اطلاعات کامل هتل آماتا پاتونگ پوکت

قبلی
بعدی

Amata Patong

اطلاعات کامل هتل آماتا پاتونگ پوکت

Amata Patong

Amata Patong تنها 10 دقیقه پیاده تا ساحل پاتونگ فاصله دارد. دارای دو استخر – استخر سالا در طبقه همکف و استخر آسمان روی پشت بام، وای فای رایگان و رستوران تایلندی نیز دارد. Amata Patong 20 دقیقه با ماشین تا شهر پوکت فاصله دارد، در حالی که مرکز خرید Jungceylon و خیابان Bangla در 5 دقیقه پیاده روی کوتاه از هتل قرار دارند. فرودگاه بین المللی پوکت 40 کیلومتر با هتل فاصله دارد.

اتاق‌های Amata Patong دارای مبلمان چوبی ظریف با لهجه‌های سنتی تایلندی هستند. هر کدام مجهز به تلویزیون کابلی و مینی بار هستند.

نوشیدنی های گرم را می توانید در اتاق با امکانات تهیه چای/قهوه میل کنید. مهمانان می توانند با ماساژ تایلندی استراحت کنند یا سفرهای هیجان انگیز یک روزه را در میز تور ترتیب دهند. Amata Patong همچنین خدمات نگهداری از کودکان و دستگاه خودپرداز در محل را برای راحتی مهمانان ارائه می دهد. غذاهای اصیل تایلندی، منوهای بین المللی، غذاهای دریایی تازه و نوشیدنی های با طراوت در رستوران آنانت سرو می شود.

سرویس اتاق در دسترس است. طبق بررسی های مستقل، این قسمت مورد علاقه مهمانان ما از ساحل پاتونگ است.

زوج ها به طور خاص این مکان را دوست دارند – آنها برای یک سفر دو نفره به آن 8.5 امتیاز دادند.

برای رزرو هتل وتور تایلند با ما در ارتباط باشید.
02188487125
آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور طبیعتگردی

با بهترین جنگل های شمال ایران آشنا شوید بهترین جنگل های شمال ایران در استان‌های مازندران، گیلان و گلستان قرار گرفته‌اند. زیباترین جنگل‌های شمال بخشی

تور لحظه آخری مشهد

معرفی صحن های حرم امام رضا (ع) صحن های حرم امام رضا (ع)، نقشه حرم امام رضا حرم به لحاظ معنایی به فضای مربعی شکلی

تور لوکس ژاپن_02157749

تور ژاپن ما تور ژاپن را طبق جدید‌ترین نیازهای مسافران طراحی کرده‌ایم. گردشگران ایرانی در ژاپن می‌خواهند که از تمام جاذبه‌های شهرهای این کشور بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات کامل هتل آماتا پاتونگ پوکت

هلدینگ گردشگری پارسا گشت