اطلاعات کامل درباره هتل هووارد اسکوئر بوتیک بانکوک

Howard Square Boutique Hotel

اطلاعات کامل درباره هتل هووارد اسکوئر بوتیک بانکوک

Howard Square Boutique Hotel

هتل هاوارد اسکوئر بوتیک اقامتگاه های آرامی را ارائه می دهد که به راحتی از زندگی شبانه سیلوم و رودخانه چائو فرایا قابل دسترسی است. دارای Wi-Fi رایگان و پارکینگ رایگان، مرکز تناسب اندام و رستوران است.

اتاق‌های دارای تهویه مطبوع در میدان هوارد با وسایل چوبی کلاسیک و لهجه‌های تایلندی تزئین شده‌اند. مجهز به تلویزیون کابلی، یخچال و قسمت نشیمن، راحتی و راحتی را ارائه می دهند. حمام های خصوصی دارای دوش آب گرم/سرد هستند. برای اوقات فراغت، مهمانان می توانند از ایستگاه های کامپیوتر در کافی نت استفاده کنند یا در مرکز تناسب اندام ورزش کنند.

خدمات انتقال به نقاط مهم سفر در بانکوک مرکزی در دسترس است. هنگام صرف غذا در رستوران هتل هاوارد اسکوئر، که غذاهای هندی و غذاهای بین المللی را ارائه می دهد، از مناظر پانل های شیشه ای کف تا سقف لذت ببرید. از طرف دیگر، می توان وعده های غذایی را در اتاق ها سرو کرد. هتل هاوارد اسکوئر بوتیک با ماشین کوتاهی از مناطق تجاری مرکزی بانکوک، 5 دقیقه با ماشین تا ایستگاه سوراسک بی‌تی‌اس فاصله دارد. زوج ها به طور خاص این مکان را دوست دارند – آنها برای یک سفر دو نفره به آن 8.5 امتیاز دادند.

برای رزو تور و هتل های تایلند با ما در ارتباط باشید.

02188487125

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور طبیعتگردی

با بهترین جنگل های شمال ایران آشنا شوید بهترین جنگل های شمال ایران در استان‌های مازندران، گیلان و گلستان قرار گرفته‌اند. زیباترین جنگل‌های شمال بخشی

تور لحظه آخری مشهد

معرفی صحن های حرم امام رضا (ع) صحن های حرم امام رضا (ع)، نقشه حرم امام رضا حرم به لحاظ معنایی به فضای مربعی شکلی

تور لوکس ژاپن_02157749

تور ژاپن ما تور ژاپن را طبق جدید‌ترین نیازهای مسافران طراحی کرده‌ایم. گردشگران ایرانی در ژاپن می‌خواهند که از تمام جاذبه‌های شهرهای این کشور بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات کامل درباره هتل هووارد اسکوئر بوتیک بانکوک

هلدینگ گردشگری پارسا گشت