برگزارکننده تورهای خارجی

تور های خارجی که در آژانس پارساگشت انجام می‌شود خدماتی را برای مسافران گرامی درنظر می‌گیرد. در ادامه، انواع آفر تور خارجی  را برای شما توضیح می‌دهیم.

  • رزرو بلیط هواپیما رفت و برگشت (در صورت خرید تور هوایی)
  • تورلیدر فارسی‌زبان و مسلط به زبان کشور مقصد
  • بیمه مسافرتی
  • گشت شهری
  • رزرو هتل
  • خدمات ویژه تورهای خاص

بسیاری از تورهای خارجی در آژانس مسافرتی گشت شهری برای بازدید از مناطق گردشگری و طبیعت‌گردی شهر مقصد را دارند.

انواع تورهای گردشگری

تورهای گردشگری را می‌توان براساس معیارهای مختلف تقسیم‌بندی کرد. به‌طور مثال بسته به این‌که بخواهید به خارج از کشور بروید یا در داخل ایران سفر کنید، می‌توانید تورهای داخلی یا خارجی را خریداری کنید.

تورهای گروهی

اگر علاقه داشته باشید که با یک گروه کوچک که شامل خانواده و دوستانتان باشد، به سفر بروید، می‌توانید تورهای گروهی از قبل شکل گرفته یا سفارشی را خریداری کنید. در این دسته از تورها شما می‌توانید برنامه سفر مورد دلخواهتان را با کمک یک آژانس گردشگری طراحی کنید و این آژانس خدمات موردنظر در تور را متناسب با نیازها و علایق‌تان رزرو می‌کند. اگر بخواهید در قالب گروه‌های بزرگی که نمی‌شناسید به سفر بروید، باید تورهای گروهی عمومی یا زمان بندی شده خریداری کنید.

تور طبیعت گردی و تاریخی

اگر دوست داشته باشید که یک جاذبه طبیعی را از نزدیک ببینید و در دل طبیعت چادر بزنید یا در یک اقامتگاه بوم گردی اتاق بگیرید، باید تورهای طبیعت‌گردی را خریداری کنید. اما اگر بخواهید از جاذبه‌های گردشگری و آثار تاریخی یک مقصد خاص بازدید کنید، می‌توانید تورهای فرهنگی و تاریخی را خریداری کنید.

تور ورزشی

تورهای گردشگری شامل تورهای ورزشی نیز می شوند. به‌طور مثال اگر شما در تور جام‌جهانی قطر ثبت‌نام کنید، تور ورزشی را خریداری کرده‌اید. چراکه هدف از خرید این تور گردشگری بازدید از مسابقات ورزشی است.

</p”>

تور ماجراجویانه

تورهای ماجراجویانه دسته‌ای دیگر از تورهای گردشگری را شامل می‌شوند. در این‌گونه از تورها معمولاً برنامه سفر طوری طراحی‌شده است که مسافران بتوانند هیجان بیشتری را تجربه کنند. تورهای ماجراجویانه معمولاً سفر به مناطق کمتر شناخته‌شده و یا ماجراجویی در دل طبیعت است. تور رفتینگ، تورهایی که در برنامه سفر آن‌ها سنگ‌نوردی، غارنوردی، دره نوردی و ورزش‌های این‌چنینی گنجانده شده‌است را نیز می‌توان جزء دسته‌بندی تورهای ماجراجویانه دانست.

تور مستقل

همان‌طور که در بخش قبلی این مقاله نیز اشاره کردیم، تورهای گردشگری تمامی خدمات موجود در یک تور را ارائه نمی‌کنند. به‌طور مثال ممکن است شما با مراجعه به یک وب‌سایت تور سفر به استانبول را خریداری کنید اما تنها خدمات موجود در این تور و هتل و بلیط هواپیما باشد. به این دسته از تورها، تور مستقل گفته می‌شود. در گذشته‌ای نه‌چندان دور برای خرید تورهای گردشگری مجبور بودیم که به مراکز و دفاتر آژانس‌های خدماتی و مسافرتی مراجعه کنیم. این شیوه از خرید وقت زیادی از ما می‌گرفت و ما مجبور بودیم انتخابمان را محدود به تورهای آژانس گردشگری کنیم که به ان مراجعه کرده ایم. اما با رشد تکنولوژی، گسترش شبکه اینترنت جهانی و گوشی های هوشمند، خرید تورهای مسافرتی تنها با چند کلیک ممکن شد. در ادامه این موضوع را بیشتر توضیح می دهیم.

