کارگزار مستقیم بدروم

 تور بدروم

بدروم یکی از شهرهای کشور ترکیه است که به عنوان یک مقصد گردشگری محبوب شناخته می‌شود و مسافران ایرانی زیادی هستند که علاقمندند به این شهر سفر کنند. به همین دلیل تور بدروم، یکی از تورهای دارای متقاضی در ایران به شمار می‌رود.

سفر به بدروم، علاوه بر اینکه به شما این امکان را می‌دهد که از مواهب ساحلی آن بهره مند شوید، جاذبه های دیگری هم هستند که برای شما خوشایند خواهد بود. از جمله آنها می‌توان به بافت تاریخی بدروم با خانه های سفید، جزیره خرگوش، آمفی تئاتر یونانی و غیره اشاره کرد. بدروم یکی از تفرجگاه های تابستانی برای گردشگران سراسر دنیا محسوب می‌شود.

تور بدروم، برای افرادی مناسب است که به دنبال یک مکان آرام و دنج برای سفر هستند. در این شهر انواع امکانات و خدمات رفاهی و تفریحی فراهم است و می‌تواند بساط سرگرمی‌را برای شما مهیا کند. آفتاب گرفتن در سواحل شهر بدروم، یکی از به یادماندنی ترین لذت ها برای شما خواهد بود.

جاهای دیدنی بدروم ترکیه؛ میزبان یکی از عجایب هفتگانه جهان باستان - چطور

بهترین زمان سفر به بدروم

بدروم یک شهر ساحلی است و بیشتر تفریحاتی که در این شهر نصیب حالتان می‌شود، تفریحات آبی و دریایی است و حیف است که در فصلی به این شهر سفر کنید که از این تفریحات بی بهره باشید. با توجه به اینکه بدروم در پاییز و زمستان سرد است، توصیه می‌کنیم که بهار و تابستان را برای سفر به این شهر انتخاب نمایید. تورهای نوروزی و تابستانی بدروم توسط شرکت پارسا گشت ارائه می‌شوند و شما می‌توانید در آنها شرکت نمایید.

آشنایی با بودروم ترکیه | بودروم کجاست چه تفریحاتی دارد؟ | مجله علی بابا

راه های سفر ارزان به بدروم ترکیه

بهترین راه برای سفر ارزان به بدروم ترکیه، خرید تور بدروم است. با خرید تور بدروم ترکیه و یا خرید ترکیبی پرواز بدروم و رزرو هتل بدروم می توانید هزینه های سفر خود را تا حد قابل توجهی کاهش دهید. دقت داشته باشید که به طور معمول رزرو پرواز و هتل به صورت جداگانه هزینه بالاتری نسبت به خرید پرواز + هتل دارد. با خرید تور بدروم ترکیه هزینه های سفر معقول تر شده و می توانید با بهترین قیمت به این شهر تفریحی ساحلی سفر کنید.

 

 

 

 

 

مدارک مورد نیاز برای سفر به ترکیه

طبق قوانین ترکیه، ایرانیان برای سفر به بدروم ترکیه و اقامت تا 90 روز نیاز به ویزا ندارند و تنها با گذرنامه می توانند به این شهر سفر کنند. در صورت تمایل به ادامه اقامت خود در این کشور لازم است برای دریافت ویزای مورد نظرتان اقدام کنید.

 

 

نقشه گردشگری بدروم

Bodrum tourism map

بهترین هتل‌های بدروم؛ 5 ستاره یوآل

ترجیح اکثر مسافران اقامت در هتل های یوآل بدروم است. در این هتل‌ها می‌توانید به‌صورت 24 ساعته و به میزان دلخواه انواع مختلفی از نوشیدنی و غذاها را به‌صورت رایگان میل کنید. در لیست زیر چند مورد از بهترین هتل‌های uall بدروم را به شما پیشنهاد داده‌ایم.

  • هتل 5 ستاره و ساحلی آرمونیا
  • هتل 5 ستاره و ساحلی رویال
  • هتل 5 ستاره و ساحلی یاسمین ریزورت
  • هتل 5 ستاره تاپ و ساحلی استار بدروم ریزورت
  • هتل 5 ستاره تاپ و ساحلی تایتانیک دلکوس
  • هتل 5 ستاره تاپ وگ سوپریوم

 

 

قیمت تور بدروم به چه عواملی بستگی دارد ؟

قیمت تور بدروم در مرحله اول به هتل رزرو شده و همچنین ایرلاینی که رزرو کردید بستگی دارد. البته در فصل تابستان باتوجه به حجوم گردشگران زیاد از کشورهای خارجی و همچنین ایران قیمت تور بدروم افزایش میابد اما در پاییز و زمستان تعداد گردشگران در این شهر کاهش یافته و حتی میتوان شاهد تورهای تخفیف خورده بدروم (لحظه آخری) هم بود.

