اطلاعات گردشگری کیش

کیش

کیش یکی از زیباترین جزایری است که در حوزه ی آب های خلیج فارس قرار دارد . این جزیره از زمان هخامنشیان تحت تسلط ایرانیان بودهو به عنوان مهمترین مقصد توریستی داخلی و خارجی در جنوب ایران محسوب می شود.روانه شدن بیش از یک میلیون گردشگر در طول سال به سوی این جزیره به خوبی اهمیت زیاد آن را نشان می‌دهد.

موقعیت جغرافیا

جزیره کیش یکی از جزایر توریستی در خلیج فارس است که در استان هرمزگان در جنوب ایران واقع می باشد. این جزیره به طور سالانه یک میلیون و ۷۰۰ هزار گردشگر دارد و جمعیت آن مطابق با آمار سرشماری که در سال ۱۳۹۰ انجام شده حدود ۲۴۸۱۹ نفر بوده است. جالب است بدانید که به شهروندان کیش، کیشوند نیز می گویند.

آب و هوای جزیره ی کیش

کیش در جنوبی‌ترین مناطق کشور قرار دارد و همانطور که می‌دانید این مناطق مثل همه نقاط دیگر استان هرمزگان تابستان‌های گرم مرطوب و زمستان‌های مطلوبی دارند. بنابراین می‌توان گفت بهترین زمان برای سفر به این جزیره میانه‌های پاییز تا اواخر زمستان است. البته تا اواسط اردیبهشت هم می‌توان از آب‌وهوای مطبوع آن لذت برد. به نوعی این جزیره دارای تابستان‌های گرم و زمستان‌های ملایم و کوتاه است.

فرودگاه کیش

 نام فرودگاهی است که در جزیره ی کیش در غرب استان هرمزگان واقع شده است. و فرودگاه بین المللی کیش فرودگاهی است.

در سال ۲۰۱۶ میلادی ۲۳٬۹۱۴ نشست و برخاست هواپیما در این فرودگاه انجام شد و ۲٬۸۲۵٬۵۴۹ کیلوگرم بار و ۳۰٬۶۷۷٬۴۳۰ نفر مسافر از طریق آن جابجا شدند.

بهترین زمان برای مسافرت

بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما کیش و سفر به کیش اوائل دی ماه تا اواخر اردیبهشت است، جزیره کیش در این ماه ها هوای بسیار مطبوعی دارد.

 

هتل های پیشنهادی در جزیره کیش

 ترنج (هتل ساحلی ترنج)*****| Toranj Hotel

یکی از جالب ترین هتل هایی که در این جزیره ی دیدنی وجود دارد هتل ترنج است که حال و هوای هتل های دریایی تایلند را برایتان می تواند زنده کند. این هتل ۵ ستاره دارای ۱۰۰ سوئیت بر روی آب های نیلگون خلیج همیشه فارس است که به صورت طبقانی در سواحل شمال غربی جزیره ی کیش واقع شده است.

از جمله امکانات این هتل نیز می توان به رستوران ‏ساحلی، کافی شاپ، فست فود ساحلی، رستوران بزرگ خورشید بر روی آب با کف شیشه ای، کافی شاپ ، رستوران فرنگی بر روی دریا، ‏رستوران تاج ترنج بر روی آب با دید بسیار عالی از غروب و آبهای آزاد خلیج فارس، سالن اسپا، سالن ورزشی ‏کف شیشه ای، خانه بازی کودک، مزون، سالن بیلیارد و … نیز اشاره کرد.

آدرس:ایران – هرمزگان – کیش ابتدای جاده جهان، به سمت کلبه هور

 داریوش***** | Dariush Grand Hotel

این هتل ۵ ستاره دارای ۵۰۰ اتاق است که تمامی امکانات رفاهی مورد نیاز برای مسافران در بهترین نحو ممکن برآورده شده است. جالب است بدانید که برای ساخت این هتل هزینه ای معادل ۱۲۵ میلیون دلار خرج شده است.

آدرس : ایران – هرمزگان – کیش بلوار داریوش

 شایان کیش*****

هتل پنج ستاره پارس شایان در زمینی به مساحت ۵۵۰۰۰ متر مربع در سال ۱۳۵۱ بنا شده و بعنوان یکی از بزرگ‌ترین و بهترین هتل‌های جزیره کیش در سال ۱۳۸۸ به جمع گروه هتل‌های پارس افزوده شد. این هتل در بهترین منطقه جزیره و نزدیک به ساحل درخشان خلیج همیشه فارس و بسیاری از جاذبه‌های گردشگری از جمله بزرگ‌ترین اسکله تفریحی جزیره قرار دارد. فضای داخلی مدرن هتل، چشم انداز زیبای اسکله و آرامش خلیج نیلگون فارس لحظات به یاد ماندنی زیبایی را در خاطر میهمانان عزیز نقش خواهد زد. لازم به ذکر است واحدهای ساحلی هتل فاقد اینترنت می‌باشد.

آدرس: کیش، میدان ساحل، بلوار ساحل

 مارینا پارک کیش*****

 پنج ستاره مارینا پارک واقع در زیباترین نقطه جزیره کیش در زمینی به مساحت بیش از ده هکتار در سال ۱۳۹۰ به بهره برداری رسید. در دو طرف هتل ساحل مرجانی و بسیار زیبای خلیج فارس خودنمایی می‌کند که اولین و بی‌نظیرترین مارینای کیش را در خود جای داده است و همچنین فضای سبز آن با گونه‌های گیاهی متنوع و آب نماهای جذاب، هتل مارینا را در سراسر جزیره متمایز می‌سازد. ساختمان هتل با معماری منحصر به فرد، همراه با دکوراسیون و تجهیزات مدرن در کنار طبیعتی بکر و چشم نواز و ساحل اختصاصی، نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب نموده و تعریف جدیدی از سفر را در ذهن متجلی می‌سازد.

