بهترین هتل های 5 ستاره دبی -پارساگشت

Crowne Plaza Deira Hotel

این هتل 5 ستاره فقط 984 فوت از مرکز خرید ریف فاصله دارد و دارای یک استخر روباز روی پشت بام و اتاق‌های بزرگ مجهز به تهویه مطبوع در منطقه دیره است. باشگاه سلامت هتل دارای سالن بدنسازی 24 ساعته، سونا، اسپا و ماساژ است. اتاق‌های کرون پلازا دبی دیره با مبل و یخچال مجهز به رنگ‌های کرم ملایم تزئین شده‌اند. میهمانان می توانند از سیستم Sleep Advantage® که شامل کیت آروماتراپی آرامش بخش و ملافه فوق العاده نرم است، لذت ببرند. هر حمام مرمری دارای حمام و دوش است. برخی از آنها وان آب گرم نیز دارند. عصرها گروه سرگرمی به اجرای نمایش می پردازند. مهمانان می توانند از ورزش های زنده در هری لذت ببرند و کوکتل در سالن سرو می شود. بوفه بین المللی را می توانید در Spice Island یا غذاهای ایتالیایی در Brioso میل کنید. مرکز تجاری دارای 8 اتاق جلسه است. کلیه خدمات چاپ و کپی قلیان در سالن استراحت در فضای باز Hero در دسترس است. کراون پلازا دبی دیره روبروی ایستگاه مترو صلاح الدین قرار دارد که به منطقه جمیرا و مرکز خرید امارات متصل می شود. فرودگاه بین المللی دبی 3.1 مایل از کرون پلازا دبی دیره فاصله دارد. کارکنان 24 ساعته می توانند در صورت درخواست ترانسفر را ترتیب دهند.

قبلی
بعدی

Rixos The Palm Dubai Hotel

Rixos The Palm Dubai در کناره‌های نمادین نخل جمیرا واقع شده است و یک استراحتگاه ساحلی با همه امکانات لوکس است که چشم‌اندازی پانوراما از آب‌های نیلگون خلیج فارس، خط افق درخشان مارینا دبی و مکان‌های دیدنی برجسته دبی را ارائه می‌دهد.

دارای یک استخر با موضوع واحه و اسپای Rixos Anjana است که طیف وسیعی از درمان‌ها را ارائه می‌کند. هر یک از 316 اتاق و سوئیت دارای حداقل یک بالکن با منظره دریا هستند و با طراحی مدرن ترکی تزئین شده اند. هر کدام دارای تلویزیون صفحه تخت، وای فای رایگان و مینی بار هستند. همه دارای حمام با وان خیس کردن و دوش شیشه ای هستند. در قلب استراحتگاه À La Turca قرار دارد، رستورانی که در طول روز خدمات ارائه می دهد و با دو رستوران برجسته تکمیل می شود – رستوران L’Olivo با الهام از مدیترانه و رستوران غذاهای دریایی Aqua & More که کام افراد خبره را به وجد می آورد. همچنین میهمانان می توانند در طول روز از انواع نوشیدنی ها و تنقلات از دو رستوران کنار استخر و ساحل لذت ببرند. مهمانان می توانند در شب در سالن شیشا استراحت بیشتری داشته باشند. اسپا آنجانا فرهنگ و سنت های ترکیه را با سلامتی با منوی مجلل از درمان های ماساژ مانند بالی، تایلندی و سوئدی پیوند می دهد. یک باشگاه ورزشی با مربیان شخصی معتبر نیز موجود است.

این هتل مرکز غواصی خود را نیز دارد. پارک آبی Aquaventure 8 دقیقه با ماشین از Rixos The Palm Dubai فاصله دارد. شاتل رایگان به مرکز خرید امارات 4 بار در روز در دسترس است.

