کارگزار تور مالدیو

پکیج تور مالدیو 1403

آفر تور مالدیو پارساگشت شامل موارد زیر می باشد:

  • بیمه مسافرتی
  • گشت شهری رایگان
  • بلیط رفت و برگشت هواپیما
  • تور لیدر فارسی زبان و مسلط به زبان انگلیسی
  • ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت کاملا رایگان
  • انتخاب پرواز و هتل خارج از پکیج تور مالدیو
  • رزرو هتل های مناسب به همراه صبحانه رایگان در هتل

پارساگشت چه تورهایی برگزار می کند

  • تور مالدیو 4 شب و 5 روز
  • تور مالدیو 5 شب . 6 روز

ترانسفر تور مالدیو چگونه است

بعد از فرود در فرودگاه ماله با توجه به اینکه هتلی که رزرو کردید در کجای این مجمع الجزایر قرار دارد و فاصله آن تا فرودگاه چقدر است بنابراین ترانسفر هم از هوایی (هواپیمای دریایی) هم آبی (قایق) انجام میشود. لازم به ذکر است که ترانسفر با حالت اول فقط در روز امکان پذیر است.

⌚ مدت تور مالدیو 1402

برگزاری تور مالدیو به 2 شکل زیر انجام می گیرد:

  • تور مالدیو 5 شب و 6 روز
  • تور مالدیو 6 شب و 7 روز

✉ اخذ ویزای مالدیو

دریافت ویزای مالدیو دردسر و سختی ندارد بنابراین برای اخز این ویزا که یک ویزای فرودگاهی است که به محض ورود به مجمع‌الجزایر مالدیو صادر می‌شود و اعتبار آن تا 30 روز است. شما بعد از اینکه به به مالدیو رسیدید باید فرم  ویزای مالدیو را پر کنید و سپس هزینه کمی را پرداخت نمایید. مدارکی که برای اخذ ویزای مالدیو نیاز دارید شامل موارد زیر است:

  • یک قطعه عکس تمام رخ
  • پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتبار
  • رزرو هتل

💲 قیمت تور مالدیو

توجه داشته باشید قیمت تورهای مالدیو با توجه به خدمات ارائه شده متفاوت است. البته این موارد را هم در کنار قیمت بلیط هواپیمای خارجی (قطر ایرویز و عمان ایر) و نرخ رزرو هتل در مالدیو قرار دهید که همه و همه موجب تغییر در نرخ تور مالدیو از تهران می شوند. با این حال ما در الفبای سفر در نظر داریم با ارائه پکیج های مختلف از تور مالدیو با قیمت های متنوع شرایط سفر را برای شما به این شهر محیا کنیم.

 💵 تور مالدیو ارزان

برای سفر ارزان به مالدیو چندتا راهکار برایتان داریم. اول اینکه در هاستل و یا مهمانسراهای مالدیو اقامت داشته باشید. دوم اینکه می توانید منتظر تور مالدیو لحظه آخری یا دقیقه نودی باشید و این تورهای مسافرتی را با تخفیف های ویژه خریداری نمایید.

⏰ تور مالدیو لحظه آخری

فصل لو سیزن (Low Season) مالدیو از اردیبهشت آغاز و تا مهر ادامه دارد و این موقع باتوجه به شرایط آب و هوایی بهترین زمان ممکن برای سفری ارزان به مالدیو است. اگر به دنبال تور لحظه آخری مالدیو هستید می توانید این زمان را برای سفرتان انتخاب نمایید.

✈️ سفر هوایی به مالدیو

بلیط هواپیما تهران – ماله با پرواز غیر مستقیم قابل انجام است. پروازهای سیستمی تهران – مالدیو با پروازهای لوکسی هواپیمایی امارات (از دبی)، قطر ایرویز (از دوحه)، ایر سریلانکا (از کولومبو) و سنگاپور ایرلاینز (از سنگاپور) انجام می‌شود. البته در مواقع شلوغ سال پروازهای چارتری چون ماهان از ایران به ماله پرواز مستقیم انجام می دهند.

🍂 تور مالدیو تابستان 1402

با خرید تور مالدیو تابستان 1402 میتوانید انتظار یک سفر عالی را داشته باشید. مالدیو بهترین مقصد برای سفر تابستانی و تفریح در سواحل است.