آدرس: کیش، بلوار مرجان، جنب برج های دوقلو

 ویدا کیش*****

 پنج ستاره ویدا یکی از بهترین و مرغوب ترین هتل های جزیره کیش می‌باشد که در سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را آغاز نموده است. ساختمان هتل منطبق با معماری روز دنیا در ۱۰ طبقه بنا و دارای ۱۴۴ باب اتاق و سو‌ئیت مجلل با طراحی داخلی مدرن و بهترین امکانات رفاهی می‌باشد. از مزایای هتل می‌توان به دسترسی مناسب به ساحل خلیج نیلگون فارس، مراکز خرید از جمله مرکز خرید ونوس و دانشگاه صنعتی شریف پردیس بین الملل اشاره نمود. هتل مجلل ویدا با پرسنلی آموزش دیده و مجرب فرصت میزبانی از شما را غنیمت شمرده و در تلاش است با مدرن ترین امکانات، اقامتی بیادماندنی را برای شما رقم بزند.

آدرس: کیش، میدان سنایی، بلوار موج

 پارمیس کیش*****

بین‌المللی پارمیس یکی از بزرگترین و مجهزترین هتل های پنج ستاره جزیره کیش می‌باشد، که در آبان ماه سال ۱۳۸۵ افتتاح گردید. ساختمان هتل با طراحی خاص و مدرن در ۷ طبقه بنا و دارای ۱۶۸ باب اتاق و سوئیت زیبا و مجهز به تمامی امکانات رفاهی می‌باشد. موقعیت عالی هتل موجب دسترسی آسان به مراکز خرید از جمله پردیس ۱ و ۲ و مناطق تفریحی جزیره گردیده است. هتل پارمیس با کادری آموزش دیده و مجرب، در فضایی دلپذیر و به یادماندنی، آرامشی بی‌حد و مرز را برای شما آرزومند است.

آدرس: كيش، میدان پردیس

 

 گامبرون کیش***

هتل گامبرون کیش واقع در میدان ساحل در اسفند ماه سال ۱۳۹۵ مورد بهره برداری قرار گرفت. هتل دارای دو ساختمان اقامتی با ۱۶۰ باب اتاق و سوئیت با امکانات رفاهی مناسب می‌باشد. از مزایای هتل می‌توان به دسترسی راحت و مناسب به اماکن دیدنی جزیره از جمله ساحل نیلگون خلیج فارس و مراکز خریدی همچون مریم، ونوس و مروارید اشاره کرد. پرسنل هتل گامبرون کیش در تلاش‌اند اقامتی توام با آرامش را برای میهمانان گرامی رقم بزنند.

آدرس: کیش، میدان ساحل

 

 میراژ کیش*****

هتل پنج ستاره میراژ یکی از مجلل ترین هتل های نوساز جزیره زیبای کیش می‌باشد که در سال ۱۳۹۷ مورد بهره برداری قرار گرفت. ساختمان این مجموعه در ۸ طبقه بنا و دارای ۱۷۷ باب اتاق و سوئیت اقامتی با امکانات و تجهیزات مدرن با چشم انداز جزیره یا دریا می‌باشد. از مزیت های هتل می‌توان به نزدیکی آن به ساحل خلیج نیلگون فارس و تفریحات ساحلی از جمله جت‌اسکی، قایق‌سواری، غواصی و … به فاصله ۸۰۰ متر و مراکز خرید مریم و ونوس به فاصله ۴۵۰ متری و دسترسی آسان به مرکز خرید مروارید اشاره کرد. پرسنل مجرب هتل میراژ میزبان شما جهت جاودانه ساختن لحظات خوش در مدت اقامتتان خواهند بود. آدرس: كیش، بلوار دریا

 

 شايگان کیش*****

هتل لوکس پنج ستاره شایگان واقع در بهترین نقطه از نوار سیاحتی جزیره زیبای کیش، در سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را آغاز نمود. ساختمان هتل در ۳ طبقه با ۱۳۰ باب اتاق و سوئیت زیبا و مجهز به بهترین امکانات رفاهی بنا گردیده است. قرارگیری هتل در قلب مراکز تجاری و تفریحی جزیره از جمله مجتمع پردیس ۱ و ۲، مجتمع پانیذ، اسکله تفریحی، پارک مرجان‌ها و پارک دلفین‌ها سبب شده تا هتل شایگان انتخاب اول بسیاری از میهمانان جزیره کیش باشد. پرسنل مجرب و آموزش دیده هتل شایگان در تلاش اند اقامتی دلنشین و خاطره انگیز را برای شما عزیزان رقم بزند.

آدرس: کیش، ابتدای بلوار رودکی

 

 کورش کیش *****

این هتل تازه تاسیس در ۱۶ طبقه بنا و دارای ۱۹۸ باب اتاق و سوئیت اقامتی لوکس با امکانات رفاهی مناسب می‌باشد. موقعیت مکانی هتل موجب دسترسی آسان به ساحل نیلگون خلیج فارس و مراکز خرید مهم جزیره زیبای کیش از جمله پردیس ۱ و ۲ گردیده است. هتل مجلل کوروش با پرسنلی آموزش دیده و مجرب فرصت میزبانی از شما را غنیمت شمرده و در تلاش اند اقامتی بیادماندنی را برای میهمانان عزیز رقم بزنند.

