کارگزار تور کوالالامپور

تور کوالالامپور

تور کوالالامپور یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین تورهای گردشگری در مالزی است. تور سنگاپور و کوالالامپور یکی از آن دسته تورهای مسافرتی اند که گردشگران و مسافران ایرانی علاقه زیادی به آن دارند. ولی برای پیدا کردن بهترین تور کوالالامپور و بهترین قیمت تور کوالالامپور چه باید کرد؟

در مقاله تور کوالالامپور به شما می‌گوییم که برای رسیدن به یک تور کوالالامپور ارزان و یا تور کوالالامپور لحظه آخری و به طور کلی برای رزرو هر نوع تور کوالالامپور چه باید بکنید

تور ارزان کوالالامپور

تور ارزان کوالالامپور یکی از آرزوها و خواسته های هر گردشگر و عاشق سفر ایرانی است. اما تور ارزان کوالالامپور چیزی است که خیلی هم دور از دسترس نیست و می توانید آن را تجربه کنید. اگر فصل های کم گردشگر را انتخاب کنید، هتل های مقرون به صرفه ای را برای اقامت برگزینید و یا خطوط هواپیمایی ارزانتری را انتخاب کنید می توانید از تور ارزان کوالالامپور لذت ببرید.

قطر ایرویز یا امارات ایرلاینز؛ کدام ‌صرفه‌تر است؟

به غیر از این دو شرکت هواپیمایی امارات ایرلاینز و قطر ایرویز، ترکیش ایرلاینز و ایرعربیا نیز از تهران به کوالالامپور پرواز دارند. اما پروازهای ایرعربیا در طول سال به صورت مقطعی و فقط در ایامی مانند نوروز انجام می‌شود. پروازهای ترکیش ایرلاینز نیز علی‌رغم قیمت مناسب، توقف‌های بلند مدتی در استانبول دارند. به همین دلایل در اغلب ماه‌های سال گزینه‌های مقرون‌به‌صرفه‌ای جز قطر ایرویز و امارات ایرلاینز برایتان وجود ندارد. بین این دو ایرلاین هم هزینه‌ی بلیط پروازهای قطر ایرویز پایین‌تر از امارات ایرلاینز است. علاوه‌بر آن مدت توقف پروازهای این دو ایرلاین تفاوت چندانی باهم ندارند. پس قطر ایرویز در باید از هر جهت گزینه اول شما باشد.

مسیر ساده برای رزرو تور لحظه آخری کوالالامپور

به دلیل برگزاری پروازها با ایرلاین‌های خارجی، امکان رزرو تور لحظه آخری کوالالامپور وجود دارد. این موضوع یکی از ویژگی‌های مثبت برای سفر به این شهر محسوب می‌شود؛ زیرا بیشتر مقاصد شرق آسیا را نمیتوان در لحظات آخر و با قیمت ارزان‌تر رزرو کرد. هرچند که برای رزرو تور مالزی کوالالامپور با قیمت ارزان باید زمان مناسبی را انتخاب کرده باشید. در غیر این صورت نمی‌توان با رزرو تورهای لحظه آخری خرج و مخارج سفر را کاهش داد.

انتخاب مدت زمان اقامتتان با شما است!

با توجه‌ به انجام سفر گردشگران با دو ایرلاین قطر ایرویز و امارات ایرویز، مدت اقامت شما در اختیار خودتان است. البته مدت اقامتتان به مسائلی مانند ویزای کشور مالزی هم بستگی دارد؛ زیرا بدون ویزا نمی‌توان بیشتر از 14 روز در مالزی اقامت داشت. تنها در صورت داشتن ویزای مالزی می‌توانید تور کوالالامپور بیش از دو هفته پیاپی در این کشور اقامت داشته باشید.

مدارک لازم برای رزرو تور کوالالامپور بیش از 14 روز

در صورت درخواست رزرو تو کوالالامپور به مدت بیش از 14 روز، باید مدارک زیر را جهت اخذ ویزای مالزی آماده کنید.

  • پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتبار
  • ووچر هتل (تاییدیه رزرو هتل)
  • بلیط رفت و برگشت
  • بیمه نامه مسافرتی

شما بایستی پس از رزرو تور و با در اختیار داشتن مدارک گفته شده به سفارت بروید. پس از پرداخت مبلغ 25 هزار تومان مدارکتان بررسی شده و طی دو الی سه روز کاری به درخواست ویزای شما پاسخ داده می‌شود.

تور کوالالامپور ترکیبی با کدام شهرها برگزار می‌شود؟

امکان رزرو تور کوالالامپور به صورت ترکیبی همراه با دو شهر توریستی مالزی یعنی پنانگ و لنکاوی یا یکی از آن‌ها وجود دارد. البته تورهای ترکیبی کوالالامپور فقط با شهرهای داخل مالزی برگزار نمی‌شود. بلکه می‌توانید تور کوالالامپور بالی یا تورهای ترکیبی این شهر را با بانکوک و سنگاپور نیز رزرو کنید. معمولا به دلیل قیمت متفاوت هتل‌ها در این شهرها، هزینه بلیط پرواز یا ترانسفر زمینی خرج و مخارجتان در تورهای ترکیبی کوالالامپور افزایش می‌یابد.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور ترکیبی کره جنوبی وژاپن

جاذبه های گردشگری ژاپن ژاپن، کشوری با ترکیبی منحصر به ‌فرد از سنت و مدرنیته، طبیعت باشکوه و فناوری پیشرفته است. از معابد تاریخی کیوتو

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کارگزار تور کوالالامپور

هلدینگ گردشگری پارسا گشت