کارگزار تور ایتالیا-02188487125

تور ایتالیا

8 نکته و 8 سوال که برای خرید تور ایتالیا لازم است بدانید

پرطرفدارین تور اروپائی در بین ایرانیان، تور ایتالیا است. اکثر متقاضیان ایرانی بخاطر داشتن یک تاریخچه سفری مناسب اقدام به خرید تور ایتالیا می‌کنند. تور ایتالیا برای شهر‌های رم، میلان، ونیز، فلورانس و به صورت ترکیبی با شهر‌های دیگر کشور‌ها برگزار می‌شود. بیشترین زمان درخواست برای تور ایتالیا در عید نوروز و تابستان می‌باشد. مهم‌ترین دغدغه مسافران ایتالیا، اخذ ویزای این کشور است. ما در هلدینگ نهال‌گشت، این مشکل را تا حد بالای رفع کرده‌ایم!

1. شرایط ویزای ایتالیا، راحت‌ترین ویزای شینگن

برای دریافت ویزای ایتالیا، فقط نیاز به گردش حساب بالا و تمکن مالی حدودا 400 میلیون تومان دارید. با این مدارک نیازی به ارائه دعوت‌نامه برای گرفتن ویزای ایتالیا نیست. ویزای ایتالیا مصاحبه ندارد و شما فقط برای تحویل مدارک و انگشت نگاری باید به دفتر کارگزاری CKGS مراجعه کنید. 21 روز کاری بعد از مراجعه به کارگزاری، جواب ویزا برای شما ارسال می‌شود. سعی در ارائه مدارک جعلی برای گرفتن ویزای ایتالیا نداشته باشید، چرا که تمامی مدارک ویزای ایتالیا با دقت بالا بررسی می‌شود. ویزای ایتالیا را با تضمین پرداخت هزینه ویزالند دریافت کنید.

رایج‌ترین تورهای ترکیبی اروپا

تورهای ترکیبی اروپا معمولا در 2 یا نهایتا 4 کشور اجرا می‌شود. همانطور که در بالا به آن اشاره شد، با توجه به قانون ویزای شینگن، معمولا تورهای ترکیبی اروپا در کشورهای حوزه شینگن برگزار می‌شود که شما با اخذ ویزای شینگن، می‌توانید به 27 کشور وارد شوید. برخی از کشورهای اروپایی به سختی برای اتباع ایران ویزا صادر می‌کنند اما در تور گروهی به راحتی می‌توانید از آن‌ها دیدن کنید. آلمان و هلند از جمله این کشورها هستند اما در تور ترکیبی فرانسه، آلمان و هلند که ویزای شینگن شما از مبداء کشور فرانسه صادر می‌شود می‌توانید با همان ویزا به آلمان و هلند هم بروید.

2. بهتر است چند شب در تورهای ترکیبی اقامت داشته باشیم؟

مدت زمان اقامت در شهرهای شینگن، کاملا به مدت اعتبار ویزای شما بستگی دارد. بهترین برنامه سفری که می‌توانید به سفارت ارائه دهید این است که در هر شهر، 2 شب اقامت داشته باشید.

3. در تورهای ترکیبی اروپا حتما باید با پرواز به کشورهای دیگر برویم؟

خیر. شما در اروپا با متروهای سریع السیر به راحتی می توانید از کشوری به کشوری دیگر در کوتاه‌ترین زمان ممکن جابجا شوید. جالب است بدانید مترو یکی از جاذبه‌های توریستی در اروپاست.

قیمت تور های ترکیبی اروپا

با توجه به تفاوت نرخ یورو و ریال ایران، تورهای اروپایی در دسته تورهای گران قیمت برای ایرانیان قرار می‌گیرد. قیمت بلیط رفت و برگشت هواپیما، هتل، ترانسفر، گشت‌ها و خدمات تور که هزینه آن‌ها به یورو از شما دریافت می‌شود. شما با خرید یک تور ترکیبی اروپا می‌توانید تا حد زیادی از هزینه‌های خود در سفر به اروپا صرفه‌جویی کنید. در تور ترکیبی اروپا شما این امکان را دارید که با یک بار هزینه، همزمان از چند شهر اروپایی بازدید کنید.

قیمت تورهای ترکیبی براساس قیمت بلیط هواپیما، هتل محل اقامت، تعداد شب‌های اقامت، ترانسفر بین شهری (مترو، پرواز) و شهرهایی که از آن‌ها بازدید می‌کنید، تعیین می‌شود.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

تورنتو کانادا

تورنتو کانادا  تورنتو کانادا وقتی سخن از چند فرهنگی بودن، کیفیت بالای زندگی و بناهای دیدنی می‌شود، چه کسی می‌تواند از تورنتو چشم پوشی کند؟ شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کارگزار تور ایتالیا-02188487125

هلدینگ گردشگری پارسا گشت