معرفی دیدنی ها و جاذبه های مالدیو

۱. جزیره ماله آتول مالدیو(Malé Atoll) معروف به جزیره پادشاهان – جاذبه های مالدیو

جزیره ماله آتول مالدیو(Malé Atoll) معروف به جزیره پادشاهان یکی از محبوب‌ترین جاذبه های مالدیو و از بهترین مکان‌ها برای غواصی است. این جزیره در گذشته اقامتگاه خاندان سلطنتی بود و امروزه با داشتن بیش از ۱۰۰ ویلا و هتل‌  لوکس مجهز به تمامی امکانات رفاهی و سرگرمی و رستوران‌ها و کافه‌های جذاب مقصد اصلی بسیاری از گردشگران کشور مالدیو محسوب می‌شود. به طور کلی ماله آتول از دو جزیره مرجانی مجزا به نام‌های ماله آتول شمالی و ماله آتول جنوبی تشکیل شده که ماله پایتخت مالدیو و بزرگ‌ترین شهر این کشور، در انتهای جزیره مرجانی ماله شمالی قرار دارد. بهترین زمان برای سفر به جزیره ماله آتول ماه‌های آوریل تا نوامبر است.

۲. جزیره خورشید

جزیره خورشید یا جزیره نالاگورایدو، یکی از دیدنی‌ترین جاذبه های مالدیو است که در آتول جنوبی قرار دارد. این جزیره با سواحل فوق‌العاده تماشایی، هتل‌های لوکس، گل‌های استوایی زیبا و آب‌های شفاف و زلال یکی از بهترین مقاصد زوج‌های جوان برای گذراندن تعطیلات ماه عسل محسوب می‌شود. از تفریحات جزیره خورشید می‌توان به موج‌سواری، غواصی، قایق‌سواری، مراکز سونا و اسپا، پیاده‌روی و شنا اشاره کرد. بهترین زمان بازدید از جزیره خورشید ماه مارس تا آوریل است.

۳. بنانا ریف مالدیو، بهترین مکان برای غواصی

بنانا ریف مالدیو، بهترین مکان برای غواصی و آموزش مجاز در سطح جهان است. این منطقه در شمال ماله آتول قرار دارد و به علت شباهت ظاهری زیاد به میوه موز به بنانا ریف یا صخره موج شهرت یافته است. بنانا ریف به عنوان یکی از اصلی‌ترین جاذبه های مالدیو پر از صخره‌های جذاب و تماشایی، مرجان‌های شگفت‌انگیز، غارها و طاقچه‌ها و زندگی دریایی کم‌نظیر است. از دیگر تفریحات رایج در این منطقه می‌توان به صخره‌نوردی و جت‌اسکی اشاره کرد.

۴. جزیره آلیماتا یک جزیره رویایی – جاذبه های مالدیو

جزیره آلیماتا(Alimatha)، یک جزیره رویایی و شگفت‌انگیز در شرق کشور مالدیو است که با تفریحات بسیار جذاب و مناظر آرامش بخش خود هر ساله گردشگران زیادی را از سراسر جهان میزبانی می‌کند. این جزیره زیبا در ۴۰ مایلی جزیره ماله واقع شده و فاصله کمی تا فرودگاه دارد. جزیره آلیماتا یکی از بهترین جاذبه های مالدیو است و مانند دیگر جزیره‌های مرجانی این کشور زیبا، گردشگران می‌توانند بهترین اقامت را در هتل‌ها و اقامتگاه‌های آن تجربه کنند. از تفریحات آلیماتا می‌توان به مسابقات والیبال در ساحل، غواصی، قایق‌سواری، شنا، پیاده‌روی و موج‌سواری اشاره کرد. بهترین زمان سفر به این جزیره ماه مارس تا آوریل است.

۵. سواحل مصنوعی

این سواحل خاص در شمال آتول واقع شده و یکی از زیباترین سواحل تفریحی کشور مالدیو محسوب می‌شود، این مکان برای شنا کردن گزینه ایده آلی می‌باشد. ساحل مصنوعی یک منطقه باز است و طبق قانون محلی محدودیت های خاصی برای نوع پوشش در آن رعایت می‌شود. این ساحل همچنین میزبان چندین کارناوال، امکانات ورزشی آبی و فضای ویژه برای پیاده‌روی‌های آرام است، شب‌ها در این سواحل زیبا گردشگران دور هم جمع می‌شوند و گروه‌های موسیقی برنامه‌های ویژه‌ای را در سواحل مصنوعی اجرا می‌کنند. بهترین زمان برای بازدیداز این جزیره بین ماه‌های نوامبر تا آوریل است

۶. جزیره بیادو با پوشش گیاهی بسیار متنوع

جزیره بیادو با پوشش گیاهی بسیار متنوع یکی دیگر از جاذبه های مالدیو است که در ماله آتول جنوبی قرار دارد. این جزیره با درخت‌های نارگیل، موز و انبه پوشیده شده است و سیفی‌جاتی مانند کلم، گوجه‌فرنگی و خیار در آن کاشته می‌شوند. جزیره بیادو با مساحتی نزدیک به ۱۰ هکتار، فقط ۲۹ کیلومتر با فرودگاه بین‌المللی مالدیو فاصله دارد. از تفریحات این جزیره می‌توان به غواصی و قایق‌رانی اشاره کرد.

