بهترین قیمت تور آفریقای جنوبی

آفریقای جنوبی کجاست؟

آفریقای جنوبی نام کشوری در سواحل دو اقیانوس هند و اطلس است. این کشور حدود 60 میلیون نفر جمعیت دارد و چهارمین کشور پرجمعیت در قاره آفریقا محسوب می‌شود. این سرزمین یکی از معروف‌ترین مناطق قاره آفریقا به حساب می‌آید و در جنوب این قاره قرار دارد. یک نکته بسیار جالب در خصوص کشور آفریقای جنوبی این است که سه پایتخت مختلف دارد. کیپ تاون، پرتوریا و بلوم فونتیتن، مهم‌ترین شهرهای آن به حساب می‌آیند.

نقشه آفریقای جنوبی- پارساگشت

بهترین زمان سفر به آفریقای جنوبی

اگر قصد سفر به آفریقای جنوبی را دارید، بهتر است تعطیلات ساحل کیپ تاون را برای سفر انتخاب کنید. این تعطیلات مصادف با اواخر ژانویه و اواخر آوریل خواهد بود. در پایان ماه‌های خشک تابستان این تعطیلات وجود دارند و فستیوال‌های مختلفی را برگزار می‌کنند. در طول ماه‌های اوت تا آوریل، آب‌وهوای آفریقای جنوبی و مخصوصاً کیپ تاون معتدل با شرایط خشک و گرم خواهد بود. ژوئن، جولای و همچنین ماه اوت، شلوغ‌ترین ماه‌های سال از نظر تعداد گردشگر محسوب می‌شود.

آیا سفر به آفریقای جنوبی ویزا میخواد؟

بله، برای شرکت در تور آفریقای جنوبی نیاز به ویزا خواهید داشت. معمولاً دارندگان گذرنامه یا سند مسافرتی آفریقای جنوبی، تمامی رانندگان تجاری خودروهای سنگین، افرادی که با نظامیان آفریقای جنوبی در ارتباط هستند و داوطلبان وابسته به سازمان ملل متحد می‌توانند ویزای آفریقا را دریافت کنند. تبعه کشورهای دیگر در صورت اقامت کمتر از 30 روز، نیاز به پرداخت هزینه برای دریافت ویزا نخواهند داشت.

البته با این حال باید برای دریافت ویزا اقدام کنند. این در حالی است که متأسفانه پاسپورت ما چندان اعتباری ندارد و به همین خاطر حتی برای سفرهای کوتاه هم ساکنین ایران باید هزینه ویزا را پرداخت کنند.

صدور ویزای توریستی شرایط خاصی دارد. این احتمال وجود خواهد داشت که با درخواست صدور ویزای شما حتی موافقت نکنند. شاید تصور کنید که تور آفریقای جنوبی یک تور معمولی است؛ اما در حال حاضر این کشور جزو کشورهای در حال توسعه به حساب می‌آید. به همین خاطر باید ادله کافی ارائه دهید که قصد مهاجرت یا پناهندگی به این کشور را ندارید.

جاذبه های دیدنی آفریقا

آفریقا دومین قاره بزرگ و دومین قاره پرجمعیت جهان است. این کشور متشکل از 52 کشور رسمی و دو کشور مورد مناقشه است. هر کدام از این ها فرهنگ و تاریخ منحصر به فرد خود را دارند که آنها را به مکان های جذابی برای بازدید تبدیل کرده است. صرف نظر از اینکه کجا در آفریقا می روید، چیزهای زیادی برای دیدن و انجام خواهید یافت که با همه سلیقه ها و علایق مطابقت دارد. شهرهای بزرگی هستند که معماری جالب و هیاهوی شهری را به بازدیدکنندگان ارائه می دهند و مناطق روستایی بزرگی با مناظر دیدنی و طیف متنوعی از حیات وحش برای لذت بردن وجود دارد. اگر به آفریقا سفر می کنید، جاذبه های زیادی وجود دارد که باید به برنامه سفر خود اضافه کنید

موزه آپارتاید، آفریقای جنوبی
دره پادشاهان، مصر
ساحل کنیا
پارک ملی نایروبی
دلتای اوکاوانگو، بوتسوانا
باغ ماژورل، مراکش
پارک ملی کروگر، آفریقای جنوبی.
کوه کنیا

مدارک لازم برای سفر به آفریقای جنوبی

.