قبلی
بعدی

JA Oasis Beach Tower Hotel

واقع در دبی واک در جمیرا بیچ رزیدنس، در چند قدمی ساحل جمیرا، با خرید، غذاخوری و امکانات تفریحی بی پایان. برج ساحلی آبی در موقعیت ایده آلی قرار دارد و منظره ای از خلیج عربی، دو استخر روباز و 199 آپارتمان دارد. آپارتمان های سرویس دهی شده همگی شامل یک اتاق نشیمن، پنجره های کف تا سقف، آشپزخانه کاملا مجهز، تهویه مطبوع، وای فای رایگان و 2، 3 یا 4 اتاق خواب با تلویزیون صفحه تخت و حمام اختصاصی خود هستند. در تفرجگاه The Walk قدم بزنید تا سایر مکان‌های غذاخوری معمولی، سینما و بازارهای روباز را بیابید. 2 استخر روباز با عرشه آفتاب، جکوزی و سرسره آبی وجود دارد. سالن بدنسازی کاملا مجهز شامل سونا و اتاق بخار است. جدا از ساحل، برج ساحلی آبی به زمین های گلف و پارک های آبی نزدیک است. این ملک حدود 0.6 مایل تا مرکز خرید مارینا، 5.5 مایل تا باشگاه گلف امارات و 3.6 مایل تا مرکز خرید ابن بطوطه فاصله دارد، در حالی که مرکز خرید امارات و اسکی دبی تقریباً 8.1 مایل با ماشین فاصله دارند. پارک ها و استراحتگاه های دبی و سایر پارک های موضوعی 17 مایلی دورتر هستند. برج ساحلی آبی تنها 5-10 دقیقه پیاده تا ایستگاه تراموا JBR1 و تقریباً 35 دقیقه تا فرودگاه بین المللی دبی فاصله دارد.

قبلی
بعدی

Kempinski Hotel Mall of the Emirates Hotel

مرکز خرید هتل کمپینسکی امارات که مستقیماً به مرکز خرید امارات متصل است، در نزدیکی مناطقی مانند مرکز شهر دبی، مارینا دبی و پالم جمیرا واقع شده است و ایستگاه مترو مال امارات تنها 5 دقیقه پیاده روی دارد. مهمانان از وای فای رایگان در سراسر هتل لذت می برند. هتل دارای کلبه‌های اسکی بی‌نظیر آسپن است، تنها اتاق‌های هتل در منطقه با دید به پیست‌های اسکی (اسکی دبی).

اتاق‌های مبله مجلل در کمپینسکی دارای یک قسمت نشیمن کامل با تلویزیون LCD بزرگ است. آنها همچنین یک مینی بار، گاوصندوق و امکانات قهوه/چای داخل اتاق دارند. در مجاورت اسکی دبی، هتل 5 ستاره کمپینسکی دسترسی مستقیم به مرکز خرید امارات دارد. مهمانان می توانند از منظره پارک برفی از کلبه های آسپن لذت ببرند یا در کنار استخر روباز زیر آفتاب غوطه ور شوند. تخفیف ویژه برای اسکی دبی و سیاره جادویی برای مهمان از طریق دربان در دسترس است. گزینه‌های غذاخوری هتل کمپینسکی عبارتند از Aspen by Kempinski که هر روز بعد از ظهر چای سرو می‌کند و Salero Tapas & Bodega که غذاهای اصیل اسپانیایی را ارائه می‌کند. نوشیدنی های کنار استخر و قلیان در Mosaic Chill موجود است. Olea با ارائه یک تجربه غذاخوری واقعاً اهل شام، مهمانان را به کشف حسی منطقه شام ​​می برد. گزینه های تفریحی در محل شامل مرکز تناسب اندام پیشرفته و استخر بی نهایت است. اسپای SENSASIA Stories خدمات سلامتی ارائه می دهد. کلاس های اسکی را می توان با هزینه اضافی ترتیب داد میز نگهبان ۲۴ ساعته می‌تواند سافاری‌های صحرا، گشت‌های شهری دبی یا ترانسفر به فرودگاه بین‌المللی دبی را ترتیب دهد که ۲۰ دقیقه با ماشین است. پارک آبی Wild Wadi 1.9 مایل دورتر است. با ماشین 20 دقیقه به باشگاه گلف امارات می رسید.