آدرس: کیش، میدان پردیس

 

 ایران کیش*****

هتل بین المللی پنج ستاره ایران، در قلب جزیره ی زیبای کیش و در دو برج مجزا بنا شده است. اتاق های ضلع شمالی هتل مشرف به دریا و اتاقهای ضلع جنوبی هتل رو به جزیره و مشرف به پارک بزرگ جزیره میباشند. هتل ایران تنها هتل کیش است که از نسل جدید سیستم های تهویه مطبوع و خنک کننده بهره برده است. این هتل از سال ۱۳۷۵ شروع به فعالیت کرده و قدمتی ۱۸ ساله دارد. ساخت بنای جدید هتل از سال ۱۳۸۴ در زمینی به مساحت ۵۰۰۰ مترمربع آغاز گردید، ساخت و تکمیل آن ۸ سال به طول انجامید، که در نهایت هتل بین المللی ایران با زیربنای ۱۲۰۰۰ مترمربع شامل ۱۲۸ باب اتاق که ۲۲ واحد آن سوئیت های ۵۰ الی ۷۰ متری هستند، آماده بهره برداری گردید.

آدرس: کیش، میدان امیرکبیر، بلوارخلیج فارس ( بلوار سیاحتی)

 

 سورینت مریم کیش****

هتل چهار ستاره سورینت مریم کیش واقع در میدان امیر کبیر در زمینی به مساحت ۷ هزار متر درسال ۱۳۸۳ افتتاح گردیده و جهت ارتقاء سطح کیفی خدمات در سال ۱۳۹۲ مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل با سبک معماری اروپایی باروک در ۴ طبقه طراحی و اجرا گردیده و دارای ۵۵ باب اتاق و سوئیت اقامتی با امکانات مدرن می‌باشد. از مزایای این مجموعه می‌توان به فاصله کم هتل تا ساحل و اسکله تفریحی کیش و همچنین مراکز اصلی خرید مانند بازارهای مروارید، پردیس ۱ و ۲، مرکز تجاری و هایپرمارکت ها اشاره کرد. هتل سورینت مریم اولین هتل در ایران است که از تکنولوژی کنترل هوشمند BMS بهره می‌برد، به این صورت که کلیه وسایل الکترونیکی اتاق ها و سوئیت ها مانند سیستم روشنایی، تهویه، سیستم های صوتی و تصویری با ورود مسافر بطور خودکار فعال می شوند. پرسنل هتل سورینت مریم، میزبان شما جهت جاودانه ساختن لحظات خوش در مدت اقامتتان خواهند بود.

آدرس: كيش، ميدان امير كبير

 

 بین ت کیش****

هتل بین المللی کیش واقع در زیباترین و بهترین منطقه اقلیمی کشور، جزیره کیش در سال ۱۳۹۶ افتتاح گردید. ساختمان هتل در ۱۳ طبقه بنا و دارای ۳۴۲ باب اتاق و سویئت با امکانات رفاهی مناسب می‌باشد. موقعیت مکانی مناسب هتل موجب دسترسی آسان به اسکله تفریحی کیش و لذت بردن از تماشای زیبایی‌های دریای نیلگون خلیج فارس گردیده و همچنین نزدیک به مراکز خرید از جمله مرکز خرید مریم و ونوس می‌باشد. هتل کیش مفتخر است با پذیرایی به سبک ایرانی و ارائه خدمات در سطح بین الملل، نظر میهمانان گرامی خود را جلب نموده و آرزوی اقامتی آرام و به یادماندنی را برای شما عزیزان دارد.

آدرس: کیش، تقاطع بلوار سنایی و بلوار دریا

 صدف کیش****

هتل چهار ستاره صدف بر اساس استانداردهای بین المللی، در زمینی بالغ بر ۱۵ هزار متر مربع در سال ۱۳۸۱ به بهره برداری رسید و آخرین بازسازی آن در سال ۱۳۹۲ انجام گردید. ساختمان هتل با معماری و طراحی داخلی مدرن در ۲ طبقه بنا و دارای ۵۵ باب اتاق و سوئیت با دکوراسیون هماهنگ و زیبا می‌باشد و همچنین در کنار هتل در فضای استثنایی کوهی به بلندی ۲۷ متر با آبشارهای عظیم و چشم اندازی زیبا بنا شده است. موقعیت مکانی هتل موجب دسترسی آسان به مراکز خریدی از جمله مرکز خرید شارستان و مروارید گردیده است.

آدرس: کیش، میدان امیرکبیر

 آراميس کیش****

 چهار ستاره آرامیس در جزیره کیش نزدیک به بازار پردیس، هتلی نوساز و زیبا با امکاناتی مناسب در سال ۱۳۸۷ تاسیس شده است، نزدیکی به بازار پردیس۱ از ویژگی های بارز این هتل میباشد. هتل آرامیس با دارا بودن امکانات رفاهی، کادر مجرب و آموزش دیده پذیرای میهمانان عزیز می‌باشد.

