برگزار کننده تور دبی

تور دبی

یکی از پرطرفدارترین تورهای ارائه شده است. دبی که با نام عروس خلیج فارس نیز شناخته می‌شود، یکی از مدرن‌ترین شهرها در حاشیه خلیج فارس است. این شهر دومین شهر گران‌قیمت در منطقه خاورمیانه و بیستمین شهر مجلل در دنیا است. ایرانیان بسیار زیادی این شهر را جهت تفریح، کار یا سرمایه‌گذاری انتخاب می‌کنند و پرواز دبی از پرطرفدارترین پروازهای خارجی است. دبی امکانات رفاهی و تفریحات بسیار متنوعی دارد و یکی از بهترین گزینه‌ها جهت گذراندن تعطیلات محسوب می‌شود. موقعیت عالی دبی، هتل‌های شیک و لوکس، تفریحات هیجان‌انگیز، شکوه خیره‌کننده برج‌ها و دریای بلورین دبی تنها بخشی از جاذبه‌های این شهر هستند. یکی از بهترین راه‌ها جهت سفر به این شهر، استفاده از تور دبي است.

 

سفر با تور دبی

دبی یکی از پیشرفته‌ترین شهرهای گردشگری در دنیا است. این شهر همه ساله شاهد میلیون‌ها گردشگر است که برای کار و تفریح از تور دبي استفاده می‌کنند و به این شهر زیبا سفر می‌کنند. هتل‌های لوکس، جاذبه‌های طبیعی، برج‌های سر به فلک کشیده، اماکن تفریحی منحصربفرد، مراکز خرید مجلل، رستوران‌های متنوع و … همگی عواملی هستند که سبب می‌شود تا تور دبی به یکی از پرطرفدارترین تورها در میان گردشگرها تبدیل شود.

قیمت تور دبی

دبی یکی از شهرهای لوکس و پرطرفدار در جهان است. تفریحات خاصی در این شهر وجود دارد و یک مقصد گران برای مسافران است. فاکتورهای زیادی بر روی قیمت تور دبی اثرگذار هستند. به عنوان مثال تعداد شب‌های اقامت، نوع هتل، بلیط هواپیما، نوع ایرلاین، امکانات تور و … روی قیمت تور دبی اثرگذار هستند.

بهترین هتل های دبی برای اقامت کدام هستند؟

دبی شهری است که به داشتن هتل‌های گوناگون و لوکس شهرت دارد. تمامی این هتل‌ها خدمات رفاهی بسیار خوبی را به مسافران خود ارائه می‌دهند. انتخاب هتل در این شهر کمی سخت است و دلیل آن نیز تنوع بالای این هتل‌ها است. از جمله بهترین هتل های دبی برای اقامت ایرانیان می‌توان به هتل‌های مینا السلام، جمیرا امارات تاورز، سوفیتل، شیراتون جمیرا بیچ، آسیانا، آتلانتیس پالم و برج‌العرب اشاره کرد.

 لحظه آخر یا تور هفته آخر؟!

برگزار کننده تور دبی یا تورهای مسافرتی سایر کشورهایی که سفر به آن‌ها به ویزا دارد، می‌دانند که در صورتی که ظرفیت تور آن‌ها خالی بمانند دیگر به سختی می‌توانند آن را تکمیل نمایند. از این رو سعی می‌کنند تا ظرفیت تور را به گونه مشخص نمایند ظرفیت آن تکمیل شود. اما پر نشدن ظرفیت تورها امری اجتناب ناپذیر است و گاهی پیش می‌آید که یک هفته مانده به برگزاری تور همچنان بسیاری از صندلی‌ها خالی هستند. در این حالت برگزار کننده، تور را به صورت تور دبی لحظه آخری ارائه می‌دهد. پس اگر عجله کنید می‌توانید با درخواست ویزای فوری دبی، ظرف دو روز تور دبی را تهیه کنید.

قیمت تور به چه فاکتورهایی بستگی دارد؟

قیمت تور لحظه آخری دبی به فاکتورهایی چون ساعت پرواز، ایرلاین، هتل محل اقامت و مدت زمان اقامت در دبی بستگی دارد. ایرلاین‌های ایرانی قیمت مناسب‌تری دارند، هتل‌های کم‌تر شناخته شده، تخفیفات بیشتری را ارائه می‌دهند. همچنین هرچه مدت اقامت شما بیشتر باشد، هزینه تور بیشتر اما مقرون به صرفه‌تر خواهد شد.

امکان کنسلی تور لحظه آخری وجود دارد؟

عیب بزرگ تورهای لحظه آخری این است که این تورها چارتری بوده و در صورت خرید آن‌ها، امکان کنسل کردن و یا تغییر تاریخ سفر وجود نداشته و در صورت کنسل کردن تور، هیچ هزینه‌ای به مسافر باز پس داده نخواهد شد. پس بهتر است در انتخاب و خرید تور لحظه آخری دبی دقت کنید.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور لوکس بالی1403

هتر است از همین الان اقدام به رزرو تور بالی نوروز 1403 کنید. چون با نزدیک شدن به ایام نوروز قیمت آن به شدت افزایش

تور لوکس ولاکچری ژاپن

تور ژاپن ژاپن (Japan) یک کشو جزیره‌ای در سواحل شرقی آسیا بوده که رشته بزرگی از جزایر را در امتداد یک کمان شمال شرقی به

تور ژاپن پاییز1403

تور ژاپن شور پهناور ژاپن با میزبانی بیش از ۶۸۰۰ جزیره، بیش تر از اینکه به عنوان کشور شناخته شود به نام یک جزیره بزرگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برگزار کننده تور دبی

هلدینگ گردشگری پارسا گشت