کارگزار مستقیم ویزا کانادا

ویزای کانادا

افرادی که قبلا برای اخذ ویزای کانادا (کارگزار ویزای کانادا پارسا گشت) اقدام کرده اند، سختی های این کار را به خوبی می شناسند. هنگام ثبت درخواست برای اخذ ویزای کانادا (کارگزار ویزای کانادا پارسا گشت) علاوه بر سختی های گردآوری مدارک، باید آماده سفر به کشور واسط، برای حضور در سفارت کانادا، شوید. در فضای غبارآلودی که پیش روی متقاضیان قرار دارد، تا کنون عده ای با شعار ویزای تضمینی کانادا باعث هدر رفتن پول و زمان بسیاری از افراد شده اند.

وبسایت وزارت خارجه کانادا از زبان های انگلیسی و فرانسوی پشتیبانی نموده و شما با استفاده از یکی از این دو زبان قادر خواهید بود فرآیند ثبت نام خود را پیگیری نمایید. در صورتی که شما آشنایی کافی با زبان های انگلیسی و فرانسوی ندارید جای نگرانی وجود ندارد.

شما میتوانید به واسطه شرکت پارسا گشت کلیه مراحل ثبت نام ویزای تضمینی کانادا را به بهترین نحو و با نظارت خود انجام دهید. در صورتی که با فرم های وقت سفارت کانادا آشنایی کامل ندارید، تکمیل این فرم ها را به دست کارشناسان مرتبط داده، تا از این بابت هیچ نگرانی ای وجود نداشته باشد. با توجه به اینکه آفیسرهای سفارت کانادا با دقت جزئیات این فرم ها را بررسی می نمایند، تکمیل این فرمها به زبان انگلیسی بسیار مهم تلقی می شود. داشتن پاسپورت معتبر یکی دیگر از الزامات برای اخذ ویزای  است. در صورت اقدام برای اخذ ویزای کانادا (کارگزار ویزای کانادا پارسا گشت) پاسپورتی با حداقل یک سال اعتبار، معتبر شناخته می شود. اگرچه ممکن است دیده باشید که افرادی پاسپورت با ۶ ماه اعتبار را برای صدور ویزای کانادا (کارگزار ویزای کانادا پارسا گشت) کافی می دانند اما واقعیت چیز دیگری است زیرا شش ماه اعتبار از زمانی مورد محاسبه قرار می گیرد که شما ویزای کانادای خود را اخذ کرده باشید.

ویزای تضمینی کانادا

برای ویزای تضمینی کانادا مدارک شما به دقت بررسی و کنترل می شوند و برحسب شرایط خاص پرونده ممکن است مدارک بیشتری از شما خواسته شود. پس از اینکه مدارک کامل شد، یک الی دو هفته زمان میبرد تا همکاران بخش اجرایی ما درخواست ویزای کانادای شما را به سفارت ارائه دهند. تکمیل فرمها و پرداخت وجوه مرتبط نیز در همین مرحله انجام میگیرد. حتما فرمهایی که برای شما پر شده است را به دقت مطالعه نمایید و به ما تاییدیه دهید. پس از طی این مراحل، نامه انگشت نگاری در اختیار شما قرار داده می شود و شما تا یک ماه فرصت دارید به محل موردنظر مراجعه نمایید.

انتخاب محل انگشت نگاری با شماست:

از دبی، آنکارا و ایروان گرفته تا رم، پاریس، شیکاگو و … توجه نمایید که کانادا در حال حاضر نیازی به تعیین وقت سفارت ندارد و انگشت نگاری در هر روز و هر زمانی که شما بخواهید در این بازه یک ماهه قابل انجام است. البته قبل از سفر برای انگشت نگاری، ما اطلاعات مورد نیاز مانند تقویم تعطیلات سفارت کانادا و دفاتر انگشت نگاری را به شما اعلام خواهیم کرد. بعد از انجام انگشت نگاری باید منتظر جواب سفارت بود. ممکن است در همان روز اول، جواب نهایی اعلام شود و یا ممکن است تا چندین ماه طول بکشد.