جزیره بیادو - الی گشت

۷. جزیره باروس، یکی از رومانتیک‌ترین جاذبه های مالدیو

جزیره باروس، یکی از رومانتیک‌ترین جاذبه های مالدیو با ۷۵ ویلای بسیار جذاب است. هر کدام از ویلاهای این جزیره زیبا دارای تراس شخصی، حمام شخصی روباز و تخت‌های آفتابگیر هستند و اقامتی لوکس و راحت را برای گردشگران فراهم می‌کنند. از تفریحات جزیره باروس می‌توان به تورهای قایق‌سواری و کشتی‌های تفریحی، آفتاب گرفتن در سواحل درخشان، شنا در آب‌های فیروزه‌ای اقیانوس و تماشای منظره ساحل و دریا اشاره کرد. همچنین برخی از جشن‌های سنتی مالدیوی در این جزیره برگزار می‌شوند که گردشگران در صورت تمایل می‌توانند در آن‌ها شرکت کنند.

۸. جزیره خصوصی میریهی، مقصدی برای تمام سنین

جزیره خصوصی میریهی، مقصدی برای تمام سنین است و زوج‌های جوان و خانواده‌هایی که کودک همراه دارند، می‌توانند در این جزیره سفر خاطره‌انگیزی را تجربه کنند. در این جزیره که یکی از جذاب‌ترین جاذبه های طبیعی مالدیو محسوب می‌شود سوئیت‌ها و ویلاهای آبی و ساحلی در کنار بهترین غذاخوری‌ها ساخته شده‌اند. تمامی این مراکز بهترین و عالی‌ترین خدمات را به گردشگران ارائه می‌دهند. بدون شک تفریحات آبی، کشف دنیای زیرآب، استفاده از چشمه‌های آبگرم طبیعی جزیره میریهی و قدم زدن در میان باغ‌های استوایی این جزیره، تمام خستگی و استرس‌های زندگی روزمره را از مسافران دور خواهد کرد.

۹. جزیره کاکائو با نام محلی ماکونوفوشی

جزیره کاکائو با نام محلی ماکونوفوشی، ۴۰ دقیقه تا فرودگاه بین‌المللی مالدیو فاصله دارد. این جزیره با سواحل شنی، آب‌های شفاف و پوشش گیاهی خاص یکی دیگر از جاذبه های مالدیو است که تعداد زیادی استراحتگاه و ویلا را در خود جای داده است. گردشگران با توجه به سلیقه و بودجه خود می‌توانند در ۵ نوع سوئیت بسیار جذاب و دارای مزایای اختصاصی این جزیره اقامت داشته باشند و از تفریحات آبی و ساحلی جزیره کاکائو لذت ببرند.

نکات اولیه

آیا پس از کرونا سفر به مالدیو در ماه‌ها یا هفته‌های آتی ایمن است؟

صنعت گردشگری پس از فروکش کردن پاندمی کرونا به آرامی در حال رونق گرفتن است و در صورت گروهی به کشور مالدیو با رعایت دستور العمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی به راحتی می‌توانید از سفر خود به این کشور سالم و سلامت به خانه بازگردید.

بهترین مکان‌ها برای بازدید از مالدیو با خانواده کدام است؟

بهترین مکا‌هان برای بازدید در مالدیو با خانواده ساحل جزیره دیگو، جزیره آلیماتا و موزه ملی مالدیو است، مالدیو یک انتخاب عالی برای تعطیلات خانوادگی می‌باشد، زیرا می توانید در یک استراحتگاه مجلل اقامت کنید و با خانواده تفریح نمایید.

 در جزیره ماله چه کارهایی باید انجام داد؟

از مسجد جمعه قدیم، موزه ملی و سواحل این شهر دیدن کنید که همگی جز جاذبه های مالدیو در این کشور آسیایی محسوب می‌شود.

۴. چه وسایلی را در سفر به مالدیو با خود ببریم؟

برای آقایان حتما شلوارک‌ها و تیشرت‌های سبک و نخی در چمدان بگذارید، برای خانم‌ها هم لباس‌های تابستانی، دامن و تیشرت‌های نخی بهترین گزینه می‌باشد که باید حتما در چمدان خود قرار دهند.

