اطلاعات کامل درباره هتل بایوک اسکای پوکت

Baiyoke Sky Hotel

درباره هتل بایوک اسکای

Baiyoke Sky Hotel


هتل بایوکه اسکای با مناظر پانورامای بانکوک در 88 طبقه قرار دارد و آن را به بلندترین هتل تایلند تبدیل کرده است. دارای یک عرشه سقف گردان، سکوی دید و 7 گزینه غذاخوری است. دسترسی رایگان به وای فای در سرتاسر موجود است. هتل بایوکه اسکای در مرکز شهر پاتوموان واقع شده است. تا ایستگاه قطار Ratchaprarop Airport Rail Link 5 دقیقه پیاده روی است که تا فرودگاه Suvarnabhumi 25 دقیقه با قطار فاصله دارد.

هتل Baiyoke Sky اتاق های مجلل با چشم اندازی از خط افق شهر و حمام های مرمری متصل ارائه می دهد. هر اتاق مجهز به تلویزیون صفحه تخت با کانال های بین المللی، مینی بار و امکانات تهیه چای/قهوه است. حمام اختصاصی دارای دمپایی، مجموعه لوازم آرایش رایگان، وان و دوش است.

یک باشگاه سلامت و تناسب اندام خدمات اسپا ارائه می دهد و یک مرکز تناسب اندام را در خود جای داده است. در کنار آن یک سالن زیبایی قرار دارد. امکانات تفریحی شامل زمین گلف در فضای باز و استخر روباز است. امکانات دیگری مانند فروشگاه مواد غذایی و میز تور در دسترس است. کافی شاپ اسکای 24 ساعته غذاهای تایلندی و بین المللی سرو می کند. رستوران اسکای بانکوک روزانه بوفه ای از انواع غذاهای دریایی و غذاهای بین المللی دارد.

سرگرمی و نوشیدنی زنده در بار و موزیک پشت بام موجود است. به غیر از 7 رستوران، میهمانان می توانند از گوشه بوفه میوه دیدن کنند تا طیف گسترده ای از میوه های استوایی تازه مانند دوریان و منگوستین را امتحان کنند. طبق بررسی های مستقل، این قسمت مورد علاقه مهمانان ما از بانکوک است. زوج‌ها به‌ویژه این مکان را دوست دارند – آن‌ها برای یک سفر دو نفره به آن امتیاز ۸.۶ دادند.

برای رزرو تور وهتل های تایلند با ما در ارتباط باشید.

02188487125

 

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور طبیعتگردی

با بهترین جنگل های شمال ایران آشنا شوید بهترین جنگل های شمال ایران در استان‌های مازندران، گیلان و گلستان قرار گرفته‌اند. زیباترین جنگل‌های شمال بخشی

تور لحظه آخری مشهد

معرفی صحن های حرم امام رضا (ع) صحن های حرم امام رضا (ع)، نقشه حرم امام رضا حرم به لحاظ معنایی به فضای مربعی شکلی

تور لوکس ژاپن_02157749

تور ژاپن ما تور ژاپن را طبق جدید‌ترین نیازهای مسافران طراحی کرده‌ایم. گردشگران ایرانی در ژاپن می‌خواهند که از تمام جاذبه‌های شهرهای این کشور بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات کامل درباره هتل بایوک اسکای پوکت

هلدینگ گردشگری پارسا گشت