در هر صورت، بلافاصله پس از صدور جواب نهایی، شما را در جریان خواهیم گذاشت. اگر جواب منفی باشد، نامه سفارت مبنی بر رد درخواست در اختیار شما قرار داده می شود و اشکالاتی که به پرونده گرفته شده توضیح داده می شود. اگر هم جواب مثبت باشد به شما اطلاع میدهیم که پاسپورتتان را برای صدور ویزای کانادا (کارگزار ویزای کانادا پارسا گشت) در اختیار ما قرار دهید. در این زمان هم شما تا یک ماه فرصت دارید تا گذرنامه را به سفارت تحویل دهید.

با توجه به اینکه در حال حاضر ویزاها مطابق با اعتبار پاسپورت، تاریخ میخورد؛ توصیه میکنیم در صورتیکه گذرنامه اعتبار زیادی ندارد، آن را تعویض نمایید. پروسه ارسال گذرنامه به سفارت و برگشت آن “پیکاپ” معمولا حدود یک الی دو هفته زمان میبرد. پس از اینکه خیالتان از بابت صدور ویزا آسوده شد، می توانید بلیط خریداری کنید. از نظر زمانی محدودیتی برای سفر به کانادا نخواهید داشت و در هر سفر اجازه دارید تا شش ماه در کانادا اقامت داشته باشید.

سوپر ویزای کانادا

اعتبار اصلی این ویزا تا ده سال است اما از آنجائیکه گذرنامه های ایرانی حداکثر تا پنج سال اعتبار دارد، ویزای کانادایی که از این طریق به متقاضیان ایرانی تعلق می گیرد پنج ساله است. در این نوع ویزا کانادا، فرد دعوت کننده می باید فرزند یا نوه متقاضی باشد، در کانادا اقامت داشته باشد و حداقل حقوق پایه (۲۴۰۰۰ دلار در سال) را دریافت نماید. مدارک اقامت و برگه های ارزشیابی شرایط مالی و مالیاتی فرد دعوت کننده هم حتما باید ارائه شوند. علاوه بر اینها دعوت کننده باید بیمه خدمات درمانی متقاضی را حداقل برای یک سال از داخل خاک کانادا تهیه کند و فرد دعوت شونده باید زیرنظر پزشکان مورد اعتماد سفارت معاینه شود. این ویزا چند بار ورود است و به دارنده آن اجازه می دهد در هر بار ورود حداکثر دو سال در کانادا اقامت داشته باشد.

ویزای تحصیلی کانادا

همان طور که می دانید دانشگاه های کانادا جزو بهترین دانشگاه های دنیا هستند و در حوزه های تخصصی رتبه های بالایی را توانسته کسب کند. بنابراین اگر قصد مهاجرت به کانادا برای تحصیل دارید مطمئن باشید که تحصیل در دانشگاه های کانادا می تواند در آینده، بستر مناسبی برای یافتن شغل برای شما باشد.

مدرک پذیرش:

باید نامه پذیرش را مدرسه یا دانشگاه کامل کرده و آن را برایتان بفرستند و شما باید نامه اصلی را با فرم مجوز تحصیلی پر کرده و بفرستید.

مدرک شناسایی: پاسپورت خود و همراهان و۲ قطعه عکس جدید ۳٫۵*۴٫۵ زمینه سفید و هر یک از همراهان – نام و تاریخ تولد هر فرد باید پشت عکس نوشته شود

. مدرک مالی:

  • نامه ی بانک از کانادا اگر پولتان را به کانادا فرستاده اید.
  • نامه وام دانشجویی از موسسه مالی
  • نامه تمکن مالی ۴ ماه اخیر
  • نامه ی تمکن مالی به همراه مبلغ مبدل به دلار کانادا
  • فیش واریزی تحصیل
  • نامه ی مالی ساپورت کننده چه شخصی باشد چه موسسه