تور ارزان خارجی؛ پیشنهاد شگفت‌انگیز

آژانس پاساگشت به‌عنوان مجری و کارگزار تور خارجی به صرفه ترین تور خارجی را برای مسافران درنظر گرفته است. اگر به‌دنبال تور مسافرتی خارجی با قیمت ارزان هستید، ما به شما چند راهکار را پیشنهاد می‌دهیم.

  • استفاده از تور لحظه آخری خارجی
  • اقامت در هاستل، مهمان‌سرا و هتل های 3 ستاره یا خارج از مرکز شهر
  • پرواز با ایرلاین‌های داخلی
  • سفر در مواقعی که فصل گردشگری آن منطقه نیست

درنظر داشته باشید برخی افراد ترجیح می‌دهند تور زمینی خارجی خریداری کنند. تورهای زمینی خارجی قیمت معقول‌تری دارند و بسته‌به آژانس مسافرتی موردنظر تور خارجی زمینی را با اتوبوس یا قطار برگزار می‌کنند. تورهای خارجی زمینی قیمت ارزان‌تر و به‌صرفه‌تری نیز دارند اما مسافران به‌دلیل مسافت طولانی خسته می‌شوند.

انواع تورهای مسافرتی خارجی؛ تماشای جاذبه‌های بکر کشورهای خارجی

تورهای مسافرتی خارجی در آژانس پارساگشت به‌صورت متنوع برگزار می‌شوند. در ادامه، تور کشورهای خارجی را به تفکیک برای شما لیست کرده‌ایم.

شهرهای تور ترکیه

یکی از پرطرفدارترین تورهای خارجی در الفبای سفر، تور ترکیه است که ایرانیان بسیاری تمایل دارند برای تفریح و آرامش به ترکیه سفر کنند. در ادامه، انواع پکیج تور ترکیه را برای شما لیست کرده‌ایم.

  • تور ترکیه
  • تور آنتالیا
  • تور استانبول
  • تور کوش آداسی
  • تور ازمیر
  • تور آلانیا
  • تور مارماریس
  • تور بدروم

با خرید تور ترکیبی ترکیه، از چند شهر مختلف کشور ترکیه در یک سفر دیدن کنید و از تماشای جاذبه‌های طبیعی و تاریخی کشور ترکیه لذت ببرید.

تور ترکیه

پکیج تور روسیه

معروف‌ترین تور آژانس ، تور روسیه است که در شب‌های سفید بسیاری از افراد را وسوسه می‌کند تا به این کشور متمدن سفر کنند. در ادامه، انواع پکیج تور روسیه را برای شما لیست کرده‌ایم.

  • تور مسکو
  • تور سن پترزبورگ
  • تور سوچی

پیشنهاد شگفت‌انگیز ما به شما، خرید تور ترکیبی روسیه است که 3 شب اقامت در مسکو و 4 شب اقامت در سن‌پترزبورگ را برای شما مهیا می‌کند

آسیا با داشتن تاریخ و فرهنگ غنی، مناظر طبیعی شگفت‌انگیز و تنوع فرهنگی، مقصدی محبوب برای تورهای مسافرتی بسیاری از افراد در جهان به‌شمار می‌آید. در ادامه، انواع تورهای خارجی آسیایی را برای شما لیست کرده‌ایم.

  • تور دبی
  • تور مالزی (تور سنگاپور، تور کوالالامپور)
  • تور هند
  • تور سریلانکا
  • تور ارمنستان
  • تور مالدیو
  • تور تایلند (تور پوکت، تور پاتایا، تور بانکوک)
  • تور گرجستان (تور تفلیس، تور باتومی)
  • تور عمان (تور مسقط)
  • تور چین
  • تور ژاپن
  • تور قطر (تور دوحه)

تورهای آسیا مقصدهای متنوعی دارند که هرکدام از این تورها تجربه‌های خاصی را برای گردشگران به ارمغان می‌آورند.

انواع تور اروپا

اروپا مناظر طبیعی بسیار زیبا و تنوع آب‌وهوایی دارد. تور اروپاگردی برای علاقه‌مندان به هنر، معماری و فرهنگ اروپا فرصت بی‌نظیری است. در ادامه، انواع پکیج تور خارجی اروپا را برای شما لیست کرده‌ایم.