2 قطعه عكس رنگي3 x 4  با زمینه  سفيد (جدید)+ اصل پاسپورت با حداقل دو ماه اعتبار پس از پایان سفر و امضاء شده توسط صاحب گذرنامه + معرفي نامه شغل مسافر در سربرگ محل كار/ شركت ، ترجیحا به زبان انگلیسی (یا بصورت ترجمه شده ) با ذکرتاریخ شروع به کار، سمت، میزان حقوق و مدت زمان مرخصی + نامه اشتغال به تحصیل برای دانشجو ها و دانش آموزان + پرینت حساب بانکی 3 ماهه آخر مسافرین به انگلیسی از بانک ( اعتبار پرینت بانکی از زمان دریافت آن از بانک تا زمان ارایه به سفارت فقط 5 روز می باشد ) + 2 نسخه ترجمه شناسنامه کودکان زیر 18 سال)فقط 1 نسخه از ترجمه های شناسنامه بایستی به تائید دادگستری و وزارت امور خارجه رسیده باشد)  + حضورمسافر زمان تحویل مدارک به سفارت الزامی میباشد.

تور آفریقا جنوبی پارساگشت
تور آفریقا جنوبی پارساگشت

 

 

آفریقا جنوبی

از 2900دلار + هزینه بلیط

آفریقا جنوبی

از2300دلار + هزینه بلیط

آفریقا جنوبی

از2500 دلار + هزینه بلیط

آفریقا جنوبی

از2500 دلار + هزینه بلیط

آفریقا جنوبی

از2900 دلار + هزینه بلیط

بهترین هتل های آفریقای جنوبی

در آفریقای جنوبی انواع و اقسام هتل‌های مختلف با قیمت‌های متفاوت وجود دارند. در ادامه سه مورد از معروف‌ترین هتل‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

 رادیسون بلو ژوهانسبورگ

هتل رادیسون بلو ژوهانسبورگ یکی از هتل‌های 5 ستاره معروف آفریقای جنوبی به حساب می‌آید. این هتل امکانات بسیار عالی در اختیار مسافران قرار می‌دهد. هتل رادیسون بلو ژوهانسبورگ جزو هتل‌های گران قیمت به حساب می‌آید و امکانات لوکس و مثال زدنی دارد.

 کسکادس

هتل کسکادس از دیگر هتل‌های 5 ستاره است که در تور آفریقای جنوبی می‌توانید در آن اقامت کنید. این هتل نیز جزو بهترین هتل‌های آفریقای جنوبی به حساب می‌آید. فضای باز و طراحی هتل کسکادس آن را به یکی از خاص‌ترین هتل‌ها تبدیل می‌کند.

کی دبلیو ای مریتانه بوش لاج

با وجود آنکه 4 ستاره دارد؛ اما در پارکی جنگلی واقع شده است. فضای زیبای این هتل به حدی تماشایی است که احساس می‌کنید در حیات وحش آفریقا قرار دارد. کی دبلیو ای مریتانه بوش لاج یکی از هتل‌های معروف در تور آفریقای جنوبی محسوب می‌شود.

آیتم های موثر در قیمت تور آفریقای جنوبی

توجه داشته باشید که آیتم های بسیار متعددی در قیمت تور آفریقای جنوبی دخیل هستند. مهمترین آیتم های موثر در قیمت تور گردشگری آفریقای جنوبی عبارتند از: خدمات ارائه شده در تورهای گردشگری آفریقای جنوبی – زمان سفر – مدت زمان برگزاری تور.