آدرس: كيش، ميدان پرديس

 پارمیدا کیش****

 چهار ستاره پارمیدا در اوایل اسفند ماه سال ۱۳۹۳ روبروی پارک شهر کیش افتتاح و شروع به کار نمود. ساختمان هتل در ۴ طبقه بنا و دارای ۸۱ باب اتاق و سوئیت اقامتی با امکانات رفاهی مناسب می‌باشد. موقعیت مکانی هتل موجب دسترسی آسان به مراکز خرید و اماکن دیدنی و تفریحی جزیره از جمله پیست کارتینگ گردیده است. هتل پارمیدا کیش با کادری آموزش دیده در فضایی دلپذیر اقامتی به یادماندنی را برای شما میهمانان گرامی آرزومند است.

آدرس: کیش، خیابان رودکی، جنب ساختمان دیپلمات، هتل پارمیدا

 فلامینگوی کیش****

 فلامينگو کيش هتلی لوکس و شیک با طراحی زیبا به شکل دلفین در سال ۱۳۷۶ در زمینی به مساحت ۲۴ هزار متر مربع و با حدود ۱۰۰ باب اتاق احداث گردیده است. این هتل از هتل های ۴ ستاره کیش است که در قلب جزیره کیش در ضلع غربی بلوار دریا و فضای سبز روح انگیز به همراه آبنما ها و آلاچیق های زیبا و چشم انداز به آبهای نیلگون خلیج فارس واقع گردیده است. فلامینگو هتل دسترسی آسان به مراکز خرید و تفریحی جزیره را امکانپذیر نموده که از جمله این مراکز می توان به بازارهای مروارید، زیتون، پانیذ، مرکز تجاری کیش، ونوس، مریم، هایپرمارکت و اسکله تفریحی جدید (جهت استفاده از جت اسکی، قایق های کف شیشه ای، دوچرخه سواری و…) و بولینگ مریم اشاره نمود. رزرو هتل فلامینگو کیش از بهترین انتخابهای جزیره زیبای کیش می باشد.

آدرس: كيش، میدان امیر کبیر، بلوار دریا

 آریان کیش****

 چهار ستاره آریان واقع در میدان امیر کبیر در سال ۱۳۷۸ در جزیره زیبای کیش تأسیس شده است. هتل آریان کیش از هتل های چهار ستاره جزیره کیش می باشد که در پشت هتل مریم و نزدیک به میدان امیر کبیر و در موقعیت خوبی نسبت به بازارهای پانیذ و مروارید و پردیس قرار گرفته است. بطوری که که در شمال هتل مرکز تجاری زیتون قرار دارد، بازار پانیذ و پردیس را در شرق هتل می توانید مشاهده کنید و بازار مروارید در جنوب هتل آریان قرار دارد.

آدرس: کیش، میدان امیر کبیر، روبروی پارک شهر

 هلیا کیش***

 هلیا سه ستاره تاپ، ما بین دو میدان امیرکبیر و ساحل با فاصله ای کم از دریا و مراکز خرید در نوار سیاحتی جزیره زیبای کیش واقع شده است. گردشگری هتل هلیا با برنامه های شاد و تخفیف های ویژه اوقات خوشی را برای میهمانان عزیز فراهم کرده است. هتل با کادری مجرب پذیرای کلیه میهمانان داخلی و خارجی می باشد.

آدرس: کیش، میدان ساحل، رو به روی بازار دیپلمات

 گلدیس کیش***

هتل سه ستاره گلدیس کیش در زمینی به مساحت ۶۵۵۰ متر مربع در سال ۱۳۵۴ افتتاح و جهت ارتقا سطح کیفی خدمات در سال ۱۳۹۵ مورد بازسازی قرار گرفت. هتل دارای ۷۵ باب اتاق با امکانات رفاهی مناسب بوده و فضای سبز زیبای هتل مکان مناسبی برای استراحت شما عزیزان می‌باشد. موقعیت مکانی مناسب هتل موجب دسترسی آسان به بندرگاه، مرکز خرید دامون و فرودگاه گردیده است. هتل گلدیس با امکانات و تجهزات مناسب و پرسنلی آموزش دیده آماده پذیرایی از شما میهمانان گرامی می‌باشد.

آدرس: کیش، بلوار ایران ، جنب اداره آب و برق

 گاردنیا کیش***

مجموعه اقامتی و رفاهی هتل گاردنیا کیش واقع در بلوار هرمز در سال ۱۳۸۷ افتتاح و آخرین بازسازی آن در سال ۱۳۹۳ انجام گرفت. ساختمان این هتل سه ستاره با فضایی سبز و زیبا در ۴ طبقه بنا و دارای ۵۸ باب واحد اقامتی هتلی و ویلایی با امکانات رفاهی مناسب می‌باشد. موقعیت مکانی هتل موجب دسترسی مناسب به مراکز خرید جزیره از جمله پردیس ۱ و ۲ گردیده است. پرسنل مجرب هتل گاردنیا در تلاش اند اقامتی دلنشین و خاطره انگیز را برای شما عزیزان رقم بزنند.

آدرس: کیش، بلوار هرمز، نرسیده به میدان حافظ، هتل گاردنیا

 تعطیلات کیش***

 تعطیلات کیش واقع در میدان سیری در زمینی به مساحت ۲۰۰۰ مترمربع در سال ۱۳۷۸ مورد بهره برداری قرار گرفت. ساختمان هتل در ۲ طبقه بنا و دارای ۷۰ باب واحد اقامتی با امکانات رفاهی مناسب و ظرفیت ۲۲۵ تخت می‌باشد. موقعیت مکانی مناسب هتل موجب دسترسی آسان به اماکن دیدنی از جمله ساحل نیلگون خلیج فارس و مراکز خریدی همچون پردیس ۱ و ۲ گردیده است. هتل تعطیلات با کادری مجرب و آموزش دیده پذیرای میهمانان جزیره زیبای کیش می‌باشد.