  • تور فرانسه
  • تور سوئیس
  • تور اسپانیا
  • تور چک
  • تور هلند
  • تور ایتالیا
  • تور المان

کشورهای اروپایی متمدن و بافرهنگ هستند و تنوعی از غذاهای معروف و رستوران‌های باکیفیت در اروپا گردشگران را به خود جذب کرده است.

بهترین قیمت تور مسافرتی

همان‌طور که در بخش‌های پیشین نیز اشاره کردیم خدمات موجود در یک تور شامل اقامتگاه، وسیله حمل‌ونقل، بیمه مسافرتی، هزینه مربوط به تور لیدر، هزینه‌های مربوط به وعده‌های غذایی، هزینه مربوط به بلیط ورودی‌های جاذبه‌های گردشگری و عوامل دیگری می‌شود. قیمت نهایی تورهای مسافرتی به قیمت تک‌تک این خدمات بستگی دارد. اگر به‌دنبال بهترین قیمت تور مورد نظرتان هستید باید درابتدا این‌موضوع را برای خود مشخص کنید که کیفیت خدمات تور برای شما اهمیت دارد یا ارزان‌قیمت بودن آن. به‌طور مثال اگر قصد خرید تور کیش را داشته باشید، می‌توانید توری را انتخاب کنید که محل اقامت آن در یک هتل پنج‌ستاره باشد یا توری را برگزینید که با خرید آن محل اقامت تان یک هتل ۲ یا ۳ ستاره می‌شود. اگر به‌دنبال کیفیت بالاتر باشید، به‌طور حتم توری که هتل پنج‌ستاره دارد را خریداری می‌کنید و ولی اگر به‌دنبال قیمت ارزان‌تر باشید، توری که هتل ۳ ستاره دارد مناسب شما است. این‌موضوع درباره وسیله حمل‌ونقل نیز صدق می‌کند. به‌طور مثال برای سفر به کشور دبی می‌توانید بلیط هواپیمای بیزینس، اکونومی یا فرست کلاس را تهیه کنید یا برای سفر به شهر بندرعباس می‌توانید بین قطار یا هواپیما یکی را انتخاب کنید.

بهترین قیمت تور مسافرتی در سفرمارکت

همانطور که می دانید هزینه کلاس پروازی فرست از بیزنس و اکونومی بیشتر است و هزینه کلاس پروازی بیزنس نیز از اکونومی بیشتر می شود. همچنین قیمت بلیط قطار به یک مقصد مشخص از قیمت بلیط هواپیما به همان مقصد به طور معمول بالاتر است. تنوع خدمات تورهای گردشگری یک مقصد مشخص دست شما را باز می گذارد تا بتوانید بهترین قیمت را برای خود بر گزینید. البته نمی‌توان بهترین قیمت را صرفاً ارزان‌ترین قیمت تفسیر کرد و گاهاً خرید توری که خدمات باکیفیت‌تری دارد می‌تواند مصداق بهترین قیمت شود. حال که با عوامل مختلفی که بر روی قیمت نهایی تور گردشگری تاثیر می‌گذارد آشنا شدیم و اطلاعات بیشتری درباره تورهای ارزان قیمت به دست آوردیم، بهتر است که با نحوه رزرو تور های ارزان قیمت گردشگری بیشتر آشنا شویم.

چطور تور ارزان رزرو کنیم؟

برای انتخاب تورهای ارزان‌قیمت گردشگری می‌توانید به ۲ شیوه عمل کنید. شیوه سنتی که بارها در این مقاله درباره آن صحبت کردیم، مراجعه به آژانس‌های گردشگری یا تماس با کارمندهای فروش این آژانس ها برای پرس‌وجو از قیمت تورها و پیدا کردن ارزان‌ترین تورهای گردشگری است. روش دوم سرچ کردن در موتورهای جستجو یا دنبال کردن شبکه‌های اجتماعی آژانس‌های گردشگری و یا نصب اپلیکیشن‌های مرتبط با این حوزه است. اگر بخواهید در موتورهای جستجویی مثل گوگل عبارت تور ارزان فلان شهر یا کشور را سرچ کنید، چندین وب‌سایت مختلف به شما نمایش می‌دهد. شما می‌توانید وقت بگذارید و وارد تک‌تک این وب‌سایت ها شوید و تور مورد نظرتان را از میان ده‌ها وب‌سایتی که مربوط به آژانس‌های گردشگری مختلف است، پیدا کنید.

