اطلاعات گردشگری کندی

کندی

کندی شهری است واقع در 120 کیلومتری شهر کلومبو، پایتخت سریلانکا، که یکی از جذاب ترین شهرهای کشور سریلانکا می باشد. این شهر آخرین پایتخت پادشاهی سریلانکا بوده و مکان های مقدس بسیاری را در خود جای داده است. شهر کندی در جوار رودخانه ماهاولی و در دره ای با ارتفاع 600 متر قرار گرفته و اطراف آن را تپه هایی با پوشش درختان استوایی احاطه کرده اند. این شهر در سال 1988  در لیست میراث جهانی یونسکو قرار گرفت.

آب و هوای کندی

آب و هوای غالب: کوهستانی

به طور کلی کندی از آب و هوایی خوب و معتدل برخرودار است و در اکثر ماه های سال بارانی است. ماه آوریل، گرم ترین، آگوست سردترین و اکتبر پرباران ترین و مارچ خشک ترین ماه سال است.

درباره شهر مقدس کندی

کشورهای آسیایی در سالهای اخیر با در نظر گرفتن تمهیدات و برنامه های مناسب و جذاب توانسته اند از نظر گردشگری در رتبه های بالایی قرار گیرند. سریلانکا یکی از کشورهای آسیایی است که به دلیل داشتن جذابیت های بیشمار گردشگری، در زمینه جذب توریست موفق بوده است. در این کشور شهرهای بسیار زیبا و با قدمتی وجود دارد که هر کدام از این شهرها از نظر جاذبه های طبیعی و تاریخی غنی هستند.

مقدس کندی در سریلانکا دومین شهر بزرگ سریلانکا است که جمعیتی بالغ بر ۱۲۵ هزار نفر دارد. این شهر در گذشته پایتخت کشور سریلانکا بوده است و امروزه با داشتن جاذبه های بسیار و برگزاری جشنواره های متعدد مورد توجه گردشگران سراسر دنیا قرار گرفته است. این شهر آب و هوای بسیار خوبی نیز دارد و به علت داشتن اماکن مقدس متعدد به شهر مقدس معروف است.

گردشگران می توانند با تهیه بلیط هواپیما خارجی از طریق تورهای مسافرتی به سریلانکا سفر و بعد از رسیدن به کلمبو، پایتخت کشور سریلانکا، با تهیه بلیت قطار یا اوتوبوس به شهر مقدس کندی بروند.

چرا بازدید از شهر مقدس کندی پیشنهاد می گردد؟

• شهر کندی از جمله شهرهای اصیل و با قدمت در جهان است که در سال ۱۹۸۸ بعنوان میراث جهانی در یونسکو به ثبت رسیده است.
• این شهر از جمله شهرهای بزرگ سریلانکا است که جاذبه ها و امکانات بسیار زیادی را برای رفاه و آسایش بیشتر گردشگران دارد.

•از جمله مناطق خوش آب و هوای سریلانکا به حساب می آید که این امر سبب شده است تا این شهر از طبیعت زیبایی هم برخوردار گردد. همچنین گردشگران بهتر است به این نکته توجه داشته باشند که این شهر باغ های چای بی نظیری دارد و موزه چای سیلان نیز در این شهر قرار دارد.

• کندی با داشتن معابد متعدد از جمله شهرهای مقدس جهان است و گردشگرانی که بخواهند با آداب رسوم مردم این منطقه و پیروان بودا آشنا شوند می توانند شهر کندی را برای مقصد سفرشان انتخاب کنند.

 

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

کارگزار تور ژاپن

ژاپن ژاپن | کشور ژاپن ژاپن یا جزیره ژاپن کشوری واقع در آسیای شرقی و شمال غرب اقیانوس آرام است. از دیگر همسایگان ژاپن کره

جاهای دیدنی تایلند

جاهای دیدنی تایلند ر شرق آسیا، تایلند، کشور هزاران معبد و هزاران لبخند، به یکی از پرطرفداران‌ترین نقاط گردشگری جهان تبدیل شده است. کشوری که

تور ویتنام1403-02188487124

ویتنام سرزمینی افسانه‌ای است که زیبایی‌های طبیعی بی‌نظیری دارد. این سرزمین بلند و باریک که در جنوب شرقی آسیا و در کناره‌های دریای چین جنوبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات گردشگری کندی

هلدینگ گردشگری پارسا گشت