مدارک لازم برای ورود به کانادا:

  • اصل پاسپورت معتبر
  • نامه دریافتی از سفارت مبنی بر تایید شدن مجوز تحصیلیتان
  • نامه پذیرش از دانشگاه
  • مدارک مالی که شما طی مدت اقامتتان در کانادا ساپورت کند
  • نامه REFRENCE سفارت

توجه داشته باشید که در برخی موارد ممکن است officer از شما مدارک معاینه پزشکی بخواهد که ممکن است بیش از ۳ ماه به پروسه پرونده شما اضافه کند. شما یا اعضای خانواده تان که همراه شما سفر خواهند کرد و بالای ۱۸ سال دارند باید گواهی عدم سوء پیشینه دریافت کنید

ویزای فرصت مطالعاتی کانادا

به منظور ارتقای تبادلات علمی و فرهنگی مابین کانادا و دانش پژوهان سایر کشورها، تسهیلاتی به منظور ارائه ویزای فرصت مطالعاتی به واجدین شرایط، اعطا می شود. متقاضیان میتوانند پس از دریافت پذیرش از دانشگاه، موسسه علمی و یا مراکز هنری کانادا، جهت دریافت ویزا اقدام نمایند. از آنجائیکه این ویزا در رده بندی خاصی بین ویزاهای تحصیلی و کاری جای میگیرد، انتخاب نوع صحیح ویزا از اهمیت زیادی در پروسه اقدام برای ویزای فرصت مطالعاتی برخوردار است.

اکثر متقاضیان میباید جهت دریافت ویزای کاری اقدام نمایند و برحسب مورد که آیا در حین دوره از استاد و مرکز آموزشی مقصد حقوق دریافت می کنند یا خیر، باید فرم های مربوطه را تکمیل و هزینه های مرتبط را به اداره مهاجرت کانادا پرداخت نمایند. در برخی موارد با توجه به طول مدت دوره و ماهیت علمی یا پژوهشی آن می توان برای سایر ویزاها، مانند ویزاهای تحصیلی و یا حتی ویزیتور عادی اقدام نمود. کسانی که برای دریافت این ویزای کانادا (کارگزار ویزای کانادا پارسا گشت) اقدام می کنند معمولا از شرایط علمی ، پژوهشی و فرهنگی خاصی برخوردار هستند و می توانند دانش اکتسابی خود را در اختیار سایر همکاران و هم رشته ای های خود قرار دهند.

مدارک لازم:

  • اصل پاسپورت متقاضی با حداقل شش ماه اعتبار به انضمام کلیه پاسپورت های قدیمی که در آن ها ویزا درج شده است
  • یک قطعه عکس جدید ۵*۴٫۵ رنگی با زمینه سفید
  • ترجمه شناسنامه
  • ترجمه سند ازدواج در صورت همسفر بودن با همسر (در صورت همراهی فرزندان حتما گواهی اشتغال به تحصیلشان ترجمه شود.)
  • تکمیل فرم اطلاعات فردی و فرم اطلاعات خانوادگی برای هر یک از متقاضیان به صورت جداگانه
  • مدارک مالی، شامل نامه تمکن بانک به زبان انگلیسی و ممهور به مهر امور بین الملل بانک به همراه گردش چهار ماهه حساب که نشان دهنده میزان درآمد ماهیانه متقاضی باشد. در صورتی که گواهی سپرده بلندمدت، گواهی خرید سهام یا اوراق بهادار، سند اتومبیل و اجاره نامه دارید نیز ارائه دهید (مدت اعتبار نامه تمکن مالی و ریزپرینت ۴ ماه اخر یک ماه است.)
  • ترجمه اسناد ملکی
  • مدارک شغلی برای

کارمندان: گواهی اشتغال به کار به زبان انگلیسی روی سربرگ شرکت (با ذکر تاریخ شروع به کار، عنوان شغلی و درآمد سالیانه، نام مدیر یا سوپروایزر و مدت زمان موافقت شده با مرخصی)، ترجمه فیش حقوقی دو ماه آخر، ترجمه لیست بیمه دو ماه آخر و ترجمه حکم کارگزینی