 

 

آشنایی با جاذبه های دیدنی در تور بدروم

بدروم یکی از شهرهای گردشگری شهر ترکیه با جاذبه های متعدد گردشگری است. در این بخش از متن میخواهیم برای شما چند مورد از مهمترین این جاذبه ها را نام ببریم و توصیه می‌کنیم که در صورت شرکت در تور بدروم، حتما از این مکان ها دیدن فرمایید.

مهمترین جاذبه های بدروم، عبارتند از:

آمفی تئاتر بدروم ، نمونه یک تئاتر کلاسیک یونانی - وب سایت هم اقلیم

آمفی تئاتر باستانی بدروم

یکی از انواع جاذبه هایی که می‌توان در شهر بدروم دید، آثاری متعلق به تمدن یونانی است. یکی از این آثار، آمفی تئاتر یونانی یا آمفی تئاتر باستانی است که در 3 کیلومتری مرکز شهر بدروم واقع شده است و یک جاذبه خارق العاده برای عاشقان تاریخ به شمار می‌رود. این آمفی تئاتر در زمان یونان باستان بنا شده است و در زمان خود برای نمایش مبارزات گلادیاتورها مورد استفاده قرار می‌گرفته است. بعد از آن، از این مکان برای برگزاری نمایش ها و تئاتر ها استفاده می‌کردند. جالب است بدانید که حتی امروزه نیز این مکان کاربری خود را از دست نداده و همچنان به عنوان محلی برای برگزاری جشن ها، کنسرت ها و جشنواره ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. نکته جالب اینکه این آمفی تئاتر حدود 13 هزار نفر گنجایش دارد که در زمان خود، خارق العاده بوده است. غیر از مشاهده قدمت این آمفی تئاتر، شما چشم اندازی از کل بدروم را خواهید داشت.

 

آرامگاه هالیکارناسوس بدروم | تورهای لحظه آخری | شال و کلاه سفر

مقبره هالیکارناسوس بدروم

همانطور که بدان اشاره داشتیم، بدروم یک شهر تاریخی است و تاریخ پرفراز و نشیبی داشته است. یکی از حکومت هایی که بر این شهر فرمانروایی می‌کرده، هخامنشیان ایران بوده است. نشانه آن، وجود همین مقبره هالیکارناسوس است که بیشتر راجع به آن توضیح می‌دهیم. در واقع در حدود 350 سال قبل از میلاد مسیح (ع) زوجی هخامنشی به نام مازولوس و آرتمیس بر این منطقه فرمانروایی می‌کردند. آرتمیس بعد از اینکه همسرش یعنی مازولوس فوت می‌کند، دستور می‌دهد تا این بنا برای یادبود وی ساخته شود. معماری این مقبره تا سالها به عنوان شاهکار معماری باستانی، سرآمد معماران مشهور دنیا بود. هالیکارناسوس، یکی از عجایب هفتگانه جهان شناخته می‌شود و متاسفانه بخش عظیمی‌از آن در سال 15 قبل از میلاد بر اثر زلزله تخریب گردد. آرتمیس، اولین زن دریاسالار جهان در نیروی دریایی هخامنشیان بوده است.

 

 

 

 

بدروم و هشت جاذبه گردشگری برترش

لنگرگاه تفریحی بدروم

بدروم یکی از شهرهای مهم در ساحل دریای مدیترانه است. بنابراین وجود لنگرگاه در این شهر نباید ما را متعجب کند. لنگرگاه تفریحی بدروم، علاوه بر اهمیت تجاری که دارد، برای علاقمندان به تفریحات آبی نیز بسیار مناسب است. شما می‌توانید در آب های زلال و شفاف این قسمت از شهر بدروم، به کایاک سواری و قایق سواری مشغول شوید و برای چندین ساعت، بدون محدودیت لذت ببرید. این لنگرگاه را می‌توان به عنوان بهشت علاقمندان به قایق سواری نیز شناخت.

 

دیدنی های بدروم ترکیه - مجله گردشگری هم اقلیم به همراه توضیحات

دروازه میندوس بدروم

از دیگر جاذبه های به جای مانده از دوران هخامنشیان در شهر بدروم، می‌توان به دروازه میندوس اشاره داشت که اگر تاریخ آن را بدانید، احساس غرور خواهید کرد. دروازه میندوس در شرق بدروم واقع شده است و برای محافظت از شهر توسط فرمانده هخامنشی ساخته شد. در این قسمت، سپاه اسکندر شکست سهمگینی خورد و به عقب بازگشت.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

تورنتو کانادا

تورنتو کانادا  تورنتو کانادا وقتی سخن از چند فرهنگی بودن، کیفیت بالای زندگی و بناهای دیدنی می‌شود، چه کسی می‌تواند از تورنتو چشم پوشی کند؟ شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کارگزار مستقیم بدروم

هلدینگ گردشگری پارسا گشت