آدرس: جزیره کیش، بعد از پردیس۲، میدان سیری

آرامش کیش***

 سه ستاره آرامش واقع در میدان ساحل در سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را آغاز نمود. هتل در ۳ طبقه بنا و دارای ۶۷ باب اتاق با امکانات رفاهی مناسب می‌باشد که نزدیکی به مراکز خرید مهم جزیره از جمله بازار زیتون، بازار مریم و بازار ونوس از امتیازات آن می‌باشد. هتل آرامش کیش با پرسنلی مجرب با افتخار آماده پذیرایی و خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد.

آدرس: کیش، میدان ساحل، جنب بازار زیتون

 شایلی کیش***

سه ستاره شایلی کیش واقع در بلوار دریا در سال ۱۳۸۵ افتتاح و جهت ارتقا سطح کیفی خدمات در سال ۱۳۹۴ مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل دارای ۳۹ باب اتاق و سوئیت با امکانات رفاهی مناسب می‌باشد. موقعیت مکانی هتل موجب دسترسی آسان به دانشگاه صنعتی شریف، مراکز خرید مریم ۲ و ونوس و ساحل نیلگون خلیج فارس گردیده است. هتل شایلی با پرسنلی مجرب و آموزش دیده آماده پذیرایی و خدمت رسانی به شما میهمانان گرامی می‌باشد.

آدرس: کیش، انتهای بلوار دریا

آفتاب شرق کیش ***

 سه ستاره آفتاب شرق هتلی ست در منطقه بومی نشین جزیره زیبای کیش، واقع در ابتدای بلوار جاسک که فعالیت خود را از سال ۱۳۸۶ آغاز و در سال ۱۳۹۶ جهت ارتقاء سطح کیفی خدمات مورد بازسازی قرار گرفت. هتل سه ستاره آفتاب شرق با امکانات رفاهی مناسب و پرسنلی مجرب، آرزوی اقامتی آرام و به یادماندنی را برای شما میهمانان عزیز جزیره زیبای کیش دارد.

آدرس: کیش، میر مهنا، ابتدای بلوار جاسک

پارس نیک کیش***

 سه ستاره پارس نیک کیش واقع در بلوار دریا در سال ۱۳۷۰ افتتاح و جهت بهبود سطح کیفی خدمات در سال ۱۳۹۵ مورد بازسازی قرار گرفت. هتل در ۲ طبقه بنا و دارای ۳۷ باب واحد اقامتی مناسب بوده و در فاصله‌ای کمتر از ۱۰ دقیقه از بازار زیتون، مریم، مروارید و ونوس در مرکز جزیره واقع شده است. هتل پارس نیک با داشتن کادر مجرب و امکانات رفاهی مناسب، میزبان شما میهمانان عزیز می‌باشد.

آدرس: کیش، میدان امیر کبیر، بلوار دریا، حدفاصل آنا و فلامینگو

 سارا کیش***

در دسترس بودن و قرار داشتن در کانون همیشه می تواند مطلوب باشد، خصوصاً اگر هتلی ۳ستاره و در قلب مراکز خرید و بازارهای جزیره زیبای کیش واقع شده باشد. هتل سارا کیش علاوه بر بهره مندی از این مزیت تا سواحل زیبای خلیج فارس فاصله چندانی ندارد، چنانکه چشم انداز دیدنی دریا از پنجره های این هتل مقابل دیدگان شماست.

آدرس: کیش، جنب بازار پردیسان، خیابان رودکی

 پارسیان کیش***

 ۳ ستاره پارسیان را می توان از مراکز اقامتی کیش با بهترین و ممتازترین موقعیت مکانی به شمار آورد. اگر خرید از انگیزه های سفرتان به کیش است این هتل از بهترین گزینه ها برای شماست. هتل پارسیان جنب بازار زیتون و در نزدیکی مراکز تجاری معروف و روبروی تالار شهر قرار گرفته است. از اینجا می توانید با صرف زمان کمی به بازارها و مراکز خرید شهر بروید و به دریا و اسکله تفریحی دسترسی داشته باشید، هتل پارسیان را می توان از مراکز اقامتی کیش با بهترین و ممتازترین موقعیت مکانی به شمار آورد. هتل پارسیان کیش با دارا بودن کادر مجرب و امکانات رفاهی آماده ی پذیرایی از میهمانان عزیز می‌باشد.

آدرس: کیش، میدان ساحل، بین بازارمرکزی تجاری وزیتون، رو به روی تالار شهر

 سیمرغ کیش***

 سه ستاره ساحلی سیمرغ کیش واقع در خیابان جهان در سال ۱۳۷۰ افتتاح و جهت ارتقا سطح کیفی خدمات در سال ۱۳۹۶ مورد بازسازی قرار گرفت. این مجموعه دارای ۸۰ باب اتاق با امکانات رفاهی مناسب می‌باشد و دسترسی مناسبی به پارک دلفین ها و ساحل نیلگون خلیج فارس دارد. هتل سیمرغ با امکانات و تجهیزات رفاهی ویژه از جمله ساحل اختصاصی و کادری مجرب، پذیرای میهمانان عزیز می‌باشد.

