بهترین هتل های 4ستاره دبی

Hyatt Place Dubai Baniyas Square Hotel

Hyatt Place Dubai/Baniyas Square به‌خوبی در میدان ناصر-منطقه تاریخی دبی در ضلع شرقی نهر دبی واقع شده است و به دلیل دسترسی‌پذیری و ارائه انبوهی از تجربیات فردی غنی به مسافران تجاری و تفریحی مشهور است. مهمانان می توانند از وای فای رایگان و صبحانه رایگان در ملک لذت ببرند. یک تلویزیون با کانال های ماهواره ای موجود است. سرویس رفت و برگشت رایگان در ملک پیدا خواهید کرد. یک رستوران در محل وجود دارد. مرکز خرید برج‌های دوقلو 400 متر تا میدان بانیاس هایت پلیس دبی و مسجد جامع 1 کیلومتر فاصله دارد. فرودگاه بین المللی دبی 6 کیلومتر با ملک فاصله دارد. میدان هایت پلیس دبی بانیاس از بوکین استقبال کرده است

قبلی
بعدی

Radisson Beach Resort Palm Jumeirah Hotel

رادیسون بیچ ریزورت پالم جمیرا واقع در دبی، چند قدمی ساحل پالم وست، اقامتگاهی با استخر روباز، پارکینگ خصوصی رایگان، مرکز تناسب اندام و تراس ارائه می دهد. هر اقامتگاه در استراحتگاه 4 ستاره دارای منظره شهر است و مهمانان می توانند از دسترسی به رستوران و بار لذت ببرند.

این اقامتگاه خدمات اتاق، میز تور و صرافی را برای مهمانان ارائه می دهد. همه اتاق‌های این ریزورت دارای تهویه مطبوع، قسمت نشیمن، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های کابلی، صندوق امانات و حمام اختصاصی با دوش، لوازم آرایشی رایگان و سشوار هستند.

وای فای رایگان برای همه مهمانان در دسترس است، در حالی که برخی از اتاق‌ها دارای بالکن هستند. در Radisson Beach Resort Palm Jumeirah هر اتاق با ملحفه و حوله مجهز شده است. صبحانه هر روز در دسترس است و شامل بوفه، غذاهای قاره ای و آمریکایی است. کارکنان که به زبان های عربی، آلمانی، انگلیسی و اسپانیایی صحبت می کنند، خوشحال خواهند شد که در پذیرش، راهنمایی های عملی در مورد منطقه را به مهمانان ارائه دهند. ساحل فروند آ 2.2 کیلومتر و ساحل فروند او 2.7 کیلومتر با هتل فاصله دارند. نزدیکترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی دبی است که 31 کیلومتر از Radisson Beach Resort Palm Jumeirah فاصله دارد.

.
قبلی
بعدی

Centara Mirage Beach Resort Dubai Hotel

سنتارا میراژ بیچ ریزورت دبی واقع در دبی، 10 کیلومتری مسجد بزرگ، دارای اقامتگاهی با استخر روباز، پارکینگ خصوصی رایگان، مرکز تناسب اندام و باغ است.

این هتل با داشتن یک باشگاه کودکان، با رستوران، پارک آبی و تراس از مهمانان پذیرایی می کند. این ملک دارای سونا، سرگرمی های عصرانه و سالن استراحت مشترک است. در استراحتگاه، همه اتاق ها با کمد لباس مجهز هستند. اتاق ها مجهز به تهویه مطبوع هستند و برخی از واحدهای هتل سنتارا میراژ بیچ ریزورت دبی دارای بالکن هستند. همه اتاق ها به مهمانان یخچال مجهز می شوند. صبحانه هر روز صبح در دسترس است و شامل بوفه، قاره ای و گزینه های کامل انگلیسی/ایرلندی است.