هزینه های مربوط به رزرو هتل و بلیط هواپیما اصلی ترین بخش از هزینه های تور آفریقای جنوبی را شکل می دهد. همکاران ما به دنبال رزرو ارزان ترین و بهترین هتل اقامتی برای گردشگران و مسافران خود هستند. توصیه می شود که در حین بستن چمدان های سفر خود یک سری از لوازم مهم را فراموش نکنید. همچنین این کشور آفتاب بسیار سوزانی را دارد و حتما از کرم های ضد آفتاب قوی استفاده نمایید.

جاذبه های کیپ تاون آفریقای جنوبی

1) دماغه امید نیک کیپ تاون

دماغه امید نیک یا Cape of Good Hope، یکی از معروف ترین جاذبه های آفریقای جنوبی و کیپ تاون بوده که در جنوب غربی ترین نقطه آفریقای جنوبی در انتهای کیپ پنینسولا و در پارک ملی کوه تیبل یا Table Mountain واقع شده است. دماغه امید نیک کیپ تاون، از برجسته ترین نقاط این شهر بوده که حتما بازدید از آن را پیشنهاد می کنیم. این دماغه با مناظر زیبا و بی نظیر خود، تکه سنگ های بزرگ و زیاد و همچنین چشم انداز هیجان انگیز و دیدنی ای که از اقیانوس اطلس ارائه می کند، یکی از خاطره انگیز لحظات سفر به این شهر را رقم می زند. همچنین در این دماغه می‌توانید تنوع شگفت انگیزی از انواع گونه‌های گیاهی و جانوری را به تماشا بنشینید.

دماغه امید نیک کیپ تاون-پارساگشت
دماغه امید نیک کیپ تاون-پارساگشت

2) قلعه امید نیک کیپ تاون

قلعه امید نیک یا Castle of Good Hope، یکی دیگر از جاذبه های گردشگری کیپ تاون است. این قلعه، در سال 1966 میلادی، به شکل یک ستاره پنج پر ساخته شد و به عنوان یکی از قدیمی ترین ساختمان های آفریقای جنوبی نیز شناخته می شود. این قلعه اکنون به موزه تغییر کاربری داده و به مرکز رویدادهای فرهنگی و هنری و موزه مردم شناسی کیپ تاون تبدیل شده است.

قلعه امید نیک کیپ تاون-پارساگشت
قلعه امید نیک کیپ تاون-پارساگشت

3) کمپانی گاردن کیپ تاون

کمپانی گاردن یا Company’s Garden، مجموعه بزرگ و متنوع بوده که در مرکز شهر کیپ تاون واقع شده و شامل چندین موزه و مکان های فرهنگی و تنوع زیبایی از گیاهان و درختان است. باغ این مجموع در سال 1650 جهت پرورش سبزی و میوه جات برای سربازان نیروی دریایی آلمان احداث شد. کمپانی گاردن جاذبه های متعددی داشته که مهمترین آنها عبارتند از موزه پلانتاریوم، کلیسای جامع سنت جورج، خانه‌های پارلمان، خانه‌های بردگان، کتابخانه ملی آفریقای جنوبی، گالری ملی آفریقای جنوبی.

 کمپانی گاردن کیپ تاون
کمپانی گاردن کیپ تاون

4) باغ ملی گیاه شناسی کریستن بوش

باغ ملی گیاه شناسی کریستن بوش یا Kirstenbosch National Botanical Garden، از بزرگترین موزه های گیاه شناسی در جهان است که با بیش از 5 هزار نوع گونه گیاهی در شهر کیپ تاون قرار گرفته و به یکی از جاذبه های گردشگری این شهر تبدیل شده است. باغ کریستن بوش به عنوان یکی از میراث های جهانی یونسکو نیز به ثبت رسیده و انواع مختلفی از مجسمه های سنگی نیز در آن وجود دارد. این باغ همچنین میزبان کنسرت‌ها و سینماهای فضای باز است.