۵. آیا بازدید از مالدیو بسیار گران است؟

هزینه بازدید از مالدیو به نحوه برنامه ریزی و سبک سفر شما بستگی دارد، تنوع هتل‌ها در این کشور بسیار زیاد است و شما با هر قیمتی می‌توانید در مالدیو هتل پیدا کنید.

۶. چه روز برای بازدید از جاذبه های مالدیو نیاز داریم؟

مالدیو برای اقامتی کوتاه مناسب است، مگر اینکه بخواهید فقط در فعالیت‌های خاصی فعالیت کنید. یک هفته تعطیلات در مالدیو برای یک سفر کافی است.

۷. آیا مالدیو برای سفر ماه عسل مناسب است؟

بله، مالدیو مقصدی عالی برای ماه عسل محسوب می‌شود. مالدیو یکی از ایده آل ترین مکان ها برای ماه عسل در جهان است و شما آرامش و راحتی را می‌توانید با سفر به سواحل این کشور تجربه کنید.

۸. مالدیو در کدام کشور است؟

مالدیو در واقع زنجیره‌ای از حدود ۱۱۹۲ جزیره می‌باشد که در جنوب غربی هند و سریلانکا در اقیانوس هند واقع شده است.

۹. برخی از بهترین هتل‌های مالدیو کدام است؟

هتل سان آیلند ریزورت، هتل آنانتارا مالدیو ریزورت، هتل تاج اکزوتیک ریزورت و اسپا و هتل پاردایس آیلند ریزورت از جمله بهترین هتل‌های مالدیو است.

۱۰. معروف‌ترین رستوران‌های مالدیو کدام است؟

برخی از معروف‌ترین رستوران‌های مالدیو برای صرف یک وعده غذا رستوران سیترون بای لمونگراس، رستوران ایتا آندرسا، رستوران سیفونی، رستوران و کافه خانه دریا و رستوران بله آمیه بیسترو می‌باشد.

۱۱. بهترین تفریحات در مالدیو کدام است؟

اگر برای تعطیلات ماجراجویانه در مالدیو آماده هستید، تفریحات متنوعی را می‌توانید در این کشور داشته باشید. اسنوبورد،  پاراسلینگ، اسکی روی آب و کایت‌سواری  از جمله مهیج‌ترین تفریحات در مالدیو می‌باشد.

هتل های چهار ستاره مالدیو

اگر بودجه برایتان به عنوان یک محدودیت مطرح نیست، هتل های چهار ستاره مالدیو را امتحان کنید.

۱- هتل ساحل میرو (Meeru Island Resort & Spa Maldives)

هتل ساحلی میرو از بهترین هتل‌های چهارستاره مالدیو برای تمام اعضای خانواده است. این هتل روی جزیره میروفنفوشی قرار دارد و تنها هتل این جزیره است. وقتی پا به هتل می‌گذارید حس می‌کنید تمام جزیره متعلق به خود شماست.

یکی از مواردی که باعث شده این یکی از بهترین هتل های مالدیو باشد جو و امکانات خانوادگی آن است. هتل میرو کلوپ‌های جداگانه‌ای برای کودکان و نوجوانان دارد که تمام سرگرمی‌های مورد علاقه آنها را ارائه می‌دهد. به علاوه این هتل چندین استخر روباز، یک سالن ورزش، یک سالن ماساژ، یک اتاق بازی، و یک کلوپ ورزش‌های آبی دارد که می‌توانید از آن جت‌اسکی و وسایل غواصی کرایه کنید. تمام اینها به کنار، می‌توانید از هتل دوچرخه کرایه کنید و به همراه کل خانواده روی ساحل به دوچرخه سواری بپردازید.

هتل میرو ۷۷ ویلای جکوزی‌دار روی آب، ۲۷ ویلای کنار آب، ۸۳ ویلای جکوزی‌دار ساحلی، ۷۷ ویلای ساحلی، و ۲۰ اتاق بزرگ دارد. احتمالا حدس می‌زنید که هیجان انگیزترین اتاقی که می‌توانید در هتل میرو کرایه کنید ویلای روی آب است این ویلاها ۸۵ متر مربع مساحت دارند و برای ۳ بزرگسال طراحی شده‌اند. اگر می‌خواهید به همراه فرزندان خود به مالدیو بروید، باید یکی از ویلاهای روی ساحل را انتخاب کنید.

هتل های چهار ستاره مالدیو

اگر بودجه برایتان به عنوان یک محدودیت مطرح نیست، هتل های چهار ستاره مالدیو را امتحان کنید.