این اقامتگاه دارای اقامتگاه های 4 ستاره با جکوزی و زمین بازی کودکان می باشد. در این استراحتگاه 4 ستاره می توانید تنیس روی میز بازی کنید و کرایه ماشین نیز در دسترس است. یک بار داخل خانه وجود دارد و مهمانان می توانند از منطقه تجاری نیز استفاده کنند. کارکنان 24 ساعته در پذیرش 24 ساعته با زبان عربی، بلغاری، آلمانی و انگلیسی صحبت می کنند و همیشه آماده کمک هستند. مرکز صحرا در 11 کیلومتری هتل سنتارا میراژ بیچ ریزورت دبی، در حالی که مرکز تجارت جهانی دبی 13 کیلومتر با ملک فاصله دارد. نزدیک‌ترین فرودگاه بین‌المللی دبی است که در 11 کیلومتری استراحتگاه قرار دارد و این ملک خدمات شاتل فرودگاهی را ارائه می‌دهد.

قبلی
بعدی

Al Khoory Sky Garden Hotel Hotel

هتل الخوری اسکای گاردن واقع در دبی، در 5.9 کیلومتری مسجد جامع، دارای اقامتگاهی با استخر روباز، پارکینگ خصوصی رایگان، مرکز تناسب اندام و باغ است. این هتل 4 ستاره دارای تراس، اتاق‌هایی با تهویه مطبوع با وای‌فای رایگان، هر کدام دارای حمام اختصاصی است. این اقامتگاه خدمات اتاق، پذیرش 24 ساعته و صرافی را برای مهمانان ارائه می دهد. اتاق‌های هتل دارای کمد لباس هستند. اتاق‌ها دارای کتری، تلویزیون صفحه‌تخت و صندوق امانات هستند، در حالی‌که برخی اتاق‌ها بالکن دارند و برخی از آن‌ها چشم‌انداز شهر دارند. در هتل الخوری اسکای گاردن، هر اتاق دارای ملحفه و حوله است. بوفه و صبحانه قاره ای هر روز صبح در اقامتگاه موجود است.

در هتل الخوری اسکای گاردن رستورانی خواهید یافت که غذاهای هندی، خاورمیانه و بین المللی سرو می کند. گزینه های گیاهی و حلال نیز می تواند درخواست شود. این هتل اقامتگاهی 4 ستاره با سونا و جکوزی دارد. مرکز صحرا در 6.9 کیلومتری هتل الخوری اسکای گاردن، در حالی که مرکز تجارت جهانی دبی 7.2 کیلومتر از هتل فاصله دارد. نزدیکترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی دبی است که 3 کیلومتر با محل اقامت فاصله دارد.

قبلی
بعدی

Gevora Hotel Hotel

هتل 4 ستاره گئورا که عنوان بلندترین هتل جهان را به خود اختصاص داده است، در جاده شیخ زاید دبی در منطقه مرکز تجاری شهر واقع شده است و برای مهمانانی که به دنبال رفت و آمد آسان و راحت به مناطق تجاری و تفریحی اصلی دبی هستند ایده آل است. جاذبه ها وای فای رایگان در سراسر هتل در دسترس است.

این هتل دارای 528 اتاق از اتاق‌های لوکس گرفته تا سوئیت‌های دو خوابه بزرگ با تمام امکانات رفاهی برای مطابقت با نیازهای مسافر مدرن، چه برای تجارت یا تفریح ​​است. 5 رستوران دارای محیط و غذاهای متنوعی هستند.

آشپزخانه Gevora که در فضایی معمولی قرار دارد، یک رستوران غذاخوری تمام روز است که غذاهای بین المللی و محلی را از صبحانه تا شام سرو می کند. Level Twelve، رستورانی با ناهار خوری عالی که از طعم های مدیترانه ای الهام گرفته شده است،

جایی که سرآشپز در برخی از غذاهای کلاسیک، تغییراتی در خاورمیانه ایجاد می کند. بار استخر که در عرشه اصلی استخر قرار دارد، نوشیدنی‌های با طراوت و تنقلات سالم را برای همراهی روز خود در کنار استخر ارائه می‌کند. رستوران Highest View که در پشت بام هتل قرار دارد، مناظر پانوراما استثنایی از کل شهر را ارائه می دهد. کلوپ سلامت که در طبقه دوازدهم واقع شده است، هر روز از شما پذیرایی می کند و امکانات پیشرفته ای را برای یک ورزش صبحگاهی سریع یا یک بعد از ظهر آرام در کنار استخر ارائه می دهد. عرشه استخر اصلی دارای یک استخر شنا با اندازه کامل، یک استخر کودکان برای کودکان و یک جکوزی برای ارائه آرامش نهایی است. هتل گئورا دو سالن بدنسازی برای خانم ها و آقایان به طور جداگانه ارائه می دهد. هر سالن بدنسازی کاملاً مجهز به جدیدترین تجهیزات بدنسازی است.

