بهترین هتل های نزدیک مرکز نمایشگاه بین المللی دبی

هتل های دبی

 

مهم ترین دغدغه ی مسافرانی که برای شرکت در نمایشگاه بین المللی دبی به این شهر سفر می کنند، رزرو هتل نزدیک مرکز نمایشگاه بین المللی دبی است. چرا که در ایام برگزاری نمایشگاه ها در این مرکز، این منطقه به شدت شلوغ و پر ترافیک می شود و مسافران ترجیح می دهند با رزرو هتل در نزدیکی آن خیلی سریع و راحت از این نمایشگاه ها بازدید کنند

 

هتل نووتل دبی Novotel World Trade Centre

4 ستاره نووتل دبی در فاصله بسیار نزدیک از مجتمع های بین المللی و نمایشگاه بین المللی دبی واقع شده است و در پشت مرکز تجارت جهانی دبی در خیابان شیخ زاید قرار دارد. هتل دارای 412 اتاق و سوئیت تایپ های مختلف مانند Privilege، سوپریور و اکزگتیو کویین است. پرسنل در میز پذیرش در لابی به صورت 24 ساعته با خوشرویی پاسخگوی سوالات شما هستند. این هتل تمام امکانات یک هتل 4 ستاره را به صورت تمام و کمال دارد از جمله سالن بدن سازی، رستوران، خدمات خشکشویی اتاق بازی برای کودکان و اتاق ماساژ و اسپا در دسترس است.

هتل نووتل دبی Novotel World Trade Centre

هتل ایبیس دبی Ibis World Trade Centre

هتل ایبیس ورلد ترید سنتر دبی یکی دیگر از هتل های سه ستاره در منطقه شیخ زائد و نمایشگاه بین المللی دبی می باشد که از گروه هتلداری ایبیس در سراسر دنیا به شمار می رود. تمام اتاق ها به سبک ساده طراحی شدند و به چای ساز/ قهوه ساز، سرویس بهداشتی، حمام اختصاصی، سشوار، تلویزیون صفحه تخت، کمد و میزکار مجهز می باشند. رستوران های موجود در هتل انواع غذاهای عربی، ایتالیایی و آسیایی را برای میهمانان سرو می کنند. از مزایای این هتل، نگهداری از کودکان می باشد و برای کسانی که به همراه خانواده سفر می کنند مناسب بوده و می توانند فرزندان خود را به مسئولان آموزش دیده بسپارند و برای تفریح در هتل بروند. معروف ترین جاذبه های گردشگری دبی مانند مسجد بزرگ دبی، مرکز خرید امارات، کارتینگ دبی، برج العرب، برج خلیف دبی، مرکز خرید سیتی واک و مرکز خرید دبی مال به هتل دسترسی دارند.

Rose Executive Hotel

 

هتل راو اکسپو

هتل راو اکسپو یکی از هتل های نزدیک به نمایشگاه اکسپو است و تنها ۹ دقیقه پیاده با این نمایشگاه فاصله دارد. در هتل Rove Expo کشیدن سیگار آزاد است. رستوران‌ها، استخر رو باز و سالن‌های بار آن برای گردشگران بسیار جذاب خواهد بود. ۳۳۱ اتاق در این هتل وجود دارد که تمامی آنها عایق صدا هستند و هرکدام وای فای رایگان و مینی بار دارند. از امکانات دیگر این هتل می‌توان به تلویزیون‌های کابلی ۴۸ اینچی، کتری برقی، چای کیسه‌ای رایگان، سشوار، دوش و قهوه‌ فوری اشاره کرد.

 

هتل وان پرفکت دی (One perfect day)

هتل وان پرفکت دی یکی از هتل های نزدیک به اکسپو دبی است که با ۱۳ دقیقه رانندگی از هتل می‌توانید خود را به این نمایشگاه برسانید. این هتل برای ورزشکاران نیز امکاناتی مانند مرکز تناسب اندام دارد. مهمانان این هتل می‌توانند از استخر روباز، پارکینگ رایگان و اتاقی با امکانات کامل استفاده کنند. این هتل آپارتمان تمامی لوازم وامکانات آشپزی را در اختیار مهمانان قرار می‌هد. مهمانان هتل وان پرفکت دی می‌توانند از امکانات دیگر این هتل مانند تلویزیون کابلی، ماشین لباسشویی، کتری برقی، سشوار، اتو، میز اتو، لوازم آرایشی رایگان استفاده کنند.