۱- هتل ساحل میرو (Meeru Island Resort & Spa Maldives)

هتل ساحلی میرو از بهترین هتل‌های چهارستاره مالدیو برای تمام اعضای خانواده است. این هتل روی جزیره میروفنفوشی قرار دارد و تنها هتل این جزیره است. وقتی پا به هتل می‌گذارید حس می‌کنید تمام جزیره متعلق به خود شماست.

یکی از مواردی که باعث شده این یکی از بهترین هتل های مالدیو باشد جو و امکانات خانوادگی آن است. هتل میرو کلوپ‌های جداگانه‌ای برای کودکان و نوجوانان دارد که تمام سرگرمی‌های مورد علاقه آنها را ارائه می‌دهد. به علاوه این هتل چندین استخر روباز، یک سالن ورزش، یک سالن ماساژ، یک اتاق بازی، و یک کلوپ ورزش‌های آبی دارد که می‌توانید از آن جت‌اسکی و وسایل غواصی کرایه کنید. تمام اینها به کنار، می‌توانید از هتل دوچرخه کرایه کنید و به همراه کل خانواده روی ساحل به دوچرخه سواری بپردازید.

هتل میرو ۷۷ ویلای جکوزی‌دار روی آب، ۲۷ ویلای کنار آب، ۸۳ ویلای جکوزی‌دار ساحلی، ۷۷ ویلای ساحلی، و ۲۰ اتاق بزرگ دارد. احتمالا حدس می‌زنید که هیجان انگیزترین اتاقی که می‌توانید در هتل میرو کرایه کنید ویلای روی آب است این ویلاها ۸۵ متر مربع مساحت دارند و برای ۳ بزرگسال طراحی شده‌اند. اگر می‌خواهید به همراه فرزندان خود به مالدیو بروید، باید یکی از ویلاهای روی ساحل را انتخاب کنید.

هتل انگاگا ۵۰ ویلای سبک مالدیوی،‌ ۲۰ ویلای آلاچیقی روی آب، و ۲۰ ویلای سوپرلوکس روی آب دارد که از میان آنها می‌توانید اقامتگاه مورد علاقه خود را انتخاب کنید. ویلاهای روی ساحل برای ۳ نفر طراحی شده‌اند. این ویلاها یک تراس چوبی دارند که با درب شیشه‌ای از بقیه ویلا جدا شده. روی تراس هم میز و صندلی و تاب برای تماشای اقیانوس لاجوردی و لذت بردن از هوا استوایی در اختیار شماست.

ویلاهای روی آب ۶۵ متر هستند و تا ۳ نفر می‌تواند در آنها اقامت داشته باشد. با اقامت در این ویلاها به طور مستقیم به تالاب دسترسی دارید. پس هر وقت خواستید می‌توانید شنا کنید، یا در تراس اختصاصی خود حمام آفتاب بگیرید.

اگر تصمیم بگیرید در ماه‌های خلوت‌تر مانند پاییز و زمستان به مالدیو سفر کنید قیمت این هتل ممکن است تا چند صد دلار هم پایین بیاید. در مورد ویلاهای روی آب هم داستان همین است.

۳. هتل ساحل خورشید (Sun Island Resort & Spa Maldives)

حقیقتا می‌توان گفت هتل ساحل خورشید بهشت روی زمین است. این هتل یکی از بهترین هتل‌های چهارستاره مالدیو است که در آن می‌توانید به همراه خانواده چندروزی را در بهشت سر کنید. ماجراهایی مانند گردش در جزیره و جزیره‌های اطراف، غواصی، شنا، امتحان‌کردن غذاهای خوشمزه محلی و بین‌المللی، ماساژ و سم زدایی دقیقا روی آب در این هتل انتظار شما را می‌کشند.

هتل ساحل خورشید ۴۶۲ ویلای لوکس دارد که همه آنها طراحی شیک و امکانات به روز دنیا را دارند. ویلاهای این هتل در نقاط مختلف جزیره بنا شده‌اند و هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارد. برای مثال بعضی از ویلاها منظره غروب خورشید روی دریا را دارند، بعضی از آنها رو به طلوع خورشید هستند، بعضی برای خانواده مناسبند و بعضی برای زوج‌های جوان.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور ترکیبی کره جنوبی وژاپن

تور کره جنوبی پر طرفدار ترین تور بین ایرانیان کره جنوبی یک کشور مدرن صنعتی می باشد که در کمتر از نیم قرن تبدیل به

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کارگزار تور مالدیو

هلدینگ گردشگری پارسا گشت