همچنین در طبقه 12، مرکز تجاری یک تسهیلات همه جانبه برای پاسخگویی به نیازهای تجاری شما ارائه می دهد. مرکز تجاری دسترسی به اینترنت پرسرعت، خدمات منشی، خدمات پیک، فتوکپی، چاپ و اسکن و اتاق جلسات خصوصی تا 12 نفر را ارائه می دهد. هتل Gevora 5 دقیقه با ماشین DIFC و WTC و 10 دقیقه با ماشین تا مرکز خرید دبی، برج خلیفه و فواره ها فاصله دارد. ساحل کایت و لامر هر دو فقط 11 کیلومتر با شما فاصله دارند. فرودگاه بین المللی دبی (DXB) با ماشین 15 دقیقه و فرودگاه آل مکتوم (WTC) 40 دقیقه با ماشین فاصله دارد.

قبلی
بعدی

Metropolitan Hotel Dubai ( Sheikh Zayed ) Hotel

هتل متروپولیتن دبی واقع در دبی در منطقه امارات دبی، 2.4 کیلومتر از مرکز خرید امارات، دارای مرکز اسپا و جکوزی است. مهمانان می توانند از بار در محل لذت ببرند. تمامی اتاق های این هتل دارای تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه تخت می باشد. برخی از واحدها دارای یک قسمت نشیمن برای استراحت پس از یک روز شلوغ هستند. برخی از اتاق ها منظره ای به باغ یا شهر دارند. هر اتاق دارای حمام اختصاصی مجهز به وان یا دوش است. برای راحتی شما، حمام و دمپایی پیدا خواهید کرد. میز پذیرش 24 ساعته و آرایشگاه در این ملک وجود دارد. ساحل جمیرا 2.6 کیلومتر تا هتل متروپولیتن دبی و برج خلیفه 10 کیلومتر فاصله دارد. فرودگاه بین المللی دبی 20 کیلومتر با ملک فاصله دارد.

قبلی
بعدی

Paramount Midtown Hotel

هتل پارامونت میدتاون در دبی، در 1.4 کیلومتری برج خلیفه، اقامتگاه هایی با وای فای رایگان و پارکینگ خصوصی رایگان ارائه می دهد.

این ملک دارای رستوران، بار، و همچنین استخر سرپوشیده و سونا است. مهمانان می توانند از منظره شهر لذت ببرند. این هتل اتاق هایی با تهویه مطبوع با میز، دستگاه قهوه ساز، مینی بار، صندوق امانات، تلویزیون صفحه تخت و حمام اختصاصی با دوش را در اختیار مهمانان قرار می دهد.

هتل پارامونت میدتاون برخی از واحدها را ارائه می دهد که دارای بالکن هستند و هر اتاق دارای یک کتری است. در اقامتگاه همه اتاق ها ملحفه و حوله دارند. هر روز صبح در هتل پارامونت میدتاون صبحانه قاره ای در دسترس است. کارکنان میز پذیرش 24 ساعته که به زبان عربی، انگلیسی، اسپانیایی و فرانسوی صحبت می کنند، همیشه آماده کمک هستند. مرکز خرید دبی 1.9 کیلومتر و فواره دبی 1.9 کیلومتر از هتل فاصله دارند. نزدیکترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی دبی است که 14 کیلومتر از هتل پارامونت میدتاون فاصله دارد. طبق بررسی های مستقل، این قسمت مورد علاقه مهمانان ما از دبی است.

