اطلاعات کامل هتل ماندرین هتل منیجد بای سنتر پوینت بانکوک

قبلی
بعدی

Mandarin Hotel Managed by Centre Point

درباره ماندرین هتل منیجد بای سنتر پوینت

Mandarin Hotel Managed by Centre Point

هتل ماندارین که توسط مرکز پوینت مدیریت می شود، 5 دقیقه پیاده تا ایستگاه مترو سام یان MRT فاصله دارد. اتاق های مجلل با وای فای رایگان ارائه می دهد. این ملک دارای میز تور، استخر و مرکز تناسب اندام است.

این ملک 5 دقیقه با ماشین تا Wat Hua Lam Phong و 10 دقیقه با ماشین تا مراکز خرید Paragon و MBK فاصله دارد. از ایستگاه راه آهن Hua Lam Pong و ایستگاه مترو Hua Lam Pong MRT 15 دقیقه با ماشین فاصله دارد. اتاق ها مجهز به تلویزیون صفحه تخت، یخچال و مایکروویو هستند. آنها همچنین دارای یک قسمت نشیمن و صندوق امانات هستند.

لوازم بهداشتی و سشوار رایگان ارائه می شود. کارکنان میز پذیرش 24 ساعته می توانند در صرافی و خدمات خشکشویی به مهمانان کمک کنند. پارکینگ عمومی رایگان در یک مکان نزدیک امکان پذیر است.

مهمانان می توانند از ساعت 10:30 تا 22:00 از انواع غذاهای تایلندی و بین المللی در رستوران Krua Luang لذت ببرند. زوج‌ها به‌خصوص این مکان را دوست دارند – آنها برای یک سفر دو نفره به آن امتیاز ۸.۸ دادند.

برای رزرو هتل و تورهای تایلند با ما در ارتباط باشید

02188487124

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور طبیعتگردی

با بهترین جنگل های شمال ایران آشنا شوید بهترین جنگل های شمال ایران در استان‌های مازندران، گیلان و گلستان قرار گرفته‌اند. زیباترین جنگل‌های شمال بخشی

تور لحظه آخری مشهد

معرفی صحن های حرم امام رضا (ع) صحن های حرم امام رضا (ع)، نقشه حرم امام رضا حرم به لحاظ معنایی به فضای مربعی شکلی

تور لوکس ژاپن_02157749

تور ژاپن ما تور ژاپن را طبق جدید‌ترین نیازهای مسافران طراحی کرده‌ایم. گردشگران ایرانی در ژاپن می‌خواهند که از تمام جاذبه‌های شهرهای این کشور بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات کامل هتل ماندرین هتل منیجد بای سنتر پوینت بانکوک

هلدینگ گردشگری پارسا گشت