کارفرمایان: ترجمه “آگهی تاسیس”، “آگهی تغییرات” و آگهی تصمیمات” شرکت در روزنامه رسمی، ترجمه لیست بیمه و فیش حقوقی دو ماه آخر کارمندان، ترجمه آخرین لیست مالیاتی پرداخت شده، نامه تمکن بانک شرکت و ریزپرینت ۴ ماه آخر به لاتین

بازنشستگان: ترجمه حکم بازنشستگی و ترجمه فیش حقوقی دو ماه آخر بازنشستگی (در صورت افزایش حقوق، ترجمه حکم افزایش حقوق بازنشستگی ارائه شود.)

  • گواهی اشتغال به تحصیل در صورت دانشجو بودن
  • رزومه کامل و عکس دار با ذکر تمامی تاریخ ها و سوابق شغلی در صورت موجود بودن
  • نامه پذیرش از دانشگاه کانادایی
  • ترجمه آخرین مدرک تحصیلی و ترجمه ریزنمرات آخرین مقطع تحصیل
  • نامه از دانشگاه محل تحصیل یا وزارت علوم (ایران) مبنی بر اینکه شما را حمایت مالی می کنند.
  • فرم LMIA
  • رسید پرداختی ۲۳۰ دلار که از کانادا پرداخت شده باشد
  • ارائه مدرک زبان معتبر، در صورت لزوم

ویزای شغلی کانادا:

کسانی که در فکر مهاجرت به کشور دیگری دارند، ممکن است یکی از انتخاب هایشان کشور کانادا باشد. کانادا کشوری با موقعیت های عالی برای زندگی می باشد که شما از روش های مختلف می توانید اقدامات لازم جهت اخذ ویزای کانادای خود را انجام دهید. یکی از این روش ها اخذ ویزا از طریق کار است. البته اخذ ویزا از این طریق بسیار دشوار است اما شما بعد از اخذ ویزای موقت کاری و چند سال کار کردن در کانادا، می توانید درخواست اقامت دائم کانادا دهید.

در صورتی که ۶۷ امتیاز از ۱۰۰ امتیاز را کسب کنید واجد شرایط اخذ ویزای شغلی کانادا هستید، فاکتورهایی که برای شما امتیاز می آورد:

  • مهارت در زبان انگلیسی یا فرانسه
  • میزان تحصیلات
  • تجربه کاری
  • سن
  • پیدا کردن کارفرما در کشور کانادا
  • سازگاری با محیط زندگی

برای صدور ویزای کار با ۴ موسسه در کانادا سر و کار خواهید داشت :

  • مرکز خدمات کانادا: در این مرکز تمامی فرمهای درخواستی برای استخدام نیروی خارجی بررسی می شود تا مطمئن شوند که برای موقعیت شغلی درخواست شده هیچ فرد متقاضی کانادایی وجود ندارد.
  • اداره مهاجرت و شهروندی: در این اداره درخواست ویزای کاری کانادا بررسی می شود و در صورت صلاحدید، ویزای متقاضی صادر می شود.
  • سازمان مراقبت از مرزهای کانادا: این سازمان که مسئولیت مراقبت از مرزهای کانادا را به عهده دارد، شرایط تمامی افرادی که قصد ورود به مرزهای کانادا را دارند بررسی کرده تا از لحاظ امنیتی مشکلی نداشته باشند.
  • واحد کارگران خارجی: وظیفه این مرکز حمایت و راهنمایی کارگران خارجی در کانادا می باشد. اگر شما نیز تمایل به دریافت اقامت در کانادا دارید می توانید از مشاورین ما در پارسا گشت کمک بگیرید.