باغ ملی گیاه شناسی کریستن بوش
باغ ملی گیاه شناسی کریستن بوش

ساحل بلودرز کیپ تاون

ساحل بلودرز یا Boulders Beach، یکی از معدود سواحل دنیاست که می توان پنگوئن ها را در حال شنا کردن یا آفتاب گرفتن دید! به همین خاطر این ساحل، به ساحل پنگوئن های آفریقای جنوبی نیز شناخته می شود و محبوبیت خاصی در بین گردشگران دارد. علاوه بر تماشای پنگوئن‌ها، همچنین می‌توانید در آب‌های این ساحل شنا کنید و حمام آفتاب بگیری

ساحل بلودرز کیپ تاون
ساحل بلودرز کیپ تاون

دیدنی ترین شهرهای آفریقای جنوبی

.ژوهانسبورگ(Johannesburg)، قلب اقتصادی آفریقای جنوبی

شهر ژوهانسبورگ(Johannesburg)، قلب اقتصادی آفریقای جنوبی و بزرگ‌ترین شهر این کشور است. این شهر با ده میلیون نفر جمعیت، مرکز ثروتمندترین استان آفریقای جنوبی هم محسوب می‌شود.

ژوهانسبورگ را با نام «شهر طلا» می‌شناسند زیرا معادن طلای بسیاری در این شهر وجود دارد. گالری هنری این شهر، صدها سال است که فعالیت دارد و هر ساله گردشگران زیادی از آن بازدید می‌کنند. معمولا یکی از شهرهایی که گردشگران ایرانی در تور آفریقای جنوبی از آن بازدید می‌کنند شهر بزرگ و زیبای ژوهانسبورگ است. این شهر در جام‌جهانی ۲۰۱۰، یکی از شهرهای میزبان بود، به همین دلیل هتل‌های زیادی در آن ساخته شدند.

از مهم‌ترین جاذبه‌های این شهر می‌توان به پارک‌ها، گالری‌ها، موزه‌ها و معادن طلا اشاره کرد. موزه‌ی ارتش آفریقای جنوبی، موزه‌ی آپارتاید، موزه‌ی ویکتوریا لیندفیل و موزه‌ی ماندلا تنها چند نمونه از جذاب‌ترین موزه‌های ژوهانسبورگ هستند. گردشگران این شهر می‌توانند از میان کالاهای چوبی، طلا، جواهر، الماس و صنایع دستی سوغات بسیار جذابی برای عزیزانشان خریداری کنند.

به طور کلی ژوهانسبورگ یکی از دیدنی‌ترین شهرهای آفریقای جنوبی است که انرژی فوق‌العاده‌‌ای دارد و گردشگران به محض اینکه قدم به این شهر می‌گذارند، حسابی در فرهنگ پرجنب و جوش آن غرق می‌شوند.

کیپ تاون (Cape Town)، از دیدنی ترین شهرهای آفریقای جنوبی

کیپ تاون(Cape Town)، از دیدنی‌ترین شهرهای آفریقای جنوبی است. این شهر زیبا در محل تلاقی اقیانوس هند و اطلس واقع شده و علاوه بر داشتن مناطق فوق‌العاده تماشایی کوهستانی، ساحلی و جنگلی، حیات‌وحش بسیار جذابی هم دارد.

کوه تیبل را می‌توان یکی از مشهورترین جاذبه‌های کیپ تاون دانست که اطراف آن با مناظر طبیعی بی‌نظیر احاطه شده است. همچنین از دیگر جاذبه‌های این شهر می‌توان به زندگی شبانه در کیپ تاون، فرهنگ‌ها و غذاهای متنوع، معماری چشم‌نواز خانه‌ها و رستوران‌های عالی اشاره کرد.  این شهر به حدی زیباست که از آن به عنوان «عروس آفریقایی» یاد می‌شود.