رزرو تور ارزان از سفرمارکت

رشد تکنولوژی به همین‌جا محدود نمی‌شود و وجود موتورهای جستجویی که صرفاً برای پیدا کردن تورهای گردشگری درست شده‌اند کار مسافران و گردشگران را برای پیدا کردن ارزان‌ترین تورهای گردشگری راحت‌تر کرده‌است. درصورتی‌که وارد وب سایت‌های شرکت‌هایی شوید که این نوع از موتورهای جستجو را طراحی کرده‌اند می‌توانید با صرف وقت کمتری، تورهای ارزان‌قیمت مربوط به مقصد مورد نظرتان را از میان آژانس‌های گردشگری معتبری که این تور را عرضه می‌کنند، پیدا کنید. همچنین می‌توانید اپلیکیشن‌های مربوط به این دسته از شرکت‌های گردشگری را بر روی گوشی‌های هوشمند خود نصب کنید تا بتوانید در هر کجا که هستید (در مترو یا اتوبوس، در خانه یا محل کار) به‌راحتی وارد اپلیکیشن مربوطه شوید و با سرچ تور گردشگری مورد نظرتان و اعمال فیلترهای مختلفی که به شما کمک می‌کند سریع‌تر به خواسته خود برسید، تور خود را انتخاب کنید. به‌احتمال زیاد شما در طول شبانه‌روز بیشتر با تلفن همراه خود کار می‌کنید تا لپ تاب یا کامپیوتر شخصی؛ همین موضوع باعث می‌شود که اپلیکیشن‌های جستجوی تور گردشگری فرصتی برای شما فراهم کند تا بتوانید در روزهای مختلف و ساعات مختلف از قیمت تورهای گردشگری اطلاع کسب کنید و بتوانید ارزان‌ترین تور را شکار کنید. در ادامه مقاله قصد داریم که تورهای محبوب گردشگری را به شما معرفی کنیم تا بتوانید برای تعطیلات آینده خود از میان تورهای موجود در بازار گردشگری ایران؛ بهترین تور مسافرتی را بر اساس علایق، نیازها و بودجه خود انتخاب کنید.

تور خارجی ارزان

تور خارجی یکی از محبوب ترین تورهای مسافرتی در میان توریست ها و علاقه مندان به تجربیات جدید می باشد که در تعطیلات به خصوص تعطیلات تابستانی یا ایام عید نوروز طرفداران بیشتری پیدا می کند. تورهای خارجی هم مانند تور داخلی ، به صورت دسته جمعی و یا به صورت گروه های کوچک برگزار می شوند و اینکه میتوانند لحظات لذت بخش و به یادماندنی را برای شما به ارمغان بیاورد. در ادامه مهم است بدانید که تورهای خارجی عموما برای مسافران محدودیت مسافرتی ندارد و اینکه تورهای خارجی به اهداف مختلفی همچون سفرهای توریستی، کاری، مذهبی، سیاسی و… انجام می گیرد. ضمنا تورهای خارجی در تمام فصول سال برگزار می شوند، اما مثل تورهای داخلی در برخی از زمان ها مثل تعطیلات نوروزی و تعطیلات تابستانی طرفداران بیشتری را به خود اختصاص می دهند. در مورد تور خارجی ارزان باید گفت تورهای خارجی با کیفیت و خدمات گوناگون برای هر قشری از جامعه و با هر بودجه ای که مدنظر دارد انجام می پذیرد.

مثلا در بالای همین صفحه از تورهای خارجی با خدمات لوکس و لاکچری گرفته تا تورهای خارجی متوسط، که به وسیله آژانس های مسافرتی و مراکز گردشگری معتبر ارائه می شوند را می توانید در متنوع ترین حالت مشاهده کنید.