مشاوره تخصصی ویزای کانادا

چیزی که باید متقاضیان بدانند این است که اخذ ویزای کانادا (کارگزار ویزای کانادا پارسا گشت) کار آسانی نیست و علاوه بر پیگیری نیاز دارد که قبل از هر اقدامی با کارشناسانی که در مورد ویزای کانادا (کارگزار ویزای کانادا پارسا گشت) اطلاعات دارند، مشاوره کنند. البته قابل ذکر است با وجود اینکه ویزاهای توریستی هم سختی های خاص خود را دارند اما پرونده های مربوط به ویزای مهاجرتی کانادا به مراتب سخت تر و پیچیده تر میباشند و در نهایت تنها عده کمی موفق به اخذ ویزا برای مهاجرت به کانادا خواهند شد. اگرچه همانطور که در سایت وزارت خارجه کانادا ذکر شده است هیچ تضمینی برای صدور ویزای کانادا (کارگزار ویزای کانادا پارسا گشت) وجود ندارد اما میتوان با رعایت تعدادی نکته مطمئن و ساده احتمال اخذ ویزای تضمینی کانادا را تا مقدار زیاد افزایش داد. متقاضیان در صورت رعایت این نکات و پیمودن مسیر مناسب میتوانند به راحتی به هدف خود که همان اخذ ویزای کانادا (کارگزار ویزای کانادا پارسا گشت) است، برسند. آشنایی کامل با زبان انگلیسی اولین چیزی است که در مسیر اخذ ویزای تضمینی کانادا نیاز دارید. با توجه به سیستم جدیدی که از ابتدای سال ۲۰۱۶ آغاز شده و به موجب آن درخواست های ویزای کانادا (کارگزار ویزای کانادا پارسا گشت) به صورت آنلاین و از طریق وبسایت وزارت خارجه کانادا صورت میگیرد، شما برای ثبت درخواست خود نیاز به آشنایی کامل با زبان انگلیسی دارید.

 

با توجه به زمان دو هفته الی سه ماه که پروسه صدور ویزای تضمینی کانادا طول می کشد، بهتر است پاسپورت شما حداقل یکسال اعتبار داشته باشد. برای اینکه دقیق تر بیان کنیم باید بگوییم سفارت خانه کانادا شرط ۳ ماه اعتبار بیشتر از زمان ویزا را برای اعتبار پاسپورت قرار داده است. در نتیجه برای متقاضیان ویزای ۶ ماهه پاسپورتی با اعتبار ۹ ماهه مورد نیاز است. حال با توجه به زمان دو هفته الی سه ماه که پروسه صدور ویزا به طول خواهد انجامید، شما به پاسپورتی با ۱ سال اعتبار نیاز دارید. در قدم بعد به یک حساب معتبر خارجی برای پرداخت هزینه ها و صدور ویزای تضمینی کانادا نیاز دارید.

مدارک مورد نیاز ویزای کانادا

با توجه به بسته بودن سفارت کانادا در ایران و همچنین محدودیت های بانکهای ایرانی برای کار با همتایان خارجی شما ملزم به استقاده از حساب های معتبر خارجی خواهید بود. البته اگر امکان دسترسی به اینگونه حساب ها همانند مستر کارت یا ویزا کارت ندارید، می توانید تمام هزینه های صدور ویزای تضمینی کانادا را به واسطه شرکت پارسا گشت و با استفاده از حساب های معتبر و تحت نظارت خودتان پرداخت نمایید. تهیه عکس با کیفیت مورد مهم دیگری است که می تواند پروسه اخذ ویزای تضمینی کانادا را کوتاه نماید. تهیه عکسی با ابعاد ۳٫۵*۴٫۵ به گونه ای که چهره شما به صورت کامل قابل تشخیص باشد مورد نیاز است. زمینه عکس باید سفید و کیفیت رنگها مناسب و استاندارد باشد. وبسایت های وزارت خارجه کانادا و آمریکا این امکان را برای متقاضیان فراهم نموده اند تا با آپلود آزمایشی عکس ها کیفیت آن ها را ارزیابی کنند. در صورتی که عکس ارسالی با مشکلی رو به رو باشد به شما اطلاع داده خواهد شد. در صورتی که میخواهید خیالتان از نظر کیفیت عکس ها راضی باشد می توانید عکس خود را به ما بسپارید تا به گونه ای مناسب برای شما آپلود نماییم.

