برگزارکننده تور ویتنام

تور ویتنام

تور ویتنام مقرون به صرفه و هیجان انگیز

چرا باید تور کشور ویتنام را انتخاب کنیم؟ اینکه چگونه اوقات فراغت خود را سپری کنیم، برای همه ایرانیان حائز اهمیت است. بسیاری وقت خود را با رفتن به کلاس‌های ورزشی پر می‌کنند و افراد تنوع طلب و سخت سلیقه ترجیح می‌دهند مدتی از محیط زندگی خود دور باشند و به گشت و گذار بپردازند تا با تجدید قوا و آرامش بیشتر بتوانند در امور زندگی خود موفق‌تر و با روحی‌تر عمل کنند.

با کمی تحقیق و بررسی شاید به تورویتنام علاقه‌مند شوید و کشور ویتنام را مقصد گردشگری خود برای اوقات فراغت قرار دهید. دلایل زیادی برای انتخاب ویتنام جهت مقصد گردشگری وجود دارد. یکی از این موارد را می‌توان مقرون به صرفه بودن تور ویتنام نام برد. در زیر به بیان برخی از جاذبه‌های گردشگری ویتنام می‌پردازیم.

آشنایی با ویتنام

کشور ویتنام در قاره آسیا قرار دارد و از سه منطقه شمالی شامل پایتخت ویتنام، منطقه سواحل مرکزی و ارتفاعات پوشیده از جنگل و قسمت جنوبی منطقه صنعتی آن تشکیل شده است. شهر هانوی پایتخت ویتنام و مرکز سیاسی این کشور در منطقه شمالی آن واقع شده است.
سرزمین ویتنام با طبیعت شگفت‌انگیز و بکر توجه هر جهانگردی که در پی سفری پر ماجرا و هیجان‌انگیز است را به خود جلب می‌کند. سواحلی زیبا برای شنا و گرفتن حمام آفتاب با آرامشی که در هیچ جای جهان مثل آن را نخواهید دید. سواحل زیبا، جنگلهای سرسبز، رودهای خروشان و آبشارهای بلند همه و همه به شما می‌گویند که چمدان را ببندید، ویزا بگیرید و بلیط رفت و برگشت را تهیه کنید. تفریح و خوشگذرانی در ویتنام فقط محدود به اینها نیست، پارک‌های ملی بی‌نظیری چون کات تین، بناهای تاریخی و مسیرهای طبیعی پیاده‌روی بکر و دست نخورده تجربه یک سفر خاطره‌انگیز را در ذهن شما ثبت می‌کند.

شهر هوشی مینه یا سایگون قطب اصلی اقتصاد ویتنام می‌باشد که به نام رهبر این کشور نامگذاری شده است.

دارای آب و هوای موسمی استوایی می‌باشد که متوسط دمای هوا در شهر هانوی 23 درجه و در شهر هوشی مین 26 درجه سانتیگراد است. واحد پول ویتنام دانگ ویتنام VND است.

شما می‌توانید در تور ویتنام از مقاصد مهم توریستی ویتنام از جمله تونل‌های کوچی ویتنام در شهر هوشی مین و خلیج هالونگ بی در شهر هانوی بازدید نمایید.

غذاهای ویتنام و میوه‌های ویتنام، ارزان، متنوع و بی نظیر هستند و در مجموع تور ویتنام یک تور ارزان قیمت به شمار می‌آید. خوراک دارای نقش مهمی در فرهنگ ویتنام است و ویتنامی‌ها برای تمامی تعطیلات فرهنگی، یادبودها، عروسی‌ها و جشن‌ها غذاهای مخصوصی تهیه می‌کنند و آماده کردن غذاهای ویتنامی و دور هم غذا خوردن در خانواده‌های ویتنامی از اهمیت زیادی برخوردار است.

فرودگاه‌های بین المللی ویتنام در شهر هانوی و شهر هوشی مینه واقع شده‌اند. شرکت ویتنام ایر در حال حاضر بهترین خط هوایی ویتنام به حساب می‌آید.

شهر ساحلی ناترنگ یکی از زیباترین و لوکس ترین شهرهای ساحلی ویتنام است که دارای رستوران‌های متنوع، ارزان و لوکس به همراه نایت لایف‌های بی نظیر که لذت سفر را چند برابر می‌کند.

آب و هوای شهر‌های مختلف ویتنام

آب و هوای این کشور در بخش‌های مختلف آن متفاوت است و شما می‌توانید شاهد تغییر دمای بسیار زیادی در بخش جنوبی و شمالی آن باشید. به عنوان مثال در بخش شمالی در فصل سرما شما شاهد بارش برف و هوای سرد هستید این در حالی است که بخش‌های جنوبی آب و هوایی مرطوب و گرم دارند. به طور کلی این کشور 4 فصل است که در بعضی از ماه‌ها بدلیل بارش باران‌های موسمی تقاضای سفر به این کشور کم‌تر خواهد شد. به عنوان مثال در فصل زمستان بدلیل بارش‌های فصلی فراوان، تعداد گردشگران به این مقصد کمتر می‌شود. اما در فصل‌ تابستان میزان بارش باران کمتر شده در نتیجه شرایط آب و هوایی برای سفر به ویتنام و بازدید از جاذبه های گردشگری آن بهتر از فصل زمستان می‌شود.

