تور آنتالیا اردیبهشت وخرداد1403

تور آنتالیا

در تور آنتالیا همه چیز به هتل خلاصه می‌شود!

در تور آنتالیا برعکس استانبول، بیشتر وقت خود را در هتل خواهید بود. پس کیفیت هتل در تور ترکیه آنتالیا بسیار مهم است و اغلب مسافرین نیز ترجیح می‌دهند تا در یک هتل 5 ستاره اقامت داشته باشند؛ اما کیفیت خدمات و امکانات همه هتل‌های 5 ستاره uall آنتالیا یکسان نبوده و نیز اصرار برخی مسافرین به رزرو هتل در یک منطقه خاص مثل لارا یا بلک به نفع خودشان تمام نمی‌شود.

چند نکته برای رزرو تور آنتالیا 1402

1. چرا باید با تور به آنتالیا بروید؟

تور آنتالیا شامل چه مواردی می‌شود؟

  • بلیط رفت و برگشت
  • 6 یا 7 شب اقامت در هتل
  • صبحانه، نهار، شام، نوشیدنی، میان وعده
  • ترانسفر رفت و برگشت از فرودگاه به هتل و برعکس
  • ترانسفر زمینی (در صورت داشتن پرواز های ایرانی)
  • لیدر فارسی زبان
  • بیمه مسافرتی

 

2. اقامت در آنتالیا تنها یک هفته!

پروازهای رفت و برگشت آنتالیا یک هفته‌ای هستند. یعنی پروازهایی که چهارشنبه به آنتالیا می‌روند چهارشنبه بر می‌گردند. پس مدت اقامت در تورهای آنتالیا فقط 6 یا 7 روز است؛ نه کمتر، نه بیشتر!

3. تور آنتالیا با پرواز ایرانی یا خارجی؟

شما برای خرید تور آنتالیا 1402 دو راه دارید:

1. تور آنتالیا با پروازهای ایرانی ارزان‌تر اما با معطلی بیشتر

2. تور آنتالیا با پروازهای خارجی گران‌تر اما سریع و آسوده‌تر

تور آنتالیا با پرواز ایرانی

قضیه از این قرار است که پروازهای ایرانی آنتالیا در خود فرودگاه آنتالیا مسافران را پیاده نمی‌کند. هر ایرلاین به یکی از شهرهای اطراف آنتالیا می‌روند که حدود 3 الی 4 ساعت با ماشین تا خود آنتالیا فاصله دارند. به طور مثال:

  • پرواز ایران ایر و ماهان به آنتالیا ← ✈ فرود در شهر اسپارتا ← 🚐 ترانسفر زمینی آنتالیا (حدود 4 ساعت)
  • پرواز قشم ایر به آنتالیا ← ✈ فرود در شهر دنیزلی ← 🚐 ترانسفر زمینی آنتالیا (حدود 3.5 ساعت)

به طور کلی حرکت پروازهای ایرانی حدودا ساعت 12 شب است که شما حدودا ساعت 3 صبح به دنیزلی یا اسپارتا می‌رسید و بعد از 4 ساعت حدودا ساعت 7 صبح به آنتالیا و هتل‌تان می‌رسید. توجه داشته باشید که در تور انتالیا ترانسفر زمینی به عهده برگزار کننده تور است.

4. تور زمینی آنتالیا

اکثرا در ذهن مسافران تورهای آنتالیا به صورت هوایی تعریف شده است. اما گاهی تورهای زمینی آنتالیا هم برگزار می‌شوند که قیمت مناسب‌تری دارند و تجربه متفاوتی برای شما رقم خواهند زد.

🚌 تهران – آنکارا (30 تا 35 ساعت) 🚌 آنکارا – آنتالیا (حدود 9 ساعت) 💸 با هزینه‌ای کمتر از یک پنجم سفر هوایی

تور آنتالیا زمینی همیشه برگزار نمی‌شود!

تورهای زمینی آنتالیا همیشه برگزار نمی‌شود و فقط در زمان‌هایی که حجم مسافر تور آنتالیا زمینی به اوج خود برسد آژانس‌ها تور را برگزار می‌کنند که تورها به حد نصاب برسد. معمولا تورهای زمینی آنتالیا در ایام نوروز و تابستان برگزار می‌شود و به دلیل ارزان بودن و تجربه متفاوت مسافرت گروهی، مسافران خاص خودش را همیشه دارد.

تورهای لحظه آخری آنتالیا

آیا شرایط سفر با تور لحظه آخری آنتالیا را دارید؟

اگر صندلی‌های هواپیما تا لحظه آخر پر نشوند، باید به پایین‌ترین نرخ ممکن فروخته شود تا ظرفیت آن تکمیل شود! در این زمان قیمت تور آنتالیا پایین آمده و شما می‌توانید تجربه سفر ارزان به آنتالیا را داشته باشید. فقط مشکل اینجاست که باید بلافاصله برای سفر به آنتالیا آماده شوید.

همه تورهای لحظه آخری آنتالیا ارزان نیستند!

همه تورهای لحظه آخری آنتالیا ارزان نیستند. در ایام پر ترافیک مانند نوروز و تابستان تقریبا تورآنتالیا ارزان وجود ندارد. برای این زمان‌ها حتما باید از چندین روز قبل تور خود را رزرو کنید. اگر محدودیت مالی دارید حتما برنامه سفر خود را به زمان‌های خلوت‌تر موکول کنید که تور انتالیا را 20 تا 30 درصد ارزان‌تر رزرو کنید. بعد از تعطیلات نوروز تا اواخر اردیبهشت بهترین زمان برای خرید ارزان‌ترین تور آنتالیا است.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور آنتالیا ارزان ولحظه آخری

تور آنتالیا تور آنتالیا لحظه آخری، آنقدر جذاب است، که اگر بخواهید از بین چند تور لحظه آخری، یکی را انتخاب کنید، پیشنهاد اول ما

ویزا چین فوری_02188487124

ویزا چین چگونه ویزای چین بگیریم؟ احتمالا برای بار اول این سوال در ذهنتان مطرح می شود که چگونه ویزای چین بگیریم؟ نحوه درخواست ویزا

تور لوکس بدروم_02188487124

توربدروم یکی از پرطرفدارترین کشورهای توریستی از سوی ایرانی‌ها ترکیه است. در این کشور شهرهای بسیاری برای پذیرایی از شما مهیا شده‌اند. یکی از این

تور بالی بهترین قیمت_02188487120

تور بالی اگر به دنبال سفری مهیج و منحصر بفرد هستید، بهترین مقصد، جزیره زیبای بالی در کشور اندونزی است و توسط بسیاری از آژانس‌های

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور آنتالیا اردیبهشت وخرداد1403

هلدینگ گردشگری پارسا گشت