند ، که این هزینه ها بعداز صدور نامه تاییدیه شهروندی یا اپرووال به حساب دولت دومینیکا پرداخت می شود.

لذا از کلیه عزیزان و متقاضیان درخواست داریم در صورت تمایل به اطلاع از قیمت با مشاورین دومینیکا ویژن تماس بگیرید تا مشاوران ما بتوانند پس از بررسی کلیه شرایط شما ، بهترین نرخ و حتی بهترین شرایط پرداختی را متناسب با شرایط شما به حضورتان اعلام نمایند.

روش سرمایه گذاری

در این روش لازم است که حداقل مبلغ 200 هزار دلار آمریکا در پروژه های مورد تایید دولت مانند پروژه های هتل سازی سرمایه گذاری شود.

البته باید در نظر داشت که در این روش پس از 5 سال امکان فروش و یا واگذاری سهام خود را در پروژه سرمایه گذاری دارید. لازم است در نظر داشته باشید که یک روش مطمئن است  و در مدت زمانی که در آن کشور حضور ندارید مالیاتی شامل حال شما نخواهد شد.

شرایط دریافت پاسپورت دومینیکا

دومینیکا ویژن یک شرکت مهاجرتی و اقامتی پیشگام است که در برنامه های سرمایه گذاری برای اخذ اقامت و شهروندی در کشورهای مختلف در سراسر جهان تخصص دارد.

برنامه شهروندی دومینیکا از طریق سرمایه گذاری، روند درخواست نسبتاً ساده ای دارد. پس از انتخاب گزینه سرمایه گذاری خود، یک نماینده مجاز را برای رسیدگی به درخواست خود انتخاب کنید.

پس تکمیل مدارک و ارسال درخواست، اسناد شما معمولاً ظرف سه ماه از طرف دولت دومینیکا توسط واحد سرمایه گذاری (CBIU) ارزیابی می شود. یک بررسی پیشینه دقیق انجام می شود و در صورت تائید مدارک، درخواست شما تایید می شود. پس از آن یک گواهی ثبت نام برای شما صادر می شود و می توانید برای پاسپورت اقدام کنید.

مدارک لازم برای زن و شوهر

 

مدارک لازم برای متقاضی اصلی

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

تورنتو کانادا

تورنتو کانادا  تورنتو کانادا وقتی سخن از چند فرهنگی بودن، کیفیت بالای زندگی و بناهای دیدنی می‌شود، چه کسی می‌تواند از تورنتو چشم پوشی کند؟ شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاسپورت دومینیکا _سریع ترین روش اخذ شهروندی

هلدینگ گردشگری پارسا گشت