اطلاعات کامل هتل پولمن پوکت آرکدیا نایتون بیچ پوکت

قبلی
بعدی

Pullman Phuket Arcadia Naithon Beach

اطلاعات کامل هتل پولمن پوکت آرکدیا نایتون بیچ پوکت

Pullman Phuket Arcadia Naithon Beach


ساحل Pullman Phuket Arcadia Naithon Beach Naithon که بر فراز سردر مشرف به دریای آندامان با دسترسی مستقیم به ساحل نایتون قرار دارد، استراحتی آرام و آرامش‌بخش را برای مهمانان فراهم می‌کند.

این تفرجگاه مجلل دارای مرکز اسپا، 2 استخر روباز، استخر کودکان و باشگاه بدنسازی است. مهمانان می توانند به هر یک از 3 بار، نانوایی یا 2 رستوران موجود در محل مراجعه کنند.

این ملک 10 دقیقه با ماشین تا فرودگاه بین المللی پوکت، 12 دقیقه با ماشین تا Splash Jungle و 15 دقیقه با ماشین تا زمین گلف Blue Canyon و زمین گلف لاگونا فاصله دارد. این هتل 30 دقیقه با ماشین از بودای بزرگ و مارینا رویال پوکت فاصله دارد. فروشگاه بزرگ سنترال فستیوال و ساحل پاتونگ 40 دقیقه با ماشین و آکواریوم پوکت 45 دقیقه با ماشین فاصله دارند. اتاق‌های عایق صدا در Pullman Phuket Arcadia Naithon Beach به‌طرز شیک و با دکوراسیون معاصر مبله شده‌اند. هر کدام دارای بالکن، تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای صفحه تخت و ایستگاه اتصال iPod هستند. دارای قسمت نشیمن، دستگاه قهوه ساز و مینی بار است. لوازم بهداشتی رایگان در حمام اختصاصی با وان مجزا و دوش بارانی موجود است.

کارکنان میز پذیرش 24 ساعته می توانند به مهمانان در زمینه تبدیل ارز، انبار چمدان و خشکشویی کمک کنند. این هتل همچنین دارای امکانات جلسه، کتابخانه و مرکز تجاری است. خدمات دیگر شامل سرویس رفت و برگشت و میز تور می باشد.

میهمانان می توانند از انواع غذاهای بین المللی در رستوران لذت ببرند. در صورت درخواست، گزینه غذاخوری در اتاق در دسترس است. زوج‌ها به‌خصوص این مکان را دوست دارند – آن‌ها برای یک سفر دو نفره به آن امتیاز ۸.۴ دادند.

برای رزرو تور و هتل تایلند با ما در ارتباط باشید.

02188487125

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور طبیعتگردی

با بهترین جنگل های شمال ایران آشنا شوید بهترین جنگل های شمال ایران در استان‌های مازندران، گیلان و گلستان قرار گرفته‌اند. زیباترین جنگل‌های شمال بخشی

تور لحظه آخری مشهد

معرفی صحن های حرم امام رضا (ع) صحن های حرم امام رضا (ع)، نقشه حرم امام رضا حرم به لحاظ معنایی به فضای مربعی شکلی

تور لوکس ژاپن_02157749

تور ژاپن ما تور ژاپن را طبق جدید‌ترین نیازهای مسافران طراحی کرده‌ایم. گردشگران ایرانی در ژاپن می‌خواهند که از تمام جاذبه‌های شهرهای این کشور بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات کامل هتل پولمن پوکت آرکدیا نایتون بیچ پوکت

هلدینگ گردشگری پارسا گشت