آدرس: كيش، ابتدای خیابان جهان، بعد از بازار مرجان

 گراند کیش***

 سه ستاره گراند در موقعيت بسيار خوبى نسبت به دريا و بازارهای جزیره کیش قرار دارد که می توان این مسیر ها را بدون وسیله ی نقلیه طی نمود. اتاقهاى هتل از ديد دريا برخوردار بوده و اکثرا داراى تراس مى باشند. این هتل از پذیرش ميهمانان عرب معذور می باشد.

آدرس: کیش، روبه روی بازار ونوس

 آبادگران کیش**

مجموعه هتل آبادگران کیش به صورت کاملا مجهز که نسبت به دیگر هتل های کیش مقرون بصرفه بوده، با محيطي آرام و دلپذير براي آن دسته از مسافريني كه هزينه براي آنها مهم است فراهم آمده است. موقعیت جغرافیایی هتل، ساحلی می‌باشد و امکان دوچرخه سواری در کنار دریا و سرو غذا در رستوران میرمهنا را برای مسافران آسان نموده است. میهمانان میتوانند در اتاق های مجهز به لوازم مدرن و راحت خود، به استراحت بپردازند. فاصله هتل تا فرودگاه ۱۵ دقيقه با ماشين می‌باشد.

آدرس: کیش، خیابان پروین اعتصامی، هتل آبادگران

تفریحات کیش

تفریحات آبی

اگر به تفریحات آبی علاقه مندید، در کیش میتوانید به گزینه های متنوعی، از آب چترسواری (پاراسیلینگ) و غواصی گرفته تا موج سواری و جت اسکی، دسترسی داشته باشید. خدمات مربوط به این فعالیت ها توسط جوانان مهمان نواز بومی به گردشگران ارائه میشوند.

اما اگر علاقه ای به این قبیل هیجانات ندارید، حداقل لذت قایق سواری با قایق های کف شیشه ای و تماشای دنیای رنگی زیر آب را از خودتان دریغ نکنید.

مسیر دوچرخه سواری

مسیر دوچرخه سواری کیش یکی از طولانی ترین و خوش منظره ترین مسیرهای دوچرخه سواری کشورمان است. در سرتاسر این مسیر 75 کیلومتری، هیچ ماشینی جلوی راه تان نخواهد بود و می توانید با خیال راحت هرجا که دلتان خواست ترمز کنید و از آب های نیلگون خلیج فارس عکس های هنری بگیرید.

نیازی هم نیست که حتما خودتان دوچرخه داشته باشید! به راحتی می توانید از ایستگاه های مخصوصی که در نقاط مختلف جزیره تعبیه شده اند، دوچرخه کرایه کنید. سه چرخه، دوچرخه دونفره و اسکوتر نیز برای کرایه وجود دارند که میتوانید ساعتی یا روزانه کرایه شان کنید.

کشتی یونانی

در سال 1345 کشتی «خولا اِف» در سواحل جنوب غربی کیش به گِل نشست. این کشتی در بریتانیا ساخته شده بود و در طول عمرش مالکان مختلفی داشت، اما آخرین مالک آن یک یونانی بود. تلاش های بسیاری برای نجات کشتی انجام شد که البته هیچکدام شان به نتیجه نرسیدند و کشتی در نهایت همان جا رها شد.

کشتی یونانی یکی از زیباترین جاهای دیدنی کیش است. این کشتی عظیم‌الجثه به ویژه هنگام غروب منظره عکاس پسندانه ای دارد و یکی از جاهای دیدنی کیش به حساب می آید و گردشگران زیادی برای دیدنش به این نقطه از جزیره می آیند.

ساحل مرجانی

بی شک یکی از مهمترین جذابیت های هر جزیره ای سواحل آن محسوب میشوند . جزیره کیش نیز از این قاعده مستثنی نیست . ساحل مرجانی کیش در بخش شرقی جزیره واقع شده است و یکی از زیباترین و پرطرفدارترین جاذبه  های آن به شمار میرود.

در نوار ساحلی ، آلاچیق ها و درختان نخل را می بینید که در پس‌زمینه منظره ای چشم انداز ردیف شده اند. تماشای غروب آفتاب از اینجا تجربه ای فراموش نشدنی است! این ساحل به کلوب های ورزش های آبی نیز مجهز است و از قبل میتوانید برای فعالیت های موردعلاقه تان جا رزرو کنید. لاکپشت های پوزه عقابی در ماه های بین اسفند تا مرداد برای تخمگذاری به مناطق حفاظت شده سواحل جنوبی و غربی جزیره مرجانی کیش می آیند. اگر در این بازه از سال به این قسمت از سواحل جزیره بیایید، میتوانید از دور لاک‌پشت ها را ببینید که به سمت ساحل شنا میکنند و برای تخمگذاری چاله می کنند.

شهر زیر زمینی کاریز

ایرانیان قدیم برای مقابله با بحران آب قنات حفر میکردند. قنات به چاهی عمودی میگویند که در سطحی شیب دار حفر میشود. کاریز یکی از جاهای دیدنی کیش نیز نمونه ای از قنات‌های قدیمی است که 2500 سال قدمت دارد. میتوانید در این تونل های زیرزمینی قدم بزنید و چگونگی سیستم قنات را از نزدیک ببینید.

طول این تونل ها به بیش از 8 کیلومتر میرسد و به همین‌خاطر وقتی در اینجا قدم میزنید، انگار در شهری زیرزمینی هستید. در این سازه باستانی برای جذب گردشگر غرفه های صنایع دستی و یک چایخانه سنتی نیز برپا شده است.