تورهای مقرون به صرفه ویتنام

آژانس پارساگشت برگزار کننده تورهای ترکیبی شهر های مختلف این کشور است کهدر این مطلب فقط تعدادی از بهترین شهر های توریستی این کشور را به شما مهرفی خواهیم کرد. آمیتیس تراول در راستای افزایش رضایتمندی مسافران خود اقدام به برگزاری تورهای لحظه آخری ویتنام با قیمتی مقرون به صرفه‌تر کرده تا تعداد مسافران بیشتری بتوانند به این مقصد سفر کنند. برای اطلاع از قیمت تورهای ویژه ویتنام، می توانید وارد بخش تورهای ویتنام شده و در آنجا لیست قیمت انواع تورها با هتل های مختلف را مشاهده نمایید.

جاذبه‌های گردشگری ویتنام

بدون شک اغلب گردشگران دنیا این کشور را به “خلیج هالونگ بای” می‌شناسند که اولین و مهم‌ترین جاذبه دیدنی این کشور به شمار می‌رود. این خلیج که در میراث جهانی یونسکو نیز ثبت شده صد‌ها جزیره‌ی صخره‌ای با سنگ‌های آهکی مربوط به 500 میلیون سال پیش را در خود جای داده است. در این جزیره‌ها غار‌های زیادی وجود دارند که اغلب آن‌ها برای ورود عموم مردم آزاد است و برخی از آن‌ها ممنوع الورود هستند. این خلیج در فاصله 170 کیلومتری شهر هانوی قرار دارد که شما می‌توانید در هنگام خرید تورهای ترکیبی ویتنام شهر هانوی را نیز به عنوان یکی از شهرها انتخاب نموده و ضمن اقامتدراین شهر از طریق تورهای یکروزه از خلیج هالونگ نیز دیدن کنید.

بعد از خلیج هالونگ نوبت می‌رسد به نقاط دیدنی شهر‌های “هوشی مین” و هانوی. به طور معمول شما با خرید تورهای ویتنام در این دو شهر اقامت خواهید داشت و می‌توانید با خیال راحت ضمن اقامت در هتل‌های لوکس این دو شهر از جاذبه‌های دیدنی هرکدام نیز دیدن کنید در ادامه چند نمونه از بهترین جاذبه‌های گردشگری این دو شهر را از دیدگاه مسافران به شما معرفی می‌کنیم:

شهر هانوی در تور‌های ترکیبی ویتنام

شهر هانوی

پایتخت کشور ویتنام شهر هانوی است که مقصد اصلی تورهای ترکیبی ویتنام است . این شهر قدمتی 3000 ساله دارد و بالغ بر 7 میلیون نفر جمعیت دارد. هانوی 18 دریاچه را در خود جای داده است که به همین دلیل به آن شهر “دریاچه‌های افسانه‌ای” نیز گفته می‌شود. یکی از دریاچه‌‌های معروف این شهر هوان کیم است که به شمشیر وارونه معروف بوده و زیستگاه لاک پشت‌های زیادی می‌باشد. در ادامه سایر جاذبه‌های گردشگری این شهر توریستی را به شما معرفی می‌کنیم:

• معبد ترن کواک پاگود (Tran quoc pagoda)

• موزه انسان شناسی ویتنام Vietnam museum of ethnology))

• موزه هوشی مین (ho chi minh Hanoi)

• دریاچه وست (West Lake)

 

شهر هوشی مین در تورهای ویتنام

این شهر پستی بلندی‌های زیادی را در طول تاریخ گذرانده که به همین دلیل اماکن تاریخی آن سبب جذب توریست‌های زیادی به این شهر شده است. هوشی مین با جمعیت 8 میلیون نفری، بزرگ‌ترین شهر ویتنام شناخته شده است. در این شهر شما می‌توانید ترکیبی از سبک فرانسوی (به دلیل زمان استعمار) و سبک شرقی را که منجر به ساخت برخی ساختمان‌ها شده است مشاهده کنید. چند نمونه از بهترین جاذبه‌های دیدنی شهر هوشی مین:

• بازار محلی بین تای (Binh Tay)

• برج بیتکسو (Bitexo)

• کاخ اتحاد مجدد

• کلیسای جامع نوتردام (Notre Dame)

• عبادتگاه امپراطور جید (Jade)

 

هتل‌های تور ویتنام

در تورهای ترکیبی ویتنام شما با توجه به تعداد شهرهایی که برای سفر انتخاب می‌کنید در 2 الی 5 هتل اقامت خواهید داشت که همه آن‌ها 5 ستاره هستند و امکانات رفاهی متنوعی دارند. به عنوان مثال شما 2 روز را بر روی کشتی در خلیج هالونگ اقامت خواهید داشت که یک تجربه‌ای متفاوت برای همه گردشگران می‌باشد. در ادامه چند نمونه از هتل‌های با کیفیت این تور را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد:

نیو ورلد سایگون در شهر هوشی مین (NEW WORLD SAIGON HOTEL)

فوراما ریزورت در شهر دانانگ (FURAMA RESORT HOTEL)

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور لوکس بالی1403

هتر است از همین الان اقدام به رزرو تور بالی نوروز 1403 کنید. چون با نزدیک شدن به ایام نوروز قیمت آن به شدت افزایش

تور لوکس ولاکچری ژاپن

تور ژاپن ژاپن (Japan) یک کشو جزیره‌ای در سواحل شرقی آسیا بوده که رشته بزرگی از جزایر را در امتداد یک کمان شمال شرقی به

تور ژاپن پاییز1403

تور ژاپن شور پهناور ژاپن با میزبانی بیش از ۶۸۰۰ جزیره، بیش تر از اینکه به عنوان کشور شناخته شود به نام یک جزیره بزرگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برگزارکننده تور ویتنام

هلدینگ گردشگری پارسا گشت