پرواز ارمنستان_بهترین قیمت

پرواز ارمنستان_بهترین قیمت

راهنمای مسافرتی به ایروان | Travel Guide To Yerevan

ایروان پایتخت کشور ارمنستان به دلیلی نزدیکی به ایران و داشتن جاذبه‌های محبوب توریستی، سالانه میزبان بسیاری از گردشگران ایرانی است. این شهر عنوان یکی از قدیمی ترین سکونت گاه های جهان را از آن خود کرده است و دارای تاریخچه ای طولانی به اندازه چندین هزار سال می باشد. البته این موضوع را در نظر داشته باشید که با توجه به این که ایروان بزرگترین شهر ارمنستان است اما وسعت چندانی ندارد و در مقایسه با شهرهای بزرگ ایران مانند تهران و مشهد، شهری کوچک به نظر می آید. اما قبل از سفر به هر نقطه ای از جهان داشتن اطلاعات کافی درباره جاذبه هایی که در آن مقصد وجود دارد و همچنین چشم اندازی نسبت به رستوران ها و هتل ها و امکانات آنها از جمله نیازهایی است که مسافران باید در اختیار داشته باشند.

آداب و رسوم مردم ارمنستان

در کشور ارمنستان آداب و رسوم مخصوصی وجود دارد که برخی از آنها با ایرانیان هم نیز مشترک است. یکی از مهمترین جشن های آنها جشن درندز (آتش افروزی) نام دارد که این جشن میان ایرانیان (اقوام آریایی) به جشن سده شهرت دارد. از لحاظ امنیت کشور ارمنستان مطابق با آماری که سایت Numbeo در سال ۲۰۱۶ گزارش کرده است، میزان جرم و جنایت در ارمنستان ۳۱٫۱ درصد و شاخص امنیت ۶۸٫۸۹ درصد است. که این نشانگر این است که ارمنستان کشوری امن به حساب میایید. ولی در هر صورت احتیاط شرط عقل است اگر قصد سفر به ارمنستان را دارید سعی کنید از وسایل شخصی و اشیاء گران قیمت خود محافظ کنید و گوشی تلفن همراه خود را در تاکسی، رستوران و دیگر مراکز عمومی جا نگذارید.

هتل های پیشنهادی در کشور ارمنستان

  • هتل متروپل | Hotel Metropol

هتل متروپل یکی از هتل های معروف ارمنستان است که در راهنمای سفر به ارمنستان می خواهیم آن را معرفی نماییم. این هتل در منطقه ای بسیار آرام و خوش آب و هوا از شهر قرار گرفته و خوشبختانه به فرودگاه ارمنستان هم نزدیک است که همین موضوع سبب شده که مسافران اقامتی با خیال راحت تجربه کنند. داخل هتل یه فضای دنج و آرامش بخش داره که با دکوراسیونی عالی در اختیار مسافران قرار گرفته است که می تواند اقامت خوبی را برای شما به ارمغان بیاورد.

 

هزینه خورد و خوراک در شهر ایروان

هزینه های مربوط به غذا در این کشور را بر اساس سایت رسمی Numbeo ذکر می کنیم، که عبارتند از:

برای یک وعده غذا در رستوران های معمولی ارمنی باید ۳۰۰۰ درام بپردازید.

برای صرف یک وعده غذای دونفره در یکی از رستوان های سطح متوسط ارمنی باید ۱۲۰۰۰ درام پرداخت کنید.

قیمت منوهای مک دونالد در شهر ایروان به نسبت ارزان تر است و مبلغ ۲۵۰۰ درام می باشد.

برای تهیه آب معدنی ۲۴۰ درام و اگر بخواهید یک فنجان قهوه میل کنید باید بابت آن ۹۹۰ درام بپردازید

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

تورنتو کانادا

تورنتو کانادا  تورنتو کانادا وقتی سخن از چند فرهنگی بودن، کیفیت بالای زندگی و بناهای دیدنی می‌شود، چه کسی می‌تواند از تورنتو چشم پوشی کند؟ شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پرواز ارمنستان_بهترین قیمت

هلدینگ گردشگری پارسا گشت