آدرس و تلفن دفتر VAC آنکارا: (دفتر انگشت نگاری سفارت کانادا در آنکارا)

(Kavaklıdere Mahallesi Atatürk Bulvarı no : 154 (next to TEB Bank

Çankaya / Ankara, Turkey

تلفن: +90 212 373 58 07

آدرس و تلفن دفتر VAC در استانبول: (دفتر انگشت نگاری سفارت کانادا در استانبول)

(Cumhuriyet Caddesi Kök Apt. No:193 Harbiye (opposite of Military Museum

Sisli /, Istanbul, Turkey

تلفن: +90 212 373 58 07

آدرس و تلفن دفتر VAC در دبی: (دفتر انگشت نگاری سفارت کانادا در دبی)

Canada Visa Application Centre

VFS (GCC) LLC,

Office MO2, Mezzanine Floor, Silver Wave Building,(Union National bank) Mina Road, Abu Dhabi

تلفن 0097142055851

 

آدرس و تلفن دفتر VAC در ارمنستان: (دفتر انگشت نگاری سفارت کانادا در ارمنستان)

آدرس دفتر مرتبط با سفارت کانادا در ایروان

Canada Visa Application Centre (CVAC operated in partnership with OIM/IOM)

International Organization for Migration (IOM) – Yerevan

10 Vazgen Sargsyan

Yerevan

Armenia

تلفن 0037410583786

پیشنهاد میکنیم با وجود اینکه ساعت شروع کاری این دفتر انگشت نگاری کانادا در ایروان از ۹ صبح میباشد، متقاضیان زودتر به این دفتر مراجعه فرمایند.

پس از انجام انگشت نگاری و دریافت نتیجه ویزا از مشاور خود، در صورتی که پاسخ ویزای متقاضی مثبت باشد، متقاضی یا نماینده او با دست داشتن اصل پاسپورت و رسید سفارت میتوانند برای دریافت پیکاپ اقدام کنند. اگر نماینده متقاضی به جای او برای پیکاپ اقدام میکند، حتما فرم معرف تکمیل شود. این فرم را از ژانس دریافت کنید.

پیکاپ ویزای کانادا

تا چندی پیش بسیاری از متقاضیان با خدمات پیکاپ ویزا آشنا نبودند و این ناآگاهی موجب میشد برای گرفتن وقت سفارت کانادا و سپس اخذ ویزای کانادا، دوبار به کشور واسط سفر کنند. به دلیل زمان بندی های نامناسب این سفر ها اشکالاتی نیز به وجود می آوردند و کار متقضایان را برای تکمیل کردن مدارک سخت می نمود. در این وضعیت متقاضیان جذب تبلیغاتی که ویزای آسان کانادا را تبلیغ میکردند، شده و در این راه هزینه های زیادی میکردند؛ اگرچه در نهایت رویاهای آنها محقق نشده و موفق به اخذ ویزای کانادا (کارگزار ویزای کانادا پارسا گشت) نمیشدند. البته در این مورد نمیتوان از نقش خود متقاضیان که در مسیر اشتباه گام برمیداشتند، چشم پوشی کرد.

