تور آنتالیا ارزان و لحظه آخری

تور آنتالیا 

تور آنتالیا لحظه آخری، آنقدر جذاب است، که اگر بخواهید از بین چند تور لحظه آخری، یکی را انتخاب کنید، پیشنهاد اول ما تور لحظه آخری آنتالیا خواهد بود. این شهر باستانی امپراتوری عثمانی، سال‌ها مابین رومیان، یونانی‌ها و عثمانی‌ها دست به دست شده و به همین خاطر گنجینه‌ای از آثار و جاذبه‌های تاریخی را در دل خود جای داده و از این نظر، تور آنتالیا برای علاقه‌مندان به تاریخ و باستان‌شناسی بسیار جذاب خواهد بود. همچنین، موقعیت جغرافیای آنتالیا، این شهر ساحلی را به یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری شرق اروپا در فصل تابستان تبدیل کرده است.

تور آنتالیا لحظه آخری چیست؟

همان طور که از نام این نوع تور پیداست، تور لحظه آخری آنتالیا به توری گفته می‌شود که در یک حداقل فاصله زمانی تا تاریخ شروع تور (معمولا بین 1 تا 2 روز مانده به تاریخ اتمام ثبت نام تور)، ظرفیت آن تکمیل نشده و در این صورت، برگزار کننده مجبور به فروش تور با تخفیف ویژه خواهد شد.

معایب تورهای لحظه آخری آنتالیا

هر که تور لحظه آخری خواهد باید چمدان خود را بسته باشد: تنها عیب تورهای لحظه آخری آنتالیا، این است که شما حتما باید آماده سفر باشید. شاید پرواز یک روز یا چند ساعت دیگر انجام شود و شما مجبور باشید، تا بلافاصه بعد از خرید تور، عازم سفر شوید.

تور آنتالیا لحظه آخری کنسل شدنی نیست: عیب دیگر تور لحظه آخری آنتالیا، این است که شما بعد از خرید، نمی‌توانید تور آنتالیا خود را کنسل کنید و در صورت کنسلی هم به هیچ عنوان مبلغ تور استرداد نخواهد شد چرا که این تورها چارتر هستند.

کدام صندلی؟ کدام اتاق؟ حق انتخاب ندارید: یکی دیگر معایب تورهای آنتالیا لحظه آخری، خریداری شدن صندلی‌ها و اتاق‌های خوب توسط مسافرین قبلی است. به طوری که در ساعات پایانی، شما مجبور به انتخاب بدترین صندلی‌های یک پرواز و یا اتاق‌های نه‌چندان خوب هتل هستید. حتی برای مسافرت‌های دسته جمعی و خانوادگی، چیدمان صندلی‌ها به انتخاب شما نخواهد بود.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور طبیعتگردی

با بهترین جنگل های شمال ایران آشنا شوید بهترین جنگل های شمال ایران در استان‌های مازندران، گیلان و گلستان قرار گرفته‌اند. زیباترین جنگل‌های شمال بخشی

تور لحظه آخری مشهد

معرفی صحن های حرم امام رضا (ع) صحن های حرم امام رضا (ع)، نقشه حرم امام رضا حرم به لحاظ معنایی به فضای مربعی شکلی

تور لوکس ژاپن_02157749

تور ژاپن ما تور ژاپن را طبق جدید‌ترین نیازهای مسافران طراحی کرده‌ایم. گردشگران ایرانی در ژاپن می‌خواهند که از تمام جاذبه‌های شهرهای این کشور بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور آنتالیا ارزان و لحظه آخری

هلدینگ گردشگری پارسا گشت