گردشگران کیپ تاون می‌توانند علاوه بر تماشای مناظر طبیعی، از دیدن کوسه‌ها لذت ببرند و یا با آن‌ها غواصی کنند. همچنین قرار گرفتن جزیره‌ی روبن در نزدیکی این شهر، به گردشگران این فرصت را می‌دهد تا با گذشته‌ی پرفراز و نشیب آفریقای جنوبی آشنا شوند.

شهر پورت الیزابت(Port Elizabeth) با سواحل بزرگ و تماشایی

شهر پورت الیزابت(Port Elizabeth) با سواحل بزرگ و تماشایی یکی دیگر از دیدنی ترین شهرهای آفریقای جنوبی از نظر گردشگران است. این شهر بیشتر به خاطر سواحل زیبا، دنیای رنگارنگ زیر آب و حیات وحش متنوع معروف شده است.

از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری پورت الیزابت می‌توان به استادیوم نلسون ماندلا، بنای یادبود اسب و قلعه‌ی فردریک اشاره کرد. پورت الیزابت هتل‌ها و رستوران‌های بسیار خوبی دارد و مقصد محبوبی برای تماشای نهنگ‌ها و دلفین‌ها، موج‌سواری و گشت و گذار در ساحل محسوب می‌شود. همچنین پارک ملی ادو الفنت(Addo Elephant) واقع در خلیج آلگوئا(Algoa)، مکان فوق‌العاده‌ای برای دیدن حیات وحش متنوع آفریقای جنوبی است. اگر علاقه‌مند به دیدن این شهر هستید پیشنهاد می‌کنیم در ماه‌های دسامبر و ژانویه به این منطقه سفر کنید.

سان سیتی(Sun City)، لاکچری ترین شهر آفریقای جنوبی

سان سیتی(Sun City)، لاکچری‌ترین شهر آفریقای جنوبی، لحظات فوق‌العاده لذت‌بخشی را برای گردشگران به ارمغان می‌آورد. این شهر زیبا در بین رود الاندس و کوه پیلانسبرگ واقع شده و دسترسی خوبی به منطقه‌ی حفاظت شده‌ی پلانسبرگ دارد.

سان سیتی در دسامبر ۱۹۷۹ میلادی افتتاح شد و با این که در ابتدا فقط یک دهکده‌ی کوچک بود اما به تدریج رشد کرد. امروزه این شهر زیبا با هتل‌های لوکس، مراکز دیدنی متعدد، سالن‌های کنسرت عالی، سینماهای مجهز، مراکز خرید خوب و رستوران‌های بین‌المللی درجه یک، به یکی از دیدنی‌ترین شهرهای آفریقای جنوبی تبدیل شده است.

یکی از جاذبه‌های اصلی سان سیتی زندگی شبانه‌ی این شهر است. همچنین این شهر امنیت بسیار بالایی دارد و یکی از امن‌ترین شهرهای توریستی آفریقای جنوبی محسوب می‌شود. سان سیتی یک بلوار طولانی دارد که ایستگاه‌های منوریل و اتوبوس در قسمت‌های مختلف آن تعبیه شده‌اند تا گردشگران در هر ساعت از شبانه‌روز به مقصدهای دلخواهشان دسترسی داشته باشند.

۵.شهر دوربان(Durban)، از بزرگ ترین شهرهای آفریقای جنوبی

شهر دوربان (Durban)، از بزرگ‌ترین شهرهای آفریقای جنوبی است که آب و هوای بسیار خوبی دارد. این شهر به خاطر موقعیت جغرافیایی خاص و قرار گرفتن در کنار سواحل اقیانوس هند به «میامی آفریقای جنوبی» مشهور شده است.

دروبان به عنوان یک مرکز ورزشی سطح بالا شناخته می‌شود و مسابقات و رویدادهای زیادی مانند جام جهانی ۲۰۱۰، جام ملت‌های آفریقا ۲۰۱۳ و کنسرت‌های زیادی در آن اجرا شده است. این شهر جمعیت آفریقایی بسیار زیادی دارد و وجود تعداد زیادی از افراد با نژاد هندی هم طعمی آسیایی به این منطقه بخشیده است.