قبلی
بعدی

Palazzo Versace Dubai Hotel

Palazzo Versace Dubai که یادآور کاخ ایتالیایی قرن شانزدهمی است، دارای ورودی با سقف بلند، باغ‌های زیبا و طیف وسیعی از مبلمان ایتالیایی است. Palazzo Versace Dubai در قلب دهکده فرهنگ، کمتر از 15 دقیقه با فرودگاه بین المللی دبی و 8 دقیقه با برج خلیفه و مرکز شهر دبی فاصله دارد، Palazzo Versace Dubai به راحتی در کنار سواحل نهر تاریخی دبی واقع شده است. هر تکه مبلمان و پارچه ای که 215 اتاق و سوئیت هتل و 169 اقامتگاه را زینت می دهد، توسط خانه ورساچه به طور انحصاری برای هتل Palazzo Versace در دبی طراحی و ساخته شده است. هر یک از 8 رستوران و بار هتل به گونه‌ای طراحی شده‌اند که دارای یک تراس روباز برای بازتاب میراث Palazzos باشند، جایی که محوطه داخلی فضای غیررسمی برای ملاقات، صرف غذا و لذت بردن از آب و هوا بود. سه استخر روباز با کاشی های معرق تزئین شده اند و با درختان نخل و گل احاطه شده اند. باغ‌های زیبا و چشم‌اندازهای بدون مانع از نهر و خط افق دبی، این هتل لوکس را به مکانی ایده‌آل برای برگزاری مراسم عروسی و رویدادهای اجتماعی در دبی تبدیل کرده است.

قبلی
بعدی

C Central Resort The Palm Hotel

هتل سی سنترال و ریزورت پالم واقع در دبی، 1.5 مایلی از ساحل آکواونچر، هتل سی سنترال و ریزورت، دارای امکاناتی با استخر روباز، پارکینگ خصوصی رایگان، مرکز تناسب اندام و تراس است. این اقامتگاه 5 ستاره خدمات اتاق و مرکز تجاری ارائه می دهد. این هتل دارای پذیرش 24 ساعته، حمل و نقل فرودگاهی، باشگاه کودکان و وای فای رایگان در سراسر ملک می باشد. صبحانه روزانه گزینه های قاره ای، ایتالیایی یا آمریکایی را ارائه می دهد. در استراحتگاه رستورانی خواهید یافت که غذاهای هندی، ایتالیایی و مدیترانه ای سرو می کند. گزینه های گیاهی، بدون لبنیات و حلال نیز می تواند درخواست شود. پارک آبی آکواونچر 3.2 مایل تا هتل سی سنترال و ریزورت پالم فاصله دارد، در حالی که باشگاه گلف مونتگومری دبی 10 مایل از ملک فاصله دارد. نزدیکترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی دبی است که 24 مایل از محل اقامت فاصله دارد. به طور خاص زوج ها این مکان را دوست دارند – آنها برای یک سفر دو نفره به آن 8.5 امتیاز دادند.

قبلی
بعدی

Damac Maison Royale The Distinction Hotel

DAMAC Maison Distinction در دبی، در 1.1 مایلی فواره دبی و 1.2 مایلی از دبی مال واقع شده است. این هتل با داشتن یک میز پذیرش 24 ساعته، استخر روباز در تمام طول سال را نیز برای مهمانان فراهم می کند. این ملک 1.8 مایلی از اپرای دبی و در 1 مایلی شهر مرکز شهر دبی فاصله دارد. همه واحدها دارای تهویه مطبوع، قسمت نشیمن، تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای، آشپزخانه کوچک، ناهار خوری و حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی رایگان، حمام و سشوار هستند. این هتل دارای اتاق های خاصی با منظره شهر است و هر اتاق دارای بالکن است. تمام اتاق های مهمان دارای میز و دستگاه قهوه ساز می باشند. صبحانه بوفه هر روز صبح در DAMAC Maison Distinction در دسترس است. میهمانان می توانند در رستوران داخلی که غذاهای بین المللی سرو می کند ناهار بخورند. ملک دارای جکوزی است.

قبلی
بعدی
آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور آنتالیا ارزان ولحظه آخری

تور آنتالیا تور آنتالیا لحظه آخری، آنقدر جذاب است، که اگر بخواهید از بین چند تور لحظه آخری، یکی را انتخاب کنید، پیشنهاد اول ما

ویزا چین فوری_02188487124

ویزا چین چگونه ویزای چین بگیریم؟ احتمالا برای بار اول این سوال در ذهنتان مطرح می شود که چگونه ویزای چین بگیریم؟ نحوه درخواست ویزا

تور لوکس بدروم_02188487124

توربدروم یکی از پرطرفدارترین کشورهای توریستی از سوی ایرانی‌ها ترکیه است. در این کشور شهرهای بسیاری برای پذیرایی از شما مهیا شده‌اند. یکی از این

تور بالی بهترین قیمت_02188487120

تور بالی اگر به دنبال سفری مهیج و منحصر بفرد هستید، بهترین مقصد، جزیره زیبای بالی در کشور اندونزی است و توسط بسیاری از آژانس‌های

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بهترین هتل های 5 ستاره دبی -پارساگشت

هلدینگ گردشگری پارسا گشت