به طور معمول ایرانیان یکی از مسافران همیشگی تورهای خارجی هستند که عمدتا از این نوع تورها برای مقاصد خود استفاده می کنند و نکته ای که باید برای شما بگوییم این است که تور ارزان خارجی را براحتی یم توانید رزرو یا خریداری کنید فقط باید به چند نکته دقت کنید مثلا : انتخاب مقاصد نزدیک ایران، انتخاب ایرلاین های داخلی با کلاس اکونومی، انتخاب هتل های رده متوسط 3 ستاره و در آخر انتخاب فصل های کم گردشگر و یا در اصطلاح لو سیزن که تمامی اینها می تواند تاثیرات بسیار چشمگیری در کاهش هزینه های تور مسافرتی خارجی شما داشته باشد. در آخر توجه داشته باشید که آژانس های مختلف برای تورهای خارجی خدماتی اعم از : اخذ ویزا، اخذ بلیط، رزرو هتل، برنامه سفر، ترنسفر از هتل به فرودگاه و بلعکس، راهنمای تور، بیمه مسافرتی، گشت های رایگان و مشخص شده و سایر خدمات که قبل از سفر آژانس ها با مسافران مطرح می کنند و در زمان عقد قرار داد با شما در میان می گذارند.

محبوب‌ترین تورهای مسافرتی را می‌شناسید؟

همان‌طور که در بخش‌های قبلی این مقاله اشاره کردیم تورهای گردشگری انواع مختلفی دارند.

قبل‌از آنکه بخواهیم به این سوال پاسخ دهیم که محبوب‌ترین تور گردشگری کدام تورها هستند باید بتوانید تور مورد علاقه خود را پیدا کنید.تنوع در خدمات موجود در یک تور یکی از عواملی است که باعث تنوع تور ها می شود.

شما در ابتدا باید بدانید که سفر با قطار را بیشتر دوست دارید یا با هواپیما، دوست دارید در یک هتل لوکس اتاق بگیرید یا در دل چادر طبیعت چادر بزنید، دوست دارید با یک گروه کاملاً غریبه به سفر بروید یا با دوستان یا خانواده به سفر بروید، دوست دارید تمام مدت‌زمان سفرتان از قبل برنامه‌ریزی‌شده باشد و مطابق برنامه‌ سفری که مدیر فنی یک آژانس نوشته است، روزهای سفرتان را بگذرانید یا دوست دارید زمان سفرتان را خودتان برنامه‌ریزی کنید. دانستن همه این عوامل به شما کمک می‌کند تا بتوانید تور مورد علاقه‌تان را پیدا کنید.

زمانی‌که با تور موردعلاقه‌تان آشنا شدید و متوجه شدید که چه نوع تورهایی بیشتر حالتان را خوب می‌کند و لذت بیشتری برایتان دارد و با شخصیت شما سازگارتر است، می‌توانید از میان تورهای موجود در بازار که متناسب با علایق شماست، محبوب‌ترین تورها را برگزینید.

به‌طور مثال اگر به طبیعت گردی علاقه خاصی دارید با کمی سرچ کردن در موتور جستجوی گوگل می‌توانید با آژانس‌های گردشگری معتبری که تورهای طبیعت‌گردی برگزار می‌کنند، آشنا شوید. معمولاً آژانس‌های معروف و معتبر در این زمینه تورهایی را برگزار می‌کنند که محبوبیت بیشتری در میان گردشگران دارند.

محبوب ترین تورهای مسافرتی را بشناسید

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور ژاپن پاییز1403

تور ژاپن شور پهناور ژاپن با میزبانی بیش از ۶۸۰۰ جزیره، بیش تر از اینکه به عنوان کشور شناخته شود به نام یک جزیره بزرگ

تور ژاپن بهار وتابستان1403

تور ژاپن بهترین جاهای دیدنی ژاپن کدام‌اند؟ کوه فوجی، کاخ امپراتوری، موزه یادبود صلح هیروشیما، قلعه شوری، چهارراه شیبویا، پارک میمون‌های برفی، جنگل بامبو آراشیاما،

تور لحظه آخری تفلیس-02188487124

تور تفلیس یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین تورهای گردشگری در گرجستان است. پرواز تفلیس یکی از آن دسته پروازهایی است که گردشگران و مسافران

تور لحظه آخری باتومی

باتومی نحوه برگزاری تور باتومی به‌صورت مستقیم در گذشته تور باتومی گرجستان فقط با پروازهای غیر مستقیم انجام می‌شد. در حال حاضر یک خط پروازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برگزارکننده تورهای خارجی

هلدینگ گردشگری پارسا گشت