این شهر زیبا و پرجنب و جوش فرهنگ آفریقایی را در تمامی قسمت‌ها مانند بازارها، خیابان‌ها و رستوران‌ها به نمایش می‌گذارد. یکی دیگر از جذابیت‌های دوربان، زندگی شبانه‌ی آن است. دوربان نه تنها یکی از بهترین شهرهای توریستی آفریقای جنوبی، بلکه یکی از جذاب‌ترین شهرهای کل قاره‌ی آفریقا هم محسوب می‌شود

.پرتوریا(Pretoria)، پایتخت اجرایی آفریقای جنوبی

پرتوریا(Pretoria)، پایتخت اجرایی آفریقای جنوبی است و کلیه‌ی وزارتخانه‌ها، ادارات دولتی، واحد‌های دپلماتیک و سفارتخانه‌ها در این شهر قرار دارند. این شهر با خیابان‌های سرسبز و معماری قدیمی خود، در ۵۰ کیلومتری ژوهانسبورگ واقع شده است.

 اگر چه پرتوریا به اندازه‌ی کیپ تاون و ژوهانسبورگ مشهور نیست اما از تاریخی‌ترین شهرهای توریستی آفریقای جنوبی محسوب می‌شود که زندگی شبانه‌‌ی جذابی دارد. ساختمان‌های قدیمی و موزه‌های دیدنی این شهر مانند موزه‌ی تاریخ فرهنگی، گردشگران را با تاریخ و فرهنگ کشور آفریقای جنوبی آشنا می‌کنند.

بسیاری از خیابان‌ها، باغ‌ها و پارک‌های شهر پرتوریا با درختان بگونیا پوشیده شده است و با فرا رسیدن فصل بهار شکوفه‌های ارغوانی این درختان مناظر شگفت‌انگیزی را به وجود می‌آورند. بنابراین بهترین زمان برای سفر به پرتوریا، فصل بهار است.

.شهر کنیسنا(Knysna)، با مناظر فوق‌العاده تماشایی

شهر کنیسنا(Knysna)، با مناظر فوق‌العاده تماشایی، جنگل‌های زیبا و باستانی و کوه‌های بلند و دیدنی، در کنار یک تالاب زیبا قرار دارد. این شهر یکی از زیباترین شهرهای آفریقای جنوبی است و مقصد محبوبی برای دریانوردان و قایقرانان محسوب می‌شود. کنیسنا در امتداد گاردن روت قرار دارد

و رستوران‌ها و هتل‌های بسیار خوبی در آن ساخته شده است.

یکی از دیدنی‌ترین جاذبه‌های این شهر پارک ملی تسیتسیکاما(Tsitsikamma National Park) است. حیات وحش متنوع، آبشارهای زیبا، مسیرهای پیاده‌روی جذاب و چشم‌انداز اقیانوس این پارک ملی هر گردشگری را شگفت‌زده می‌کند.

شهر بلومفونتن(Bloemfontein)، پایتخت قضایی آفریقای جنوبی

شهر بلومفونتن(Bloemfontein)، پایتخت قضایی آفریقای جنوبی است که در سال ۱۸۴۶ تأسیس شده است. این شهر در امتداد شهرهای کیپ تاون و پرتوریا قرار دارد و به علت وجود گل‌های رز فراوان به عنوان «شهر رز یا شهر گل سرخ» شناخته می‌شود. اگر چه بلومفونتن جاذبه‌های مهمی ندارد اما حال و هوای آرامش‌بخش این منطقه باعث می‌شود گردشگران در آن اقامت لذت‌بخشی را تجربه کنند. این شهر در یک چهارراه اصلی قرار دارد و بسیاری از مردم در مسیر عبورشان به شهرهای دیگر، از این منطقه عبور می‌کنند. بلومفونتن دارای یک موزه‌ی هنری زیبا و چند مرکز خرید و رستوران خوب است. همچنین در ماه اکتبر جشنواره‌ی فرهنگی آفریقایی  Manguangدر این منطقه برگزار می‌شود.