قبلی
بعدی

Towers Rotana Hotel

Towers Rotana یک هتل 4 ستاره لوکس در جاده شیخ زاید دبی است که در مجاورت برج خلیفه و 5 دقیقه دورتر از دبی مال، منطقه مرکز شهر دبی و ساحل لامر قرار دارد که با سرویس اتوبوس رایگان هتل قابل دسترسی است. هتل دقیقا روبروی ایستگاه مترو فایننشال سنتر واقع شده است. تاورز روتانا دارای وای فای رایگان در همه مناطق، استخر روباز با تراس آفتابگیر و مرکز تناسب اندام است. اتاق های مهمان در تاورز روتانا دبی با آثار هنری مدرن تزئین شده و مجهز به تهویه مطبوع و تلویزیون ماهواره ای هستند. حمام های اختصاصی لوکس دارای روشویی دوقلو و امکانات رفاهی لوکس هستند.

گزینه های غذاخوری شامل تئاتر برنده جایزه است که انواع غذاهای مختلف از ژاپنی و چینی گرفته تا هندی و ایتالیایی را ارائه می دهد. برای کسانی که به دنبال چیزی معمولی تر هستند، بار و رستوران لانگ یک میخانه به سبک بریتانیایی است که غذاهای سنتی و طیف گسترده ای از نوشیدنی ها را سرو می کند. مهمانان همچنین می توانند از غذاخوری 24 ساعته در اتاق لذت ببرند و یک اسنک بار کنار استخر نیز وجود دارد. رستوران «Flavours on Two» تمام روز برای صبحانه بوفه، ناهار بوفه و شام بوفه به‌علاوه شب‌های تم باز است. مرکز تناسب اندام هتل، Bodylines، مجهز به دستگاه های قلب و عروق، تجهیزات قدرتی و یک استودیوی تناسب اندام است که کلاس ها و آموزش های شخصی ارائه می دهد. مهمانان همچنین می‌توانند در اتاق بخار، سونا، جکوزی یا استخر روی پشت‌بام تاورز که چشم‌اندازی از بلوار جمیرا دارد، استراحت کنند

قبلی
بعدی

Edge Creekside Hotel Hotel

هتل Edge Creekside واقع در دبی، 5.1 کیلومتر از مسجد بزرگ، دارای اقامتگاه با استخر روباز، پارکینگ خصوصی رایگان، مرکز تناسب اندام و رستوران است. این هتل 4 ستاره با وای فای رایگان، خدمات اتاق و میز پذیرش 24 ساعته ارائه می دهد. این اقامتگاه خدمات دربان و صرافی را برای مهمانان ارائه می دهد. اتاق های مهمان در هتل مجهز به کتری می باشد. اتاق‌های هتل اج کریک ساید، با حمام اختصاصی مجهز به بیت و لوازم آرایش رایگان، تلویزیون صفحه تخت و تهویه مطبوع دارند، و اتاق‌های خاصی دارای قسمت نشیمن هستند. واحدها دارای صندوق امانات می باشند. بوفه و صبحانه قاره ای هر روز صبح در اقامتگاه موجود است. مرکز تجارت جهانی دبی 6.4 کیلومتر تا هتل Edge Creekside و مرکز صحرا 8.4 کیلومتر از هتل فاصله دارد. نزدیکترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی دبی است که 4 کیلومتر با هتل فاصله دارد.

قبلی
بعدی
آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور ژاپن بهار وتابستان1403

تور ژاپن بهترین جاهای دیدنی ژاپن کدام‌اند؟ کوه فوجی، کاخ امپراتوری، موزه یادبود صلح هیروشیما، قلعه شوری، چهارراه شیبویا، پارک میمون‌های برفی، جنگل بامبو آراشیاما،

تور لحظه آخری تفلیس-02188487124

تور تفلیس یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین تورهای گردشگری در گرجستان است. پرواز تفلیس یکی از آن دسته پروازهایی است که گردشگران و مسافران

تور لحظه آخری باتومی

باتومی نحوه برگزاری تور باتومی به‌صورت مستقیم در گذشته تور باتومی گرجستان فقط با پروازهای غیر مستقیم انجام می‌شد. در حال حاضر یک خط پروازی

تور ارزان چین_02188487123

تورچین چین کشور پهناور و تاریخی است که سفر به آن می تواند دنیای دیگری را به شما نشان دهد. نکته جالبی که در این

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بهترین هتل های 4ستاره دبی

هلدینگ گردشگری پارسا گشت