نکات مهم

در سال های اخیر سفارت کانادا بارها قوانین مرتبط با اقدام جهت اخذ ویزا را تغییر داده است. به همین نسبت سخت گیری های سفارت در خصوص موافقت یا مخالفت با درخواست متقاضیان ایرانی نیز با نوسانات زیادی همراه بوده و هست. از آن جایی که شرایط هر متقاضی با دیگری متفاوت است، به هیچ وجه نمی توان یک نسخه ثابت را برای همه تجویز کرد. تیم مشاوران پارسا گشت با تکیه بر دانش و تجربه چندین ساله در خصوص خدمات ویزای کانادا (کارگزار ویزای کانادا پارسا گشت) و با آگاهی از روال کنونی سفارت، ابتدا شرایط هر متقاضی را به دقت بررسی می کنند و بر حسب مورد بهترین و مطمئن ترین راه برای وی در نظر می گیرند. متقاضیان از لحظه تنظیم مدارک تا ورود به کانادا و حتی پس از آن، تنها نخواهند ماند و خدمات جانبی هم چون اخذ دعوتنامه و پذیرش، تور انگشت نگاری، راهنما و لیدرشیپ فارسی زبان، پیکاپ پاسپورت، بلیط و خدمات پس از ورود به کانادا در کنار خدمات اصلی ثبت نام ویزا به آنان ارائه می گردد. کلیه این مراحل با هماهنگی دفاتر آنکارا، استانبول و تورنتو انجام می پذیرند. برای این خدمات، قراردادی با متقاضی امضاء می شود که برطبق آن در صورت رد درخواست متقاضی، معمولا کل هزینه قرارداد، حتی مبلغ واریزی سفارت، به وی عودت داده خواهد شد و هیچ ضرری متوجه وی نخواهد بود. با توجه به شرایط مساعد حال حاضر سفارت کانادا در رابطه با پرونده های متقاضیان ایرانی، توصیه می کنیم در صورتی که قصد سفر به این کشور را دارید در اسرع وقت با ما تماس بگیرید.

ویزای توریستی کانادا

عنوان: ویزای توریستی کانادا: راهنمای کامل برای مسافران

مقدمه: ویزای توریستی کانادا یکی از مهم‌ترین ابزارها برای ورود به این کشور فوق‌العاده زیبا و پرافتتاح است. در این مقاله، به بررسی جزئیات مربوط به ویزای توریستی کانادا، شرایط و مراحل درخواست، و نکات کلیدی برای مسافران متقاضی این ویزا می‌پردازیم.

  1. مفهوم ویزای توریستی: ویزای توریستی کانادا یک مجوز رسمی است که به افراد اجازه می‌دهد برای مدت زمان معینی در کانادا اقامت کرده و از مناطق دیدنی و فرهنگ بسیار گنجانده در این کشور لذت ببرند. این ویزا معمولاً برای مدت زمان کوتاهی صادر می‌شود و برای مسافرانی که به عنوان گردشگر یا بازدیدکننده وارد کانادا می‌شوند، مناسب است.
  2. شرایط عمومی:
  • مدت اقامت: ویزای توریستی برای معمولاً ۶ ماه صادر می‌شود.
  • تاریخ شروع و پایان: مسافران باید در اطلاعات ویزای خود تاریخ شروع و پایان دقیق را مشخص کنند و در این محدوده در کانادا باقی بمانند.
  • تاثیر بر اقامت دائم: در صورتی که یک فرد تصمیم به اقامت دائم در کانادا بگیرد، ویزای توریستی این امکان را نمی‌دهد. برای اقامت دائم، باید به برنامه‌های مهاجرتی دیگر متوسل شوید.
  1. مراحل درخواست ویزا:
  • تهیه اسناد: درخواست ویزای توریستی نیاز به تهیه اسنادی نظیر گذرنامه، عکس‌های رنگی، تاییدیه اشتغال یا وضعیت مالی، و برخی اطلاعات مهم دیگر دارد.
  • پرکردن فرم درخواست: فرم درخواست ویزا باید با دقت پر شود و اطلاعات در آن باید با اسناد ارائه شده تطابق داشته باشد.
  • پرداخت هزینه: هزینه درخواست ویزا باید پرداخت شود. این هزینه ممکن است متغیر باشد و بسته به نوع ویزا و دیگر عوامل تعیین شود.
  • تحویل اسناد: اسناد مورد نیاز به همراه فرم درخواست و رسید پرداخت هزینه به ویا (باکارگزاری سفارت در ایران آژانس هواپیمایی پارسا گشت با شماره مستقیم کانترهای ویزا 02188487121 ) یا کنسولگری کانادا تحویل داده می‌شود.
  1. پیگیری درخواست:
  • پس از تحویل اسناد، می‌توانید وضعیت درخواست خود را به صورت آنلاین یا با تماس با مراکز مربوطه پیگیری کنید.
  • معمولاً پروسه بررسی ویزا توسط مقامات مهاجرت کانادا چند هفته به طول می‌انجامد.
  1. نکات کلیدی:
  • اقتصادی بودن: برخی از هزینه‌ها در کانادا بسیار بالاست، بنابراین اهمیت دارد که از لحاظ مالی آماده باشید.
  • بیمه مسافرتی: توصیه می‌شود که برای مدت اقامت در کانادا بیمه مسافرتی داشته باشید.
  • بررسی قوانین و مقررات: قبل از سفر به کانادا، با قوانین و مقررات کشور آشنا شوید.