شهر باستانی حریره

قدمت حریره به قرن هشتم میرسد و گفته میشود که در گلستان سعدی نیز به این مکان اشاره شده است. شهر باستانی حریره یکی از دیدنی های کیش در قسمت شمالی جزیره قرار دارد و در گوشه وکنار نشانه هایی از معماری های دوران قدیم را در خود به‌ یادگار دارد. از همان ویرانه هایی که برجای مانده‌اند، معلوم است که اینجا قبلا منطقه‌ای پررونق بود.

باستان شناسان براساس کاوش ها و حفاری های انجام شده، تخمین زده‌اند که شهر حریره حدود هزار سال پیش شکل گرفت و تقریبا 600 سال بعد متروکه شد.

پارک دلفین

 مجموعه تفریحی 170 هکتاری شامل استخر دلفین ها، شیرهای دریایی و نهنگ ها یکی از جاذبه های گردشگری کیش است که دیدن شان قطعا میتواند تجربه هیجان انگیزی باشد. اما تمام جذابیت های این مجموعه‌ فقط به موجودات دریایی ختم نمیشود و باغ های دل انگیزی همچون باغ پرندگان، باغ پروانه و باغ ارکیده و کاکتوس نیز برای تماشا و حظ بردن از کیش به انتظارتان نشسته اند.

باغ پرندگان این مجموعه بیش از 47 گونه پرندگان و سایر جانوران را در خود جای داده است. خلاصه اینکه پارک دلفین کیش میتواند گزینه‌ تفریحی مناسبی برای همه سنین باشد.

جزیره هندورابی

جزیره هندورابی یکی از توابع جزیره کیش به شمار میرود که در میان جاذبه های برتر آن قرار دارد. این جزیره با وسعتی حدود 23 کیلومتر مربع چه از نظر تاریخی چه از نظر طبیعی از جایگاه خوبی برخوردار است. هندورابی حدود 28 کیلومتر از کیش فاصله دارد اما مطمئن باشید ارزش وقت گذاشتن را دارد. جمعیت بسیار کمی در این مکان زندگی میکنند که در روستایی به نام هندرابی ساکن هستند و از طریق صید ماهی گذران زندگی میکنند.

اسکله تفریحی کیش

اسکله‌ تفریحی کیش با طول 437 متر و عرض 18 متر با ساختاری چوبی احداث شده است و همانطور که از اسمش مشخص است، اختصاص به تفریح و سرگرمی دارد. باشگاه بولینگ، سینما 4 بعدی، کلوپ تفریحات دریایی، کافه ها، رستوران ها و مراکز تفریحی دلیلی بر این ادعا هستند.

اسکله اغلب جوانان را به سمت خود جذب میکند. تماشای دریا، غروب آفتاب، لاکپشت های دریایی و دلفین ها، پرندگان دریایی، و به خصوص ماهیگیری از جمله جذابترین تفریحاتی هست که میتوانید به آنها بپردازید.

بوستان آهوان کیش

اگر دوست دار حیات‌وحش هستید و به جزیره کیش سفرکرده‌اید حتماً به بازدید از بوستان آهوان کیش بروید. در فضای بوستان، حیواناتی مانند آهو، گوزن، شیر، شغال، میمون و … قابل‌ مشاهده است که می‌توانید با آسودگی خاطر آن‌ها را در یک مساحت 2 هکتاری نوازش کنید. مسیر دسترسی : استان هرمزگان، جزیره کیش، انتهای خیابان فردوسی

 مرکز خرید های کیش

پارس خلیج

این مرکز خرید یک طبقه دارای ۱۵۰ غرفه است. در این  بازار می‌توانید کالاهایی چون پوشاک، کیف و کفش، عینک، ساعت، لوازم آرایشی و بهداشتی، اسباب‌بازی، تلفن همراه و تجهیزات رایانه‌ای، لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، مواد غذایی  را تهیه کنید. همچنین خرازی، مشاور املاک، و خدمات مسافرتی نیز در این مکان به چشم می‌خورند.

 ونوس کیش

آدرس: خیابان سنایی

بازار ونوس کیش یکی از بازارهای نسبتا قدیمی در جزیره زیبای کیش است و اکنون نزدیک به 15 سال از آغاز فعالیتش میگذرد . این بازار در 2 طبقه احداث شده که بیشتر فروشگاه های آن در طبقه اول واقع شده اند و در طبقه دوم بازار بیشتر دفاتر اداری و خدماتی و… مشغول به فعالیت هستند. این بازار تقریبا در نزدیکی بازار مریم در خیابان سنایی قرار دارد و اکثر مسافران که قصد خرید در کیش را دارند حتما از این بازار بازدید می نمایند.

مرکز خرید سارینا1

 مرکز خرید در کیش یکی از بازارها و مراکز خرید کیش است که در زمینی به مساحت حدودا ۵۳۰۰ مترمربع، در ده طبقه که دو طبقه آن تجاری و مابقی آن پارکینگ و اداری است،احداث شده است.این مرکز خرید در اراضی شرقی جزیره زیبای کیش، بلوار خیام، روبروی هتل ارم واقع شده است. نزدیکی و مجاورت این مجتمع به مراکز خرید جزیره ( مرکز تجاری کیش و پردیس ۱ و۲) و هتل ها (ارم و داریوش) رستوران ها و چشم انداز رو به دریا از محاسن بزرگ این مجـــتمع به شــمار می آید.