هتل ماریوت (Marriott Executive Apartments Green Community)

یکی از هتل های نزدیک به نمایشگاه اکسپو دبی، هتل ماریوت است که تنها با ۱۲ دقیقه رانندگی می‌توانید خود را از این هتل به نمایشگاه اکسپو برسانید. دریاچه‌ای روبه روی هتل قرار دارد که آن را به مرکز خریدی متصل می‌‌کند. هتل ماریووت ۴ رستوران دارد که سالن بار، کافی شاپ، کافه و خدمات اتاق آنها ۲۴ ساعته هستند. هتل ماریووت جزو هتل‌ آپارتمان‌ها محسوب می‌شود، به همین دلیل امکاناتی مانند یخچال، مایکروویو، تلویزیون کابلی و وسایل آشپزخانه به صورت کامل در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. اتاق‌‌های این هتل به بالکن و منظره‌ی دبی باز می‌شود. کودکان در این هتل نیز می‌توانند از استخر کودکان استفاده کنند. البته مسافران درنظر داشته باشند که هزنیه فعالیت‌های تفریحی بعهده مسافر خواهد بود. این هتل جزو بهترین هتل های دبی هم محسوب می‌شود

ایزی هتل دبی | easyHotel Dubai Jebel Ali

ایزی هتل یکی از هتل های نزدیک اکسپو ۲۰۲۰ دبی است که تنها ۱ ستاره دارد اما در میان مسافران دبی طرفداران زیادی دارد. فاصله میان این هتل و مرکز نمایشگاه دبی حدود ۱۶ دقیقه رانندگی است و در این روزها به همین دلیل مسافران بسیاری را میزبانی می‌ کند. ایزی هتل با مرکز خرید ابن بطوطه دبی نیز ۱۵ دقیقه رانندگی فاصله دارد.

از جمله امکانات عمومی‌ این هتل دبی می‌ توان به اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، رستوران، روم سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته و اتاق های با ممنوعیت سیگار اشاره کرد. اتاق های ایزی هتل نیز دارای امکاناتی نظیر پرده های ضخیم، تهویه هوای مطلوب، خدمات خانه داری، تلویزیون صفحه تخت، حمام یا دوش و میز هستند.

Fortune Park Hotel

این هتل ۴ ستاره نیز در لیست معرفی ما قرار گرفته است. هتل فورچن پارک دارای یک مرکز آب گرم و سونای مجهز است و یک استخر مجهز نیز دارد. این هتل دارای محل سرو نوشیدنی است که در آن می توانید بهترین نوشیدنی هارا میل کنید. این هتل لوکس ۴ ستاره نزدیک به ۱۴ دقیقه تا اکسپو ۲۰۲۰ دبی فاصله دارد و یک گزینه مناسب برای اقامت در طول این نمایشگاه محسوب می شود. اتاق های هتل فورچن پارک همگی به تهویه هوای مناسب، وان حمام، کمد، چای ساز و قهوه جوش، گاوصندوق، مینی بار، مبل تخت خواب شو، اینترنت رایگان، تلفن و … هستند.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور لوکس بالی1403

هتر است از همین الان اقدام به رزرو تور بالی نوروز 1403 کنید. چون با نزدیک شدن به ایام نوروز قیمت آن به شدت افزایش

تور لوکس ولاکچری ژاپن

تور ژاپن ژاپن (Japan) یک کشو جزیره‌ای در سواحل شرقی آسیا بوده که رشته بزرگی از جزایر را در امتداد یک کمان شمال شرقی به

تور ژاپن پاییز1403

تور ژاپن شور پهناور ژاپن با میزبانی بیش از ۶۸۰۰ جزیره، بیش تر از اینکه به عنوان کشور شناخته شود به نام یک جزیره بزرگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بهترین هتل های نزدیک مرکز نمایشگاه بین المللی دبی

هلدینگ گردشگری پارسا گشت