نتیجه‌گیری: ویزای توریستی کانادا به شما امکان می‌دهد که از زیبایی‌ها و فراوانی‌های این کشور لذت ببرید. با دنبال کردن مراحل مشخص و تهیه اسناد مورد نیاز، سفری خاطر

 

 

ویزای شغلی کانادا:

کسانی که در فکر مهاجرت به کشور دیگری دارند، ممکن است یکی از انتخاب هایشان کشور کانادا باشد. کانادا کشوری با موقعیت های عالی برای زندگی می باشد که شما از روش های مختلف می توانید اقدامات لازم جهت اخذ ویزای کانادای خود را انجام دهید. یکی از این روش ها اخذ ویزا از طریق کار است. البته اخذ ویزا از این طریق بسیار دشوار است اما شما بعد از اخذ ویزای موقت کاری و چند سال کار کردن در کانادا، می توانید درخواست اقامت دائم کانادا دهید.

در صورتی که ۶۷ امتیاز از ۱۰۰ امتیاز را کسب کنید واجد شرایط اخذ ویزای شغلی کانادا هستید، فاکتورهایی که برای شما امتیاز می آورد:

  • مهارت در زبان انگلیسی یا فرانسه
  • میزان تحصیلات
  • تجربه کاری
  • سن
  • پیدا کردن کارفرما در کشور کانادا
  • سازگاری با محیط زندگی

برای صدور ویزای کار با ۴ موسسه در کانادا سر و کار خواهید داشت :

  • مرکز خدمات کانادا: در این مرکز تمامی فرمهای درخواستی برای استخدام نیروی خارجی بررسی می شود تا مطمئن شوند که برای موقعیت شغلی درخواست شده هیچ فرد متقاضی کانادایی وجود ندارد.
  • اداره مهاجرت و شهروندی: در این اداره درخواست ویزای کاری کانادا بررسی می شود و در صورت صلاحدید، ویزای متقاضی صادر می شود.
  • سازمان مراقبت از مرزهای کانادا: این سازمان که مسئولیت مراقبت از مرزهای کانادا را به عهده دارد، شرایط تمامی افرادی که قصد ورود به مرزهای کانادا را دارند بررسی کرده تا از لحاظ امنیتی مشکلی نداشته باشند.
  • واحد کارگران خارجی: وظیفه این مرکز حمایت و راهنمایی کارگران خارجی در کانادا می باشد. اگر شما نیز تمایل به دریافت اقامت در کانادا دارید می توانید از مشاورین ما در پارسا گشت کمک بگیرید.
آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

تورنتو کانادا

تورنتو کانادا  تورنتو کانادا وقتی سخن از چند فرهنگی بودن، کیفیت بالای زندگی و بناهای دیدنی می‌شود، چه کسی می‌تواند از تورنتو چشم پوشی کند؟ شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کارگزار مستقیم ویزا کانادا

هلدینگ گردشگری پارسا گشت