سنت لوسیا(Saint Lucia)، با حیات وحش متنوع

سنت لوسیا(Saint Lucia)، با حیات وحش متنوع خود یکی دیگر از دیدنی‌ترین شهرهای آفریقای جنوبی است که در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است. این شهر یک مقصد عالی برای تماشای پرندگان و برخی حیوانات مانند کرگدن، پلنگ، اسب آبی و کرکودیل محسوب می‌شود. یکی از بهترین جاذبه‌های شهر سنت لوسیا، پارک تالاب ایسیمانگالیسو(iSimangaliso Wetland Park) است. این پارک دیدنی انواع صخره‌های مرجانی، تپه‌های شنی، سواحل زیبا و جنگل‌های باتلاقی را در خود جای داده است.  گردشگران علاقه‌مند به دیدن حیوانات وحشی می‌توانند با استفاده از تورهای مختلفی که در این منطقه برگزار می‌شود به دیدن حیوانات وحشی بروند.

.شهر نلسپرویت(Nelspruit)، بهترین تولیدکننده مرکبات

شهر نلسپرویت(Nelspruit)، بهترین تولیدکننده مرکبات در آفریقای جنوبی است که در سمت شمال شرقی کشور قرار دارد. این شهر یکی از زیباترین شهرهای آفریقای جنوبی است و قدمت آن به سال ۱۹۰۵ بازمی‌گردد. مسافرانی که قصد دارند  از پارک ملی کروگر(Kruger National Park) بازدید کنند ابتدا باید به فرودگاه نلسپرویت بروند. همین امر باعث شده شهر نلسپرویت ایستگاه‌ جذابی برای گردشگران باشد.

این شهر زیبا کازینوهای متعددی دارد و از بهترین مناطق برای سافاری‌های هیجان‌انگیز محسوب می‌شود. علاقه‌مندان به طبیعت و حیات‌ وحش تجربه‌های شگفت‌انگیزی را در نلسپرویت تجربه خواهند کرد

فروش تور آفریقای جنوبی

برای آگاهی از شرایط  فروش تور آفریقای جنوبی می‌توانید به راحتی و تنها با مراجعه به سایت ما در قسمت بالای سایت گزینه تور را انتخاب کرده و سپس در این قسمت گزینه تور آفریقای جنوبی را انتخاب کنید. در این صفحه به راحتی می‌توانید شرایط و جزییات تورهای ما را مطالعه کنید.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور ژاپن پاییز1403

تور ژاپن شور پهناور ژاپن با میزبانی بیش از ۶۸۰۰ جزیره، بیش تر از اینکه به عنوان کشور شناخته شود به نام یک جزیره بزرگ

تور ژاپن بهار وتابستان1403

تور ژاپن بهترین جاهای دیدنی ژاپن کدام‌اند؟ کوه فوجی، کاخ امپراتوری، موزه یادبود صلح هیروشیما، قلعه شوری، چهارراه شیبویا، پارک میمون‌های برفی، جنگل بامبو آراشیاما،

تور لحظه آخری تفلیس-02188487124

تور تفلیس یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین تورهای گردشگری در گرجستان است. پرواز تفلیس یکی از آن دسته پروازهایی است که گردشگران و مسافران

تور لحظه آخری باتومی

باتومی نحوه برگزاری تور باتومی به‌صورت مستقیم در گذشته تور باتومی گرجستان فقط با پروازهای غیر مستقیم انجام می‌شد. در حال حاضر یک خط پروازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بهترین قیمت تور آفریقای جنوبی

هلدینگ گردشگری پارسا گشت