 مرجان

آدرس:  شرق جزیره روبروی پارک مرجان

 معماری این بازار جذاب و منحصر بفرد می باشد غرفه های موجود در این بازار عبارتند از : 200 غرفه تجاری، 80 دفتر اداری، 120 سوئیت و 120 انبار همجنین 2 رستوران که جهت سرویس دهی به مشتریان شب ها نیز دایر می باشند.

 مروارید کیش

آدرس: بلوار مروارید

این بازار یکی از زیباترین بازارهای جزیره کیش است که با الهام از معماری دوره های هخامنشی ساخته شده است و دارای 8 راهرو مجزا می باشد که هر یک با نامهای ایرانی زیبا از جمله : آپادانا، پرسپولیس، پاسارگاد، بیستون، آریا، تیسفون و… نامگذاری شده اند.

مرکز تجاری کیش

آدرس : خیابان فردوسی

مرکز تجاری کیش یکی از بزرگ ترین مراکز خرید جزیره کیش است که با وسعت 16.683 متر مربع در زمینی به مساحت 11000 متر مربع در 4 طبقه در نوار سیاحتی جزیره کیش جایی که بسیاری از بازارهای کیش آنجا واقع شده اند قرار دارد. مرکز تجاری کیش در سال 1379 احداث گردیده است.

مرکز تجاری کیش دارای 479 واحد تجاری، با زمینه فعالیت پوشاک، کیف و کفش، ساعت، عینک، بهداشتی و آرایشی، لوازم خانگی، وسایل صوتی و تصویری، وسایل آشپزخانه، مواد غذایی، مکمل های غذایی و دارویی، موبایل و تجهیزات رایانه ای، آژانس مسافرتی، آژانس املاک و …، چندین کافی شاپ، فست فود و یک رستوران گردان است.

مرکز خرید دامون کیش

آدرس : خیابان وصال

این مجتمع تجاری-خدماتی شامل 98 غرفه تجاری و 10 غرفه خدماتی، و یک طبقه فودکورت و رستوران است. اجناس این مرکز خرید مشابه دیگر اجناس در مراکز خرید نام برده هستند، مانند انواع پوشاک، کیف و کفش، محصولات آرایشی و بهداشتی، طلا و زیورآلات، شکلات و مواد غذایی، تلفن همراه، لپ تاپ و کامپیوتر و غیره. طبقه دوم ( این مرکز شامل طبقه همکف، اول و دوم است) شامل یک پیست اسکیت روی یخ است.

بازار پانیذ کیش

آدرس: بلوار فردوسی

 پانیذ در سال 1377 با 208 واحد تجاری، اداری در خیابان فردوسی جزیره کیش، احداث و فعالیت خود را آغاز نموده است. یکی از نکات مثبت بازار پانیذ پایین بودن قیمت اجناس خانگی در آن است.

بازار مریم کیش

آدرس : بلوار دریا

مریم کیش در واقع تنها بازار سر باز جزیره کیش است که طراحی منحصر به فردی دارد. بازار مریم کیش در بازار مریم غرفه هایی از قبیل فروش پوشاک زنانه و مردانه، کیف و چمدان، کفش، روسری و لوازم خانگی وجود دارد.

بازارچه شهر چین

آدرس : بین خیابان فردوسی و بلوار رازی

بازارچه شهر چین در کیش در واقع فروشگاه کوچکی است که دارای دو شعبه در جزیره کیش می باشد. کلیه اجناس موجود در این بازارچه مستقیما از کشور چین واردشده و توسط فروشندگان چینی به کسانی که قصد خرید ارزان در کیش دارند ارائه می گردد.

 عربها

آدرس : بین خیابان فردوسی و بلوار رازی

 صفین یا بازار عربها قدیمی ترین بازار جزیره کیش است که از سالهای دور تا کنون مرکز خرید بومیان جزیره کیش بوده و می باشد. بازار عرب ها تقریبا در نزدیکی بازار پارس خلیج می باشد و یکی از بینظیرترین ساحل ها و اسکله های جزیره در مجاورت آن واقع شده است.

زيتون کیش

آدرس :بلوار ساحل

بازار زیتون یکی از جدیدترین و مدرنترین بازارهای کیش است که با بهترین مصالح ساختمانی ساخته شده است. این بازار در مجاورت هتل پارسیان و در نزدیکی بازارهای مرکز تجاری کیش واقع شده است.

 بهکيش

آدرس :بین خیابان فردوسی و بلوار رازی

بازار بهکیش یکی از مرا کز تجاری – خدماتی جزیره کیش می باشد که با چندین شرکت کامپیوتری و خدماتی انواع کالا و خدمات را ارایه می نماید.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور لحظه آخری مالزی

مالزی مالزی یکی از کشورهای توسعه یافته و مسلمان نشین قاره آسیا می‌باشد که در شرق این قاره واقع شده است. طبیعت بکر و جنگل‌های

تور لوکس ژاپن

تور ژاپن ژاپن (Japan) یک کشو جزیره‌ای در سواحل شرقی آسیا بوده که رشته بزرگی از جزایر را در امتداد یک کمان شمال شرقی به

تور لوکس برزیل

شاید بسیاری از ذهنیت‌هایی که در مورد تور برزیل دارید اشتباه باشد! به طور مثال اگر تابستان به برزیل بروید آب و هوا استوایی و

تور آلانیا بهترین قیمت

تور آلانیا ترکیه کشوری زیبا و توریستی است. در اغلب روزهای سال این کشور مملو از جمعیتی است که با خرید بلیط هواپیما از همه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات گردشگری کیش

هلدینگ گردشگری پارسا گشت